Jaszczomp Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Droga impreza!! ta firma -LUK- to chyba wyższa półka??? ZTCW do AVF dwumasówki produkuje tylko LUK. Niestety ostatnio jakość ich produktów jest tragiczna, sprzęgło praktycznie powinienem wymieniać co rok.
Młody_drog Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Nie chcę zakładać nowego tematu, wiem, że odświeżam ale chyba lepsze to niż zakładanie jeszcze raz takiego samego tematu, pytanie moje brzmi, czy lekkie wibracje przy ruszaniu na samym sprzęgle (bez gazu) to też jakieś oznaki? objawy typu ślizganie lub szarpanie u mnie nie są widoczne. Czy sprzęgło od avf można wsadzić do awx? Podobno avf mają bardziej wytrzymałe
grabson765 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 do awx nie wsadzisz sprzegla od avf bo jest wieksze no chyba ze odrazu zmienisz skrzynie na 6 biegowa od avf
piteras Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 w zasadzie nie wiem czy u mnie nie bedzie to samo, od czasu do czasu na 2 lub 3 odczuwam podczas przyspieszania poslizg, z tego co mowili mi w servicie audi napewno jest lozysko do wymiany bo wyje, bez demontazu jednak nie da sie chyba sprawdzic co poszlo
Aydaho Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 w zasadzie nie wiem czy u mnie nie bedzie to samo, od czasu do czasu na 2 lub 3 odczuwam podczas przyspieszania poslizg, z tego co mowili mi w servicie audi napewno jest lozysko do wymiany bo wyje, bez demontazu jednak nie da sie chyba sprawdzic co poszlo tarcza do kitu.
guerrero Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 witam, ja mam taki problem ze podczas zmiany biegow z jedynki na dwojkie i z dwojki na trojke i z trojki na czworke wystepuje straszny szum(gwizd). Rowniez taki cos wystepuje jak jade na trzecim biegu i puszczam gaz (ale nie zawsze). Przy wyzszych biegach tego nie slysze. Wydaje mi sie ze odglosy te dochodza od strony pasazera. Czy to tez poczatek dwumasu?
kuba84 Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Nie chcę zakładać nowego tematu, wiem, że odświeżam ale chyba lepsze to niż zakładanie jeszcze raz takiego samego tematu, pytanie moje brzmi, czy lekkie wibracje przy ruszaniu na samym sprzęgle (bez gazu) to też jakieś oznaki? objawy typu ślizganie lub szarpanie u mnie nie są widoczne. Czy sprzęgło od avf można wsadzić do awx? Podobno avf mają bardziej wytrzymałe Ja miałem takie wibracje i powodem była zajechana tarcza sprzęgła, wibracje i szarpanie były tylko przy delikatnym ruszaniu, ogólnie sprzęgło się nie ślizgało itp.
Udała30 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Witam. Mam problem a objawia się on następująco, autko nie rusza płynnie z 1 biegu tylko szarpie, przy gaszeniu też buja calą budą ( tak samo na wciśniętym sprzęgle jak i puszczonym ), żadnych dziwnych odgłosów nie ma. Gdzie mogę szukać przyczyny?
mar_kuch Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 witam mój przypadek jest jakiś dziwny po wymianie kompletnego sprzęgła szarpie przy ruszaniu z 1 i na wsteku a podczas jazdy nie ma żadnego poślizgu i jak już 5 tyś km dodam ze jest to AVF co to może być ??
marekg Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Panowie, nie zakładam nowego wątku bo temat zgodny z moim pytaniem. U mnie właśnie zaczęło szarpać lekko przy ruszaniu z jedynki i po wrzuceniu dwójki też jeszcze delikatnie szarpnie sprzęgłem. I tak się zastanawiam ile jeszcze to może wytrzymać bo chciałem na weekend strzelić trasę ale boję się żeby nie stanąć w pół drogi.
dawidrybnik Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Witam panowie! przepraszam że nie na temat ale jestem nowym szczęśliwym posiadaczem a4 b6 2003 avf tdi! Moj problem jest taki ze niemiec od którego go kupiłem dał sobie rok temu dodatkowo założyć filtr cxzastek stałych ! zrobiłem dwa filmiki pierwszy to przyspieszenie od 0-100 a drugi to elastyczność 50-110! czy mogłbym prosić o waszą opinie na temat tego czy te osiagi wskazują już na zapchanie filtra i co miałbym ewentualnie z tym zdziałać! nie moge zaczynać nowych watków wiec prosze o jak najwiecej odpowiedzi lub komentowanie bezposrednio na youtube! dziekuje bardzo i jeszcze raz przepraszam za wcięcie w temat 0-100 http://www.youtube.com/watch?v=e_HRhSJ04Dw 50-110 http://www.youtube.com/watch?v=fXiHaH9de3A ---------- Post dopisany at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany at 11:53 ---------- Witam panowie! przepraszam że nie na temat ale jestem nowym szczęśliwym posiadaczem a4 b6 2003 avf tdi! Moj problem jest taki ze niemiec od którego go kupiłem dał sobie rok temu dodatkowo założyć filtr cxzastek stałych ! zrobiłem dwa filmiki pierwszy to przyspieszenie od 0-100 a drugi to elastyczność 50-110! czy mogłbym prosić o waszą opinie na temat tego czy te osiagi wskazują już na zapchanie filtra i co miałbym ewentualnie z tym zdziałać! nie moge zaczynać nowych watków wiec prosze o jak najwiecej odpowiedzi lub komentowanie bezposrednio na youtube! dziekuje bardzo i jeszcze raz przepraszam za wcięcie w temat 0-100 http://www.youtube.com/watch?v=e_HRhSJ04Dw 50-110 http://www.youtube.com/watch?v=fXiHaH9de3A
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 z góry przepraszam za odkop ale mam podobny problem co kolega witam mój przypadek jest jakiś dziwny po wymianie kompletnego sprzęgła szarpie przy ruszaniu z 1 i na wsteku a podczas jazdy nie ma żadnego poślizgu i jak już 5 tyś km dodam ze jest to AVF co to może być ?? wymieniłem kompletne sprzęgło i problem nadal istnieje (tylko na rozgrzanym silniku), co może być tego przyczyną?? Mogę dodać że sprzęgło bierze prawie na samej górze
piotrekrkk Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 z góry przepraszam za odkop ale mam podobny problem co kolega witam mój przypadek jest jakiś dziwny po wymianie kompletnego sprzęgła szarpie przy ruszaniu z 1 i na wsteku a podczas jazdy nie ma żadnego poślizgu i jak już 5 tyś km dodam ze jest to AVF co to może być ?? wymieniłem kompletne sprzęgło i problem nadal istnieje (tylko na rozgrzanym silniku), co może być tego przyczyną?? Mogę dodać że sprzęgło bierze prawie na samej górze Źle zrobiłeś kolego, ze 2masy nie wymieniłeś. U mnie sprawa przed wymianą wyglądała identycznie jak opisujesz, po wymianie kompletu sprzęgło + dwumas auto jak nowe. Dodam, że po demontażu i oględzinach - sprzęgło, docisk, łożysko i dwumasa wyglądały całkiem przyzwoicie, przy robocie wymieniłem też uszczelniacz wału i proponuje to zrobić każdemu kto robi auto na dłużej. Ogólnie przed wymianą czytałem wiele komentarzy z których wynikało, że takie objawy jakie ja miałem a Ty masz nadal (szarpanie po rozgrzaniu sprzęgła) powoduje docisk sprzęgła, jednakże wiele osób pisało też definitywnie - wymieniaj komplet. Sam to wymieniałeś czy jakiś fachowiec Ci to robił?
Lukasz_mk2 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Kolego wymieniłem to co ty, czyli sprzęgło+dwumas+uszczelnienie wału, a problem już rozwiązałem, a raczej rozwiązał się sam po wymianie wałka rozrządu (nie mam pojęcia co wałek miał do tego, ale się cieszę że już jest ok)
piotrekrkk Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Wałek raczej nie ma nic do tego, pewnie gdzieś na sprzegle ktoś zostawił smar. Ale jak działa to po problemie :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się