Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B9 2.0TDI stanęło podczas jazdy


spalski1

Rekomendowane odpowiedzi

No wiem, ale pytanie było jak teraz działają? Statycznie czy w ogóle nie działają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, spalski1 napisał(a):

działają dynamicznie tylko w lampie w błotniku

Czyli w klapie nie działają w ogóle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w klapie kierunki nie działają 

ale działają pozostałe czyli wsteczne i te na noc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd źle odczytuje pewnie vcds, ogólnie 46 pokazuje usterki tych świateł. Jak dla mnie to padły lampy, to że padły dwie jednocześnie jest co prawda tak samo prawdopodobne jak usterka układu paliwowego w 2.0 tdi ale jak widać się zdarza. podjedź do kogoś kto ma b9 podmień lampy, albo do kogoś kto sprzedaje, zakładam że zaczną świecić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to ważne ale fizycznie moduł komfortu ma oznaczenia 8W0907064AA

A VCDS czyta że to moduł 8W0907064CA

Czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, spalski1 napisał(a):

8W0907064AA

To Hardware 

 

29 minut temu, spalski1 napisał(a):

8W0907064CA

To Software 

 

 

Widoczne także na auto-scanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Kierunki działają 

Okazało się że fachowcy w ASO wyłączyli parametryzację w tych kierunkach z ledów na zwykłe żarówki.

Podjechałem do gościa i zmienił z powrotem na ledy 

Zajęło mu to raptem 1 min (ale twierdził że nie da rady VCDS- em tylko VCP)

Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, spalski1 napisał(a):

Zajęło mu to raptem 1 min (ale twierdził że nie da rady VCDS- em tylko VCP)

 

Bo VCDSem nie da rady. Przy parametryzacji należy do sterownika wgrać odpowiedni zestaw danych, czego VCDS nie potrafi.

Miałeś wczesniel zwykle lampy halogenowe i zmieniłeś na LED?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś napisać wcześniej, że miałeś dokładane bo to całkiem zmienia podejście w szukaniu przyczyny niedziałania:wink:

 

Nic Ci w ASO nie "zepsuli". Jest to normalna procedura w szukaniu przyczyn usterki. Podłączyli auto online do bazy danych i wykonało porównanie softów w sterownikach, a że miałeś dokładane lampy nie zgadzało się to z tym, jak wyjechało z fabryki, więc wgrało taki jak ma być (fabryczny) zestaw danych do sterownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaliłeś co to za lepkie gówno miałeś w układzie ? Rozumiem ze magicznych opiłków nie znalazłeś ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.08.2023 o 09:44, wuPiotrek napisał(a):

Przecież 'te kutasy z aso' mają też wytyczne od producenta, producent nie da im nowego silnika w tej chwili - pewnie są zalecenia na test poboru oleju dopiero po pierwszych 30k km. Przecież sami nie będą na swój koszt Ci silnika wymieniać bo to nie ich wina że dostali wadliwy egzemplarz. 


Swoją drogą, przy takim poborze oleju to cała ekologia będzie też do wymiany, koszt naprawy będzie naprawdę duży. 

 

Zgadza się, ale w zaparte idą że to normalne ... a producent wymienia silnik przy zużyciu oleju +1L/1000km co stawia mnie na przegranej pozycji w chwili obecnej. 

 

Co do ekologi, już w tej chwili bardzo często zdarza mi się wypalanie dpf które niestety dość często musze przerwać z racji braku czasu na bezsensowną jazdę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, manuelos napisał(a):

Ustaliłeś co to za lepkie gówno miałeś w układzie ? Rozumiem ze magicznych opiłków nie znalazłeś ? 

Opiłki były tylko w pompie ale oczywiście też przyczyniły się do uszkodzenia wtryskiwaczy

W zbiorniku paliwa nie był szukałem dokładnie magnesem neodymowym

A ta czarna maź nie wiem ale to raczej ona przyczyniła się do uszkodzenia pompy

Filtr paliwa też dość mocno był zaklejony tym brązowym  (rozciąłem go żeby sprawdzić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, spalski1 napisał(a):

tak były zwykłe żarówki

Ale zobacz co robią w ASO :)

 

Robią to co mają robić, jak wprowadza się w autach jakieś modyfikacje odstępujące od VIN'u to trzeba o tym od razu mówić. Jak coś nie wychodzi to przywracają wszystkie sterowniki do fabryki, zagrywają od nowa z bazy. Jak miałeś chiptuning to też już go nie masz. O takich rzeczach trzeba mówić przy oddaniu auta bo to jest normalna procedura w ASO a nie ich błąd. 

 

Żebyś mnie nie zrozumiał też źle, bo nie bronię aso - nie popisali się z czasem wykrycia usterki w Twoim aucie, ale do tej pory jedyne co zrobili źle to to że tyle im się z tym zeszło :) na przyszłość pamiętaj żeby mówić o takich rzeczach doradcy nawet jak będziesz miał stłuczkę i oddasz na naprawę bezgotówkową do ASO - ja bym już dwa razy miał usunięty soft silnika bo była akcja serwisowa i gdybym nie patrzył co podpisuję (zlecenie) to bym miał spowrotem fabryczny program.

A jak ktoś Ci wjedzie w tył i nie powiesz o modyfikacji, to nie dość że z automatu zamówione zostaną złe światła (wg vin) i wydłuży to czas naprawy to będzie jeszcze zamieszanie z softem :)

Edytowane przez wuPiotrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...