Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koszt założenia instalacji LPG 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Sajmon89 napisał(a):

Gadacie że 5tys  to dobra cena i odpowiednia za dobrze założona instalację LPG do 1.8t... 

 

Mogę Ci wrzucic później jak wygląda założona instalacja u mnie. Dokładnie 2,5 roku temu dałem 3500.

U mnie jest reduktor magic big, barracudy 130, węże maflow, pełny wlew pod klapką. 

Jak chcesz pooglądać najdroższe montaże na Lubelszczyźnie to odpal na fb stronę pana ze Snopkowa.

 

Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał(a):

 

Mogę Ci wrzucic później jak wygląda założona instalacja u mnie. Dokładnie 2,5 roku temu dałem 3500.

U mnie jest reduktor magic big, barracudy 130, węże maflow, pełny wlew pod klapką. 

Jak chcesz pooglądać najdroższe montaże na Lubelszczyźnie to odpal na fb stronę pana ze Snopkowa.

 

Poproszę o zdjęcia 🙂

I nie zdziwiłbym się że u ciebie za 3500 może być lepiej zrobione jak u tego co np, wydał 4500-5000tys 

Opublikowano

Ja bym Ci wrzucił, ale mam BRC, które według pewnego forum nie powinno działać i to syf psujący się po dwóch latach. Podobno nie jest tani w naprawach.

Na szczęście mam w okolicy naprawdę świetnego fachowca od tych instalacji i od prawie 6 lat i 130 tys. instalacja nie sprawia problemu, więc wymiana ewentualnych podzespołów jest według mnie opłacalna.

Te 6 lat temu zapłaciłem za nią 3000 zł. W butli mieści się 56 litrów, wlew pod klapką, włącznik pod podłokietnikiem. Instalki pod maską praktycznie nie widać.

 

Dziś w tym zakładzie dokładnie taka instalacja kosztuje 4100, pytałem miesiąc temu przy przeglądzie. Jakbym dziś zakładał, wybrał by,m ponownie ich i zapłacił bez problemu.

 

Dla mnie mega ważna jest niezawodność, bo z tego co widzę na forum to 90% problemów z błędem katalizatora, czy ubogą mieszanką to zła regulacja, to plaga i śmiem twierdzić, że duży procent 1.8T jeździ z tym na co dzień.

U nas rozwiązaniem na problem ze złą mieszanką i błędem katalizatora jest jego wycięcie :)

 

W sumie jak będę przy aucie to może cykną fotkę.

Opublikowano
W dniu 1.09.2023 o 11:16, Sajmon89 napisał(a):

Poproszę o zdjęcia 🙂

I nie zdziwiłbym się że u ciebie za 3500 może być lepiej zrobione jak u tego co np, wydał 4500-5000tys 

W snopkowie fajnie wtryskiwacze poukładane i komputer chyba schowany pod plastik reszta normalnie ogarnięta i takie same podzespoły jak u innych instalatorów LPG. Czy bym za to dopłacił? Raczej nie bo to tylko estetyka która nic nie wnosi w użytkowaniu codziennym 

Opublikowano
5 godzin temu, whyduck1 napisał(a):

Ja bym Ci wrzucił, ale mam BRC, które według pewnego forum nie powinno działać i to syf psujący się po dwóch latach. Podobno nie jest tani w naprawach.

Na szczęście mam w okolicy naprawdę świetnego fachowca od tych instalacji i od prawie 6 lat i 130 tys. instalacja nie sprawia problemu, więc wymiana ewentualnych podzespołów jest według mnie opłacalna.

Te 6 lat temu zapłaciłem za nią 3000 zł. W butli mieści się 56 litrów, wlew pod klapką, włącznik pod podłokietnikiem. Instalki pod maską praktycznie nie widać.

 

Dziś w tym zakładzie dokładnie taka instalacja kosztuje 4100, pytałem miesiąc temu przy przeglądzie. Jakbym dziś zakładał, wybrał by,m ponownie ich i zapłacił bez problemu.

 

Dla mnie mega ważna jest niezawodność, bo z tego co widzę na forum to 90% problemów z błędem katalizatora, czy ubogą mieszanką to zła regulacja, to plaga i śmiem twierdzić, że duży procent 1.8T jeździ z tym na co dzień.

U nas rozwiązaniem na problem ze złą mieszanką i błędem katalizatora jest jego wycięcie :)

 

W sumie jak będę przy aucie to może cykną fotkę.

O tuż to w tym cały sęk niezawodność najważniejsza. 

Estetykę można zawsze poprawić samemu. 

 

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 1.09.2023 o 11:16, Sajmon89 napisał(a):

Poproszę o zdjęcia 🙂

Tak to wygląda. Nie chciało mi się sciagac oslony. Pod nią są wtryskiwacze pojedynczo na trójnikach, zasilanie z dwóch stron, filtry 2x bulpren, pełny wlew pod klapką, komp schowany w podszybiu i wtyczka pod bezpiecznikami w środku. Przełącznik schowany w popielniczce.

 

IMG_20230904_155622.jpg

Edytowane przez przem8
Opublikowano
21 minut temu, przem8 napisał(a):

Tak to wygląda. Nie chciało mi się sciagac oslony. Pod nią są wtryskiwacze pojedynczo na trójnikach, zasilanie z dwóch stron, filtry 2x bulpren, pełny wlew pod klapką, komp schowany w podszybiu i wtyczka pod bezpiecznikami w środku. Przełącznik schowany w popielniczce.

 

IMG_20230904_155622.jpg

No to instalator zagrał w chowanego hehe.

Ja tam kazałem przełącznik w widocznym miejscu zrobić wtryski mam na szynie obok wtrysków benzynowych. Chciałem żeby było prosto i w wiarę do szybkiego demontażu jak się coś zepsuje. 

Tylko że ja zapłaciłem za wszystko 2900zl 2tyg temu 

Opublikowano
35 minut temu, przem8 napisał(a):

Tak to wygląda. Nie chciało mi się sciagac oslony. Pod nią są wtryskiwacze pojedynczo na trójnikach, zasilanie z dwóch stron, filtry 2x bulpren, pełny wlew pod klapką, komp schowany w podszybiu i wtyczka pod bezpiecznikami w środku. Przełącznik schowany w popielniczce.

Podobnie schowane elementy:

6OAsonZ.jpg

Przełącznik również mam w popielniczce, jednak wlew na adapter. Sterownik przy akumulatorze.

Opublikowano
3 godziny temu, george napisał(a):

Podobnie schowane elementy:

6OAsonZ.jpg

Przełącznik również mam w popielniczce, jednak wlew na adapter. Sterownik przy akumulatorze.

Super 🙂 

A jakie koszta? 

Dużo KM przejechane na LPG? 

Ja mam silnik seria nic nie modziłem to w sumie nie musiałem zakładać parownika na 250km. Majster od LPG polecił KME. A ja mam skromne z wyposażenia B6 ośka i nie ma parcia na inwestowanie 10tys zł w moc 

Jedynie co w najbliższym czasie to hamulce przód jej poprawię na 320mm 

 

Screenshot_20230904-200549.png

Opublikowano

Kme tur czyli zasilanie 6mm. Trochę słabo, a z mojego doświadczenia ten reduktor klęka przy mocach 180-190KM w turbo. Ciśnienie drastycznie spada przy pełnym bucie. Ale chciałeś tanio to masz.

Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał(a):

Kme tur czyli zasilanie 6mm. Trochę słabo, a z mojego doświadczenia ten reduktor klęka przy mocach 180-190KM w turbo. Ciśnienie drastycznie spada przy pełnym bucie. Ale chciałeś tanio to masz.

Spokojnie do serii 163km wystarczy taki reduktor jest z zapasem a jak już pisałem...

że ja nie planuję zwiększania mocy. Później takie auto jest ciężko sprzedać każdy kupujący kręci głową że silnik dostał po d*pie z obciążeniem. W 1.8t trzeba sporo wpakować żeby uzyskać większą moc. Turbina seryjna jest mała wtryski słabe, intercooler mały itp... a to wszystko duże koszta. Już lepiej wygląda 2.0T w B7 tam samym programem mamy spokojnie 250km 

Opublikowano
12 minut temu, Sajmon89 napisał(a):

1.8t trzeba sporo wpakować żeby uzyskać większą moc. Turbina seryjna jest mała wtryski słabe, intercooler mały itp... a to wszystko duże koszta. Już lepiej wygląda 2.0T w B7 tam samym programem mamy spokojnie 250km 

Sporo to pojęcie względne ale po samym sofcie 1.8t jest zupełnie innym autem.

Większość nie wie, że w ogole ma 1.8t po zwykłym stg1 i się dziwi jak wstawi logi do sprawdzenia.

Opublikowano
18 minut temu, Sajmon89 napisał(a):

W 1.8t trzeba sporo wpakować żeby uzyskać większą moc.

Bardzo mało żeby chociaż trochę przyjemniej się jeździło :wink:

Opublikowano
5 minut temu, pelonek1 napisał(a):

Bardzo mało żeby chociaż trochę przyjemniej się jeździło :wink:

Skoro około 10tys zł to dla ciebie bardzo mało to podziwiam. 

Opublikowano
12 minut temu, Sajmon89 napisał(a):

Skoro około 10tys zł to dla ciebie bardzo mało to podziwiam. 

Mnie stg3 kosztował około 5tys więc nie wiem skąd te ceny bierzesz.

Opublikowano
4 minuty temu, przem8 napisał(a):

Mnie stg3 kosztował około 5tys więc nie wiem skąd te ceny bierzesz

Stg3. . . Czyli co wpakowane ? 

Coś mi się wydaje że na obecny czas by dłubnać serię bfb na 240-250 km to 5tys będzie stanowczo za mało 

Opublikowano
1 minutę temu, Sajmon89 napisał(a):

Stg3. . . Czyli co wpakowane ? 

Coś mi się wydaje że na obecny czas by dłubnać serię bfb na 240-250 km to 5tys będzie stanowczo za mało 

To już przyrost 100 koni od serii. Zmiana samym softem ze 150 na 180 to znaczna różnica a koszt ok 1000 zł. Większe wtryski, turbo i intercooler zamknie się w 5000 a da finalnie ok 220 koni, sam niut powinien też być już dużo lepszy.

Opublikowano
29 minut temu, Sajmon89 napisał(a):

Skoro około 10tys zł to dla ciebie bardzo mało to podziwiam. 

Napisałem o trochę przyjemniejszym jeżdżeniu tj. sam soft i wtryski, jak dorze poszukasz to poniżej 1 tyś się zmieścisz i będziesz jeździł innym autem.

Opublikowano
3 godziny temu, Sajmon89 napisał(a):

A jakie koszta? 

W ubiegłym roku 3300 na Pomorzu, Stag QBOX basic, Barracuda 130, dwustronnie zasilany Magic 3 Compact, butla 67 l brutto.

3 godziny temu, Sajmon89 napisał(a):

Dużo KM przejechane na LPG? 

Około 16 tysięcy.

Opublikowano
9 godzin temu, george napisał(a):

W ubiegłym roku 3300 na Pomorzu, Stag QBOX basic, Barracuda 130, dwustronnie zasilany Magic 3 Compact, butla 67 l brutto.

Około 16 tysięcy.

Ooo ! I to jest normalna cena założenia lpg do tego silnika. A nie jakieś wygórowane 4-5tys 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...