Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki wahacz banan do A4 B8?


Spiter

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Ori.

Jaki koszt w ASO, wiesz może? Z drugiej strony slyszalem ze juz w ASO nie ma oryginalow, sprzedaja czesci innych producentow, nawet loga Audi nie ma, tylko karton logowany. Z drugiej strony cos zeby wytrzymalo z 60 tys, bo auto i tak zmienie za 2 lata a rocznie robie z 10 tys

Edytowane przez Spiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Langista napisał(a):

W Audi też kupisz zamienniki innych firm, ale z ich prowizją

To, że części nie są produkowane przez Audi czy VW to wiadomo, ale części aby otrzymały logo Audi i mogły być sprzdawane w ASO, muszą spełniać bardziej rygorystyczne wymagania niż te części, które idą na rynek wtórny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, A4b6quattro napisał(a):

Meyle HD , u mnie sprawdzone.Mam na przodzie już siódmy rok

Jaki przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, pelonek1 napisał(a):

Jaki przebieg?

290k wiecie moze ile mniej wiecej moze kosztowac ten banan ASO?

Edytowane przez Spiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nich zrobione około 50 tyś.przed nimi miałem febi ,wytrzymały trzy lata padły górne trzy i dwa banany.Tylko że ja aż tak dużo nie jeżdżę, przez 12lat zrobiłem 80tys tym autem😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, A4b6quattro napisał(a):

Na nich zrobione około 50 tyś.przed nimi miałem febi ,wytrzymały trzy lata padły górne trzy i dwa banany.Tylko że ja aż tak dużo nie jeżdżę, przez 12lat zrobiłem 80tys tym autem😁

Ja w trzy lata zrobiłem 120 k km i się zastanawiam co wsadzić żeby co rok nie wymieniać. Mam trzy typy - Regum, Meyle HD albo TRW :eusathink:

 

51 minut temu, Spiter napisał(a):

wiecie moze ile mniej wiecej moze kosztowac ten banan ASO?

O wiele za dużo :wink: Jak rozważasz ORI to kup Lemforder, będzie jak ORI albo prawie jak ORI.

Edytowane przez pelonek1
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Spiter napisał(a):

290k wiecie moze ile mniej wiecej moze kosztowac ten banan ASO?

ok 1400 zł

Edytowane przez marcy007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, marcy007 napisał(a):

ok 1400 zł

Warto czy lepiej tego lemforda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

To, że części nie są produkowane przez Audi czy VW to wiadomo, ale części aby otrzymały logo Audi i mogły być sprzdawane w ASO, muszą spełniać bardziej rygorystyczne wymagania niż te części, które idą na rynek wtórny.

 

I tak, i nie. Czasami jest to wada wizualna dyskwalifikująca daną część z loga koncernu VW ale technicznie jest ona nadal sprawna. Często też trafia się wizualnie dobra część ale technicznie już nie do końca. Wszystko sprowadza się do tego, czy osoba kontrolująca te części ten błąd wyłapie.

 

4 minuty temu, Spiter napisał(a):

Warto czy lepiej tego lemforda?

Nie warto, weź Lema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Langista napisał(a):

I tak, i nie. Czasami jest to wada wizualna dyskwalifikująca daną część z loga koncernu VW ale technicznie jest ona nadal sprawna. Często też trafia się wizualnie dobra część ale technicznie już nie do końca. Wszystko sprowadza się do tego, czy osoba kontrolująca te części ten błąd wyłapie.

 

Nie warto, weź Lema.

To Ci powiem ze lepiej sprzedac Auto jednak, bo wada powazna xD

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Langista napisał(a):

Wszystko sprowadza się do tego, czy osob

Nie zdarzyła mi się jeszcze wadliwa oryginalna część. Wręcz przeciwnie. Najlepszym przykładem są czujniki. Już nigdy w życiu nie zamontuję zamiennika i to obojętnie czy Hella, Bosch czy inny znany producent (o tych mało znanych już nie wspominając).

Już tyle razy naszukałem się przyczyn niedziałających lub nieprawidłowo działających układów, pomimo wstawiania różnych nowych czujnikòw  aż w końcu po wymianie na ori wszystko wracało do normy. Jednym z takich kandydatów jest czujnik ciśnienia czynnika klimatyzacji lub czujnik różnicy ciśnień (dpf).

Jest różnica w wykonaniu między oryginalnymi częściami a zamiennikami i to nie jest tylko wytłoczone logo i wyższa marża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej zakupic ori tuleje i wymienic same tuleje w bananie?

Oczywiscie jesli sworzen jest w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Voucher napisał(a):

A nie lepiej zakupic ori tuleje i wymienic same tuleje w bananie?

Oczywiscie jesli sworzen jest w dobrym stanie.

Naczytalem sie ze mozna sie roz... na drzewie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Spiter napisał(a):

Naczytalem sie ze mozna sie roz... na drzewie 😕

To nie czytaj tyle głupot. Można tuleje wymienić, trzeba to tylko dobrze zrobić. Dla Ciebie zabieg raczej nie opłacalny, nie wiem czy regum przyjmie jedną sztukę 😅

 

4 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Nie zdarzyła mi się jeszcze wadliwa oryginalna część. Wręcz przeciwnie. Najlepszym przykładem są czujniki. Już nigdy w życiu nie zamontuję zamiennika i to obojętnie czy Hella, Bosch czy inny znany producent (o tych mało znanych już nie wspominając).

Już tyle razy naszukałem się przyczyn niedziałających lub nieprawidłowo działających układów, pomimo wstawiania różnych nowych czujnikòw  aż w końcu po wymianie na ori wszystko wracało do normy. Jednym z takich kandydatów jest czujnik ciśnienia czynnika klimatyzacji lub czujnik różnicy ciśnień (dpf).

Jest różnica w wykonaniu między oryginalnymi częściami a zamiennikami i to nie jest tylko wytłoczone logo i wyższa marża.

Pracowałem przy produkcji części OE, wierz mi, to leciało na tej samej linii co OEM, żadnej magii nie dodawaliśmy do produktów OE, no.. lepiej pakowane były.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Langista napisał(a):

To nie czytaj tyle głupot. Można tuleje wymienić, trzeba to tylko dobrze zrobić. Dla Ciebie zabieg raczej nie opłacalny, nie wiem czy regum przyjmie jedną sztukę 😅

 

Pracowałem przy produkcji części OE, wierz mi, to leciało na tej samej linii co OEM, żadnej magii nie dodawaliśmy do produktów OE, no.. lepiej pakowane były.

Wytłumacz mi zatem magię oryginalnych czujników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz/miałeś wyjątkowego pecha odnośnie czujników.

1. Ja zamieniałem dwa razy w ramach eksperymentu czujnik różnicy ciśnienia kupiony w ASO(Bosch), na Bosch z półki sklepowej. Działają identycznie.

2. Po pokazaniu się błędu w pamięci ster. silnika odnośnie sondy lambda, wymieniłem ją na Bosch (nie ASO). Żadnych problemów, działa(rok minął) prawidłowo.

 

Edytowane przez Tomnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...