Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciśnienie na listwie cr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z wibracjami/ mrowieniem na kierownicy podłodze i fotelu. Powoli rozkładam ręce i mam dość tego samochodu. Ale do sedna,2.0tdi 150km deua,ciśnienie na szynie cr wymagane 300bar u mnie skacze od teoche ponad 300 do poniżej 250 barów,wyrównuje sie i ładnie pokrywa w okolicach 2tyś obr. Na yt jest film gościa z b8 2.0tdi z identycznymi objawami i pomogła wymiana zaworu regulajacego na szynie. Może ktoś kiedyś zwrócił uwagę i powie czy też ma takie wachania? Czuć że te drgawki pochodzą z silnika,nawet widać że się teoche trzęsie. Poduszki wymieniane na ori jakieś 20tkm temu a dwumasa nowa sachs jakieś 3tkm temu,na vcds korekcje wtryskiwaczy wzorowe.

Edytowane przez jok21
Opublikowano

zawór regulacji cisnienia paliwa zdycha, sprawdzałes czy nie ma opiłków w pompie ?

Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał(a):

zawór regulacji cisnienia paliwa zdycha, sprawdzałes czy nie ma opiłków w pompie ?

Jeszcze nie. Aż się boję tam zaglądać🤭 jak nie będzie opilków chyba w ciemno wymienię ten zawór. Na próbę odłączyłem czujnik ciśnienia z listwy,samochód jechał w trybie awaryjnym bez pełnej mocy ale mam wrażenie że było lepiej.

Opublikowano

Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na szynie na nowy bosch z takimi samymi numerami,auto chodziło jak powinno minimalne drgawki na niskich obrotach ja jałowym idealna praca. Niestety po nocniejszym wciśnięciu gazu wywala błąd za niskiego ciśnienia na szynie cr. Czyżby nowy zawór był uszkodzony? Oczywiście adaptacja przez vcds zrobiona.

Opublikowano

Też mi wtryski przeszły przez myśl bo strasznie klekocze zimny(choć to już moje 3 2.0tdi i poprzednie też były głośne) i wtedy ma największe drgawki. Ale korekty nie wskazują na wtryski.Nie wiem jak odczywywac te punkty kalibracji bo wygladaja dziwnie.Ciekawi mnie dlaczego na nowym zaworze po mocniejszym wdepnięciu ma za niskie ciśnienie na starym tego nie było.

20231106_084533.jpg

20231106_084137.jpg

Opublikowano (edytowane)

Nawet jak korekty są OK to nie znaczy że wtryski są 100% dobre. Nie wiem jak jest z 2.0TDI , ale kilka miesięcy temu przerabiałem temat w Skodzie 1.6TDI, korekty były podobne jak u Ciebie, a wtryski padnięte. Co ja się oszukałem, samochód strasznie kopcił na bialo-niebiesko, śmierdziało z wydechu okropnie, szarpał na niskich obrotach i bardzo głośno ,twardo pracował. Pomogła dopiero wymiana wszystkich czterech wtrysków i autko śmiga.

Jak silnik twardo (głośno) pracuje, szczególnie przy dodaniu gazu to stawiam na wtryski. Uważam że te 2.0 TDI pracują bardzo kulturalnie i cicho jak na diesla, przynajmniej mój tak pracuje.

Edytowane przez MiruK
Opublikowano

Myślę że masz racje,podmieniłem zawór na stary tylko porządnie go wyczyscilem razem z czujnikiem i szyną cr. Dodałem na zbiornik ropy archoil d6400 i muszę powiedzieć że jest dużo lepiej samochód nawet zimny pracuje ciszej i łagodniej na ciepłym jest jeszcze lepiej choć poniżej 1500 jeszcze na kierownicy czuje drżenie choć nie mam porównania z innymi 2.0tdi. Na tą chwilę jest naprawdę przyzwoicie po spaleniu tego zbiornika porównam korekty i te punkty wtrysku z ciekawości a jeżeli znów się pogorszy wyciągam wtryski i zawiozę do sprawdzenia na maszynie. 

Opublikowano (edytowane)

Niestety wibracje na kierownice i fotel wróciły. Kupiłem na podmianę całą szynę cr niby z auta potestowego ale nic to nie wniosło.Ciśnienie caly czas faluje w granicach 50bar.Co zwróciło moją to w vcds temperatura w układzie chłodzenia -273 choć błędów żadnych nie ma a na zegarach pokazuje jak trzeba. A drugie to przepływ powietrza na przepływce który również cały czas się zmienia od około 7 do okolic 8.5 g/s. To normalne że cały czas się zmienia na jałowym? Nie mam porównania a nie pamiętam jak w przeszłości podłączałem inne swoje auta jak to wyglądało.

 

20231116_124910.jpg

Edytowane przez jok21
Opublikowano

Witam

Podepnę się do tematu, czy takie różnice ciśnienia mogą być spowodowane zaworem regulacyjnym paliwa na szynie czy raczej wtryski?

image.png.578ae40e6b9eec18d57a35977cd440cc.png

 

 

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, darek181289 napisał(a):

Witam

Podepnę się do tematu, czy takie różnice ciśnienia mogą być spowodowane zaworem regulacyjnym paliwa na szynie czy raczej wtryski?

o jakim aucie piszesz? B8 czy B9 bo temat dotyczy B9 - jeśli B8 załóż wątek w odpowiednim dziale

Edytowane przez RALF76

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...