Langista Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia A nie pokradli wam już w serwisach osłon spod silników? 😁
ozi58 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia Ja wymieniłem u siebie główny termostat i temp osiąga 90 w trakcie jazdy ale wystarczy stanąć na światłach i spada do 70 i to nie jest normalne. Czekamy na film Krzyśka z EKG dyżur, twierdzi że ma na to 2 rozwiązania.
Koalakm Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia Godzinę temu, ozi58 napisał(a): Ja wymieniłem u siebie główny termostat i temp osiąga 90 w trakcie jazdy ale wystarczy stanąć na światłach i spada do 70 i to nie jest normalne. Czekamy na film Krzyśka z EKG dyżur, twierdzi że ma na to 2 rozwiązania. ok bo to dziwne, zawsze auto dogrzewalo sie na postoju przeciez...
MiruK Opublikowano 12 Stycznia Autor Opublikowano 12 Stycznia (edytowane) 6 godzin temu, Koalakm napisał(a): ok bo to dziwne, zawsze auto dogrzewalo sie na postoju przeciez... U mnie też się dogrzewa, ale przy normalnych temperaturach, przy -15-20 stopniach i włączonym klimatroniku na 20 stopni w kabinie nie ma szans na zagrzanie silnika na postoju, oczywiście w kabinie grzeje. Edytowane 12 Stycznia przez MiruK
ozi58 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia Godzinę temu, MiruK napisał(a): U mnie też się dogrzewa, ale przy normalnych temperaturach, przy -15-20 stopniach i włączonym klimatroniku na 20 stopni w kabinie nie ma szans na zagrzanie silnika na postoju, oczywiście w kabinie grzeje. U mnie jeszcze wskazówka od temp nie drgnie a po 3km już grzeje, to jest właśnie zaleta i zarazem wada pompki chłodnicy egr. W niedzielę EKG Dyżur wrzuca film z rozwiązania tego problemu.
patryciusz Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia W EKG to ma być o A4 b8 a to zupełnie inna konstrukcja silnika i ten problem nie dotyczy A4 B9. Jak masz nagrzewnice elektryczną to grzeje już po 1-2 minutach a wyłącza się dopiero jak płyn nagrzeje się do 70 stopni.
ozi58 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia 35 minut temu, patryciusz napisał(a): W EKG to ma być o A4 b8 a to zupełnie inna konstrukcja silnika i ten problem nie dotyczy A4 B9. Jak masz nagrzewnice elektryczną to grzeje już po 1-2 minutach a wyłącza się dopiero jak płyn nagrzeje się do 70 stopni. Nie no ja mam a4 b8.
Muskel1 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia 47 minut temu, ozi58 napisał(a): Nie no ja mam a4 b8. Ale ten temat tutaj jest o B9.
ozi58 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia 16 minut temu, Muskel1 napisał(a): Ale ten temat tutaj jest o B9. O kurcze faktycznie, sorki mój błąd 😱😅
Archiwum Opublikowano 16 Stycznia Opublikowano 16 Stycznia panowie wtrącę temat, brat ma tourana dwójkę, takiego z 2011r ma tam 2.0tdi cr i okazuje się że u niego nie ma cyrków z temperaturami bo podobno każdy touran II w dieslu ma webasto pod maską które dogrzewa silnik, szkoda że nie stosowano tego seryjnie w a4 b8 w 2.0 tdi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się