przem8 Opublikowano 30 Kwietnia Opublikowano 30 Kwietnia Wymień stukowce, tylko dokręc odlowiednim niutem żeby ich nie uszkodzić. Cos koło 10chyba, musisz poszukać.
Patrykbfb Opublikowano 30 Kwietnia Opublikowano 30 Kwietnia Właśnie szukam po forach i przewija się 20nm i teraz dycha czy dwie?
Patrykbfb Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca Stukowce wymienione, bez zmian. Zastanawiam się na tym logu 003-020 jest ignition (*pgmp) przy 3480 jest (*pgmp): 3 jak szukam i przeglądam logi innych użytkowników to jest około (*pgmp): 12 przy podobnych obrotach. Jak dobrze rozumiem jest to wyprzedzenie zapłonu? Sterownik czyta to z czujnika położenia wału czy to jest zadane w mapie? Auto jest po czipie nie robionym przeze mnie także może być wątpliwy.
Patrykbfb Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca A i jeszcze zalalem wczoraj cały zbiornik 98 z Lotosu zrobiłem loga 020 to cofa tak samo jak na95 momentami do 10-12
przem8 Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca Wgraj serie i sprawdź, chyba najlepsze rozwiązanie.
Patrykbfb Opublikowano 10 Czerwca Opublikowano 10 Czerwca 3 minuty temu, przem8 napisał(a): Wgraj serie i sprawdź, chyba najlepsze rozwiązanie. Chyba tak zrobię bo na logikę (*pgmp): 3 oznacza że zapłon jest 3° przed gmp dlatego stuka i auto się broni cofając go o 8-10° a powinien być patrząc na logi innych aut około 9-12° bez cofek
Patrykbfb Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca Dziś wykręciłem świece żeby zajrzeć na tłoki kolor świec po 10tkm lekko jakby żółtawy wydaje mi się że wcześniej były bardziej koloru kawy z mlekiem na tłokach widać trochę nagaru i znaki spalania stukowego (tak mi się zdaje) czy warto zastanowić jakiś antykoks?
Langista Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca Wygląda na rdzę, albo jeździsz na miedzianym paliwie 😅
Patrykbfb Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca 40 minut temu, Langista napisał(a): Wygląda na rdzę, albo jeździsz na miedzianym paliwie 😅 Wcześniej Shell od roku Lotos (moll)
Maciej B6 Opublikowano 22 Września Autor Opublikowano 22 Września Witam po dłuższej chwili. Od ostatniej akutalizacjii wymieniłem: Przepływomierz (oryg. bosh), ezektor, zaworek odmy i ogólnie posprawdzałem szczelność podciśnień za pomocą pistoletu z manometrem. Zmierzyłem ciśnienie na zimnym silniku: Cyl1 :12.7 Cyl2: 11.2 Cyl3: 11.1, Cyl4: 11.5. Sprawdziłem ciśnienie paliwa tylko na postoju: równe 4 bary. Nie wiem szczerze jak mam to sprawdzić podczas jazdy natomiast mogę po prostu wrzucić inną pompę w ostateczności. Od jakiegoś tygodnia mam problem z wolnymi obrotami, trzyma je równo natomiast co jakieś 10-15 sekund słychać i czuć wypadnięcie zapłonu. Świece zmieniane 15k km temu. Aktualny przebieg 290k km bez lpg. Dalsze problemy to moc, wydaje się dosyć słaby zwłaszcza z klimą. Załączam aktualne logi. Paliwo 98 E5, AC OFF i Trakcja też OFF. Robione na 3 biegu. Dynamiczne: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Statyczne: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
Łukasz13 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Logi wyglądaja w porządku, może brakuje pare g na przepływce ale jest akceptowalnie, reszta ok.
Maciej B6 Opublikowano 25 Września Autor Opublikowano 25 Września To w takim razie co moglbym jeszcze sprawdzić. Trzęsie sie na wolnych czasem mocniej czasem słabiej, głównie na cieplym. Czasem wypada mu zaplon co rejestruje vcds. Głównie 2 i 4 cylinder.
pelonek1 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września (edytowane) 2 godziny temu, Maciej B6 napisał(a): To w takim razie co moglbym jeszcze sprawdzić. Ciśnienie na cyilndrach łącznie z próbą olejową. Edytowane 25 Września przez pelonek1
Maciej B6 Opublikowano 12 Października Autor Opublikowano 12 Października W dniu 25.09.2024 o 19:31, pelonek1 napisał(a): Ciśnienie na cyilndrach łącznie z próbą olejową. Ciśnienie wypisałem wyżej tylko bez próby olejowej ale to no wiadomo ze wzrośnie. Raz wyrzucił błąd o nieprawidlowym zapłonie na 1 cylindrze ale po podmianie cewki i skasowaniu nie powrocil. Silnikiem jak telepało tak telepie. Nie zawsze, sporadycznie ale jednak. Najczęściej z tego co zauważyłem dzieje sie to na rozgrzanym silniku i koniecznie po jeździe. Na zimnym nie ma żadnych problemów. Jakbym mial to opisać to silnik chodzi ładnie równo i nagle nim zatrzęsie. Vcds widzi wypadanie na losowych cylindrach w momencie tego szarpnięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się