Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Projekt - mocny AWX okolice 200KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

planuje wzmocnic swojego Awx obecnie jest po samym wirusie na 165km i 340nm cel to okolice 200km i 380nm

a plan jest taki:

1. zalozenie fmica od iveco (tj 470/190/70 - rdzen) do tego rurki z nierdzewki fi 50 bedzie delikatne ciecie plastikow w zderzaku-trudno :confused4:..

2. turbo hybryda mocna lub brd i tu pytania do was.. jak to jest z turbina brd bo ze pod kolektor awxa podchodzi idealnie to wiem a czy pod wydech tez? czy tu juz jakas przerobka bedzie?

3. sprzegło i dmumas nowke komplet SERIA i takie mysle ze starczy na ladnych xx- dziesiat tys. kilometrow dlatego z NM planuje dojsc do max 380nm tyle ze w szerokim zakresie

4. pompowtryski -zostaje seria no chyba ze mi padna

5. hamulce - zostaja 288mm tyle ze nowe wytrzymalszetarcze i klocki

prosze o jakies uwagi co wg was zamienic/zmienic lub poprawic czy moze o czyms zapomnialem..

Opublikowano

widzialem projekty mocnych awx-ów na seryjnych pompkach ktory mialy ponad 200Km i nie byly to "al" :naughty:

wiec moze nie bedzie tak zle jak 175km :kox:

Opublikowano

jeśli chodzi o turbo od BRD to pod wydech też pasuje idealnie, musisz tylko z rury gumowej co przychodzi do turbo zdjąć szybkozłączke i założyć rure na opaske.

Opublikowano

hamulce to przynajmniej z przodu wsadz 312... ja mam ATE PD z klockami ATE i .....288 to jednak lipa. Wrzucaj większe :good:

Opublikowano

na seryjnych pompkach :

Sprzegło tez pewnie seria i bez problemu trzyma te 435NM :polew: :polew:

żeby zrobić 200km to raczej pompki będziesz musiał wymienić jak by twoje były w super stanie to po samym programie miałyś 175-180km i 380Nm a tak nie jest.

druga sprawa to IC, z Iveco co prawda włożysz ale bedziesz musiał belke mocno podciąć. Lepiej zrób IC na wymiar taki co wejdzie pod belke.

turbo BRD pasuje P&P pod kolektor, wydech, dolot jedynie wąż do IC trzeba troszke przerobić

hamulce seryjne to tragedia i przy 200km będą sporo za słabe. Wymień min przód na 312mm i dobre klocki a najlepiej na 320 przód i 288 tył.

Pomyśl jeszcze nad lekkim usztywnieniem zawiechy.

Opublikowano

Sprzegło tez pewnie seria i bez problemu trzyma te 435NM

nie rozumiem, co śmiesznego pokazałem ? Jaki wynik dało radę osiągnąć na seryjnych pompkach ?

Czy ja napisałem, że to był drogowy setup ? :tongue4: (finalnie został wynik mniej więcej taki jak masz w podpisie)

Zamiast pompek to wolałbym IC i hamulce mieć, tak jak Jarol pisze :)

Opublikowano

Jaro a ty to czasem nie miałes w okolicach 200KM bo w opisie masz 180KM ????

Opublikowano

Pomyśl jeszcze nad lekkim usztywnieniem zawiechy.

zapomnialem dodac wlasnie o zawieszeniu ze tez jest w planie :tongue4:..a co hebelkow to faktycznie przydaly by sie wieksze ale optymalnym rozwiazaniem DLA MNIE beda mocniejsze 288 autko ma sluzyc go "spokojnego" :decayed: jezdzenia po miescie a nie gadniania po expresówkach i autostradach ponad 200km/h wtedy to fakt min 312 :kox:

Opublikowano

Blanko jak "spokojnie" przypier.... komuś w bagażnik to zrozumiesz, że 288 to spowalniacze nie hamulce, nawet w seryjnym wozie.

Poczytaj jak zrobić 200 KM z AWX (ASZ, który użyłem, to to samo tylko ma pomki AL w serii):

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_koncepcja_na_dlubniecie_parcha-t38351.75.html

Pozwolę sobie na małą reklamę :embarrassed: Tu masz seryjnie nowe turbo BDR:

http://www.a4-klub.pl/smf/all_fabrycznie_nowe_turbo_brd_20_tdi_170_km-t81158.0.html;msg906594#msg906594

Opublikowano

Jaro a ty to czasem nie miałes w okolicach 200KM bo w opisie masz 180KM ????

Nie, naraziem mam tyle co w podpisie, miałem robić dalej silnik końcem zimy ale wybrałem w pierwszej kolejności wymiane hamulców bo tak jak Jaro4444 pisze seryjne to spowolniacze :), ale na wszystko przyjdzie czas już niedługo dokończe silnik.

Opublikowano

Blanko coś Ci napiszę i przemyśl to dokładnie - w ciągu ostatniego miesiąca mocniejsze hamulce w moim A4 uratowały zdrowie lub życie dwóch osób - pijany rowerzysta wyjechał mi na obwodnicy Białobrzegów Radomskich (prędkość ok 140 km/h) wprost na drogę, a w ostatni poniedziałek 7-8 letnie dziecko wbiegło mi spomiędzy zaparkowanych dostawczaków wprost pod koła (prędkość ok 40-45 km/h). W obu przypadkach zatrzymanie nastąpiło ok 50-70 cm od maski samochodu. Wyobraź sobie co by się stało na seryjnych heblach...

Opublikowano

masakra.. :confused4: nikomu nie zycze takich sytuacji oby jak najmniej ich bylo :thumbdown:

powiedzcie co potrzebne jest zeby zmienic caly uklad z 288 na 312?? tarcze klocki.. jazma tez? przewody?i od jakiego auta by pasowaly

Opublikowano

masakra.. :confused4: nikomu nie zycze takich sytuacji oby jak najmniej ich bylo :thumbdown:

powiedzcie co potrzebne jest zeby zmienic caly uklad z 288 na 312?? tarcze klocki.. jazma tez? przewody?i od jakiego auta by pasowaly

Tylko jarzma + oczywiscie tarcze+klocki.

Opublikowano

Dokładnie poszukaj jarzm z tego samego auta co masz tylko z mocniejszych wersji silnikowych (2,5 TDI, 3,0), mogą też być z Audi A6. Powiem ci od razu że bardzo ciężko jest kupić same jarzma więc szybciej będzie kupić całe zaciski pod tarcze 312mm. Do tego kupujesz nowe tarcze 312mm i najlepiej nowe klocki i to wszystko co potrzebujesz. Pomyśl na wymianą tyłu na 255. Wymienia się dokładnie to samo czyli jarzma i tarcze + nowe klocki.

Opublikowano

troszke czasu minelo...

wkoncu na dniach w autku zagosci nowe turbo brd, Fmic - popularny chinol 55/18/6.5 i nowe strojenie :>

i....no wlasnie :naughty: ile wyjdzie konikow na tych seryjnych pompkach?

kto strzeli najblizej? :kox: (dodam ze przebieg to ok 170tys km.)

ps. moze ma ktos Al-ki w bdb stanie na sprzedarz? :decayed:

Opublikowano

184 kuce wyjdzie

Opublikowano

A kiedy robisz nowy program na nowych gratach??

Opublikowano

w tym tygodniu montaz turbiny i fmica...a program?? mial byc niedlugo po tym ale mam teraz watpliwosci czy jeszcze przed korekta nie zalozyc nowego sprzegla z 2masem bo niewiem czy te mi sie nie posypie, jest juz w nie najlepszym stanie :confused4: mam mętlik w glowie..

ps. uzywal moze ktos z was dodatku do paliwa STP do czyszczenia wtryskiwaczy w dieslu??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...