marcin4x4 47 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Co do komentarza powyżej nie wiem czy tyczy się opini grzesaudia6 sprostuje - krótko na temat - grzesaudia6 dostał oryginalny sklonowany soft pod aeb na podstawie ajl i nie ma co tutaj stroić ani nie moze być mowy co do tego czy jest dobrze czy jest źle - jest fabrycznie to taka moja wstawka w chwili "słabości", odnosi się do całokształtu. Zobacz co się narodziło wyżej, na podstawie jednego odcina ogłoszony mega sukces, z olejami to samo... ktoś pierwszy raz zalał i po 2 tyś km już poleca bo mu go jeszcze silnik nie wciągnął. Idąc tym kierunkiem firma może odwalać największe fuszerki a i tak będzie polecana. Poniekąd tak jest, zapewne wiedziałeś soft nie jednego swojego forumowego (POLECANEGO) kolegi i chwyciłeś się za głowę, albo dostałeś zlecanie z zagranicy (o ile takie przyjmujesz) i się okazało że trafia to do jakieś niby solidnej firmy w Polsce. Z drugiej strony bądź Pan mądry i zweryfikuj taką pracę... Ja za pierwszym razem też byłem zadowolony, tylko gdyby nie kolega to po roku bym 4k w silnik wrzucił.. no ale polecali na forum Jeszcze kwestia samych wyników, przykład z tego forum (chyba ASB). Ktoś zrobił soft w renomowanej firmie wypluło mu np 3xx koni, coś się działo z silnikiem więc podjechał do innej renomowanej firmy i z 31x koni nagle się zrobiło 290 ... mistrz zmienił na 280 i jest ok.. niby było za dużo (a g*wno prawda)... Swoją drogą takie wyniki na DPF'ach i to tej generacji... tylko potem ludzie na "autostradach topią silniki". Odnośnie reszty, mi nie chłodziło o wysyłanie ECU (to jest faktycznie przegięcie) tylko o fakt że wielu nie robi softów. Zapewne wiesz ile jest zakładów w trójmieście a ile osób realnie na miejscu dłubie w oprogramowaniu, Robią wszystko nawet solidne customy po sporych modyfikacjach mechanicznych. Żeby nie było niejasności, nie twierdzę że robią to źle, po prostu nie robią tego sami. Outsourcing jest w każdej branży bardzo mocny, nie uważam że jest zły, nikt nie może być dobry we wszystkim. Robi wszystkie TDI od tych starych 1,9 na pompie po nowe 2,0TDI. a reszty już nie ogrania ? Tu tak samo, jedni super ogarniają 1,9 i 1,8T a wszystko co nowsze to delikatnie mówić fuszerka, potem komuś oczy wyskakują jak widzi 1800 bar na wtrysku w całym zakresie, nie ruszony kąt, czas na max. Cóż paliwo nie przeliczone ale kreski są bo w końcu jest go dużo, DPF zrobi robotę a jak nie to diesel przecież musi dymić... Oczywiście to kolejny całokształt (niestety bardzo często spotykany), nie należy tego wiązać z firmą o której pisze Marcin. Edytowane 23 Listopada 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Craacen 0 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Witam. Ktoś robił moda u turbodiesel.pl ??? Gościu z Białegostoku. Ktoś poleca??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 możesz śmiało jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 1,8T / 1,9 TDI w podstawie trudno zwalić, ale też się zdarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Craacen 0 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 czyli mówisz marcin że i takie asy się zdarzają??? A i owszem . Brata audi 1.9tdi po modzie turbo cięzej wstaje,audi dymi a henio który "warsztat" ma w stodole twierdzi że tak ma być Wiec trochę zwątpiłem ;p dzięki Krzysiu za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Karol śmiało jedz ja gdzieś od trzech lat u niego robie swoje auto(różne mody nie poprawki)i jest ok. u mnie na wiosce jeszcze dwa auta latają od niego i też się nic z nimi nie dzieje puki właściciele czegoś nie zmieniają na większe tak jak ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Craacen 0 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 No to elegancko Delikatny mod sie przyda a przy okazji wyłączy sonde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA 0 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Jak coś to w okolicach Nowego Sącza polecam Swap Tronic ! Tutaj najbardziej aktualny po ostatnim strojeniu wykres .A tu film jeszcze przedfinalnym strojeniem jakieś 240 konni i 500 niuta ztego co pamiętam wtedy byłohttps://web.facebook.com/audispotNowySacz/videos/vb.537217136368959/948364611920874/?type=2&theater Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 1 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Jak coś to w okolicach Nowego Sącza polecam Swap Tronic ! Tutaj najbardziej aktualny po ostatnim strojeniu wykres . A tu film jeszcze przedfinalnym strojeniem jakieś 240 konni i 500 niuta ztego co pamiętam wtedy było https://web.facebook.com/audispotNowySacz/videos/vb.537217136368959/948364611920874/?type=2&theater Za dużo węgla podłożone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Co do komentarza powyżej nie wiem czy tyczy się opini grzesaudia6 sprostuje - krótko na temat - grzesaudia6 dostał oryginalny sklonowany soft pod aeb na podstawie ajl i nie ma co tutaj stroić ani nie moze być mowy co do tego czy jest dobrze czy jest źle - jest fabrycznie to taka moja wstawka w chwili "słabości", odnosi się do całokształtu. Zobacz co się narodziło wyżej, na podstawie jednego odcina ogłoszony mega sukces, z olejami to samo... ktoś pierwszy raz zalał i po 2 tyś km już poleca bo mu go jeszcze silnik nie wciągnął. Idąc tym kierunkiem firma może odwalać największe fuszerki a i tak będzie polecana. Poniekąd tak jest, zapewne wiedziałeś soft nie jednego swojego forumowego (POLECANEGO) kolegi i chwyciłeś się za głowę, albo dostałeś zlecanie z zagranicy (o ile takie przyjmujesz) i się okazało że trafia to do jakieś niby solidnej firmy w Polsce. Z drugiej strony bądź Pan mądry i zweryfikuj taką pracę... Ja za pierwszym razem też byłem zadowolony, tylko gdyby nie kolega to po roku bym 4k w silnik wrzucił.. no ale polecali na forum Jeszcze kwestia samych wyników, przykład z tego forum (chyba ASB). Ktoś zrobił soft w renomowanej firmie wypluło mu np 3xx koni, coś się działo z silnikiem więc podjechał do innej renomowanej firmy i z 31x koni nagle się zrobiło 290 ... mistrz zmienił na 280 i jest ok.. niby było za dużo (a g*wno prawda)... Swoją drogą takie wyniki na DPF'ach i to tej generacji... tylko potem ludzie na "autostradach topią silniki". Odnośnie reszty, mi nie chłodziło o wysyłanie ECU (to jest faktycznie przegięcie) tylko o fakt że wielu nie robi softów. Zapewne wiesz ile jest zakładów w trójmieście a ile osób realnie na miejscu dłubie w oprogramowaniu, Robią wszystko nawet solidne customy po sporych modyfikacjach mechanicznych. Żeby nie było niejasności, nie twierdzę że robią to źle, po prostu nie robią tego sami. Outsourcing jest w każdej branży bardzo mocny, nie uważam że jest zły, nikt nie może być dobry we wszystkim. Robi wszystkie TDI od tych starych 1,9 na pompie po nowe 2,0TDI. a reszty już nie ogrania ? Tu tak samo, jedni super ogarniają 1,9 i 1,8T a wszystko co nowsze to delikatnie mówić fuszerka, potem komuś oczy wyskakują jak widzi 1800 bar na wtrysku w całym zakresie, nie ruszony kąt, czas na max. Cóż paliwo nie przeliczone ale kreski są bo w końcu jest go dużo, DPF zrobi robotę a jak nie to diesel przecież musi dymić... Oczywiście to kolejny całokształt (niestety bardzo często spotykany), nie należy tego wiązać z firmą o której pisze Marcin. Generalnie temat rzeka... natomiast ogólnie za wpis +1 bo sporo w nim prawdy. Aczkolwiek jak ja to mówię 'kwestia co się chce osiągnąć' no i z tym topieniem silników coraz częściej spotykane w moich okolicach lub tzw moc 'na jeden przejazd' no limit(er)s ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Nie tylko u Ciebie, wyżej masz sekret super wyników B8... generalnie szkoda gadać... a rynek tego nie weryfikuje w żaden sposób, w sumie dzięki DPF'om jest łatwiej ... walić klienta w rolki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 kozacko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kollrong 0 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Kogo polecacie w okolicach łodzi Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Witam. Ktoś robił moda u turbodiesel.pl ??? Gościu z Białegostoku. Ktoś poleca??? Moja eska śmiga na sofcie robionym przez Zaprzala. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobota 0 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Kogo polecacie w Wielkopolsce ? Ewentualnie dolnyślask. A4 1.8 bex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) Wiem, że było wiele razy Szukam dobrego tunera w Warszawie, pacjent to 1.8T Bex. Do zrobienia chip, wrzucenie większych wtrysków, wyrzucenie 2 sony i SAI. Czytałem cały wątek.. Spanky - pisałem do niego jednak nie odpisuje kreator mocy - różne opinie R-Performance - bardzo chwalony ale podobno było kilka niemiłych incydentów. Najchętniej bym pojechał do gregor10, jednak kawałek drogi mam.. Edytowane 26 Grudnia 2015 przez sambo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryczek93 1 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Hej panowie sorka ale temat ma sporo stron to polece na latwizne potrzebuje tunera w woj. Lodzkim @edit znalazłem nawet u siebie w mieście 2 firmy, które się tym zajmują http://www.autronik.pl/oferta http://www.v-tuning.pl/ Macie jakieś doświadczenia z nimi może ? Pozdro Edytowane 27 Grudnia 2015 przez eryczek93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) raczej v-tuning. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun555 1 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Witam, kogo możecie polecić z Łódzkiego do 2.0 TFSI (CPMB) quattro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sensei 4 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Przestrzegam przed domowym chiptuningiem... Tak wygląda mój sterownik Kazane z telefonu szajsung Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się