calt Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 czesc czy ten bla moze byc zwiazany z czujnikiem umieszczonym pod pedalem szprzegla ? 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication
mstan Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam 17947 P1539 461B Włącznik pozycji pedału sprzęgła CPP - wartość, zła praca. Wygląda na to że tak. Pozdrawiam
Becker21 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Hey, mam podobny problem ten sam błąd 17947 ale po odkręceniu obudowy niestety zauważyłem, że nie posiadam czujnika sprzęgła... Czy ktoś go wcześniej wyjął? Pozdrawiam
Banan Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Może przekładka multitronika na manual
Becker21 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 ok to w takim razie jest możliwość wyłączenia tego błędu o czujniku?
Banan Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Nie , trzeba dołożyć czujnik po prostu
Kefiro Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Jeden przewód do masy czujników drugi do sterownika silnika i smiga
korfus Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 Odkopuję. Ten blad mam w multitroniku,o co chodzi?
Banan Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 Podaj numer ecu i kodowanie
radkoo Opublikowano 15 Grudnia 2020 Opublikowano 15 Grudnia 2020 W moim Audi też nie ma czujnika położenia pedału sprzęgła, a błedy pokazuje jak niżej.... Tzw. kierownica powietrza pracuje jak należy. Problem z mieszanką może mieć związek z brakiem czujnika pedału sprzęgła? Ktoś coś podpowie? Control Module Part Number: 8E0 907 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0005 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63351 5 Znalezione: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded
przem8 Opublikowano 15 Grudnia 2020 Opublikowano 15 Grudnia 2020 34 minuty temu, radkoo napisał: Problem z mieszanką może mieć związek z brakiem czujnika pedału sprzęgła? Nie. Zrób logi statyczne i dynamiczne 2+33. Jest lpg?
radkoo Opublikowano 15 Grudnia 2020 Opublikowano 15 Grudnia 2020 (edytowane) Edytowane 29 Grudnia 2020 przez radkoo
radkoo Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) Poniżej link do logów statycznych. Log statyczny (VAG Logi) Logi dynamiczne wrzuce później. Proszę o podpowiedzi co jest nie tak, ewentualnie czy wszystko jest OK. Edytowane 28 Grudnia 2020 przez radkoo aktualizacja loga statycznego
radkoo Opublikowano 24 Lutego 2021 Opublikowano 24 Lutego 2021 (edytowane) Wyeliminowałem błędy: 1) 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal - P1539 - 004 - No Signal/Communication 2) 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit - P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent ...wymieniając czyjnik położenia sprzęgła i wymianą klemy minusowej (trzymała się dosłownie na kilku "włosach" wiązki) Do usunięcia zostały błedy: 1) 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold - P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded 2) 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean - P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded 3) 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich - P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded Po wymianie klemy minusowej do wystąpienia błedu silnika zrobiłem około 200 km. Wcześniej po skasowaniu błedów robiłem około 40-50 km do wystąpienia "check engine". Poniżej log statyczny po usunięciu 3 usterek: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Proszę o jakieś sugestie, co zrobić, sprawdzić itp.... Z góry dziękuję Edytowane 4 Marca 2021 przez radkoo
pit116 Opublikowano 7 Listopada 2022 Opublikowano 7 Listopada 2022 (edytowane) Witam mam jedno pytanie czy niesprawny czujnik pedału sprzęgła może powodować szarpania pojazdem podczas przyspieszania ? Ponieważ od wczoraj borykam się z problemem szarpania pojazdu i po podłączeniu vaga wyskoczył ten błąd 17947. Dodam że na jałowym biegu gdy powoli dodaje gazu to płynnie obroty rosną lecz gdy gwałtownie wcisne gaz zaszarpie karoserią tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach lecz wypadania zapłonu nie ma w ogóle . Edytowane 7 Listopada 2022 przez pit116
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się