Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] EGR - Wymiana, czyszczenie, zaślepienie - Temat zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W getem 11,5zł :-) zamówiłem przedwczoraj i powiem jakiej jest jakości

tak jak obiecałem daje znać :) z getem przyszły ori więc po co przepłacać

:wink:

Opublikowano

dyskusja w tym temacie dotyczy egr z B5 i B6 a co poradzicie mi w B7 [bRB], z tego co widzę mam trochę inny zawór egr taki jak na fotce z którego mi oczywiscie cieknie olej i jak temu zaradzić , może jest jakiś sposób usunąć ten wyciek bez wymiany zaworu bo ten w intercarsie Pierburga kosztuje 937 zł:facepalm:

IMG_3149.jpg

Opublikowano

Masz inny zawór,bo masz DPF-a.Mam w moim zresztą taki sam.Cena nowego powala,ale może kledzy już jakiś patent do tego zaworu wymyślili.Mi narazie nie cieknie,ale na zaś warto byłoby wiedzieć.A jak nikt nic nie wymyśli,to chyba będzie tak: stać było na konia,to i na uzdę.Bólik.

Opublikowano

jak ktoś chciałby pogrzebać przy EGR w B7 to polecam ten filmik

Opublikowano

cześć do czyszczenia egr potrzebyje te uszczelki??

3CO 145 117F sztuk 2

N90 927 302 Oring uszczelniający EGR-dolot, sztuk 1

069 131 547D, sztuk 1

038 131 547 A - uszczelki łącznika EGR-kolektor spalinowy sztuk 2

:hi:

Opublikowano

odgrzebie temat egr w AWX mialem raz czyszczony i uszczelniony, samochód mi słabo reagował na gaz z dołu po wyczyszczeniu było przez jakiś czas ok teraz mam znów to samo jak odłącze wężyk z góry zaworku jest ok, jak go założe znów muli. Co z tym najlepiej zrobic? Pozdrawiam!!

Opublikowano

Odłącz pojeździj i zobacz czy błąd nie wyskoczy. Ja w 2002 r wywaliłem. Ale twoja 2003 wiec Zdejmij wężyk i wsadź w niego śrubę narazie żeby lewego powietrza nie stało bo turbo i hamulce oslabna.

Opublikowano

info nieaktualne jest mam dwie sztuki teraz 2001 i 2002

Opublikowano

ja też miałem problem z cieknącym egr'em mechanik go uszczelnił i powiedział że ten model tak ma tak jak eco tec bierze olej tak tutaj egr cieknie bez względu na przebieg ja mam AVF i tze mi sie nie podobal cieknacy egr ale jak narazie jest sucho:hi:

Opublikowano

Ja wymieniłem w swoim AVB na nowy.Koszt około 4 stówki i święty spokój.W B7 profilaktycznie w sobotę mechanik wyczyścił EGR,przepustnicę i całą resztę.

Opublikowano

też mam problem z EGR...dałem swój do wyczyszczenia i od kilku miesięcy nie mam problemu. Domyślam się że i tak znowu zacznie się coś dziać :)

Opublikowano

Czyszczenie nie likwiduje problemu wycieków. Egr cieknie ze starości. Puszczają uszczelnienia trzpienia zaworu egr oraz klapy gaszacej.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Egr cieknie i nawet nowy moze zacząć cieć po krótkim czasie użytkowania. Cieknie bo jest w dolocie za duzo oparów z odmy, nie lepiej założyc oil catch tank zamiast kupowac nowy egr za 400 zł skoro stary działa?

Opublikowano

Nie sądzę żeby nowy tak szybko puścił. Na pewno 100 tys. wytrzyma

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

możliwe, tylko jaki sens wymiany części która działa- olej z oparami i tak zostanie w dolocie i bedzie sobie tam pływał lub którędyś wycieknie, poza tym czysciłem dwa razy egr i gdy odma jest wpiąta widziałem jak to wyglada-jedna smoła w dolocie i kolektorze.

Opublikowano

Ori uszczelka z ASO lub getem miedzy kolektor a silnik z jakiego materiału jest wykonana?

Opublikowano

Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r:

3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2

N90 927 302 Oring uszczelniający EGR

069 131 547D - dolot

038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy

znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić:wink:

Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13

a3252aedf37bbb57.png

Opublikowano
Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r:

3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2

N90 927 302 Oring uszczelniający EGR

069 131 547D - dolot

038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy

znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić:wink:

Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13

http://images31.fotosik.pl/319/a3252aedf37bbb57.png

Z tego co ja wyczytałem to do AVF potrzeba:

8 - Oring uszczelniający EGR - N90 927 302

4 - uszczelka 32 mm - 069 131 547D

13 - uszczelka 22 mm - 038 131 547A

11 - uszczelka kolektora - 028 129 717D

Te oringi do szybkozłączek też można wymienić jak się jeszcze nie wymieniało

Opublikowano
Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r:

3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2

N90 927 302 Oring uszczelniający EGR

069 131 547D - dolot

038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy

znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić:wink:

Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13

http://images31.fotosik.pl/319/a3252aedf37bbb57.png

Z tego co ja wyczytałem to do AVF potrzeba:

8 - Oring uszczelniający EGR - N90 927 302

4 - uszczelka 32 mm - 069 131 547D

13 - uszczelka 22 mm - 038 131 547A

11 - uszczelka kolektora - 028 129 717D

Te oringi do szybkozłączek też można wymienić jak się jeszcze nie wymieniało

Wielkie dzięki:hi: Tych uszczelek 038 131 547A będą na pewno potrzebne 2szt czy tylko 1szt?

Opublikowano

Sprawdzałem w etce i wyczytałem że jedna. Ona idzie do łącznika. Ta z góry ma inny wymiar niż ta z dołu, nie wiem czemu tak.. Teraz etka mi nie działa żeby jeszcze raz sprawdzić :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...