hornet Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Panowie, czy cena 2750zł za heble od 3.0tdi 312mm przód, tył 285mm z nowymi tarczami zimmermanna i klockami ori audi jest git? po co Ci to ? będziesz jeszcze robił więcej mocy ? Ja nie widzę sensu tych hebli. Sprzęgło lepiej zrób
banan87 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 nie no tyle mocy jak jest już zostawiam... sprzęgło ucichło i lepiej go nie wybudzać i tak i tak tarcze i klocki wymieniam na nowe, więc pomyślałem, że może warto zarzucić coś większego, lepiej hamującego na te tarcze 312mm koła 16' z dystansami wejdą i to jest duży plus
emay Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 nie no tyle mocy jak jest już zostawiam... sprzęgło ucichło i lepiej go nie wybudzaći tak i tak tarcze i klocki wymieniam na nowe, więc pomyślałem, że może warto zarzucić coś większego, lepiej hamującego na te tarcze 312mm koła 16' z dystansami wejdą i to jest duży plus Sprzęgło Ci pierdnie niedługo a Ty jakieś heble do takiej bidy wkładać chcesz.
banan87 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 nic mi nie pierdnie:whistling: Emil, sam mi mówiłeś na ostatnim spocie, na którym byłem, że jak będę wymieniał heble (a muszę, kontrolka mi już świeci, wrzucałem tu foto), to żebym założył większe niż są sprzęgło też pójdzie, ale w późniejszym terminie, na razie nie ma żadnych problemów, nic się nie ślizga
Duds Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 nic mi nie pierdnie:whistling: Emil, sam mi mówiłeś na ostatnim spocie, na którym byłem, że jak będę wymieniał heble (a muszę, kontrolka mi już świeci, wrzucałem tu foto), to żebym założył większe niż sąsprzęgło też pójdzie, ale w późniejszym terminie, na razie nie ma żadnych problemów, nic się nie ślizga poczekaj jeszcze chwilę Też myślałem, że się u mnie uspokoiło, auto już stoi bez skrzyni
banan87 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 ślizgało Ci się cały czas, czy tylko przy większej wilgotności i niższej temperaturze?
Duds Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Jak było zimno i bardzo gorąco to cały czas. Jak było umiarkowanie to jeszcze się dało przyspieszać jako tako
banan87 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 ile niutów było? lub nadal jest przy tej pogodzie u mnie aktualnie nic się nie ślizga, ale domyślam się, że i tak mnie ta wymiana czeka... co się dzieje, jak się sprzęgło wysypuje całkowicie?
hornet Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Zrób to sprzęgło bo pamiętaj... jak ma się coś wywalić w aucie to w najmniej odpowiednim momencie:kwasny: Na Twoją moc to kup tarcze i klocki dobre i nie musisz zakładać większych. Przy większych każda wymiana będzie droższa ---------- Post dopisany at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- Ile teraz masz KM i NM ? ---------- Post dopisany at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany at 16:57 ---------- sprzęgło ucichło i lepiej go nie wybudzać Zostaw na tydzień w garażu i nie odpala to może jeszcze się zregeneruje i będzie jak nowe:polew:
Duds Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 ile niutów było? lub nadal jestprzy tej pogodzie u mnie aktualnie nic się nie ślizga, ale domyślam się, że i tak mnie ta wymiana czeka... co się dzieje, jak się sprzęgło wysypuje całkowicie? Znaczy ja mam a3 i jest 172km 384nm. Postanowiłem zmienić całość na sportowe i uderzam w 200+ Jutro powinno być :kox:
kaju Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 ile niutów było? lub nadal jestprzy tej pogodzie u mnie aktualnie nic się nie ślizga, ale domyślam się, że i tak mnie ta wymiana czeka... co się dzieje, jak się sprzęgło wysypuje całkowicie? Znaczy ja mam a3 i jest 172km 384nm. Postanowiłem zmienić całość na sportowe i uderzam w 200+ Jutro powinno być :kox: Teraz na 15tkach przy tych 384 niutach i masie a3 życzę Ci przyjacielu jak najlepszej trakcji nie tylko na mokrym, ale również na suchym asfalcie
banan87 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Zostaw na tydzień w garażu i nie odpalaj to może jeszcze się zregeneruje i będzie jak nowe:polew: hehe:naughty: to się nazywa zmartwychwstanie:banan: to naprawdę działa!? Na Twoją moc to kup tarcze i klocki dobre i nie musisz zakładać większych. Przy większych każda wymiana będzie droższa pytanie, czy rzeczywiście za tę cenę nie warto zainwestować w większe heble, które na pewno będą o wiele lepiej hamować... kusi mnie to:facepalm: Ile teraz masz KM i NM? 206km 440nm
kaju Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Lepiej idź najpierw w sprzęgło. Co Ci przyjdzie po mocniejszych hamulcach w momencie, jak nie wymienisz sprzęgła i przykładowo zostawisz skrzynię na asfalcie?
banan87 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 może po prostu to sprzęgło nie radzi sobie z 440nm:kwasny: ciekawe, czy nowe seryjne sobie poradzi...
kaju Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Nowe zawsze będzie wytrzymalsze, niż siedmioletnie z przebiegiem...
hornet Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 może po prostu to sprzęgło nie radzi sobie z 440nm:kwasny: ciekawe, czy nowe seryjne sobie poradzi... A może tak moment jest dokoksowany a nie spłaszczony i sprzęgło klęka... ? Masz ten wykres ? Kto robił soft ( nie pamiętam) Ty masz BRD ?
szczuraz Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 znachorzy twierdzą że do 450NM przez pierwsze 30 tysięcy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się