Arturoo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Krolu i Diman wielkie dzięki padlina chodzi ??
ucho.77 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Krolu i Diman wielkie dzięki padlina chodzi ?? Krolu dał cunka że bzyczy jak pszczółka jutro trafi w moje ręce ---------- Post dopisany at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ---------- wtrysk d*py dał przez to kłopoty były
pajda Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Krolu i Diman wielkie dzięki padlina chodzi ?? zdechła już
ucho.77 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Krolu i Diman wielkie dzięki padlina chodzi ?? zdechła już sciul:grin:
Arturoo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 ja se muszę swoje sprawdzić...bo może te stukania to uwalone wtryski
krolu Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Dobry wracam z "Man of steel" zajebbbbbiiisty Ucho nie ma sprawy choc troche jeszcze faluje na wolnych... zaraz ci wysle komplet logow
ucho.77 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 ja se muszę swoje sprawdzić...bo może te stukania to uwalone wtryski Krolu sie ich uczy, jeszcze z dwa auta i je opanuje:wink:
Arturoo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 ja se muszę swoje sprawdzić...bo może te stukania to uwalone wtryski Krolu sie ich uczy, jeszcze z dwa auta i je opanuje:wink:
krolu Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam.... te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje...
pajda Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam.... te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje... ucho pierdziel to wsadzaj 3.0
ucho.77 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam.... te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje... ucho pierdziel to wsadzaj 3.0 4,2 a nie klekota olej to do frytek się nadaje a nie do jazdy
Miszka82 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam.... te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje... ucho pierdziel to wsadzaj 3.0 4,2 a nie klekota olej to do frytek się nadaje a nie do jazdy a żebyś miał gdzie te frytki usmażyć to gaz do 4.2:kox:
Arturoo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam.... te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje... ile wynosił atdc przy miękkiej (dobrej) pracy silnika ??
krolu Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam.... te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje... ile wynosił atdc przy miękkiej (dobrej) pracy silnika ?? 0-4*ATDC (czy jaki to tam jest skrót) dla silnika od Ucha b6.. bo to tez od silnika zależą te wartości...
Arturoo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 ej gościu pytam ile wynosił jak miękko pacował motor , a nie o marginesy ustawień
krolu Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 ej gościu pytam ile wynosił jak miękko pacował motor , a nie o marginesy ustawień na początku było 2*BTDC...ale przestawiliśmy go na 1*ATDC i teraz pracuje ok ale nie wiem czemu trochę faluje obroty skaczą miedzy 742 a 766 rpm... podobno ma się ułożyć bo pół silnika ucho wymienił
Arturoo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 co się kurfa ma ułożyć?????????????????????? ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:16 ---------- był za szybki początek kąta wtrysku to go opóźniliście trochu i ok ....można jeszcze spróbować opóźnić i zobaczysz na słuch ,czy będzie bardziej miękko pracował....czasem pół dnia trza zmieniać by znaleźć ten najlepszy moment... a ułożyć to se możesz ręce w kieszeniach...hehe........... .graty jak skręcili tak są ...nic się nie zmieni....chyba ,że nastawienie ucha do 2.5
krolu Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 co się kurfa ma ułożyć?????????????????????? nie wiem, podobno ma się ułożyć... tam jakieś elementy hydrauliki wymieniali.. zatartą krzywkę, zawory i wtryski... mnie nie pytaj pierwszy raz przy 2,5 coś robiłem, jak by to nie było do ucha bądź kogoś znajomego to bym w ogóle tego tematu nie ruszał.. Ja tylko odczytywałem wartości z VCDSa. resztę robił mechanik..
Arturoo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 tam się już nic nie zmieni........... jak napiszę palnij gościa(majstra) w ucho to tak bez sensu będzie...nie ?? oni kurfa się na tym znają jak ja na strzyżeniu owiec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się