Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Krolu i Diman wielkie dzięki

padlina chodzi ?? :decayed:

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18904

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14548

  • akjam

    13789

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Krolu i Diman wielkie dzięki

padlina chodzi ?? :decayed:

Krolu dał cunka że bzyczy jak pszczółka :wink:

jutro trafi w moje ręce

---------- Post dopisany at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ----------

wtrysk d*py dał:wink: przez to kłopoty były

Opublikowano

Krolu i Diman wielkie dzięki

padlina chodzi ?? :decayed:

zdechła już :grin:

Opublikowano

Krolu i Diman wielkie dzięki

padlina chodzi ?? :decayed:

zdechła już :grin:

sciul:grin:

Opublikowano

ja se muszę swoje sprawdzić...bo może te stukania to uwalone wtryski :decayed:

Opublikowano

Dobry :grin: wracam z "Man of steel" zajebbbbbiiisty :D

Ucho nie ma sprawy choc troche jeszcze faluje na wolnych... zaraz ci wysle komplet logow :)

Opublikowano
ja se muszę swoje sprawdzić...bo może te stukania to uwalone wtryski :decayed:

Krolu sie ich uczy, jeszcze z dwa auta i je opanuje:wink:

Opublikowano
ja se muszę swoje sprawdzić...bo może te stukania to uwalone wtryski :decayed:

Krolu sie ich uczy, jeszcze z dwa auta i je opanuje:wink:

:decayed::thumbup1:

Opublikowano

pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam....

te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje...

Opublikowano
pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam....

te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje...

:grin:

ucho pierdziel to

wsadzaj 3.0 :naughty:

Opublikowano
pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam....

te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje...

:grin:

ucho pierdziel to

wsadzaj 3.0 :naughty:

4,2 a nie klekota

olej to do frytek się nadaje a nie do jazdy :grin:

Opublikowano
pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam....

te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje...

:grin:

ucho pierdziel to

wsadzaj 3.0 :naughty:

4,2 a nie klekota

olej to do frytek się nadaje a nie do jazdy :grin:

a żebyś miał gdzie te frytki usmażyć to gaz do 4.2:kox:

Opublikowano
:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:
Opublikowano
pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam....

te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje...

ile wynosił atdc przy miękkiej (dobrej) pracy silnika ??

Opublikowano
pier**le te wasze 2.5 nasiedzialem sie i naczytalem jak to ustawic te Atcd czy jak to tam i btcd. to poprostu oznaczaja odpowiednio afrerTCD i beforeTCD czyli opozniony czy przyspieszony a sprawdza sie to w grupie 004 na MB i 004 na BS ale i tak to jest do d*py bo przestawialismy kat mechanicznie bylo wyraznie czuc poprawe w pracy silnika a wartosc na vagu minimalnie sie zmienila... jutro cos jeszcze postudiuje ale dalej tego nie ogarniam....

te tematy maja po kilkadziesiat stron i kazdy pieprzy 3 po 3 jak to na forach.. burdel w tematach i ciezko znalezc konkretna informacje...

ile wynosił atdc przy miękkiej (dobrej) pracy silnika ??

0-4*ATDC (czy jaki to tam jest skrót) dla silnika od Ucha b6.. bo to tez od silnika zależą te wartości...
Opublikowano

ej gościu pytam ile wynosił jak miękko pacował motor , a nie o marginesy ustawień :wink:

Opublikowano
ej gościu pytam ile wynosił jak miękko pacował motor , a nie o marginesy ustawień :wink:

na początku było 2*BTDC...ale przestawiliśmy go na 1*ATDC i teraz pracuje ok ale nie wiem czemu trochę faluje obroty skaczą miedzy 742 a 766 rpm... podobno ma się ułożyć bo pół silnika ucho wymienił :whistling:

Opublikowano

co się kurfa ma ułożyć??????????????????????

---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:16 ----------

był za szybki początek kąta wtrysku to go opóźniliście trochu i ok ....można jeszcze spróbować opóźnić i zobaczysz na słuch ,czy będzie bardziej miękko pracował....czasem pół dnia trza zmieniać by znaleźć ten najlepszy moment...

a ułożyć to se możesz ręce w kieszeniach...hehe.....:decayed:......

.graty jak skręcili tak są ...nic się nie zmieni....chyba ,że nastawienie ucha do 2.5 :decayed:

Opublikowano
co się kurfa ma ułożyć??????????????????????

nie wiem, podobno ma się ułożyć... tam jakieś elementy hydrauliki wymieniali.. zatartą krzywkę, zawory i wtryski... mnie nie pytaj pierwszy raz przy 2,5 coś robiłem, jak by to nie było do ucha bądź kogoś znajomego to bym w ogóle tego tematu nie ruszał.. Ja tylko odczytywałem wartości z VCDSa. resztę robił mechanik..

Opublikowano

tam się już nic nie zmieni...........

jak napiszę palnij gościa(majstra) w ucho to tak bez sensu będzie...nie ?? :decayed:

oni kurfa się na tym znają jak ja na strzyżeniu owiec :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...