Tukan Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 obok, u gory A mozesz kolego dokladniej przeciez EGR to jest calosc za czarna gruszka i to z prawej :exclaim: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 to co widac na zdjeciu w pierwszym poscie to nie jest jak ktos okreslil zawor N18 EGR'u tylko tylko zwykla przepustnica nikt nie napisał że to jest N18 (przeczytaj dokładnie) Przepustnica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 mi sie dziwnie narazie foto nie wyswietla, ale z tego co pamietam na foto byl EGR. o zaworku N18 ja pisalem i nie mialo to nic wspolnego z fotami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 byc moze jak napisal Murzyn nie mialo to nic wspolnego z obrazkiem u gory - szybko przelatywalem text i tylko zauwazylem cos obilo mi sie o N18 , co nie zmienia faktu ze strzalka wskazuje przepustnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 strzałka wskazuje na : puszką ciśnieniową, czy jak to się fachowo nazywa (to co cię interesowało) "przepustnica" jest w środku (masz to na tym skanie na dole) - swoją drogą ciekawe, że to nazwali przepustnica. Tak żeby już być dokładnym. Dzięki za pokazanie obrazka, ładnie pokazane. Myślę, że YATES będzie zadowolony :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 konrad_A4, to juz wiem o co Ci chodzilo. Dyskutowalismy o tym dosc intensywnie ze Sprinterem. Mysle, ze przy okazji tym scanem pomogles rozwiazac mi jeden maly problemik :twisted: THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 to zeby juz byc tak MEGA dokaldnym to strzalka wskazuje na puszke cisnieniowa przepustnicy, glownie chodzilo mnie o to aby okreslic mechanizm ktory ta mala puszka cisnieniowa, czy tez podcisnieniowa steruje, a nazwali ja przepustnica bo nia poprostu jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 No nie wiem czy bedzie dzialac tak samo jak tyle wezy jest poodlanczanych :exclaim: A kolego Yates autko ma moc i wszystko jest ok Narazie jeżdzę i nie czuję spadku mocy.Macie w 100% rację muszę wkońcu porządnie ogarnąć to swoje AUDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Czy ktoś mi powie,bo ja naprawdę jestem laikiem w temacie co to za część ( zaznaczona czerwoną strzałką) ????? Pytam bo ten wężyk który idzie z tego urządzenia miałem urwany i niewiem gdzie go podłączyć.Czy to bardzo istotne,że ten wężyk był odłączony czy to tylko jakiś mało ważny czujnik??? Jest to ukł łagodnego gaszenia silnika przy gaszeniu zamyka sie ten zawór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 na skanie powyzej masz dokladnie pokazane prosto do zaworu (zawor 2-pinowy wejscie vaccum i wyjscie na puszke podcisnieniowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 konrad_A4, kolega wojtek chyba źle po prostu zacytował i wyszło tak śmiesznie Ja zrozumiałem, że jego tekst to tylko : Jest to ukł łagodnego gaszenia silnika przy gaszeniu zamyka sie ten zawór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Dokładnie tak żle wyszło cytowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 konrad_A4, kolega wojtek chyba źle po prostu zacytował i wyszło tak śmiesznie Ja zrozumiałem, że jego tekst to tylko : Jest to ukł łagodnego gaszenia silnika przy gaszeniu zamyka sie ten zawór heh, mam pamiec dobra, ale krotka nawet nie skojarzylem ze to text z pierwszego postu - normalnie przepraszam za zamieszanie :redface: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 No i jest jakiś malutki sukces.Po założeniu tego przewodu w odpowiednie miejsce przy gaszeniu silnika nie ma najmniejszych drgań,a zawsze były.Już myślałem,że to kończący się dwumas ale na szczeście jeszcze na 99% jest dobry. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Faktycznie troszkę namieszane z wężykami ciśnieniwymi. Taka praktyczna porada jak by ktoś kiedyś je ściągał a wężyk rwał się to warto go podważyć małym płaskim śrubokrentem lub grubsza igłą i psiknąc WD40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Faktycznie troszkę namieszane z wężykami ciśnieniwymi.Taka praktyczna porada jak by ktoś kiedyś je ściągał a wężyk rwał się to warto go podważyć małym płaskim śrubokrentem lub grubsza igłą i psiknąc WD40. Od WD40 guma ma tendencję do twardnięcia dość konkretnego, więc jeśli taki wężyk ma długo jeździć, to chyba bym nie ryzykował psikania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Faktycznie troszkę namieszane z wężykami ciśnieniwymi.Taka praktyczna porada jak by ktoś kiedyś je ściągał a wężyk rwał się to warto go podważyć małym płaskim śrubokrentem lub grubsza igłą i psiknąc WD40. Od WD40 guma ma tendencję do twardnięcia dość konkretnego, więc jeśli taki wężyk ma długo jeździć, to chyba bym nie ryzykował psikania. To nie śruba by pisikać aż będzie się lało tylko bzyknąc minimalnie a przewód wówczas będzie ładnie schodził i leciutko pozatym wyciera sie przed zmontowaniem. Czy WD40 ma wpływ na gumę - możliw choć wątpię bo w mototyzacji używa sie olejoodpornej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Czy WD40 ma wpływ na gumę - możliw choć wątpię bo w mototyzacji używa sie olejoodpornej. To spryskaj sobie kiedyś uszczelki drzwiowe i poczekaj z sezon na efekty (znam taki przypadek w audi jak koledze piszczały uszczelki na wybojach :biggrin: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 dobra zieloni, jak już tak OTjeta to powiedz Sprinter czym najlepiej potraktować gumę, żeby nie piszczała ? Albo plastik ? (ja tam też nie lubie tego wd40 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 dobra zieloni, jak już tak OTjeta to powiedz Sprinter czym najlepiej potraktować gumę, żeby nie piszczała ? Albo plastik ? (ja tam też nie lubie tego wd40 ) Na plastik to można i se psikać WD40, ale na gumę, to są takie delikatne wazeliny techniczne, ewentualnie są też smary silikonowe (nawet takie do tworzyw sztucznych), one nie mają właściwości żrących jakie posiada jednak WD40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się