Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,9 Tdi 115KM] Pytanie o część na zdjęciu ????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
obok, u gory
A mozesz kolego dokladniej przeciez EGR to jest calosc za czarna gruszka i to z prawej :exclaim:
Opublikowano
to co widac na zdjeciu w pierwszym poscie to nie jest jak ktos okreslil zawor N18 EGR'u tylko tylko zwykla przepustnica

nikt nie napisał że to jest N18 (przeczytaj dokładnie)

Przepustnica ? :rolleyes:

Opublikowano

mi sie dziwnie narazie foto nie wyswietla, ale z tego co pamietam na foto byl EGR.

o zaworku N18 ja pisalem i nie mialo to nic wspolnego z fotami

Opublikowano

byc moze jak napisal Murzyn nie mialo to nic wspolnego z obrazkiem u gory - szybko przelatywalem text i tylko zauwazylem cos obilo mi sie o N18 , co nie zmienia faktu ze strzalka wskazuje przepustnice

scan10009ty1.th.jpg

Opublikowano

strzałka wskazuje na :

puszką ciśnieniową, czy jak to się fachowo nazywa (to co cię interesowało)

"przepustnica" jest w środku (masz to na tym skanie na dole) - swoją drogą ciekawe, że to nazwali przepustnica. Tak żeby już być dokładnym.

Dzięki za pokazanie obrazka, ładnie pokazane. Myślę, że YATES będzie zadowolony :smile:

Opublikowano

konrad_A4, to juz wiem o co Ci chodzilo. Dyskutowalismy o tym dosc intensywnie ze Sprinterem. Mysle, ze przy okazji tym scanem pomogles rozwiazac mi jeden maly problemik :twisted: THX

Opublikowano

to zeby juz byc tak MEGA dokaldnym to strzalka wskazuje na puszke cisnieniowa przepustnicy, glownie chodzilo mnie o to aby okreslic mechanizm ktory ta mala puszka cisnieniowa, czy tez podcisnieniowa steruje,

a nazwali ja przepustnica bo nia poprostu jest

Opublikowano
No nie wiem czy bedzie dzialac tak samo jak tyle wezy jest poodlanczanych :exclaim: A kolego Yates autko ma moc i wszystko jest ok :question:

Narazie jeżdzę i nie czuję spadku mocy.Macie w 100% rację muszę wkońcu porządnie ogarnąć to swoje AUDI.

Opublikowano

Czy ktoś mi powie,bo ja naprawdę jestem laikiem w temacie co to za część ( zaznaczona czerwoną strzałką) ????? Pytam bo ten wężyk który idzie z tego urządzenia miałem urwany i niewiem gdzie go podłączyć.Czy to bardzo istotne,że ten wężyk był odłączony czy to tylko jakiś mało ważny czujnik???

Jest to ukł łagodnego gaszenia silnika przy gaszeniu zamyka sie ten zawór

Opublikowano

na skanie powyzej masz dokladnie pokazane :wink: prosto do zaworu (zawor 2-pinowy wejscie vaccum i wyjscie na puszke podcisnieniowa)

Opublikowano

konrad_A4, kolega wojtek chyba źle po prostu zacytował i wyszło tak śmiesznie :wink:

Ja zrozumiałem, że jego tekst to tylko :

Jest to ukł łagodnego gaszenia silnika przy gaszeniu zamyka sie ten zawór
Opublikowano

Dokładnie tak żle wyszło cytowanie

Opublikowano
konrad_A4, kolega wojtek chyba źle po prostu zacytował i wyszło tak śmiesznie :wink:

Ja zrozumiałem, że jego tekst to tylko :

Jest to ukł łagodnego gaszenia silnika przy gaszeniu zamyka sie ten zawór

heh, mam pamiec dobra, ale krotka :rotfl: nawet nie skojarzylem ze to text z pierwszego postu - normalnie przepraszam za zamieszanie :redface:

Opublikowano

No i jest jakiś malutki sukces.Po założeniu tego przewodu w odpowiednie miejsce przy gaszeniu silnika nie ma najmniejszych drgań,a zawsze były.Już myślałem,że to kończący się dwumas ale na szczeście jeszcze na 99% jest dobry. :smile:

Opublikowano

Faktycznie troszkę namieszane z wężykami ciśnieniwymi.

Taka praktyczna porada jak by ktoś kiedyś je ściągał a wężyk rwał się to warto go podważyć małym płaskim śrubokrentem lub grubsza igłą i psiknąc WD40.

Opublikowano
Faktycznie troszkę namieszane z wężykami ciśnieniwymi.

Taka praktyczna porada jak by ktoś kiedyś je ściągał a wężyk rwał się to warto go podważyć małym płaskim śrubokrentem lub grubsza igłą i psiknąc WD40.

Od WD40 guma ma tendencję do twardnięcia dość konkretnego, więc jeśli taki wężyk ma długo jeździć, to chyba bym nie ryzykował psikania.

Opublikowano
Faktycznie troszkę namieszane z wężykami ciśnieniwymi.

Taka praktyczna porada jak by ktoś kiedyś je ściągał a wężyk rwał się to warto go podważyć małym płaskim śrubokrentem lub grubsza igłą i psiknąc WD40.

Od WD40 guma ma tendencję do twardnięcia dość konkretnego, więc jeśli taki wężyk ma długo jeździć, to chyba bym nie ryzykował psikania.

To nie śruba by pisikać aż będzie się lało tylko bzyknąc minimalnie a przewód wówczas będzie ładnie schodził i leciutko pozatym wyciera sie przed zmontowaniem. Czy WD40 ma wpływ na gumę - możliw choć wątpię bo w mototyzacji używa sie olejoodpornej.

Opublikowano
Czy WD40 ma wpływ na gumę - możliw choć wątpię bo w mototyzacji używa sie olejoodpornej.

To spryskaj sobie kiedyś uszczelki drzwiowe i poczekaj z sezon na efekty :wink: (znam taki przypadek w audi jak koledze piszczały uszczelki na wybojach :biggrin: )

Opublikowano

dobra zieloni, jak już tak OTjeta ;) to powiedz Sprinter czym najlepiej potraktować gumę, żeby nie piszczała ? Albo plastik ? (ja tam też nie lubie tego wd40 )

Opublikowano
dobra zieloni, jak już tak OTjeta ;) to powiedz Sprinter czym najlepiej potraktować gumę, żeby nie piszczała ? Albo plastik ? (ja tam też nie lubie tego wd40 )

Na plastik to można i se psikać WD40, ale na gumę, to są takie delikatne wazeliny techniczne, ewentualnie są też smary silikonowe (nawet takie do tworzyw sztucznych), one nie mają właściwości żrących jakie posiada jednak WD40.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...