Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenienie czy mam oryginalny silnik ?!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

[ Dodano: 19-04-2007, 11:37 ]

Elektryk stwierdził że immobiliser jest wyrwany i go nie ma, zegary są od passata i nie czytają temperatury, a blacharz stwierdził że był uderzony bardzo delikatnie w lewy przedni błotnik.....

no to niezły kibel ... :rolleyes:

czekamy na dalszy przebieg wydarzen ....

p.s autko kupiles z ogłoszenia (allegro,otomoto) ... jak tak to podaj namiary na uzytkownika zeby bylo wiadomo co,kto,jak i dlaczego :question: ..... :wink:

Opublikowano
Elektryk stwierdził że immobiliser jest wyrwany i go nie ma, zegary są od passata i nie czytają temperatury, a blacharz stwierdził że był uderzony bardzo delikatnie w lewy przedni błotnik.....

Mozesz zrobić fotke tych zegarów?? strasznie mnie ciekawi wygląd zegarów z passka w Audiczce.....

Opublikowano
Dopoki smiga to bym sie tym nie przejmowal :cool:

dokładnie, jak ci rwie jak dziki i nic nie stuka i sie nie rozlatuje to sie nie przejmój, zrób porządny przegląd zebyś wiedział czym jeżdzisz i gnaj do przodu :bicz: .

Opublikowano
. napewno to PD i jeśli to całość to obstawiał bym że jest motor 100KM z nodelu B6.

Znajomy ma B6 2004r. AVB 100KM i tak nie wyglada silnik w tym modelu.

:lol:

Ptasiek sprzedawaj furmanke bo wygarujesz :)

Opublikowano

TO jak to jest jakaś rzeźba to obstawiam że graty przerzucone z passata jak te zegary. W tym roczniku immo masz w zegarach ciekawe jak je "wyrwali"

Opublikowano
Małe info tak wygląda AHU tak jak powinieneś mieć

odkręć pokrywę i wtedy zrób zdjęcie...

Opublikowano
Małe info tak wygląda AHU tak jak powinieneś mieć

odkręć pokrywę i wtedy zrób zdjęcie...

po zdjeciu pokrywy bedzie wygladał jak poczciwy 1Z ... :wink:

(były juz djecia na forum) ...

p.s nie widze sensu zeby kolega brudzil sobie rece .... :wink:

Opublikowano

adadur dokładnie ten sam motor mam ... rozgryzłeś problem, co teraz skoro są kłopoty z podłączeniem termometrów i czujników do kompa i zegarów, dochodzi problem z historią silnika, może po jakiejś taksówce ??! Ale dałem się wkręcić. W takim razie tylko połowicznie będę klubowiczem "Audi A4" .... będę taki NICZYJ....

Opublikowano
adadur dokładnie ten sam motor mam ... rozgryzłeś problem, co teraz skoro są kłopoty z podłączeniem termometrów i czujników do kompa i zegarów.

to ze wyglada podobnie (moze nawet identycznie) to nie znaczy ze masz identyczny .... :wink:

odczytaj numer silnika ...

(pisałem wczesniej gdzie sie znajduja)

Opublikowano

Tylko tyle udało mi się spisać z silnika, głębiej nie mam dojścia

na silniku są numery:

038021AA

80HBH

038103373R

VW4

P10

V411

a w tym wytłoczonym kole jest 01234 a po przeciwnej stronie 02

Opublikowano
będę taki NICZYJ....
:rotfl:

bedziesz połowicznie na forum Vw i na naszym

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

nie martw się, jak masz dobrego AWX-a to możesz się cieszyć, ogranij tylko w serwisach co i jak i żeby to dobrze ze sobą wspolpracowało i będzie OK... :twisted:

Opublikowano

rzeczywiscie zegary od Vw-ja i to nawet czerwone :lol:

Opublikowano

MorgothDBMA może i masz rację bo jak dalej będę się tak umartwiał to pójdę do piachu w trybie natychmiastowym. W tej chwili nie mam już innego wyjścia jak dokończyć dzieło przeróbek i jeżdzić.....

życie daje w kość bezprzerwy

Opublikowano

ja na twoim miejscu zaraz bym ten licznik wywalil i zapodał ori :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...