cougarr2 Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 witam Panowie problem jest następujący w moim a4 z automatyczną skrzynia biegów cos sie najwyrazniej posypało jest taki objaw rano jak wsiadam niby wszystko OK zapalam bez problemu wrzucam D i zaczynam jechac jade kilka metrów lub kilkanascie i NAGLE !! koniec jazdy tak jakby wyskoczył bieg bez wzgledu na co przestawie nic nie działa ?? zero biegów silnik sie zachowuje jak na biegu jałowym z komopa na konsoli znikneły biegi zapaliła się diodka silnika tak jakby był zgaszony a na dodatek na kompe wyskoczył BRAKE !! zeby bylo ciekawiej jak odczekam z 30 minut chistoria zaczyna sie od nowa co jest??? skrzynia padła a moze jakas elektronika cos szaleje?? pozdrawiam ps. jeszcze jedno jak zaczynają się dziac cyrki to na kom wszystkie biegi są podswietlone na czerwono
DeeJay_Kill Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 Elektronika - podepnij VAG'a, jeśli posiadasz. Pewnie chodzi o połączenia elektryczne lub wilgoć, ale zanim zaczniesz rozbierać, sprawdź na kompie, co się dzieje.
cougarr2 Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Opublikowano 11 Lipca 2009 niestety nie posiadam znak ktos moze w okolicy Białegostoku jakiegos MAGIKA od takich spraw??
DeeJay_Kill Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 jak zwykle w takich sytuacjach, radzimy, abyś zerknął do działu spotów z Twojego regionu - ktoś z Twojej okolicy na pewno pomoże:)
Cineksik Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 wejdź do wątku o spotach w Twojej okolicy, może ktoś pomoże
grabson765 Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 napisz w spotakch podlaskich kilka osob sie oglaszalo ze ma vaga w tym ja ale nietsty teraz jestem w belgi wiec nie pomoge napisz do uzytkownika szczepank on ostatnio kupil vaga i jest z bialego wiec moze pomoze
cougarr2 Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Opublikowano 11 Lipca 2009 tak właściwie to ja jestem z Bielska Podlaskiego ale tutaj pewnie nikt nie ma kompa zeby podłączyć a ja autem nigdzie się nie ruszę i zaczynają się problem
filip1001 Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 Ja mam VAG-a, tyle, że do Bielska mam pewnie ze 200km :gwizdanie:
cougarr2 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 no co ty chłopie wogóle odpada żebyś jechał 200 km może znajdę kogoś bliżej dzięki !![br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 12:27_________________________________________________czas mija a ja nie mogę nikogo znaleźć blisko kto był by w stanie ustalic co się stało mojej a4
majkel_majki Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Kolego, zamiast narzekać podjechałbyś do elektromechanika, za parę groszy wpiałby się w auto i chociaż podał numery błędów. Chyba ze już to zrobiłeś, w takim wypadku zwracam honor
cougarr2 Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Opublikowano 16 Lipca 2009 niestety jednymemu w okolicy mechanikowi podł kom wiec jestem w kropce autem nie moge nigdzie dojechać
Bart-S Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 A może masz notebooka? W tym przypadku wystarczy zakup interfejsu: http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 ...i już zawsze będziesz miał spokój
cougarr2 Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Opublikowano 21 Lipca 2009 sprawa zaczyna sie komplikować był u mnie dzisiaj serwisant z audi i powiedział ze nie może się podłączyć kompem do mojej a4 !! :wallbash: co jest?? gdzie szukać przyczyny? od czego zaczynać sprawdzanie ?? oczywiście komputer w 100% sprawny bo z moim Passatem nie miał problemu z połączeniem
OLO_GDA Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 łączył sie na odpalonym silniku? mój VAG czasami tez nie chce sie laczyc dopoki nie odpale silnika. po pierwsze wypada sprawdzic czy ktos nie zmajstrowal jakiegos odciecia gniazda diagnostycznego - to popularny sposob zabiezpieczania auta.
cougarr2 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 w tym problem ze teraz silnik raz odpali na 50 prób gniazdo juz rozebrałem teraz czekam znowu na cudotwórcę z kompem może tym razem sie uda
tandzio Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Kolego a nie wkładałeś żadnego zabezpieczenia do swojej AUDI? Ja mam blokadę uruchomienia, odcina zasilanie od kompa. Odpalisz mojego paska normalnie, ale po określonym czasie zgaśnie. Zapalają się biegi i podświetlają na czerwono. Brak komunikacji z kompem, skrzynia nie działa i nie jedziesz. Mam tiptronic. Jeżeli tak kto sprawdź zabezpiecznie. Wrażliwe na wilgoć. Ja mam paska 2002r, w a4 może masz mało oleju w skrzyni. Olej to rzecz bardzo ważna. Albo zmieniasz cały (około 9 litrów), albo odświeżasz częściej i w ilości około 2-3 litrów. Ja zmieniam olej w silniku co 12-14 tys. i przy okazji odświeżam olej w skrzyni. Spuszcza się około 2-3 litry i wlewa świeży. Mało fachowo, ale mój tipreonic chodzi rewela. Może dlatego, że kupiłem uderzonego paska z zagranicy i nikt nie kombinuje przy przebiegu aut uderzonych. Kupiłem autko z przebiegiem 120tys., lekki remont i chodzi. Zmieniłem paski, olej w silniku i skrzyni.Jak kupujesz od handlarza i on importuje z Niemiec to tam autka z 2005, 2006 roku mają średnio 150tys. Aż strach się bać ile mają autka z 2002 roku. Jak kupiłeś AUDI z nieudokumentowanym przebiegiem i serwisem (ważne czy ktoś wymieniał olej w skrzyni) to masz problem. ATF nie wystarcza do końca życia skrzyni i silnika. Odświeżanie co 15 tys. albo kompleksowa wymiana co 50-60 tys.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się