Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Problem z tiptronikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Panowie

problem jest następujący

w moim a4 z automatyczną skrzynia biegów cos sie najwyrazniej posypało

jest taki objaw rano jak wsiadam niby wszystko OK zapalam bez problemu wrzucam D i zaczynam jechac jade kilka metrów lub kilkanascie i NAGLE !! koniec jazdy tak jakby wyskoczył bieg bez wzgledu na co przestawie nic nie działa ?? zero biegów silnik sie zachowuje jak na biegu jałowym z komopa na konsoli znikneły biegi zapaliła się diodka silnika tak jakby był zgaszony a na dodatek na kompe wyskoczył BRAKE !! zeby bylo ciekawiej jak odczekam z 30 minut chistoria zaczyna sie od nowa

co jest??? skrzynia padła a moze jakas elektronika cos szaleje??

pozdrawiam

ps. jeszcze jedno jak zaczynają się dziac cyrki to na kom wszystkie biegi są podswietlone na czerwono

Opublikowano
:vaglogi:
Opublikowano

Elektronika - podepnij VAG'a, jeśli posiadasz. Pewnie chodzi o połączenia elektryczne lub wilgoć, ale zanim zaczniesz rozbierać, sprawdź na kompie, co się dzieje.

Opublikowano

niestety nie posiadam

:(

znak ktos moze w okolicy Białegostoku jakiegos MAGIKA od takich spraw??

Opublikowano

jak zwykle w takich sytuacjach, radzimy, abyś zerknął do działu spotów z Twojego regionu - ktoś z Twojej okolicy na pewno pomoże:)

Opublikowano

wejdź do wątku o spotach w Twojej okolicy, może ktoś pomoże :mysli:

Opublikowano

napisz w spotakch podlaskich kilka osob sie oglaszalo ze ma vaga w tym ja ale nietsty teraz jestem w belgi wiec nie pomoge :kwasny: napisz do uzytkownika szczepank on ostatnio kupil vaga i jest z bialego wiec moze pomoze :wink4:

Opublikowano

tak właściwie to ja jestem z Bielska Podlaskiego ale tutaj pewnie nikt nie ma kompa zeby podłączyć a ja autem nigdzie się nie ruszę i zaczynają się problem :(

Opublikowano

Ja mam VAG-a, tyle, że do Bielska mam pewnie ze 200km :gwizdanie:

Opublikowano

no co ty chłopie wogóle odpada żebyś jechał 200 km

może znajdę kogoś bliżej

dzięki !![br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 12:27_________________________________________________czas mija a ja nie mogę nikogo znaleźć blisko kto był by w stanie ustalic co się stało mojej a4 :(

Opublikowano

Kolego, zamiast narzekać podjechałbyś do elektromechanika, za parę groszy wpiałby się w auto i chociaż podał numery błędów. Chyba ze już to zrobiłeś, w takim wypadku zwracam honor :hi:

Opublikowano

niestety jednymemu w okolicy mechanikowi podł kom wiec jestem w kropce

autem nie moge nigdzie dojechać

Opublikowano

sprawa zaczyna sie komplikować :(

był u mnie dzisiaj serwisant z audi i powiedział ze nie może się podłączyć kompem do mojej a4 !! :wallbash: :wallbash:

co jest?? gdzie szukać przyczyny? od czego zaczynać sprawdzanie ??

oczywiście komputer w 100% sprawny bo z moim Passatem nie miał problemu z połączeniem

Opublikowano

łączył sie na odpalonym silniku?

mój VAG czasami tez nie chce sie laczyc dopoki nie odpale silnika.

po pierwsze wypada sprawdzic czy ktos nie zmajstrowal jakiegos odciecia gniazda diagnostycznego - to popularny sposob zabiezpieczania auta.

Opublikowano

w tym problem ze teraz silnik raz odpali na 50 prób

gniazdo juz rozebrałem

teraz czekam znowu na cudotwórcę z kompem może tym razem sie uda

Opublikowano

Kolego a nie wkładałeś żadnego zabezpieczenia do swojej AUDI? Ja mam blokadę uruchomienia, odcina zasilanie od kompa. Odpalisz mojego paska normalnie, ale po określonym czasie zgaśnie. Zapalają się biegi i podświetlają na czerwono. Brak komunikacji z kompem, skrzynia nie działa i nie jedziesz. Mam tiptronic. Jeżeli tak kto sprawdź zabezpiecznie. Wrażliwe na wilgoć.

Ja mam paska 2002r, w a4 może masz mało oleju w skrzyni. Olej to rzecz bardzo ważna. Albo zmieniasz cały (około 9 litrów), albo odświeżasz częściej i w ilości około 2-3 litrów. Ja zmieniam olej w silniku co 12-14 tys. i przy okazji odświeżam olej w skrzyni. Spuszcza się około 2-3 litry i wlewa świeży. Mało fachowo, ale mój tipreonic chodzi rewela. Może dlatego, że kupiłem uderzonego paska z zagranicy i nikt nie kombinuje przy przebiegu aut uderzonych. Kupiłem autko z przebiegiem 120tys., lekki remont i chodzi. Zmieniłem paski, olej w silniku i skrzyni.Jak kupujesz od handlarza i on importuje z Niemiec to tam autka z 2005, 2006 roku mają średnio 150tys. Aż strach się bać ile mają autka z 2002 roku.

Jak kupiłeś AUDI z nieudokumentowanym przebiegiem i serwisem (ważne czy ktoś wymieniał olej w skrzyni) to masz problem.

ATF nie wystarcza do końca życia skrzyni i silnika. Odświeżanie co 15 tys. albo kompleksowa wymiana co 50-60 tys.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...