FabbioA4 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Mój AFN - przy 270 000 km mały remoncik pod mody i chodzi dalej jak zegarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Książką serwisową to w wielu wypadkach można sobie tyłek podetrzeć Do podcierania lepsza jest "Wyborcza". Książka serwisowa jest zbyt śliska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Po ile km wysypuje się ori sprzęgło? W moim sprzęgło łapało kangura po 170 tys. km Wymienione na Sachsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Po ile km wysypuje się ori sprzęgło? u mnie ori sprzeglo wymienilem przy 400tys a dwumas ori jezdzi jeszcze do dzis ....a mam juz 443tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajesi1003 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 u mnie w AFN rocznik 98 przebieg 233tyś liczylem sie z tym ze mogl byc przekrecony gdzies o 100tys ale ostatnio mialem czyszczone turbo i o dziwo nigdy nie bylo rozbierane orginal,stan turbiny ideal tylko samo czyszczenie i teraz smiga az milo:)mechanior stwierdzil ze jak by auto mialo przejechane ponad 300tys to turbina tak by nie wygladala czyli tak dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek9292 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Ja mam aktualnie 204 tysiące najechane. 2000 rocznik. Udokumentowany przebieg car passem. Nie ma możliwości przekrętu. Ale niby przebieg mały a dwumas domaga się emeryturki, nie ma to jak kobiete wpuścić za kierownicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 u mnie w AFN rocznik 98 przebieg 233tyś liczylem sie z tym ze mogl byc przekrecony gdzies o 100tys ale ostatnio mialem czyszczone turbo i o dziwo nigdy nie bylo rozbierane orginal,stan turbiny ideal tylko samo czyszczenie i teraz smiga az milo:)mechanior stwierdzil ze jak by auto mialo przejechane ponad 300tys to turbina tak by nie wygladala czyli tak dobrze albo latał w trasach a nie po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajesi1003 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 tego to juz najstarsi indianie nie wiedza:)ale zadowolony jestem z mojego auta, i bede powtarzal to zawsze i wszedzie ze wole audi z 98r niż francuza albo włocha z 2004roku:))pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowikzdw Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Moja Jolcia ma 340 000, zima lato pali na dotyk. Spalanie w cyklu mieszanym 5,5-5,8. Oleju troszkę bierze, ale od wymiany do wymiany nie dolewam. Jak kupiłem miała 280 000. Pozdrawiam Towarzystwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 śmiać mi sie chce z tekstów typu ori przebieg ponize 200tys a juz sprzegło sie wymienia... ja miałem grube mody 2 krotnie większy przebieg i ledwo sprzegło padło a było z pierwszego montazu:facepalm: to niewiem jak to auto jest traktowane ze 170tys i kaput:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubiii89 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 na blacie mam prawie 250 tyś ale obstawiam że naprawde ma koło 300 ale z tego co wiem sprzęgło było robione ale turbo jeszcze nie wie nie wiem co o tym myśleć. najważniejsze że jeździ i nic sie nie dzieje złego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Ja jak wczesniej pisałem mam okolo 350tys i sprzęgło orginal fabrczne, jedno łożysko mam jeszcze fabryczne drugie wymieniłem po 160tys. Co prawda ostatnio zaczęło się to fabryczne łożysko odzywac więc trza będzie wymienić Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makiGS Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 ajm 236tyś ile naprawdę przejechał nikt tego nie wiem, ogólnie kultura pracy jest na 5 (pięć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keepper45 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 u mnie w AFN rocznik 98 przebieg 233tyś liczylem sie z tym ze mogl byc przekrecony gdzies o 100tys ale ostatnio mialem czyszczone turbo i o dziwo nigdy nie bylo rozbierane orginal,stan turbiny ideal tylko samo czyszczenie i teraz smiga az milo:)mechanior stwierdzil ze jak by auto mialo przejechane ponad 300tys to turbina tak by nie wygladala czyli tak dobrze albo latał w trasach a nie po mieście W T4 2,5 TDI kolega robił turbo przy 600 000 km bo mu paproch jakiś wpadł i skrzydełka porysowało oraz obudowe od wewnątrz. Mechanik też mówił że turbo wygląda jakby 100 000 km miało. T4 jeździła tylko w trasy także nie ma reguły na to jaki jest przebieg a w jakim stanie samochód. Czasami auta ze 100 000 km nie bedzie warto kupić a czasami pół miliona najechane i warto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydo85 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 w moim 1Z licznikowe 308tys, a rzeczywisty kto to wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred123411 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 u mnie 380tys, przebieg pewny. Auto mam od przebiegu 260, ksiazka serwisowa. Sprzęgło org kaputło przy 350, wymiana z dwumasem(bo też jego czas się zbliżał), jak na quattro całkiem nieźle. Spalanie coś ost. wzrosło, zobaczymy co pokaże VAG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszP Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Witajcie w styczniu tego roku kupiłem swojego Avanta, na blacie niby 180 (sprawdziłem w audi i ten przebieg był w 2011, do tego momentu był serwisowany, więc bez namysłu kupiłem, w tamtym tygodniu robiłem licznik wymiana procesora, i wyszło że ma 230 więc nie dużo był cofnięty, ale jednak. Jak na razie ładnie się kręci, zrobiłem podstawowe rzeczy, w maju myślałem że będę musiał robić jedną pompkę, ale zdjąłem pokrywę zaworów i wyczyściłem wtyczki pompek, tolerancja+/- 0.03. Jestem zadowolony i najważniejsze że nie ma RUDEJ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqnik Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Moje A4 1997r 1.9 TDI 310k km i zadnych problemow z silnikiem ( odpukac w niemalowane ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkodnik1 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 hmmmm u mnie jest 246 tyś. ostatnio przeszedłem na olej 5W40 wsio ok. autko turla fele!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek1-P1 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 moje audi z 2000 r 1.9 tdi na liczniku 316 tys, ale podejrzewam że około 120-140 tys trzeba by do tego jeszcze dołożyć, turbo wymieniłem teraz co do sprzęgła nie wiem czy było robione, silnik chodzi ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się