Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI


qwert700

Rekomendowane odpowiedzi

Książką serwisową to w wielu wypadkach można sobie tyłek podetrzeć:grin:

Do podcierania lepsza jest "Wyborcza". Książka serwisowa jest zbyt śliska :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ile km wysypuje się ori sprzęgło?

u mnie ori sprzeglo wymienilem przy 400tys a dwumas ori jezdzi jeszcze do dzis :wink: ....a mam juz 443tys :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w AFN rocznik 98 przebieg 233tyś liczylem sie z tym ze mogl byc przekrecony gdzies o 100tys ale ostatnio mialem czyszczone turbo i o dziwo nigdy nie bylo rozbierane orginal,stan turbiny ideal tylko samo czyszczenie i teraz smiga az milo:)mechanior stwierdzil ze jak by auto mialo przejechane ponad 300tys to turbina tak by nie wygladala czyli tak dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam aktualnie 204 tysiące najechane. 2000 rocznik. Udokumentowany przebieg car passem. Nie ma możliwości przekrętu.

Ale niby przebieg mały a dwumas domaga się emeryturki, nie ma to jak kobiete wpuścić za kierownicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w AFN rocznik 98 przebieg 233tyś liczylem sie z tym ze mogl byc przekrecony gdzies o 100tys ale ostatnio mialem czyszczone turbo i o dziwo nigdy nie bylo rozbierane orginal,stan turbiny ideal tylko samo czyszczenie i teraz smiga az milo:)mechanior stwierdzil ze jak by auto mialo przejechane ponad 300tys to turbina tak by nie wygladala czyli tak dobrze

albo latał w trasach a nie po mieście :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego to juz najstarsi indianie nie wiedza:)ale zadowolony jestem z mojego auta, i bede powtarzal to zawsze i wszedzie ze wole audi z 98r niż francuza albo włocha z 2004roku:))pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmiać mi sie chce z tekstów typu ori przebieg ponize 200tys a juz sprzegło sie wymienia... ja miałem grube mody 2 krotnie większy przebieg i ledwo sprzegło padło a było z pierwszego montazu:facepalm: to niewiem jak to auto jest traktowane ze 170tys i kaput:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na blacie mam prawie 250 tyś ale obstawiam że naprawde ma koło 300 ale z tego co wiem sprzęgło było robione ale turbo jeszcze nie wie nie wiem co o tym myśleć. najważniejsze że jeździ i nic sie nie dzieje złego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak wczesniej pisałem mam okolo 350tys i sprzęgło orginal fabrczne, jedno łożysko mam jeszcze fabryczne drugie wymieniłem po 160tys. Co prawda ostatnio zaczęło się to fabryczne łożysko odzywac więc trza będzie wymienić

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajm 236tyś ile naprawdę przejechał nikt tego nie wiem, ogólnie kultura pracy jest na 5 (pięć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w AFN rocznik 98 przebieg 233tyś liczylem sie z tym ze mogl byc przekrecony gdzies o 100tys ale ostatnio mialem czyszczone turbo i o dziwo nigdy nie bylo rozbierane orginal,stan turbiny ideal tylko samo czyszczenie i teraz smiga az milo:)mechanior stwierdzil ze jak by auto mialo przejechane ponad 300tys to turbina tak by nie wygladala czyli tak dobrze

albo latał w trasach a nie po mieście :decayed:

W T4 2,5 TDI kolega robił turbo przy 600 000 km bo mu paproch jakiś wpadł i skrzydełka porysowało oraz obudowe od wewnątrz. Mechanik też mówił że turbo wygląda jakby 100 000 km miało. T4 jeździła tylko w trasy także nie ma reguły na to jaki jest przebieg a w jakim stanie samochód. Czasami auta ze 100 000 km nie bedzie warto kupić a czasami pół miliona najechane i warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie 380tys, przebieg pewny. Auto mam od przebiegu 260, ksiazka serwisowa. Sprzęgło org kaputło przy 350, wymiana z dwumasem(bo też jego czas się zbliżał), jak na quattro całkiem nieźle. Spalanie coś ost. wzrosło, zobaczymy co pokaże VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie w styczniu tego roku kupiłem swojego Avanta, na blacie niby 180 (sprawdziłem w audi i ten przebieg był w 2011, do tego momentu był serwisowany, więc bez namysłu kupiłem, w tamtym tygodniu robiłem licznik wymiana procesora, i wyszło że ma 230 więc nie dużo był cofnięty, ale jednak. Jak na razie ładnie się kręci, zrobiłem podstawowe rzeczy, w maju myślałem że będę musiał robić jedną pompkę, ale zdjąłem pokrywę zaworów i wyczyściłem wtyczki pompek, tolerancja+/- 0.03. Jestem zadowolony i najważniejsze że nie ma RUDEJ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...