Leman Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Witqa Mam szybkie pytanko - znajomy chce kupić A6 (w manualu) z 3.0 TDi 200 tysi nalatane- jaka jest żywotność tych jednostek czy wśród 3.0 są takie psikusy jak BLB w 2.0 ? czy pchać się w taki przebieg w tym silniku ?? proszę o opinie
pawelwor Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 w słabszym 3.0 (koło 200KM) były jakieś problemy, które już nie występowały w mocniejszym (230KM)
turdzi Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Leman to tylko moje zdanie oczywiscie ale wydawac ponad 60K na auto z przebiegiem 200 tys dla mnie to lekka ekstrawagancja.
Leman Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Opublikowano 31 Lipca 2009 niestety ciężko znaleźć z realnym przebiegiem około 150k..
OLO_GDA Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 raczej nic zlego z nim nie bedzie. w manualu moze byc wylatane kolo dwumasowe, i w pierwszych wypustach byly padajace wtryski i napinacz rozrzadu... ale jak ktos duzo jezdzi to wolalbym dolozyc to co ewentualnie na powyzsze naprawy trzeba miec i kupic cos z miejszym przebiegiem. 200 to jeszcze mozenie duzo ale jak ktos robi 50, 60 tys rocznie to za dwa lata bedzie grubo ponad 300 i co wtedy z tym autem? chyba ze znowu mu zrobic 200:D:D :gwizdanie:
Ambro Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Z silnikiem własciwie nie powinno być problemów ale może byćgorzej gdy kolega zechce go sprzedać za 2-3 lata.
Cuber Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Silnik BKN 204 km - padajace wtrsyki 6x ok 600-700 zł /szt - napinacze rozrządu sztuka to koszt w ASO 600 zł brutto - Dwumas koszt w ASO ok 5 tyś zł reszta OK
Carlos* Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Ludzie nie przesadzajcie już ,że 200 kkm to jest jakis wielki wysiłek dla 3.0 TDI. Wiadomo ,że najlepiej znależc auto z przebiegiem niewielkim,ale to jest raczej mało prawdopodobne. Każdy z nas wie jakie sa realia.Rynek nie jest próżny i dlatego większośc aut od 2-8 lat mają przebiegi 1xx kkm. 200 kkm to nie jest nawet duży przebieg na 1.9 TDI. 3.0 jest o wiele mniej wysiloną jednostka , nie ma jakiś poważnych dolegliwości,więc nawet 2x taki przebieg nie powinien stanowić najmniejszego problemu,jeżeli była odpowiednio użytkowana i serwisowana na czas.
Muskel1 Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 raczej nic zlego z nim nie bedzie. w manualu moze byc wylatane kolo dwumasowe, i w pierwszych wypustach byly padajace wtryski i napinacz rozrzadu... ale jak ktos duzo jezdzi to wolalbym dolozyc to co ewentualnie na powyzsze naprawy trzeba miec i kupic cos z miejszym przebiegiem. 200 to jeszcze mozenie duzo ale jak ktos robi 50, 60 tys rocznie to za dwa lata bedzie grubo ponad 300 i co wtedy z tym autem? chyba ze znowu mu zrobic 200:D:D :gwizdanie: Nie no, dwa razy cofac W sumie 200tkm to duzo i malo, zalezy jakie przebiegi bedziesz robil rocznie, tak jak kolega OLO_GDA jak nastukasz rocznie 60tkm to po trzech latach znowu wymiana auta.
Norbi TDI Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Silnik BKN 204 km - padajace wtrsyki 6x ok 600-700 zł /szt - napinacze rozrządu sztuka to koszt w ASO 600 zł brutto - Dwumas koszt w ASO ok 5 tyś zł reszta OK Dlatego warto by sprawdzić co z tych elementów które Cuber wymienił było już wymienione
alpin Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Silnik BKN 204 km - padajace wtrsyki 6x ok 600-700 zł /szt - napinacze rozrządu sztuka to koszt w ASO 600 zł brutto - Dwumas koszt w ASO ok 5 tyś zł reszta OK Podałeś ceny części bez wymiany a do wymiany jednego z tych napinaczy to trzeba silnik wyciągać
turdzi Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Leman napisz moze jeszcze gdzie ten przebieg byl zrobiony.Czy auto krajowe czy moze sprowadzone ?
Tasior5 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Jeżeli ma na 100% 200tys. to Ok.Co to jest na 3.0 tdi.Kupiłem passata 1.9tdi co miał 200 tys. zrobiłem mu 150 tyś. i prócz części eksploatacyjnych nic nie trzeba było robić teraz ma 500 i silnik nie robiony.
Leman Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2009 autko sprowadzone ale chyba zrezygnuje ze względu na przebieg jeździ dużo -spokojnie robi 50-60k rocznie i serwisuje w ASO kto kupi takie naklatane autko za 2 lata... :mysli:
Gość Trzeniu Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 auto ma być sprawne , czasami samochody z przebiegiem 100k są bardziej wytyrane niż te które nalatały 250k. Jeśli wszystko sprawne to bierz , wtryski nie psują się z dnia na dzień , jeśli trzyma parametry i będziesz je serwisował to będzie służyło bezawaryjnie.
robert0 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 moja A4 ( 2005)miała 190 tys jak ją kupowałem ponad rok temu. Szukałem jej bardzo dlugo i generalnie ciezko było znaleźć auto z mniejszym RZECZYWISTYM przbebiegiem potwierdzonym w ASO , były bez historii serwisowej w ASo albo z cofnientym licznikiem ( pomijam te z przygodami czyli walone ;kulane itd). Poźniej szukając A4 pytałem przez telefon o nr vin i przebieg i jak znalezłem pierwszy samochód z przebiegiem odpowiadającym historii z ASO po sprawdzeniu w ASO kupiłem go i jestem zadowolony.
paaablo Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 witam mam pytanie chcę kupić b6 2001r 2.5l 180km czy może mi ktoś powiedzieć na temat tego slnika z tego roku totalne OT w temacie, użyj szukajki a ona Ci prawde powie
Cuber Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Panowie , nie porównujcie silników 1.9 TDi do 3,0 TDI przecież to zupełnie inna bajka :gwizdanie:
rookie Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Jak ma książkę serwisową i nie jest wyhuśtana to można brać, ale bezwzględnie musi ona być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się