adam_kkk Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 A jak doszedłeś' date=' że to maglownica ?? [/quote'] Troche na czuja. Pojechałem na szarpaki i jeżeli zawieszenie całe a puka i przenosi na kierownice to musi być maglownica. Dodam że wymieniłem też kompletny drążek kierowniczy z lewej strony, bo u mnie bardzie slyszalem pukanie wlasnie od strony kierowcy. Charakterystyczne pukanie pojawiało się również na postoju podczas "szarpania" lekko kierownicą.
masterp84 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 na postoju nie ma u mnie pukania, tylko podczas jazdy przy zmianie biegu w miare energicznej pukanie tez slysze jak np. na 1 biegu skrecam w lewo i wcisne mu troche gazu tak do 3-4 tys., na dwojce tez to potrafi sie przydazyc nawet przy jezdzie na wprost
adam_kkk Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Faktycznie objawy typowe jak dla przegubów. Jeden z chłopaków u mnie w pracy miał podobny objaw przy nissanie. Okazało się że łożysko w skrzyni się rozleciało. Przy starcie i czasem na 2 biegu przy mocnym dodaniu gazu było to slyszalne, bardziej nawet na zewnątrz auta niż w środku.
Gość Henrykus Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Miełem podobną sytuację , po wymianie wszystkiego pukanie z lewej strony. Okazało się że mechanior po wymianie rozrządu nie wkręcił jednej śrubki M6 mocującej błotnik do pasa przedniego . To miejsce jest pod kierunkowskazem . Po wkręceniu wszystko ucichło. pozdr
masterp84 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Miełem podobną sytuację , po wymianie wszystkiego pukanie z lewej strony. Okazało się że mechanior po wymianie rozrządu nie wkręcił jednej śrubki M6 mocującej błotnik do pasa przedniego . To miejsce jest pod kierunkowskazem . Po wkręceniu wszystko ucichło. pozdr chcialbym zeby to bylo tylko to
Dżej Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 na postoju nie ma u mnie pukania, tylko podczas jazdy przy zmianie biegu w miare energicznej pukanie tez slysze jak np. na 1 biegu skrecam w lewo i wcisne mu troche gazu tak do 3-4 tys., na dwojce tez to potrafi sie przydazyc nawet przy jezdzie na wprost A sprawdź przeguby zewnętrzne ...
masterp84 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 na postoju nie ma u mnie pukania, tylko podczas jazdy przy zmianie biegu w miare energicznej pukanie tez slysze jak np. na 1 biegu skrecam w lewo i wcisne mu troche gazu tak do 3-4 tys., na dwojce tez to potrafi sie przydazyc nawet przy jezdzie na wprost A sprawdź przeguby zewnętrzne ... prawy jest zalozony nowy i lewy tez sprawdzony, brak jakichkolwiek oznak zuzycia, na lewym wymienilem gume jeszcze na nowa, wiec to nie to kolego niestety
Dżej Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 No to faktycznie ściana Łożyska - nie, przeguby - nie, akumulator - nie, poduchy pod skrzynią i na silniku - nie, wydech - nie, hamulce - nie, zawias - nie, łączniki stabilizatorów - chyba nie, Następne do sprawdzenia to: maglownica i mechanizm różnicowy. Inne: Pamiętam też, że kiedyś stukało mi koło z przodu bo miałem kiepsko dokręcone, nie trzymała jedna śruba. Przy okazji możesz sprawdzić wyważenie kół z przodu. Sprzęgło - jak by były problemy, to na postoju by było słychać - raczej odpada. Skrzynia - masz problemy ze zmianą biegów ? Ciężko chodzi? Sprawdź poziom oleju.
masterp84 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 No to faktycznie ściana Łożyska - nie, przeguby - nie, akumulator - nie, poduchy pod skrzynią i na silniku - nie, wydech - nie, hamulce - nie, zawias - nie, łączniki stabilizatorów - chyba nie, Następne do sprawdzenia to: maglownica i mechanizm różnicowy. Inne: Pamiętam też, że kiedyś stukało mi koło z przodu bo miałem kiepsko dokręcone, nie trzymała jedna śruba. Przy okazji możesz sprawdzić wyważenie kół z przodu. Sprzęgło - jak by były problemy, to na postoju by było słychać - raczej odpada. Skrzynia - masz problemy ze zmianą biegów ? Ciężko chodzi? Sprawdź poziom oleju. skrzynia chodzi bardzo ladnie, nie mam problemu z biegami, jak na 14 letnie auto to jest dla mnie bajka, tak sie zastanawiam czy poducha pod skrzynia lub silnikiem mogla sie rozwalic tylko z zewnatrz wyglada na cala, czy jest taka mozliwosc? jesli to maglownica i mechanizm roznicowy to jestem pogrzebany
Dżej Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Poducha nie musi się od razu rozpaść, wystarczy, że się zużyła i nie trzyma. Dobry mechanior to spokojnie obluka.
masterp84 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2009 jak by mi sie udalo u kogos dobrego w tym auto sprawdzic to moze by mi powiedzial, na szarpakach nic nie bylo slychac jak autem bujalo, ale nie wiem czy to ma cos wspolnego z takim sprawdzeniem
Dżej Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Poduchy mój mechanior sprawdzał "na łyżkę do opon", czyli podważał i patrzył co i jak.
Endrio Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 No to faktycznie ściana Łożyska - nie, przeguby - nie, akumulator - nie, poduchy pod skrzynią i na silniku - nie, wydech - nie, hamulce - nie, zawias - nie, łączniki stabilizatorów - chyba nie, Następne do sprawdzenia to: maglownica i mechanizm różnicowy. Inne: Pamiętam też, że kiedyś stukało mi koło z przodu bo miałem kiepsko dokręcone, nie trzymała jedna śruba. Przy okazji możesz sprawdzić wyważenie kół z przodu. Sprzęgło - jak by były problemy, to na postoju by było słychać - raczej odpada. Skrzynia - masz problemy ze zmianą biegów ? Ciężko chodzi? Sprawdź poziom oleju. skrzynia chodzi bardzo ladnie, nie mam problemu z biegami, jak na 14 letnie auto to jest dla mnie bajka, tak sie zastanawiam czy poducha pod skrzynia lub silnikiem mogla sie rozwalic tylko z zewnatrz wyglada na cala, czy jest taka mozliwosc? jesli to maglownica i mechanizm roznicowy to jestem pogrzebany U mnie odkręcił się z jednej śruby łącznik chyba silnika z alternatorem, a na pewno kątownika z gumą na alternatorze i przy zmianie biegów, gdy samochód miał ciężko przez chwilę było pukanie i dźwięczenie jakby łańcuszka. Na "oko" wyglądało mi to na napinacz paska, ale po dłuższych oględzinach mechanik dopatrzył się odkręconego elementu. Aby nie było tak miło, to teraz walczę z pukaniem/drżeniem w okolicach prawego koła.
masterp84 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 widze, ze nie tylko ja mam jakies dziwne objawy w aucie
Maraas Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Panowie u mnie też nic nie było słychać na szarpakach natomiast po wyjęciu amora okazało się że "głowiczka macpersona" jest uszkodzona tak mi powiedzieli i po naprawie cisza.
masterp84 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 bylem wczoraj u innego mechaniora, jazda probna, potem szarpaki, sprawdzenie lyzka do kol wszystkich poduszek, dokrecanie wszystkich srub, jazda probna i puka okazalo sie, ze lewy przegob zew. jest walniety, mam juz kupiony, jak zaloze to zaraz napisze czy to bylo to
adam_kkk Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 bylem wczoraj u innego mechaniora, jazda probna, potem szarpaki, sprawdzenie lyzka do kol wszystkich poduszek, dokrecanie wszystkich srub, jazda probna i puka okazalo sie, ze lewy przegob zew. jest walniety, mam juz kupiony, jak zaloze to zaraz napisze czy to bylo to Czyli jednak tak jak pisałem i jak pisała większość - BRAWO! PS. proponuje zmienic mechaniora na stałe
Dżej Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 No to w takim razie zanim wymienisz sprawdź jeszcze czy go słychać na max. skręconych kołach. Bo to trochę nietypowe, że na prostej było słychać a na skręconych nie No i dobrze, że trafiłeś na dobrego mechaniora, bo już tylko darcie tapicerki zostawało i szukanie korników
netox Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Mam ten sam problem pojechałem na stacje i Pan mówił 2 banany do wymiany reszta ujdzie ale skrzypi i tzreszczy mówi ze nie ma smarowania juz w nich i polecił strzykawka + nafta i w kazda gumę troche wcisnąć? Co o tym myślicie? Jaka to ma byc nafta? Skad ja mam nafte wziasc ? Na allegro jest tylko jakaś kosmetyczna? Do włośów To chyba nie taka a może wystarczy olej poprostu?
Dżej Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Nafta to do lampy albo mycia części. Jeżeli już, to olej montażowy stosowany do zawieszenia nr G294421A1 wg ETKA, lub jego zamiennik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się