KOval81 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Mechanior mechaniorem Grzesiu - chyba z Bart-S'em wyślemy do Ciebie oficjalne pismo z prośba o sprawdzenie numerów na springach Ale wnioskuję, że jeśli masz czerwone H&R jak wspominałeś, to -45 mm Tylko takie są dostępne dla 8E. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Nie wiem jak jest dokładnie w B6, ale to wygląda na dużo więcej. Ja obstawiam na -60/50mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuju Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 to -45 mm popieram -45 przód trochę jak by wyżej niż u mnie. a tył niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Ja u siebie w B5 miałem KITa H&Ra -60/40mm i siedział podobnie co B6ka wrc. Na zdjęciach tego nie widać ale jest naprawdę nisko wrc myślałeś o gwincie na przód żeby wyrównać z tyłem ? Tu jest KW i może będzie w dobrej cenie: http://www.moto.allegro.pl/item1027587424_gwintowane_zawieszenie_audi_a4_najtaniej.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Widać widać, że siedzi dobrze, nawet na fotkach. H&R nie robi samych sprężyn do B6 niżej sadzających niż 45mm i w kolorze czerwonym - stąd moja opinia Chyba, że Grzesiu coś tam innego bunkruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Do B6 są jeszcze KITy -50/40mm i z tego mogą być sprężyny Chociaż tutaj raczej będzie równy zestaw. Najgorsze jest to że w katalogach H&Ra nie ma takich sprężyn na jakie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuju Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Widać widać, że siedzi dobrze, nawet na fotkach. H&R nie robi samych sprężyn do B6 niżej sadzających niż 45mm i w kolorze czerwonym - stąd moja opinia Chyba, że Grzesiu coś tam innego bunkruje przypiłował zwoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Grzesiek a jak skrecisz na maxa opony i chcesz jechac powoli po parkingu to obcieraja Ci opony o nadkola? ja mam takie same opony 235/35/19 a glebe taka sama a moze i wieksza :gwizdanie: no i opony mi obcieraja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Ja u siebie w B5 miałem KITa H&Ra -60/40mm i siedział podobnie co B6ka wrc. Na zdjęciach tego nie widać ale jest naprawdę nisko wrc myślałeś o gwincie na przód żeby wyrównać z tyłem ? Tu jest KW i może będzie w dobrej cenie: http://www.moto.allegro.pl/item1027587424_gwintowane_zawieszenie_audi_a4_najtaniej.html Dibo kiedys myslalem u mnie pare lat temu bylo troszke zabawy z zawieszeniem i nie pamietam co teraz mam na pewno sa amorki od S LINE :gwizdanie: a sprezynki z lekka bierze korozja Grzesiek a jak skrecisz na maxa opony i chcesz jechac powoli po parkingu to obcieraja Ci opony o nadkola? ja mam takie same opony 235/35/19 a glebe taka sama a moze i wieksza :gwizdanie: no i opony mi obcieraja David u mnei nic nie obciera czasem przy pelnym skrecie stabilizator RS4 dotknie plastiku nadkola Mechanior mechaniorem Grzesiu - chyba z Bart-S'em wyślemy do Ciebie oficjalne pismo z prośba o sprawdzenie numerów na springach Ale wnioskuję, że jeśli masz czerwone H&R jak wspominałeś, to -45 mm Tylko takie są dostępne dla 8E. probowalem ostatnio ogladnac jakies numery ale wdarla sie korozja i nic nie widac jak bedzie auto na podnosniku a na pewno bedzie to zobacze dokladniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Grzesiek - wystarczy, że z jednej da się odczytać a wtedy już się rozkmini co to za zestaw jest... Obiecane schematy autopoziomowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badboy Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 autko :kox: nawet z hakiem holowniczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Dzieki Bartek Niedawno wrocilem z ASO przyszla jakas sruba zamiast wtyki do czujnika Pomylka sie kazdemu zdarza :doh1: czekam dalej na nieszczesna 4D0 972 623 Bartek z czujnika alarmu 4F0 951 177 wychodzi wtyka 4 pin ( panel oswietlenia ) gdzie ona idzie bo znalazlem tylko dwie blaszki gdzie mozna je podlaczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Bartek z czujnika alarmu 4F0 951 177 wychodzi wtyka 4 pin ( panel oswietlenia ) gdzie ona idzie bo znalazlem tylko dwie blaszki gdzie mozna je podlaczyc Czyli czujkę masz z A6. U mnie w panelu znalazłem jedną wolną wtyczkę 4-pinową - siedziała sobie grzecznie w zaślepce... Jeśli jej nie masz, trzeba będzie dołożyć 4 kable (zasilanie, masę, diag i sygnał do komfortu). Daj znać to przygotuję schemat i nr części... A tu już zapięte: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 A spryski rezales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Po numerach czujnik jest a A6 ale siedzial w panelu A4 wtyka juz jest ... doszla . Czekam na syrene i modul komfortu BD. Teraz kumam gdzie idzie ten kabel . Myslalem o tych blaszkach ( patrz rysunek ) Dzieki za fotki jak zawsze mozna na Ciebie liczyc A spryski rezales? graty sa gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 To czekam na opis.Ja utknalem na module swiatel.Musze podmienic od kogosc bo juz mi sie pomysly skonczyly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Aa taki cwaniak, z zaślepkami jeździ! hehe, Bieniek patrzałeś tutaj: http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?20231-Retrofit-headlamp-washers&highlight=headlight+washing ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Moj angielski nie obsluguje tego :kox:[br]Dopisany: 11 Maj 2010, 21:09_________________________________________________Z tego co widze,to mam chyba tak zrobione jak tutaj i dalej d*pa...Sygnal idzie przez ulamek sekundy i nie zdazy tyle napompowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Aa taki cwaniak, z zaślepkami jeździ! hehe, Bieniek patrzałeś tutaj: http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?20231-Retrofit-headlamp-washers&highlight=headlight+washing ? zaslepki sa spryski sa przewody pompki sa tylko podpiac :gwizdanie: fajny opis znalazles Bieniek otwierasz Google i tlumacz :) nic prostszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Ta. Powiedzcie mi tylko jeszcze proszę. Od czego jeszcze spryski podeją? Od octavi? Passata? będzie łatwiej szukać bo nie mogę znaleźć nic :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi