Młody_drog Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 No to git, jeszcze tylko spryski potrzebuje i połączenia Jakby ktoś coś widział to dać znać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_RZ Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Czesc Grzegorz Skrzynke PW masz zapelniona mam taka mala prosbe mozesz mi sprawdzic nr czesci kratki w zderzak tak jak Ci pokazywalem ze mam lewą strone z dziura a chcialbym miec zaslepioną pełną tak jak mialem w zwyklym zderzaku, zderzak z s4 2006r ale kratki ze zderzaka s-line sa chyba takie same troche mnie ta dziura denerwuje i podmienilbym http://www.itcserwis.neostrada.pl/kratka.jpg Jak tam sprawa wyglada z czasem tego mechanika z Sikorskiego, bo wtedy co sie umawialismy wyczytalem ze ma chorobowe a cos by z tymi poduszkami pokombinował ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 W Etce znalazlem cos takiego jak kapa 8E0 807 151 A ale upewnij sie w ASO Pytaj o Pawla w serwisie na czesciah jedyny kumaty gosc S LINE S4 mechanior w przyszlym tygodniu druga zmiane ma teraz jest na szkoleniu w Poznaniu U ciebie trzeba przelozyc ten czujnik od pasow tak mi podpowiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 A w b6 powinny być odkryte czy zakryte kratki w s linie? Z lewej chyba odkryta po IC a z prawej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coti1 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 piękna maszyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Grzesiu teraz autko wyglada całkiem inaczej jak w chwili pojawienia się na forum- inne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 A w b6 powinny być odkryte czy zakryte kratki w s linie? Z lewej chyba odkryta po IC a z prawej? wszystko w zaleznosci od rodzaju silnika jaki jest ( ja mam zakryte lewa i prawa ) 8E0 807 682 C kratka wlotu powietrza prawa ( odkryta ) 8E0 807 681 C kratka wlotu powietrza lewa ( odkryta ) 8E0 807 682 D kratka wloyu powietrza prawa (zakryta ) 8E0 807 681 D kratka wlotu powierza lewa ( zakryta ) Wczoraj zaczalem cos dlubac przy czujnikach samopoziomojacych pod xenon ( pare fotek ) moze jakis DIY bedzie Jak juz bedzie samopoziom tu podlaczymy dodatkoway zbiorniczek jak w ORI pod spryski :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 No nareszcie kuźwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 laguna możesz wrzucić aktualne zdjęcie komory silnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 laguna możesz wrzucić aktualne zdjęcie komory silnika?? zadnych cudow nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 kolejny mod dla ciebie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 co tam korek-Grzesiu bierz się za silnik :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Czy moze ktos mi powiedziec do czego sluzy ten przycisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adr1018 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Czy moze ktos mi powiedziec do czego sluzy ten przycisk To pewnie zamiast OFF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 w wiekszosci A czworek jest przycisk OFF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 ja mam ten sam przycisk w A3.. nie wiem co oznacza musiałbym przeszukać instrukcję PL na kompie, u mnie jeśli chce się wyłączyć to trzeba minusem do zera zjechać.. (od regulacji mocy nawiewu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 kolejny mod dla ciebie: u mnie juz taki jest korek :gwizdanie: ja mam ten sam przycisk w A3.. nie wiem co oznacza musiałbym przeszukać instrukcję PL na kompie, u mnie jeśli chce się wyłączyć to trzeba minusem do zera zjechać.. (od regulacji mocy nawiewu) ja tez poszukam u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 zaraz wpadnie ten Drugi maniak i pewnie w mądrej etce znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 automatyczny zamknięty obieg powietrza (jeżeli czujniki wykryją zanieczyszczone powietrze z zewnątrz to automatycznie włączy się obieg zamknięty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 zaraz wpadnie ten Drugi maniak i pewnie w mądrej etce znajdzie No masz kuźwa Keno mnie ubiegł Dodam tylko, że były wersje bez czujnika jakości powietrza - wtedy obieg wewnętrzny trzeba odpalić samemu. Przy czym w tym przypadku poszła jakaś rzeźba - tam powinien być OFF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi