Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zabezpieczenie przed kradzieżą


sylvestroni

Rekomendowane odpowiedzi

jakies zabezpieczenie to jest,ale czy przeciecie pedalow nie umozliwi tego zdjecia z nich-z obcietymi pedalami kawalek mozna pojechac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla wprawnego złodzieja to taka blokada to małe piwo według mnie najlepsze rozwiązanie to wykonać coś samemu jakiś włącznik gdzieś tylko porządnie to zrobić to zawsze lepiej niż jakieś blokady z allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde zabezpieczenie jest potrzebne. Im więcej tym lepiej. Każde da się złamać. Tylko kwestia ile czasu złodziej będzie musiał poświęcić, na ich zdjęcie. Jak najwięcej zabezpieczeń mechanicznych.

Ważnym jest żeby nie dublować zabezpieczeń, np jeżeli jest już zabezpieczenie odcinające rozrusznik, to nie dokładajcie następnego które znowu ma odciąć rozrusznik.

Widzę wiele razy jak ludzie zakładają blokady kierownic (po co przecież już jest blokada, to po pierwsze, a po drugie, taką blokadę wywija się w drugą mańkę i jest to tylko ułatwienie żeby złamać blokadę standawgową, bo mamy przeciwwagę).

Co do tematu, ja bym założył jednak dodatkowe odcięcie przy baku, ponieważ to co opisałeś (czujnik położenia wału), już najprawdopodobniej masz, ale jeżeli nie masz to jak najbardziej OK.[br]Dopisany: 09 Listopad 2009, 12:39_________________________________________________Jednak ja jestem zdania że jak założysz dodatkowy elektrozaworek, to zostaje tylko laweta (żaden złodziej nie jest w stanie dojść dlaczego nie chce odpalić). No chyba że znajdzie kable, albo wie jak zdeaktywować zabezpieczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy odłączenie czujników:

"- G149 Czujnik kontroli poślizgu zmiana pozycji tłoka (Modulating Piston Movement Sensor) - jego odcięcie praktycznie unieruchamia silnik, ECU nie przewiduje procedury awaryjnej dla tego elementu.

- G28 Czujnik obrotów silnika (Engine Speed Sensor) i G80 Czujnik skoku iglicy (Needle Lift Sensor) - jednoczesne odcięcie obu czujników także unieruchamia silnik. W przypadku odcięcia jedynie czujnika G28, ECU włącza tryb awaryjny i wylicza obroty z czujnika G80, dlatego dopiero odcięcie obu czujników unieruchamia silnik."

podczas pracy silnika może go uszkodzić czy komputer zgasi silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wznawiam temat, szukam jakiegoś rozwiązania do b6 1.8t blokady elektroniczne itp, jest coś godnego polecenia? Jakie są najlepsze punkty do odcięcia, rozrusznik, pompka paliwa... no ale co jeszcze:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy odłączenie czujników:

"- G149 Czujnik kontroli poślizgu zmiana pozycji tłoka (Modulating Piston Movement Sensor) - jego odcięcie praktycznie unieruchamia silnik, ECU nie przewiduje procedury awaryjnej dla tego elementu.

- G28 Czujnik obrotów silnika (Engine Speed Sensor) i G80 Czujnik skoku iglicy (Needle Lift Sensor) - jednoczesne odcięcie obu czujników także unieruchamia silnik. W przypadku odcięcia jedynie czujnika G28, ECU włącza tryb awaryjny i wylicza obroty z czujnika G80, dlatego dopiero odcięcie obu czujników unieruchamia silnik."

podczas pracy silnika może go uszkodzić czy komputer zgasi silnik?

Zostanie uruchomiona procedura awaryjnego zatrzymania - ECU zgasi silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odgrzać tego kotleta.

Gdzie szukać tego G28 i G80 ???

Mógłbym poprosić o jakąś fotkę ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...