Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie czy występowały liczniki z pełnym FISem do diesla europa z zegarkiem cyfrowym radiowo sterowanym?

Aktualnie w 1/2 fis to mam i nawet fajnie rozwiązanie, zawsze aktualna godzina :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A ja mam pytanie czy występowały liczniki z pełnym FISem do diesla europa z zegarkiem cyfrowym radiowo sterowanym?

Aktualnie w 1/2 fis to mam i nawet fajnie rozwiązanie, zawsze aktualna godzina :)

Doyebałeś :decayed: po pełnym lifcie szły tylko z takim zegarkiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy moze ktos ma do opchniecia licznik po fl tylko eu i vdo

Pozdro

a Kaju w Pl czy Uk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo w UK, wyskoczyło kilka spraw i musiałem wrócić :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam kilka pytania co do podłączenia licznika po 2 lifcie do przedlifta:

1.

Do masy i masz święty spokój. Jak wymienisz miske, to wtedy podłącz jak natura przykazała.

Czy aby napeno można go zmasować? bo z tego co czytałem to ten czujnik poziomu i zarazem temperatury w misce jest cyfrowy i jednym kablem ida te dwa sygnały. Sprawdził to ktoś?

2. na który pin podłączyć sygnał z poduszek? polifcie jest w kostce zielonej pin 10 a który pin w przedlifcie? 9 poduszka bezpieczeństwa sygnał bezpośredni czy 12 poduszka bezpieczeństwa sygnał zwrotny?

3. czy pin 6 kostka niebieska polift : ostrzeżenie o rezerwie paliwa OBD2 i pin12 kostka żółta przedlift: ostrzeżenie o rezerwie paliwa mają byc połaczone by pokazywac rezerwę paliwa? w tej chili nie mam podłączonego tego pina a rezerwa nei świeci. zgasła po podłączeniu samego czujnika paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju to przywiez mi z cheap shopu fish & chips

---------- Post dopisany at 12:14 ---------- Poprzedni post napisany at 12:09 ----------

potrzebny licznik polift vdo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doyebałeś :decayed: po pełnym lifcie szły tylko z takim zegarkiem :wink:

Ale już kilkanaście razy widziałem zegary z 2 x cyfrowym wyświetlaczem ale nie było sterowania radiowo zegarka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie czy występowały liczniki z pełnym FISem do diesla europa z zegarkiem cyfrowym radiowo sterowanym?

Aktualnie w 1/2 fis to mam i nawet fajnie rozwiązanie, zawsze aktualna godzina :)

Doyebałeś :decayed: po pełnym lifcie szły tylko z takim zegarkiem :wink:

:facepalm:

Nie każdy polif z cyfrowym zegarkiem ma radiową aktualizację godziny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma. Wystarczy, że to aktywujesz, jeśli masz nieaktywną aktualizację :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w licznikach Jaegera masz moduł z tyłu przykręcany i jak go nie masz to wielkie g możesz sobie aktywować :decayed:

jednym słowem - hujnia z patatajnią te jaegery :decayed: no chyba że ten:

:decayed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra pany który pin i w której kostce jest odpowiedzialny za obroty bo licznik nie pokazuje obrotów

---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ----------

i jeszcze jedno jednak mam ściemniacz w liczniku z prawej strony gdzie podpiąć przewód terminal 58d (outside dimmer potentiometr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma. Wystarczy, że to aktywujesz, jeśli masz nieaktywną aktualizację :facepalm:

Podrzuć dla potomnych jak aktywować automatyczną aktywacje, ew. może być na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra pany który pin i w której kostce jest odpowiedzialny za obroty bo licznik nie pokazuje obrotów

---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ----------

i jeszcze jedno jednak mam ściemniacz w liczniku z prawej strony gdzie podpiąć przewód terminal 58d (outside dimmer potentiometr)

dodam do tego że dziś zrobiłem test licznika i wszystko ładnie tam działa czyli podejrzewam moją przejściówkę ale nie jestem pewien no chyba że coś nie tak z licznikiem że obrotka nie działa no chyba że w polifcie były inne czujniki obrotów

---------- Post dopisany at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ----------

i jeszcze jedno pytanko jak zmienić kodowanie aby w liczniku włączyć komunikacje analogową

---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 11:24 ----------

ok już sobie poradziłem wszystko działa trzeba było zmienić adaptacje w kanale 60 z 1025 na 1024

---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 13:22 ----------

koledzy nie ma nikt wsadu do bezyniaka najlepiej tego 8D0 920 932 GX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- czujnik temperatury zewnętrznej - przewód brązowo-żółty - pin 5

- czujnik temperatury oleju - przewód niebiesko-biały - jaki pin w kostce fisa ????

- przewód spalania - przewód żółty - pin 1

- manetka reset - przewód szary pin 11

- manetka góra - przewód niebieski pin 14

- manetka dół - przewód zielony pin 18

- manetka masa - przewód brązowy pin 15 czy 19

za co odpowiada pin 15 a za co 19

- kontrola żarówek i poziomu płynu spryskiwaczy - przewód brązowy (nie wiem jaki był fabrycznie) jaki pin w kostce fisa ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- czujnik temperatury zewnętrznej - przewód brązowo-żółty - pin 5

- czujnik temperatury oleju - przewód niebiesko-biały - jaki pin w kostce fisa ????

- przewód spalania - przewód żółty - pin 1

- manetka reset - przewód szary pin 11

- manetka góra - przewód niebieski pin 14

- manetka dół - przewód zielony pin 18

- manetka masa - przewód brązowy pin 15 czy 19

za co odpowiada pin 15 a za co 19

- kontrola żarówek i poziomu płynu spryskiwaczy - przewód brązowy (nie wiem jaki był fabrycznie) jaki pin w kostce fisa ????

czujnik temp oleju ciagniesz sygnal do ecu pierwsza kostka z prawej stojac przed autem przewod niebiesko bialy. pozniej ciagniesz sygnal do pinu 1 w kostce 4 pinowej w liczniku

manetka masa pin 19 pin 15 to radio enable

---------- Post dopisany at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany at 17:38 ----------

soprano strone wczesniej dalem na chomika manuala montazu fisa :) sciagnij to bedziesz mial wieksza wiedze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...