Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie wsadziłem licznik od angola, z a6 srututu, odpalam obrotek leży i alladyn wypierd***, zmienilem kodowanie na 00140, zmieniło sie z mil na km, zmieniłem adaptację na 60 na 1024, 61 - 256, 62 - 1, i.... wszystko ożyło...:facepalm:

obrotomierz odpalił, alladyn zgasł...

a w moim niestety EU po zmienie tych wartości nic sie nie dzieje..

dodam że angol od 2,5 TDi z automata... :whistling: trafiłem na licznik chyba który nie zdejmie z siebie cana... o żesz k**wa.. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

hmm ciekawy przypadek

mam polifta z a6 ale dalej nie mialem kiedy zreanimowac mu pamieci lutownica wiec narazie nie pomoge :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak jak mówiłem. A może spróbuj zaaplikować wsad z tego licznika angola do tego swojego

---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ----------

Szyba ja bym zobaczyl odnosnie alladyna czujnik oleju jakikolwiek z miski 3 pinowy - dwa piny to zasilanie 3 to sygnal do licznika

a z obrotkiem to kombinowac z wsadami

Kaju nie ma czasem automata?:kwasny:

ciśnienie oleju nie ma nic z poziomem oleju. To sa dwa inne czujniki, dwa inne obwody. Ciśnienie oleju idzie przez ecu, tak samo jak obroty i prawdopodobnie kontrolka świec żarowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak jak mówiłem. A może spróbuj zaaplikować wsad z tego licznika angola do tego swojego

---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ----------

Szyba ja bym zobaczyl odnosnie alladyna czujnik oleju jakikolwiek z miski 3 pinowy - dwa piny to zasilanie 3 to sygnal do licznika

a z obrotkiem to kombinowac z wsadami

Kaju nie ma czasem automata?:kwasny:

ciśnienie oleju nie ma nic z poziomem oleju. To sa dwa inne czujniki, dwa inne obwody. Ciśnienie oleju idzie przez ecu, tak samo jak obroty i prawdopodobnie kontrolka świec żarowych

no zgadza się właśnie, jedno jest niezależne od drugiego, no cóż, teraz musze wyjść, klient wzywa, ale po powrocie spróbuje jeszcze zgrać wsad z tego angola i rzucić na EU, może to pomoże choć wątpię już naprawdę... :facepalm: znów posiedze do wieczora może coś wykminię, tym czasem sie żegnam, do usłyszenia :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A za skur..NIE

Powiem Ci Kaju ze od niedzieli nie mialem czasu ale jutro musze sie zawziac ale jak sie za to wziasc

---------- Post dopisany at 22:40 ---------- Poprzedni post napisany at 22:35 ----------

1 Klapa

2 Drzwi

3 ta temperatura mnie niepokoi

4 emulator

5 spalanie bo wedle mnie duuzo zaniza

Czy moze KAJU masz pomysl na te problemy lub koledzy

Oczywiscie jak to ogarne rowniez podziekuje i powtarzam ze jak do tej pory kilku stad mi pomoglo ale nie chwale dnia przed zachodem

Punkty 1 i 2 rozwiń. Temperatura oleju tak? No to czujnik w misce musisz mieć. Inaczej tego nie ruszysz. Punkt 4 - co a emulator? Do czego? Punkt 5 już odpowiedziałem kilka postów wcześniej - kanał 3 w adaptacji, wartość nominalna to 100. Zakres regulacji masz od 85 do 125.

KAJU Chodzi o emulator tej jeb.zoltej konewki . A z klapa nie wiem co zrobic jak Wy to macie licznik a6 wsad a4 wiec drzwi pojda czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak jak mówiłem. A może spróbuj zaaplikować wsad z tego licznika angola do tego swojego

---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ----------

Szyba ja bym zobaczyl odnosnie alladyna czujnik oleju jakikolwiek z miski 3 pinowy - dwa piny to zasilanie 3 to sygnal do licznika

a z obrotkiem to kombinowac z wsadami

Kaju nie ma czasem automata?:kwasny:

ciśnienie oleju nie ma nic z poziomem oleju. To sa dwa inne czujniki, dwa inne obwody. Ciśnienie oleju idzie przez ecu, tak samo jak obroty i prawdopodobnie kontrolka świec żarowych

zgadza sie od cisnienia jest czujnik w podstawie filtra - przynajmniej jak go rozpinalem u siebie to alladyna mialem

zmylil mnie ten filmik z testow bo tam ma "olej min"....

nie pozostaje nic innego jak kombinowac z wsadami

jak cos to mam jakies z a6 poliftowej

---------- Post dopisany at 18:15 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ----------

KAJU Chodzi o emulator tej jeb.zoltej konewki . A z klapa nie wiem co zrobic jak Wy to macie licznik a6 wsad a4 wiec drzwi pojda czy nie ?

Drzwi nie pojda juz to 10 raz pisze ze a6 ma sterowanie po MODULE KOMFORTU i zadne wsady nie pomoga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie chodzilo mi czy wsad cos zmieni Drzwi kierowcy pokazuje, Czyli klapy tez nie da rady ogarnac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wrzucalem szafe z a4 do a6 to pokazywalo mi klape i drzwi kierowcy tylko i za h... nic wiecej

Moze klape ogarniesz ale jak to nie wiem :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie moje problemy View image: DSC01286 o i tyle

Temperature mam zrobiona ale sensor z michy wali wiec emula zmontuje ale glownie o ta jeb..klape mi chodzi

Po zdjeciu wtyczki z czujnika cisnienia 1 pinowy w podstawie filtra nic sie nie pokazuje to co ten czujnik tez nie dziala ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie moje problemy View image: DSC01286 o i tyle

Temperature mam zrobiona ale sensor z michy wali wiec emula zmontuje ale glownie o ta jeb..klape mi chodzi

Po zdjeciu wtyczki z czujnika cisnienia 1 pinowy w podstawie filtra nic sie nie pokazuje to co ten czujnik tez nie dziala ?

pokazuje Ci temp oleju ? jak to ogarnołeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie moje problemy View image: DSC01286 o i tyle

Temperature mam zrobiona ale sensor z michy wali wiec emula zmontuje ale glownie o ta jeb..klape mi chodzi

Po zdjeciu wtyczki z czujnika cisnienia 1 pinowy w podstawie filtra nic sie nie pokazuje to co ten czujnik tez nie dziala ?

Ty masz pewnie czujnik temp oleju w podstawie filtra ( o ile CI temp oleju pokazuje) a cisnienie nie wiem gdzie masz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pokazuje ale rozgrzewa sie jakos normalnie i na 120 125 pozniej pokazuje a jaka powinna byc w ahu to h ,,, wie bo jak czytam a ktos pisze ze ma nizsza od temp.wody to juz nawet nie pytam wiecej ciekawe kur,jak to mozliwe czyli wode olejem im chlodzi ?

A ogarnol mi vauxhall ale powiem Ci ze tu na forum jest napisane jak to zrobic

A moze Ty Arku mi powiesz ja to z ta klapa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pokazuje ale rozgrzewa sie jakos normalnie i na 120 125 pozniej pokazuje a jaka powinna byc w ahu to h ,,, wie bo jak czytam a ktos pisze ze ma nizsza od temp.wody to juz nawet nie pytam wiecej ciekawe kur,jak to mozliwe czyli wode olejem im chlodzi ?

A ogarnol mi vauxhall ale powiem Ci ze tu na forum jest napisane jak to zrobic

A moze Ty Arku mi powiesz ja to z ta klapa ?

Podaj jakieś szersze info co do temp oleju. Niestety co do liczników z a6 nie pomogę, bo nie miałem z nimi stycznosci. Ale myśle, że wsad za4 załatwił by sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

The a4 z klapa nie wiem niestety musial bym szara 32 pinowa wtyczke rozbroic i zlokalizowac czy sygnal z klapy idzie bezposrednio czy przez modul jak drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wsad mam z a4 ale tu chyba sie nie da ale czy na 100 ?

WIECEJ INFO ? Arku gdzies do 140 strony ale nie pamitam zapytaj moze Ci vauxhall powie ja z checia ale nie pamietam a on mi robil bo jeszcze tarcze mial od eu i potencjometr podswietl.wiec ogarnol mi za pere gr.

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ----------

CHŁOPAKI jedno znacznie wszyscy twierdzicie ze klapy tez nie ogarne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek, nie wiadomo, czy wsad z A4 nie załatwi sprawy z tymi drzwiami w licznikach A6. Ja mam wsad z A4 do licznika o tym samym numerze, teraz jak będę w PL to sobotę przeznaczam na samochód, nad ranem jadę do Kuby po klime, po południu wszystko montuje, wieczorem będę z kompem działał i będę wiedział wszystko co i jak wtedy. Wtedy też pozgrywam mój wsad na różnych kombinacjach z podświetleniem i innymi h*jami mujami dzikimi wężami. Maciek, wypierdol ten licznik na allegro i kupuj drugi. Mi brakuje pomysłów, poddaje się, może gdybym miał to u siebie w aucie to może coś bym popróbował swoimi pierdołami ale nie będziesz leciał do mnie prawie 500km w jedną strone.

---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:51 ----------

No wsad mam z a4 ale tu chyba sie nie da ale czy na 100 ?

WIECEJ INFO ? Arku gdzies do 140 strony ale nie pamitam zapytaj moze Ci vauxhall powie ja z checia ale nie pamietam a on mi robil bo jeszcze tarcze mial od eu i potencjometr podswietl.wiec ogarnol mi za pere gr.

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ----------

CHŁOPAKI jedno znacznie wszyscy twierdzicie ze klapy tez nie ogarne?

Nie twierdzę tak. za***rdalaj do auta i rób zdjęcia wtyczek, żeby piny i kolory kabli były widoczne. Pokminimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra a zdradzicie wkońcu rąbka tajemnicy co trzeba zmodyfikować w wsadzie aby odpalić kanał 19 i mieć podświetlenie wskazówek ?

Karol, nic nie wiadomo. Nie oszukujmy się, montujemy czesci w naszych autach, które nie są do nich przeznaczone. Dlatego nie ma co pierdzieć w stołek tylko trzeba testować testować i jeszcze raz testować, gdybać można miesiacami i nic z tego nie będzie. Skoro szafy z a4 i a6 mają takie same numery, to po mojemu wsad ogarnie sprawę z drzwiami, wsaźnikiem paliwa i klapą bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się w stu procentach. Według mnie, na przykładzie Maćka stwierdzam, że żeby zrobić z wersji Midline wersję Highline, to wystarczy wsad wrzucić od wersji Highline. Ale to dopiero przetarty szlak bez żadnego potwierdzenia. Tzn potwierdzenie jest, ale jak widać nadal mu funkcje nie żyją i h*j wie jak to ugryźć. Znając mnie to przyjebałbym kreske i siedział w aucie i grzebał, dopóki by to nie ruszyło, u Mefja o 3 po południu odpuściłem, a o 5 wróciłem do auta i siedziałem do godziny 10 na wieczór aż mu nie poskręcałem tego, co było zaplanowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol mialem licznik z a4 w a6 i drzwi nie lataly- zrobilem tylko wyswietlenie autka - i wyswietlalo drzwi kierowcy i klape reszta nie latala

wiec na odwrot tez to banglac raczej nie bedzie wg mnie:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze bardzo szara to manetka i zmasowane 14,15,16

http://s9.postimage.org/9d1ss5gxr/DSC01288.jpg ,,,,,z czego na 6 czerwony juz probowalem i z i bez to samo,

View image: DSC01289

View image: DSC01290

View image: DSC01291

View image: DSC01292 wedle takiej ,,,

Licznik a6 po 2000 r.

connector for basic functions, 32-pin, blue

1 -Terminal 15

2 -Wear of brake pads

3 -Speedometer output 1

4 -not used

5 -Fuel gauge sender

6 -Fuel gauge warning OBD 2

7 -Terminal 31 (sensor earth)

8 -Coolant temperature

9 -Terminal 31 (load earth)

10 -Oil pressure 2 (high)

11 -Engine-speed signal

12 -Air conditioner shutoff

13 -Electronic throttle/ pre-glow control

14 -Self-levelling suspension

15 -Terminal 58d

16 -Trailer turn signal

17 -Main beam

18 -Left turn signal

19 -not used

20 -Terminal 58s

21 -Door contact, driver's side

22 -Low coolant level

23 -Terminal 30

24 -Terminal 31 (load earth)

25 -Consumption signal

26 -Right parking light

27 -Left parking light

28 -Speedometer input

29 -Brake

30 -S-contact

31 -Speedometer output 2

32 -ESP/TCS

connector for additional functions, 32-pin, green

1 -Door contact (all doors)

2 -Transponder 1

3 -not used

4 -not used

5 -W wire

6 -Tailgate

7 -Right turn signal

8 -External buzzer

9 -External gong

10 -Airbag

11 -Service life output

12 -Terminal 61

13 -Parking brake

14 -CHECK

15 -Oil level / temperature

16 -not used

17 -Transponder 2

18 -CAN high speed (drive) (high +)

19 -CAN high speed (drive) (low -)

20 -CAN high speed (drive) (screen)

21 -ABS

22 -CAN low speed (Convenience) (high +)

23 -CAN low speed (Convenience) (low -)

24 -CAN low speed (Convenience) (screen)

25 -Bonnet

26 -not used

27 -Belt buckle

28 -K wire

29 -Ambient temperature input

30 -not used

31 -Selection range

32 -not used

connector for multifunction display, 32-pin, grey

1 -Switch menu guide (menu)

2 -Switch menu guide (out A)

3 -Switch menu guide (out B)

4 -Switch menu guide (Enter)

5 -CAN high speed Display (high +)

6 -CAN high speed Display (low -)

7 -CAN high speed Display (screen)

8 -Door contact, passenger side

9 -Door contact, rear right

10 -Door contact, rear left

11 -Enable

12 -Clock

13 -Data

14 -Brake light

15 -Washer fluid level

16 -Tail lights/dipped beams

17 -On-board computer, left

18 -On-board computer, right

19 -On-board computer reset

20 -not used

21 -not used

22 -not used

23 -Key branch 1 Navigation system

24 -Key branch 2 Navigation system

25 -Key branch Telematics

26 -not used

27 -not used

28 -not used

29 -not used

30 -not used

31 -not used

32 -not used

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...