koziol Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Opublikowano 2 Maja 2007 jeżeli miałeś FIS to faktycznie zmienia wszystko... Ja muszę szukać w klimatroniku i wpiąć się bezpośrednio w ten mały zegar od temp oleju. Gdybyś znalazł sygnał z klimatronika byłbym wdzięczny. [ Dodano: 02-05-2007, 14:49 ] Zastanawiałem się nad tymi wtyczkami do dodatkowych zegarków oleju i napięcia akumulatora o których mi mówił mój spec a ja teraz dorwałem zdjęcie mojego licznika od tyłu i widzę że tam nie ma wtyczek, nie ma gdzie się wpiąć w ten okrągły dups który wystaje !!! :eek: kurcze ale numer! Wiec muszę ten sygnał doprowadzić do kostek... wobec tego dlaczego nie mam napięcia akumulatora?? Jest nie podłączone albo zegar walnięty. Może brakować takiego sygnału w kostce którą podpinał mi spec?? Jeżeli tak to jak to uruchomić gdzie się podpiąć i jak w instalacje i gdzie w liczniku???
demoralizator Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Opcje otwartych drzwi miały a6 a tu niestety się nie da chyba że późniejsze modele. Zastanawiałem się nad tymi wtyczkami do dodatkowych zegarków oleju i napięcia akumulatora o których mi mówił mój spec a ja teraz dorwałem zdjęcie mojego licznika od tyłu i widzę że tam nie ma wtyczek Dodatkowe wyjście było w starszym modelu z przed 98 tutaj masz już w tych głównych
koziol Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Opublikowano 2 Maja 2007 ok podpowiedz mi jeszcze jak uruchomić wskaźnik napięcia akumulatora...
Slawo80 Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Z tego co widzę to masz takie szerokie wtyki podobne do moich. Najfajniej jest jak kabel poprowadzony jest od aku bo masz najpewniej Ale nie ma sensy tego robić - najprościej jest to wziąć z jakiegoś kabla który zasila licznik czyli kabla w którym po przekręceniu stacyjki pojawia się napięcie Bo w zasadzie napięcie w całej instalacji powinno być takie samo ( mogą wystąpić niewielkie różnice zależne od długości przewodu, jego przekroju i jakości styków jeśli jest gdzieś łączony ale to naprawdę gra nie warta świeczki W moim przypadku tak chyba jest no bo w końcu nić nie podłączałem a tylko podpiąłem te szerokie wtyczki i wskaźnik działał Wtyczki żadnej przy tym zegarze też nie miałem Nie wiem tylko w jaką wtyczkę i gdzie musisz to podłączyć
koziol Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Opublikowano 2 Maja 2007 wie ktoś który pin wtyczki jest od wskaźnika napięcia akumulatora?
demoralizator Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 Ja spodkałem się z dodatkowymi zegarami w różnych wersjach równiez bez fisa i w każdym przypadku napięcie mierzył z instalacji po podłączeniu ori kostek bez jakichkolwiek przeróbek. Zrób test elementów wykonawczych w vagu i będziemy wiedzieli na 100% czy zegar nie jest przypadkiem uszkodzony
koziol Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Opublikowano 3 Maja 2007 ok. Przy okazji nie potrafię opanować funkcji mph2 w FIS-ie. MPH1 opanowałem. Umie przy dowolnej prędkości naciskam lewy przycisk na zegarach i zapamiętuje mi prędkość wyświetla się mph1 i jak przekroczę o 10 km/h to mi sygnalizuje. Jak zatem działa mph2?? Próbowałem już naciskać wszystko nawet tylko na przekręconym kluczyku przytrzymywałem po 5 sek każdy i nic wogóle nie mogę nastawić tego mph2. Jeżeli ktoś wie jak go używać proszę o instrukcje...
schiller Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 prosze: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=1207
koziol Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 No i koledzy udało sie. Po kilku godzinnej pracy mojego speca udało się uruchomić temperaturę zewnętrzną i co najważniejsze spalanie :biggrin: Wszystko działa bez zarzutów polecam wszystkim zegary FIS. Co prawda nie mam czujnika temp. oleju, dlatego nie działa mi dodatkowy zegar jak również mimo dobrego podpięcia zegarów brak jest sygnału ładowania w drugim małym zegarze. VAG nie pokazuje żadnych błędów więc nie wiem dlaczego woltomierz nie działa. Może wiecie co może być przyczyną? Trudno zepsuć woltomierz powinien działać! Mogą to być bezpieczniki ?, który w razie czego należy sprawdzić?
schiller Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 to moze ogarniesz teraz troche temat i podsumujesz twoja robote? tzn. co i jak po koleji...
wojtek26 Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 właśnie jak i pod które piny czujnik temp zew
koziol Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Opublikowano 11 Maja 2007 Montaż koledzy był u speca więc za bardzo nie wiem jak przebiegała adaptacja. Z resztą widzicie ile zadawałem pytań. Większość odpowiedzi znajdziecie we wszystkich postach tego tematu. Podobno nie jest łatwo zaadoptować funkcji spalania, reszta funkcji podłączana jest w miarę szybko szczególnie gdy jest klima wtedy jest więcej czujników. Koszty: licznik: 160 zł manetka: 70 zł ramki do zegarów: 70 zł robocizna 200 zł Ja mam nowe radio cd concert jeżeli macie starsze to bez problemu wyświetla na FIS-ie RDS. Powodzenia i życzę udanych adaptacji nowych liczników FIS. Naprawde warto!!! W nocy wszystko rozbłyska jak kokpit w samolocie...
wojtek26 Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 Czy 1/2 FIS należy aktywować funkcje pokazywania temp zew. bo w kostce nie miałem wyjscia ale ppo podłączeniu nic nie wyswietla.
Szymoonk Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 Mam a4 95 rok niestety nie mam klimy czy warto mi zakładać licznik z fis-em ? ponoć jak nie ma sie klimatronika to nie ma czujników za wiele ?
Tomasz_K Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 WITAM Mam a4 b5 1.5 v5 z 96 roku i bardzo chciałbym tam założyć sobie komputer pokładowy (moje wersja posiada klimatronik ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie) i tak się zastanawiam czy wystarczy że sobie kupie na allegro liczniki z FISem przepnę kabelki i już to będzie działać ?? Czy to jest bardziej skomplikowane, dodam że nie jest mi potrzebny np. analogowy wskaźnik ładowania akumulatora, ale zleżałoby mi np. na chwilowym zużyciu paliwa.
schiller Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 tak się zastanawiam czy wystarczy że sobie kupie na allegro liczniki z FISem przepnę kabelki i już to będzie działać ?? az takie proste to to nie jest. poczytaj ten watek od poczatku....
M@jki Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Chłopaki... Potrzebuje rady...Posiadam A4-kę 1.9TDi z Climatroniciem, ale nie posiadam wyświetlacza temp. zewnętrznej na desce rozdzielczej. Zakupiłem taki wyświetlacz i moje pytanie brzmi... Skąd najlepiej pociągnąć sygnał z czujnika temp. zewnętrznej który znajduje się przy chłodnicy?? Najlepiej pomógłby mi schemat. Słyszałem, że najlepiej pociągnąć go od jakiegoś przewodu który idzie to wyświetlacza Climatronica. Czekam na pomoc i pozdrawiam.
Slawo80 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Chłopaki... Potrzebuje rady...Posiadam A4-kę 1.9TDi z Climatroniciem, ale nie posiadam wyświetlacza temp. zewnętrznej na desce rozdzielczej. Zakupiłem taki wyświetlacz i moje pytanie brzmi... Skąd najlepiej pociągnąć sygnał z czujnika temp. zewnętrznej który znajduje się przy chłodnicy?? Najlepiej pomógłby mi schemat. Słyszałem, że najlepiej pociągnąć go od jakiegoś przewodu który idzie to wyświetlacza Climatronica. Czekam na pomoc i pozdrawiam. Hej Nie wiem czy to jeszcze aktualne ale dużo shematów możesz poszukać na www.diakom.ru
yankes23 Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 Witam. Planuje również wymienić licznik z Fis-em. Mam A4 z 97 r. z klimatronikiem, w liczniku jest już temp. zewnętrzna. Mam tylko pytanie czy będzie dużo zachodu z immobilajzerem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się