Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie siedzę przy tym wątku od kilku dni i nie daje już rady, więc pytam:

Mam licznik z fisem 96r tdi (żółta i niebieska kostka- imo poza licznikiem).

Fis był już trzy razy naprawiany i padl, takich samych zegarów znaleźć nie mogę. Czy jeśli wymienię na zegary po pierwszym lifcie (niebieska, zielona i czerwona kostka) wszystkie czujniki, które mam (temp oleju, poziom płynu w spryskiwaczach, temp zewnętrznej i jakie tam jeszcze są), oraz kontrolka airbag będą działać prawidłowo?

Chyba, że posiada może ktoś, przedliftowe zegary z fisem do tdi na sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cwiara przypominam się wiesz z czym ;-)

Na początek można wrzucić poradnik soulmastera i ten który jest w zrób to sam chyba użytkownika pawelwor czy coś takiego a o resztę z czasem się uzupełni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cwiara
Cwiara przypominam się wiesz z czym ;-)

Na początek można wrzucić poradnik soulmastera i ten który jest w zrób to sam chyba użytkownika pawelwor czy coś takiego a o resztę z czasem się uzupełni

Dokładnie. Jakieś pomysły to śmiało pisać to sie uzupełni, bo mam do moderowania jeszcze kilka innych działów, więc nie zawsze bede miał czas tu siedzieć.

Bartek juz patrze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Czy licznik z A6 C5 LIFT ten z białym podświetleniem i ringami bez problemu podejdzie do A4 B5? Co oprócz wskazywania paliwa trzeba zrobić? Czy tam przypadkiem nie ma problemu z immo 3 generacji czy jakoś tak? Jak jest to co wtedy robić żeby trybił taki licznik w A4 B5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Czy licznik z A6 C5 LIFT ten z białym podświetleniem i ringami bez problemu podejdzie do A4 B5? Co oprócz wskazywania paliwa trzeba zrobić? Czy tam przypadkiem nie ma problemu z immo 3 generacji czy jakoś tak? Jak jest to co wtedy robić żeby trybił taki licznik w A4 B5?

Sprawdź najpierw po nr czy crypto nie jest bo jak jest to tylko szybke z ringami sobie weźmiesz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co dokładnie tam po numerach mam sprawdzić? Wyjaśnij to dokładnie bo nie rozumiem tego co mam tam szukać i jak to sprawdzić. Jeden licznik z A6 C5 mam z 2002 roku z ringami, a drugi z białym podswietleniem, fisem i cyfrowym zegarkiem z 2001 roku ale bez ringów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie siedzę przy tym wątku od kilku dni i nie daje już rady, więc pytam:

Mam licznik z fisem 96r tdi (żółta i niebieska kostka- imo poza licznikiem).

Fis był już trzy razy naprawiany i padl, takich samych zegarów znaleźć nie mogę. Czy jeśli wymienię na zegary po pierwszym lifcie (niebieska, zielona i czerwona kostka) wszystkie czujniki, które mam (temp oleju, poziom płynu w spryskiwaczach, temp zewnętrznej i jakie tam jeszcze są), oraz kontrolka airbag będą działać prawidłowo?

Chyba, że posiada może ktoś, przedliftowe zegary z fisem do tdi na sprzedaż.

Pomoże ktoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka od immo będzie ci mrygac i airbag będzie się jarzył

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Ostatnio założyłem do a4 b5 licznik fis i brakuje mi jeszcze tego czujnika temperatury oleju ,zakupiłem go i zastanawiam sie jaka musi być końcówka żeby sie podpiąć pod ten czujnik ?!

oto ten czujnik:

czujnik-temperatury-oleju-meyle.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna tasma i zaklejasz od spodu żeby nie raziło w oczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Panowie.Co potrzeba prócz manetki licznika z FISem jeszcze dokupic??Czujnik temp oleju zdaje sie że tez.A co ze zbiorniczkiem wyrownawczym??Czy musze taki z czujnikiem kupic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i czujnik oleju w mieske, rzecz jasna nowa miska tez musi byc ,chyba ze zmontujesz emulator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany prawda jest ze jak wylacze immo w przedlifcie auto z podpisu musze jakis emulator kupic....moj elektryk tak powiedzial ze musze kupic emulator zeby niby ecu widzialo ze jest immo po jego wylaczeniu czy cosik tak.....ja osobiscie pierwszy raz cos takiego slysze....bo chcialem zegary te z rs4 wrzucic i juz wiem ze tylko jak wylacze immo w ecu to beda banglaly inaczej lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zamierzam się z zamiarem wymiany licznika bo ten którego teraz posiadam to niestety siada , wysiada ( zle wskazuje ) poziom paliwa oraz czasem szwankuje obrotomierz który cofnął się do tyłu i mi zaniża obroty o 2000 obr/min.

Posiadam Audi a4 z 1999 roku po pełnym lifcie. teraz mam takie zegary Jaeger 8D0 920 900B pół FIS, czyli z tego co wyczytałem w tym temacie immo jest w zegarach

Teraz mam takie pytania:

- na jakie zegary mógłbym wymienić obecne uszkodzone Jaeger na jakie zegary o jakich numerach

wygląd zegarów obecnych poniżej

jaeger.jpg

- czym mógłbym zgrać wsad i immo z obecnych zegarów i wgrać do nowych

- czy mógłbym bez problemu założyć takie zegary jak tutaj

1360080056_5101.jpg

- czy istnieją jakieś zegary takie bez dodatkowych wskaźników temperatury oleju i ładowania akumulatora ale aby nie dopadła je wada złych wskazań

Pomóżcie i dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ostatniego pytania to szukaj pol fis firmy vdo

Te które pokazałeś na drugim foto nie pasują , są z pierwszego liftu

Jesli kupisz pol fis vdo to zgrasz immo w 5 minut przy pomocy podstawowego kabla za 50 zł tylko musisz znać pin z nowych zegarów i to tyle, jest jeszcze opcja ze trafisz pol fis vdo z dodatkowymi zegarkami oleju i volt , to bez grzebania gdzie kolwiek one działają od razu, instalacja pod nie jest juz w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a jak wygląda wtedy kwestia zgrania wsadu , zmiany przebiegu i wgrania immo , czy zwykły vag commander dałby rade temu wszystkiemu.

Czy muszę sugerować się numerami tych liczników VDO czy wystarczy tylko to aby były 1/2 FIS.

A te zegary które wrzuciłem te z 1 liftu podeszły by do mojego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden wsad Cię nie interesuje

Bierzesz nowe zegary podpinasz , vag commnader i ogień , zczytasz nim pin i dodajesz klucze do immo , wsio nim też zmienisz przebieg

Nie ważne jaki nr byle vdo byle pol fis byle benzyna , bo nr sa dzisiatki wersji zmieniane nawet co kilka miesiecy

Może i by pasował ale po co się cofać wstecz o generaxje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zamierzam się z zamiarem wymiany licznika bo ten którego teraz posiadam to niestety siada , wysiada ( zle wskazuje ) poziom paliwa oraz czasem szwankuje obrotomierz który cofnął się do tyłu i mi zaniża obroty o 2000 obr/min.

Posiadam Audi a4 z 1999 roku po pełnym lifcie. teraz mam takie zegary Jaeger 8D0 920 900B pół FIS, czyli z tego co wyczytałem w tym temacie immo jest w zegarach

Teraz mam takie pytania:

- na jakie zegary mógłbym wymienić obecne uszkodzone Jaeger na jakie zegary o jakich numerach

wygląd zegarów obecnych poniżej

http://s28.postimg.org/rfo3xh1w9/jaeger.jpg

- czym mógłbym zgrać wsad i immo z obecnych zegarów i wgrać do nowych

- czy mógłbym bez problemu założyć takie zegary jak tutaj

http://s30.postimg.org/umqgmoz8d/1360080056_5101.jpg

- czy istnieją jakieś zegary takie bez dodatkowych wskaźników temperatury oleju i ładowania akumulatora ale aby nie dopadła je wada złych wskazań

Pomóżcie i dzięki

1) Nie można cofnąć się do przodu, więc nie pisz, że cofasz się do tyłu. Tak samo jak nie ma miesiąca czasu czy roku czasu bo miesiąc i rok to już czas no i uprzedzając możliwości, wychodząc zapotrzebowaniu edukacji gawiedzi, nie "pisze" tylko "jest napisane" ponieważ widząc kupę na ulicy nie mówisz "sra" tylko "jest nasrane". Proszę. :wink:

2) Jaeger tak już ma, że siadają silniczki wskazówek. Jedyna rada -> VDO.

3) Nie zgrywasz wsadu jeśli nie trzeba. Immo to nie zgranie wsadu a adaptacja. Tak samo przebieg. Kabel K+CAN i program chiński K+CAN Commander.

4) Nie podejdą. Szukaj tak samo wyglądających i podziel się znaleziskiem to się osądzi. Nikt numerów na pamięć nie zna. No i oczywiście obroty dla benzyniaka.

---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ----------

bediks :wink: "wstecz też się nie cofamy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...