Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To jak będę miał, będę się dopytywal jak to zakodowac i zostanie walka z czujnikiem g266 bo owego nie posiadam na aucie :P

Dzięki Fazii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.mam problem z obrotomierzem w audi a4 '99r lift po montażu licznika od a6.na starym liczniku obrotomierz dzialal, w nowym jest tez sprawny (sprawdzony vagiem).nowy licznik przekodowany lacznie z kodowaniem 1024 w jednym z kanalow.w czym moze tkwic problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby jakieś problemy z CAN ludzie mieli przy licznikach a6 automat chociaż znaczenia mieć to nie powinno moim zdaniem po przekodowaniu ma analog

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie u mnie po włożeniu licznika Z FIS mimo braku adaptacji kanału 60 - obroty chodziły , brak było spalania i kontrolek EPC i Check - czyli obroty szły analogowo

A sprawdzałeś w blokach pomiarowych czy jest sygnał obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, licznik pochodzi z automatu. W blokach pomiarowych silnika obroty sa wskazywane prawidlowo.

W moim przypadku kontrolki epc, check zapalaja sie i gasna prawidłowo

Edytowane przez szabelek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm...kodowanie?

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest , tamto to jest adaptacja :) może napisz jaki masz silnik ( kod ) i z jakiego pochodzi licznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Kilka dni temu poruszyłem ten oto temat (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/39884-all-b5-licznik-i-jego-naprawa/page-3#entry4662637) okazało się że padł licznik. Stary licznik był UK-NSI 8D0 190 A, wymieniłem na VDO 8D0 190A. Kodowanie licznika to 00142 więc raczej dla mojego modelu prawidłowe.

Dziś wymieniłem go na FISa i w związku z tym mam kilka pytań do Was:

1. Jak pozbyć się komunikatu spalonej żarówki STOPu? Żarówki sprawdzone, sprawne, dla pewności odłączyłem również 3 światło stopu. (Chyba że wyrzuca taki błąd przez LEDowe przednie postojówki :( )

Da radę zrobić jakieś obejście tego, zablokowanie VAGiem żeby nie pokazywało tego komunikatu?

2. Jak widać na zdjęciu poniżej pokazuje mi chwilowe spalanie ok. 51l/100km.... WTF Gdzieś się wpiąć innym przewodem w kostkę?

3. W FISie jest termometr... Jak więc zrobić, aby pokazywał temp zewn? Z panelu klimatronika można z jakiejś kostki pobrać sygnał (IMHO przecież kanał 55 klimatronika pokazuje temperaturę więc powinna być taka możliwość) :)

c32866a8.jpg

e2dac131.jpg

d824d55e.jpg

Edytowane przez dee_jay_maniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem.w tej chwili jestem w stanie podac tylko nastepujace dane:

Silnik 1.8Turbo APU

Licznik od A6 2003r.,1.9 Tdi, skrzynia automat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wsad zmieniłeś w tym liczniku a6 bo to diesel a ty masz bene i samo kodowanie nie wystarczy zeby obrotomierz poprawnie wskazywal


Witam ponownie.

Kilka dni temu poruszyłem ten oto temat (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/39884-all-b5-licznik-i-jego-naprawa/page-3#entry4662637) okazało się że padł licznik. Stary licznik był UK-NSI 8D0 190 A, wymieniłem na VDO 8D0 190A. Kodowanie licznika to 00142 więc raczej dla mojego modelu prawidłowe.

Dziś wymieniłem go na FISa i w związku z tym mam kilka pytań do Was:

1. Jak pozbyć się komunikatu spalonej żarówki STOPu? Żarówki sprawdzone, sprawne, dla pewności odłączyłem również 3 światło stopu. (Chyba że wyrzuca taki błąd przez LEDowe przednie postojówki :( )

Da radę zrobić jakieś obejście tego, zablokowanie VAGiem żeby nie pokazywało tego komunikatu?

2. Jak widać na zdjęciu poniżej pokazuje mi chwilowe spalanie ok. 51l/100km.... WTF Gdzieś się wpiąć innym przewodem w kostkę?

3. W FISie jest termometr... Jak więc zrobić, aby pokazywał temp zewn? Z panelu klimatronika można z jakiejś kostki pobrać sygnał (IMHO przecież kanał 55 klimatronika pokazuje temperaturę więc powinna być taka możliwość) :)

c32866a8.jpg

e2dac131.jpg

d824d55e.jpg

A kostkę czerwoną masz podpiętą? Wydaje mi się, że nie skoro wywala komunikat spalonych żarówek i spalanie 51L. Sygnał temperatury zewnętrznej może chyba pociągnąć z klimatronika do zegarów z tego co kojarzę.

Edytowane przez Fazii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wsad zmieniłeś w tym liczniku a6 bo to diesel a ty masz bene i samo kodowanie nie wystarczy zeby obrotomierz poprawnie wskazywal

Witam ponownie.

Kilka dni temu poruszyłem ten oto temat (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/39884-all-b5-licznik-i-jego-naprawa/page-3#entry4662637) okazało się że padł licznik. Stary licznik był UK-NSI 8D0 190 A, wymieniłem na VDO 8D0 190A. Kodowanie licznika to 00142 więc raczej dla mojego modelu prawidłowe.

Dziś wymieniłem go na FISa i w związku z tym mam kilka pytań do Was:

1. Jak pozbyć się komunikatu spalonej żarówki STOPu? Żarówki sprawdzone, sprawne, dla pewności odłączyłem również 3 światło stopu. (Chyba że wyrzuca taki błąd przez LEDowe przednie postojówki :( )

Da radę zrobić jakieś obejście tego, zablokowanie VAGiem żeby nie pokazywało tego komunikatu?

2. Jak widać na zdjęciu poniżej pokazuje mi chwilowe spalanie ok. 51l/100km.... WTF Gdzieś się wpiąć innym przewodem w kostkę?

3. W FISie jest termometr... Jak więc zrobić, aby pokazywał temp zewn? Z panelu klimatronika można z jakiejś kostki pobrać sygnał (IMHO przecież kanał 55 klimatronika pokazuje temperaturę więc powinna być taka możliwość) :)

c32866a8.jpg

e2dac131.jpg

d824d55e.jpg

A kostkę czerwoną masz podpiętą? Wydaje mi się, że nie skoro wywala komunikat spalonych żarówek i spalanie 51L. Sygnał temperatury zewnętrznej może chyba pociągnąć z klimatronika do zegarów z tego co kojarzę.

Wpięte mam tylko te dwie kostki. Wsadu nie zmieniałem ,nie wiem jak :D

Doczytałem, że z klimatronika z pina 1 wystarczy pociągnąć przedwód do licznika, ale w który pin w liczniku wpiąć, w którą kostke?

d4a2ecdc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadzie pisałem do kolegi szabelek...

Musisz dolozyc czerwoną kostkę i pociagnac do niej sygnal spalania z ecu, sygnał spalonych żarówek do masy i sygnał temperatury zewnętrznej z klimatronika. Rozpiskę znajdziesz na forum


Czerwona kostka wpinana jest w gniazdo kolo glosnika, widać na foto powyżej


http://a4-klub.pl/index.php?/topic/221423-montaz-licznika-z-fis/?hl=%20monta%BF%20%20licznika%20%20fis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...