Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy jesli zegary są z benzyny, wgram wsad od diesla to po zmianie tarczy OBROTOMIERZ będzie wskazywal ok?

bo predkosciomierz wiem że tak[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 15:30_________________________________________________aha, wyciągnąłem licznik kolegi VDO pół fis, są dwie kostki, podłączam do zegarów z fisem (też vdo) ale tam są miejca na 3 kostki :mysli:

Działa już wszytko o dziwo nawet temp oleju, ale świeci się skreślona żarówka na przemian z czymś tam jeszcze właśnie nie pamiętam z czym :)

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

czy jesli zegary są z benzyny, wgram wsad od diesla to po zmianie tarczy OBROTOMIERZ będzie wskazywal ok?

bo predkosciomierz wiem że tak[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 15:30_________________________________________________aha, wyciągnąłem licznik kolegi VDO pół fis, są dwie kostki, podłączam do zegarów z fisem (też vdo) ale tam są miejca na 3 kostki :mysli:

Działa już wszytko o dziwo nawet temp oleju, ale świeci się skreślona żarówka na przemian z czymś tam jeszcze właśnie nie pamiętam z czym :)

Tak, jeżeli do licznika z benzyny wgrasz wsad od diesla i zmienisz tarcze na dieslowską to będzie dobrze,

Wtyczki są 3 bo ta trzecia szara jest od FIS, czyli kontrola żarówek, manetka itp. Świeci się pewnie jeszcze napis brems light i ewentualnie niski poziom płynu do spryskiwaczy trzeba podać masę na odpowiednie piny i będzie OK. :good:

Najłatwiej właśnie zrobić ful fis z 1/2fis

Opublikowano

aju, z tej środkowej wtyczki skręcasz ze sobą i podajesz do masy piny odpowiednio: 14, 15 i 16. Znika Ci BREMS LICHT, kontrola uszkodzonej żarówki i niskiego poziomu płynu. Też z tym walczyłem jak wkładałem u siebie pełnego FISa :)

Opublikowano

Ok na instruments -> adaptacje kanał 03 miałem 100% VCDS pokazał mi że mam tam zakres od 85-115% zmieniłem na 115 i narazie na krótkim dystansie spalanie średnie wzrosło z 4.4. na 5.6 jutro jak bede jechał do roboty to sprawdze jaka wyjdzie średnia ale widze że już jest lepiej bo w sumie nie chodzi mi żeby było idealnie ale okłamywanie o ok 2l to troche za dużo.

Opublikowano

Ok na instruments -> adaptacje kanał 03 miałem 100% VCDS pokazał mi że mam tam zakres od 85-115% zmieniłem na 115 i narazie na krótkim dystansie spalanie średnie wzrosło z 4.4. na 5.6 jutro jak bede jechał do roboty to sprawdze jaka wyjdzie średnia ale widze że już jest lepiej bo w sumie nie chodzi mi żeby było idealnie ale okłamywanie o ok 2l to troche za dużo.

Zmieniałeś (lub ktoś inny) dawkę paliwa w VAG'u?

Opublikowano

tak zmieniałem

[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 19:45_________________________________________________Ale vagiem delikatne korekty można robić jeżeli chodzi o wieksze wartości to tylko nastawnikiem na pompie.

Opublikowano

Tak, ale jak vagiem zmienisz wartości dawki paliwa, to też zmienia się wskazanie spalania na FIS (błędnie pokazuje) ;) Nie wiem jak bardzo zmieniłeś dawkę, ale wpisz wartość ori, czyli chyba 32768 i sprawdź jak spalanie pokazuje.

Opublikowano

Kolego a gdzie ja pisze że zmieniłem dawke paliwa pisze że w liczniku w kanale 03 zmieniłem przeliczanie zużytego paliwa ze 100% na 115% żeby pokazywał wiecej dawki paliwa nie zmieniałem. PROSZE CZYTAĆ UWAŻNIE BO POWSTAJĄ NIEPOROZUMIENIA. A dawke paliwa to przestawiałem kiedyś ale nie sobie tylko koledze ja mam idealnie na wolnych 4.0.

Opublikowano

JA:

Zmieniałeś (lub ktoś inny) dawkę paliwa w VAG'u?

TY:

tak zmieniałem

Nadal ja czytam nieuważnie?

Opublikowano

A nie kanał 30? I wartość 128 jeśli chodzi o to spalanie? Spytam jutro mojego magika jak to wygląda, coś takiego kojarze, ale nie dam głowy uciąć.

Opublikowano

Tak, ale jak vagiem zmienisz wartości dawki paliwa, to też zmienia się wskazanie spalania na FIS (błędnie pokazuje) ;) Nie wiem jak bardzo zmieniłeś dawkę, ale wpisz wartość ori, czyli chyba 32768 i sprawdź jak spalanie pokazuje.

W którym miejscu można ta dawkę zmienić ?

Opublikowano

Witam. Pewnych przyczyn jestem zmuszony wymienić licznik. Zdecydowałem się na fis'a, nie chce mi się przeglądać 136 stron w poszukiwaniu tutoriala jak to zrobić. Był bym bardzo wdzięczny gdyby ktoś podesłał mi nr z jakimś dokładnym opisem(jeśli taki wg tu jest).

Pozdrawiam.

Opublikowano

ok panowie dam te piny do masy :oklaski:, kolega nie ma manetki ale cytuje "jak będę przykładał kabelek do masy to będą się przełączać funkcję" coś w tym jest więc który pin odpowiada za przęłączanie funkcji :mysli:

Ma ktoś wsad do europejskiego TDI + FIS? takiego pewnego że działa..??

Dodam że mam jeszcze 3 takie fisy, koszt to 50zł sztuka, jak ktoś zainteresowany to fisa można sprawdzić na miejscu :hi:

02082011714c.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

"jak będę przykładał kabelek do masy to będą się przełączać funkcję"

Kolega ma rację pin 17 i 18 to przełączanie funkcji a 19 to reset (szara wtyczka)

Opublikowano

czyli mam wyprowadzić mu 3 kabelki? z pinu 17, 18 oraz 19? :mysli:

Opublikowano

czyli mam wyprowadzić mu 3 kabelki? z pinu 17, 18 oraz 19? :mysli:

Tak ale nie musisz 3 mogą być 2 czyli reset i 17 lub 18 bo funkcje przełączają się w pętli tylko że jednym pinem "do tyłu" a drugim "do przodu"

Opublikowano
:) w sumie masz rację, zostało mi tylko wgranie jakiegoś wsadu z europejskiego TDI, ma ktos? podzieli sie? jak trzeba zapłacę czy coś :hi:
Opublikowano

a ogarniał ktoś z was temat wyświetlania drzwi otwartych na fisie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...