tomasz-gorz Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 licznik po 98r. który pin odpowiada za gong otwartych drzwi kiedy mamy włączone światła? wydaje mi się, że jest to pin: niebieska kostka 32-pin 21 - Czujnik stykowy drzwi po stronie kierowcy ale zalazłem jeszcze takie coś, co to jest? Green 32-pin 8 - Input for outside buzzer actuation (currently vacant) 9 - Input for outside gong/chime actuation (currently vacant)
bin85 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 wszytko ogarnięte, jednak zastanawia mnie... da się jakoś prosto podłączyć kontrole żarówek? bo póki co "hamulce" i "lampy" mam podłączone pod masę Aby podłączyć kontrola żarówek trzeba dołożyć osobny moduł który mierzy spadek napięcia na obwodzie żarówki co wiąże się z przerobieniem instalacji do świateł. Moduł ten to jest w takiej samej obudowie jak przekaźnik od wycieraczek. Tu jest wszystko opisane http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38404
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 dzięki kolego, to to odpuszczam Za to zapomniałem podłączyć drzwi pasażera ale przód Panowie jak to podłączaliście bo w odróżnieniu od tyłu nie ma tego czujnika
kaju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Ja tego jeszcze nie ogarniałem u siebie, bo chcę zrobić na początku porządek z wsadem, ale nawet na to ciężko chwilę znaleźć, a jak już jest chwila, to mój magik zajęty... Generalnie jak rozkminiałem temat z Gwertym, to on u siebie w prawym słupku gdzieś pod nogami miał już kable puszczone pasażera przód i pasażerów lewa/prawa strona, niestety nie pamięta kolorów kabli. Podłączył je tylko pod odpowiednie piny i mu na fisie wszystko zabanglało.
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 kolejny problem... nie mam "palemki" czyli zegara radiowego, jakieś pomysły?
kaju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Poszukaj w tematach z vagiem, powinno gdzieś to być...[br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 20:37_________________________________________________Ale ale... Podstawowe pytanie. Ile czasu masz podłączony licznik? Bo on bodajże 2 lub 3 razy w ciągu dnia się atualizuje, więc tak od razu Ci się palemka z poprawną godziną nie pojawi.
Góral.tz Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 palemka a masz licznik z radiowym zegarkiem??? masz odbiornik na liczniku??
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 na poprzednim liczniku miałem palmę i synchronizował się sam.... licznik w aucie chodzi już jakieś 10godzin bez odłączania
bin85 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 na poprzednim liczniku miałem palmę i synchronizował się sam.... licznik w aucie chodzi już jakieś 10godzin bez odłączania Czy w liczniku jest jeszcze puste 4 pinowa złącze? Ja u siebie mam palmę ale musiałem dożyć moduł odbiorczy.
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 nie nie ma żadnego dodatkowego złącza, tak samo jak w starym liczniku nie było takiego, dawca licznika to AJM czyli jak mój i rocznik też ten sam
bin85 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 A jaki jest numer tego licznika, może po prostu niema synchronizacji
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 8d0 920 980[br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 22:20_________________________________________________ale wiadomo że wsad jest z europejczyka, tylko nie pamiętam z jakiego nr licznika, jutro zerknę chyba że to nie chodzi o wsad a o soc mechanicznego
bin85 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 8d0 920 980 Jest to licznik z anglika i według informacji jakie znalazłem nie posiada on funkcji synchronizacji, w ogóle to z tego ci widzę to żaden anglik takiej funkcji nie posiada Czy ktoś może to potwierdzić?
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 na podwórku mam a4 z anglii z palmą przy godzinie (pół fis)
bin85 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 na podwórku mam a4 z anglii z palmą przy godzinie (pół fis) Aha na pewno fizycznie licznik musi mieć moduł odbiorczy, ewentualnie 4 pinowe złącze na zewnętrzny odbiornik i po mojemu wsad raczej też musi być z licznika który ma synchronizację Tak wygląda zewnętrzny odbiornik http://allegro.pl/modul-odbiorczy-zegara-4b0919145b-audi-a3-a4-a5-a6-i1665983271.html
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 ktoś wie jak ten moduł wewnątrz zegarów wygląda lub jak to sprawdzić? Dodam iż pewnie za parę nie będę na to zwracał uwagi ale dziś mnie to"gniecie" [br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 22:38_________________________________________________zewnętrzny to pewnie musi być dodatkowa wtyczka a ja miałem tylko dwie kostki, nie było nawet tej od fisa
bin85 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Miałem licznik z A6 z zamiarem zamontowania ale go spaliłem :> i różnił się tym od a4 że chyba miał wbudowany ten moduł to była cewka z rdzeniem ferrytowym coś takiego jak antena fal długich w radiu, bo właśnie na takich jest nadawany sygnał
aju Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Panowie nie mogę w tym wątku znaleźć gdzie mam podczepić kabel do drzwi przednich pasażera ktoś pomoże? tył zrobiłem
Szymoonk Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Panowie nie mogę w tym wątku znaleźć gdzie mam podczepić kabel do drzwi przednich pasażera ktoś pomoże? tył zrobiłem Musisz szukać w kostkach przy nogach pasażera, będzie to przewód brązowo-biały w kostce żeńskiej czyli tej w którą wkładasz kostkę z drzwi. (Nie wiem jaki kolor ma przewód który idzie w drzwiach.) Ogólnie to szukaj przewodu opisanego wyżej. W moim roczniku tak jest, nie wiem jak u ciebie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się