Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

dwie wtyczki masz w standardzie, 3 wtyczka służy do bajerów związanych z fisem czyli: spalanie otwarcie poszczególnych drzwi, sterowanie fisem, spalone żarówki, temp zew, rds navi itd.

Najważniejsze się podłącza reszte masujesz i nie masz błędów, ja będę to miał robione wkrótce i rozmawiałem z elektrykiem i będę miał spalanie, temp zew, może jak będzie mu się chciało to zrobi do otwarcia poszczególnych drzwi, podpięty rds z oryginalnego radia i wiadomo sterowanie fisem, a reszta zostanie pewnie zmasowana czyli np. spalone żarówki. Inaczej mówiąc co się daje w łatwy sposób podpiąc to podpinasz a resztę masujesz i masz ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czujniki w klockach mam, spryskiwaczy mam, temp zewnetrzna mam, czyli zostana zarowki ktorych nie bede robil bo xenon i ledy beda mi mieszac wiec wszystko do ogarniecia :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie pisze ale 150 stron, przelecialem 20 i mam dosc ;p i nic nie wiem dalej :kwasny: tzn musze dorobic 3 wtyczke i bledy znikna?

Wszystko opisane -miałem wziąść kogoś do pomocy ale poczytałem wątek poznaczyłem przewody według opisu i zrobiłem wszystko sam bezstresowo elektryk zmienił mi tylko obroty bo miałem licznik z 2,5 i immo za 130zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tu wszyscy śpią?

Jak masz z czerwonym podswietleniem i wsadzisz z bialym to nawet nie odpalisz wozu bo linia K jest w calkiem innej kostce.Instalacja jest do przerobek moze nie do tak diametralnych,ale porezac trzeba z tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, piny trzeba poprzekladac, schemat dostepny tu na forum :) [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 10:41_________________________________________________Poszukuje wsadu licznika europa TDI FIS miedzylift, posiada ktoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz gdzie ten schemat to powtórz go jeszcze raz bo nie znajde w tym gaszczu. ze nie odpali to wiadomo immo jest do zrobienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz gdzie ten schemat to powtórz go jeszcze raz bo nie znajde w tym gaszczu. ze nie odpali to wiadomo immo jest do zrobienia

poki nie przelozysz kabli to nawet vagiem sie nie polaczysz,bo nie bedzie komunikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli biore rozpiske z licznika po 98 i przekladam piny w kostkach na ten po 2000?

wiesz gdzie ten schemat to powtórz go jeszcze raz bo nie znajde w tym gaszczu. ze nie odpali to wiadomo immo jest do zrobienia

poki nie przelozysz kabli to nawet vagiem sie nie polaczysz,bo nie bedzie komunikacji.

wiadomo ze przez powietrze sie nie połączy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli biore rozpiske z licznika po 98 i przekladam piny w kostkach na ten po 2000?

:oklaski: :oklaski:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i trzeba bylo tak odrazu [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 12:15_________________________________________________podlaczam te 2 kostki przelozone i licznik dziala, potem tylko immo dokladam 3 kostke i wszystko pali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i trzeba bylo tak odrazu

Trzeba było szukac a nie teraz na gotowym cwaniaka zgrywać.

[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 12:15_________________________________________________podlaczam te 2 kostki przelozone i licznik dziala, potem tylko immo dokladam 3 kostke i wszystko pali ?

Powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i trzeba bylo tak odrazu

Trzeba było szukac a nie teraz na gotowym cwaniaka zgrywać.

nie skomentuje tego bo jak cos wiesz to pisz wprost. a po 2 to poczytaj swoje wypowiedzi jedyna sensowna to ta z linkiem ktora do czegos sie przydala :wink4:[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 13:50_________________________________________________porownalem kostki po 98 i 2000 i w niebieskiej kostce pasuje, gorzej jest z zielona np od 18 do 24 cos z can-em ale ocb to neiwiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienic kodowanie z 2.5 na 1.9 mozna vagiem zwyklym z tego co czytam w watku, chyba ze sie myle

Dokładnie. Zmieniasz kodowanie z XXX6X na XXX4X i masz obroty 1,9. Czwarta cyfra za to odpowiada, wpisujesz po prostu liczbę cylindrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz problem z tymi kostkami, piny trzeba poprzekładać z licznika po 98 na ten z 2000. porównałem kostki z niebieska nie ma problemu gorzej z zielona :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie zakodujemy starych pastylek z modelu poliftowego (immo3) - mi się nie udało musiałem kupić nowe tranpondery

:cool1: w b5 da się zakodować obojętnie od rocznika...

a ja kodowalem 3 rozne liczniki 2 z a6(licznik z chromami) drugi z a4 tez poliftowy.Poszlo jak po masle

w 98rok(immo 2)

U mnie też poszło bez mniejszych problemów.

Może Panowie byście się pochwalili jak to robicie. Zadałem pytanie w tym wątku kilkanaście stron wcześniej jak podłączyć licznik z immo 3 do A4 z 99 roku i była cisza jakby makiem zasiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...