zadyma1991 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 oprocz licznika z fis-em i manetek np takich: http://allegro.pl/audi-a4-b5-98-01-manetka-pod-fis-mfa-i2033238667.html trzeba cos wiecej?? tasmy poduszki powietrznej? i przekodowywac musze koniecznie u elektryka sam.?
MaxsteRR Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 oprocz licznika z fis-em i manetek np takich: http://allegro.pl/audi-a4-b5-98-01-manetka-pod-fis-mfa-i2033238667.html trzeba cos wiecej?? tasmy poduszki powietrznej? i przekodowywac musze koniecznie u elektryka sam.? taśmy nie potrzebujesz, co do kodowania to jeśli nie masz sprzętu i wiedzy, to albo u "fachowca" albo szukaj kogoś ogarniętego z forum w Twojej okolicy
zadyma1991 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 hehe trudno bedzie znalesc kogos w mojej okolicy w Norwegii kolega ma sprzet, ale raczej nie ma pojecia o przekodowaniu... chyba ze ktos mily z forum chcialby i mial chwile czasu przekodowac taki licznik i ewentualnie zmienic te tarcze? oczywiscie nie za free
kaju Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Max pamiętasz o mnie ze szczegółowym kodowaniem licznika i navi?
MaxsteRR Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Max pamiętasz o mnie ze szczegółowym kodowaniem licznika i navi? Pamiętam, ale na razie nic nie ruszam przy aucie... W dodatku lapka szukam innego bo mój padł...
Lukaszxxx Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Panowie jakim sprzetem da sie ogarnac przelozenie licznika fis na fis, numery te same i obydwa europa, 1999rok 1.9 tdi pinow nie znam..
MaxsteRR Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Panowie jakim sprzetem da sie ogarnac przelozenie licznika fis na fis, numery te same i obydwa europa, 1999rok 1.9 tdi pinow nie znam.. VAG K + CAN commander
Lukaszxxx Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 VAG K + CAN commander wink4 Zgłoś do moderatora Zapisane pewnie musi byc legal??
MaxsteRR Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 VAG K + CAN commander wink4 Zgłoś do moderatora Zapisane pewnie musi byc legal?? Na allegro kupisz co trzeba
Lukaszxxx Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 powaga?? masz jakiegos sprawdzonego sprzedawce?? podrzuc jak mozesz na pw
Góral.tz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 a podpowie ktoś czy GALE da się wyrazać jak się nie miało co z czym podpiąć?? wie ktoś??
kaju Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 GALE u siebie masz, jest to biały kabel albo biało-niebieski, pozycja 1 w kostce zasilającej, a jeśli nie masz (a masz na pewno, bo masz polifta), to z niebieskiej kostki licznika pin 3 to jest sygnał GALA.
OnasiS Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Panowie mam prośbe a zarazem pytanie. Mam polifta 99 rok i licznik 4 zegary podświetlenie czerwone i zegarek analogowy. Kupiłem od Aju licznik polift białe podswietlenie zegarek cyfrowy 1/2 FIS. Moj licznik komunikuje sie bez problemu i mam do niego PIN ten od AJU niekomunikuje sie wogle. AJU sprzedal licznik i sie Wypioł uważajac ze jest dobry. U mnie w opolu niki nie potrafi sie z nim skomunikowac i lezy mi teraz w bagażniku. Ma ktos jaki pomysł co z tym fantem zrobić. Z góry dzieki za konkretne podpowiedzi
kaju Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Yyy czekaj czekaj czekaj... Nie uwierzę, żeby aju Ci wała wyebał to raz. Dwa, nie ma z nim totalnie żadnej komunikacji? Podłączyłeś wtyczki i co, żadnej reakcji nic totalnie?
MaxsteRR Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Panowie mam prośbe a zarazem pytanie. Mam polifta 99 rok i licznik 4 zegary podświetlenie czerwone i zegarek analogowy. Kupiłem od Aju licznik polift białe podswietlenie zegarek cyfrowy 1/2 FIS. Moj licznik komunikuje sie bez problemu i mam do niego PIN ten od AJU niekomunikuje sie wogle. AJU sprzedal licznik i sie Wypioł uważajac ze jest dobry. U mnie w opolu niki nie potrafi sie z nim skomunikowac i lezy mi teraz w bagażniku. Ma ktos jaki pomysł co z tym fantem zrobić. Z góry dzieki za konkretne podpowiedzi Musisz piny od linii K przepiąc o ile się nie mylę
OnasiS Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Wierzysz czy nie wierzysz to tak zrobil.....niebede tego komentował. Ostanie moje zakupy na tym forum oprócz dwóch gości. Niekomunikuje sie czyli nie łaczy ani vag comander ani vag tacho.
kaju Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 To spróbuj jak Max radzi, przepiąć piny lini K. Ja niestety nie wiem który z którym, ale Maxowi możesz ufać w tej kwestii. Max opisz mu co i jak.
Góral.tz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 GALE u siebie masz, jest to biały kabel albo biało-niebieski, pozycja 1 w kostce zasilającej, a jeśli nie masz (a masz na pewno, bo masz polifta), to z niebieskiej kostki licznika pin 3 to jest sygnał GALA. dzięki piękne jak będę zakładał fis to dorezam i to bo nie mam :notworthy: jeszcze do radia pewnie inne przewody aby wyświetlał fis radio, będę musiał pociągnąć
kaju Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Temat wałkowany wielokrotnie... DATA ENABLE CLOCK, poszukaj rozpiski pinów licznika, bo ja już nie pamiętam, ale coś kojarzę 11, 12 i 13 pin, ale już nie pamiętam która wtyczka, chyba szara do licznika, a na radiu będziesz miał wlepe gdzie co idzie. Potem kodowanie i powinno wyświetlać RDS na FISie.
Góral.tz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 powolutku gromadzę wiedzę i graty a więc 4 przewody do licznika jak nic od radia muszę sobie zarezerwować, licznik już mam tylko jeszcze fis prze lutuję bo ten troszkę lini ma najbardziej to z tymi krańcówkami nie chce mi się rezać (szukać kabli) ale trzeba będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się