Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Korzystaj z mojego gotowca :wink4:

982000.jpg

Korzystaj z mojego gotowca :wink4:

982000.jpg

Twój gotowiec bardziej zakręcony od mojego

W 1/2 FIS tez działa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zadziała.

Z lewej ułożenie pinów w 98, z prawej 00. Jeśli np: z lewej pod nr. 2 masz kierunkowskaz prawy, a z prawej jest on na zielono z nr. 7 to znaczy, że z oryginalnej kostki niebieskiej z pinu 2 musisz go wyjąć i włożyć pod pin 7 zielonej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie

58D-regulacja jasnosci z potencjometru w liczniku

58DE-regulacja jasnosci z zewnetrznego potencjometru(na przyklad w a6)

58S-regulacja jasnosci z czujnika swiatla w liczniku na tarczy predkosciomierza.

Jeżeli by tak było to potencjometrem regulował bym tylko zegary i radio a reszta zależna by była od czujnika światła ponieważ pod zacisk 58D podłączone jest tylko radio, a tak nie jest wszystko co podświetlane można ściemnić pokrętłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadziała.

Z lewej ułożenie pinów w 98, z prawej 00. Jeśli np: z lewej pod nr. 2 masz kierunkowskaz prawy, a z prawej jest on na zielono z nr. 7 to znaczy, że z oryginalnej kostki niebieskiej z pinu 2 musisz go wyjąć i włożyć pod pin 7 zielonej :)

spoks a co z tymi pozycjami :

29 - Zacisk 58d (zewnętrzny potencjometr przyciemniania oświetlenia) - Wejście temperatury zewnętrznej zielona

4 - Immobiliser - Niewykorzystane zielona

Czujnik stykowy drzwi (wszystkie drzwi) - skad wziąść sygnal??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejście temp. zewnętrznej, to przewód brązowo - żółty z małej czarnej kostki o ile miałeś termometr w starych zegarach, ale pół fis nie wyświetla temp. Sygnał wszystkich drzwi jest zbędny :) Zewnętrzny potencjometr był w A6 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejście temp. zewnętrznej, to przewód brązowo - żółty z małej czarnej kostki o ile miałeś termometr w starych zegarach, ale pół fis nie wyświetla temp. Sygnał wszystkich drzwi jest zbędny :) Zewnętrzny potencjometr był w A6 :wink4:

43685100.jpg

jest kolego temperatura :gwizdanie:

interesuje mnie jeszcze PIN 25 Sygnał zużycia

4 - Immobiliser - Niewykorzystane zielona - czyli nie ruszam tego pinu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejście temp. zewnętrznej, to przewód brązowo - żółty z małej czarnej kostki o ile miałeś termometr w starych zegarach, ale pół fis nie wyświetla temp. Sygnał wszystkich drzwi jest zbędny :) Zewnętrzny potencjometr był w A6 :wink4:

43685100.jpg

jest kolego temperatura :gwizdanie:

interesuje mnie jeszcze PIN 25 Sygnał zużycia

4 - Immobiliser - Niewykorzystane zielona - czyli nie ruszam tego pinu

Fakt, temp. pokaże ale spalania nie :wink4: Pin 4 nieużywany :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejście temp. zewnętrznej, to przewód brązowo - żółty z małej czarnej kostki o ile miałeś termometr w starych zegarach, ale pół fis nie wyświetla temp. Sygnał wszystkich drzwi jest zbędny :) Zewnętrzny potencjometr był w A6 :wink4:

43685100.jpg

jest kolego temperatura :gwizdanie:

interesuje mnie jeszcze PIN 25 Sygnał zużycia

4 - Immobiliser - Niewykorzystane zielona - czyli nie ruszam tego pinu

Fakt, temp. pokaże ale spalania nie :wink4: Pin 4 nieużywany :wink4:

4 - Immobiliser - Niewykorzystane dlatego spytałem bo to by oznaczało by ze odpali bez immo bo w moim jest na 4 a tu pisze ze 2000r niewykorzystany wiec niekumam

tam tez jest czujnik poziomu płynu w spryskiwaczach ale zacholere niemoge znaleść który to PIN ja oryginalnie nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wgl masz przewód pod pinem 4? Bo ja nie miałem, a za immo odpowiadały piny oznaczone jako transponder :wink4: To jest chyba pozostałość po zewnętrznych immo, gdzie pod pin 4 była podłączana kontrolka immo :)

W pół fis nie wiem gdzie podłączyć czujnik płynu, bo w pełnym jest on podłączony do szarej kostki. Chyba, że w pół Fis też jest szara to wtedy pin 15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wgl masz przewód pod pinem 4? Bo ja nie miałem, a za immo odpowiadały piny oznaczone jako transponder :wink4: To jest chyba pozostałość po zewnętrznych immo, gdzie pod pin 4 była podłączana kontrolka immo :)

W pół fis nie wiem gdzie podłączyć czujnik płynu, bo w pełnym jest on podłączony do szarej kostki. Chyba, że w pół Fis też jest szara to wtedy pin 15.

własnie niema szarej kostki. No nic pomęcze sie i zobaczymy. Napewno niejeden raz jeszcze spytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego zegara radiowego to jak podłączyłem do vag i skasowałem błędy i vagtacho sie pobawiłem, to zaczął trybić i ustawił się sam :) Tylko mam problem bo na starym z żółta i niebieską kostka, woltomierz pokazuje 12 wolt a na tym od razu pokazuje 14 i jak włącze lewym bolcem to zapalają się oba ale volty przesuwają się na 8,ciekawe dlaczego tak jest :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie licznik z a6 do a4 wiem że da się złożyć, ale czy prócz wskazania paliwa wszystko inne będzie ok?? np wyświetlanie radia na fis otwieranie drzwi??

ogarnia to ktoś ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie licznik z a6 do a4 wiem że da się złożyć, ale czy prócz wskazania paliwa wszystko inne będzie ok?? np wyświetlanie radia na fis otwieranie drzwi??

ogarnia to ktoś ??

Otwieranie drzwi nie, info na fis wydaje mi się że powinno działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tych drzwi nie da się zrezać?? to w a6 idzie przez jakiś moduł komfortu ?

Tak idzie przez moduł komfortu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no szkoda, bo kolega ma tu ładny licznik z a6, ale jak nie da się tego porezać tak jak ori w a4 to lipton z tego :wallbash:

Tak czy siak BIN85 :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie bedzie mogl regulowac jasnosci podswietlenia zegarow bo w a6 jest poza zegarami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...