Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Pany, jak FIS nie reaguje na przyciski góra/dół, to źle się już z licznikiem dzieje, prawda? :confused4: Manetka 100% ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pany, jak FIS nie reaguje na przyciski góra/dół, to źle się już z licznikiem dzieje, prawda? :confused4: Manetka 100% ok.

chyba sam sobie odpowiedziałeś...

a sprawdzałeś czy wszystko jest dobrze podłączone?

Ja u siebie nie mam manetki fis, tylko podłączyłem przełącznik (taki od elektrycznych szyb z forda) i śmiga. Sterowanie oczywiście masą. A próbowałeś kabelek z licznika od sterowania góra/dół bezpośrednio przytykać do masy?[br]Dopisany: 27 Styczeń 2012, 19:21_________________________________________________

jeszcze pytanko czy taka manetka do mnie podejdzie?? ona ma ten "suwak" do sterowania chyba czasu wycieraczek http://www.aukcjoner.pl/gallery/006278815-.html#I1

a sa manetki bez tego suwaka ze sterowaniem fis ale tamte jest ciezko dostac..

z tego co wiem to nie podejdzie bo to do polifta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a czy ogarnął ktoś tę opcję o spalonych żarówkach, co trza mieć żeby z fisem wszystko zgrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a czy ogarnął ktoś tę opcję o spalonych żarówkach, co trza mieć żeby z fisem wszystko zgrać

Ogarniał i to nie jeden :wink4: Ja ogarnąłem u siebie. Potrzebujesz przekaźnik i kilka godzin na podłączenie :decayed: Przekaźnik mam, godzin Ci niestety nie sprzedam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarniał i to nie jeden :wink4: Ja ogarnąłem u siebie. Potrzebujesz przekaźnik i kilka godzin na podłączenie :decayed: Przekaźnik mam, godzin Ci niestety nie sprzedam :decayed:

zdradzisz coś więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarniał i to nie jeden :wink4: Ja ogarnąłem u siebie. Potrzebujesz przekaźnik i kilka godzin na podłączenie :decayed: Przekaźnik mam, godzin Ci niestety nie sprzedam :decayed:

zdradzisz coś więcej

Pod tym linkiem :wink4:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=209952.msg2808358#msg2808358 i trochę niżej znajdziesz dalszą część info :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, szybkie pytanie.

Z tego co widzę bardzo szybko ściąga się u nas immo, a z tego co wiem to może być przeszkoda przy montażu licznika z FISem. Jeżeli ogarnę/zdejmę immo to pozostaje tylko podłączyć wszystkie kabelki i będzie banglać?

Ew. może ktoś ma inny sposób na ogarnięcie immo bez zdejmowania go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo to tylko problem... padły mi zegary i lipa... dlatego chcę go wyłączyć, ale nie wiem jak :wallbash: Złodziej i tak pojedzie autem z immo czy bez :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjadę na wolnej chwili do elektryka znajomego i zapytam go czy wie jak immo ogarnąć. Bo z montażem samych zegarów to będę musiał sobie sam dać radę, tylko nie wiem jak jeszcze :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz immobox to tego can komanderka możesz sobie na głowę wsadzić :) Tylko zagrzebanie w sterowniku silnika . W 1.9 tdi oraz 2.5 tdi jest to proste pod warunkiem posiadania programatora 24cxx . Ale to już na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Zakupilem licznik z polifta. Zauwazylem ze sa inne wtyczki, poradzcie co teraz.

Dokupic wtyczki od polifta i polaczyc je z moimi kotkami?? Czy jest jakas inna opcja?

P.s> Wtyczke fis juz mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Zakupilem licznik z polifta. Zauwazylem ze sa inne wtyczki, poradzcie co teraz.

Dokupic wtyczki od polifta i polaczyc je z moimi kotkami?? Czy jest jakas inna opcja?

P.s> Wtyczke fis juz mam.

niektórzy zamiast wtyczek używają kabla ATA (od dysku z komputera) i łączą odpowiednie kable ze starymi wtyczkami.

Ja osobiście radziłbym dokupić właściwe wtyczki (może gdzieś na szrocie nawet znajdziesz) i poprzekładać piny. Rozpiskę znajdziesz na początku tego wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystaj z mojego gotowca :wink4:

982000.jpg

Moja sytuacja jest taka sama jak powyzej??

z prawej strony sa piny z licznika '95 ?

z lewej strony z licznika poliftowego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystaj z mojego gotowca :wink4:

982000.jpg

Moja sytuacja jest taka sama jak powyzej??

z prawej strony sa piny z licznika '95 ?

z lewej strony z licznika poliftowego ??

Ty musisz zmienić rozpiskę z lewej na tą przed 97r.

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_18_adr_rezanie_fis-t5530.0.html;msg74022#msg74022[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 14:11_________________________________________________Tylko wtedy nie sugeruj się tak do końca kolorami :) Zrób sobie coś takiego na nowo z prawidłową rozpiską :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale u mnie jest Niebieska i zolta wtyczka aktualnie (nie ma na przyklad czarnej jak u szoguna)

W nowym liczniku mam wtyczke niebieska, zielona i po srodku fis (czerwona), licznik po 1999. (nie wiem ktora rozpiske zastosowac, czy ta po '98 czy po 2000) jak dokladnie sprawdzic licznik z ktorego roku jest?

Wiec teraz wedlug rozpiski szoguna:

Moja niebieska wtyczka bedzie podlaczana pod zielona?

Zolta wtyczka podlaczana pod niebieska?

Dorobic kabelki do wtyczki fis.

Dobrze prawię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy trzeba dbać jakoś szczególnie o wyświetlacz FISa przy tak niskich temperaturach??

U mnie dziś rano było -22 :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale u mnie jest Niebieska i zolta wtyczka aktualnie (nie ma na przyklad czarnej jak u szoguna)

W nowym liczniku mam wtyczke niebieska, zielona i po srodku fis (czerwona), licznik po 1999. (nie wiem ktora rozpiske zastosowac, czy ta po '98 czy po 2000) jak dokladnie sprawdzic licznik z ktorego roku jest?

Wiec teraz wedlug rozpiski szoguna:

Moja niebieska wtyczka bedzie podlaczana pod zielona?

Zolta wtyczka podlaczana pod niebieska?

Dorobic kabelki do wtyczki fis.

Dobrze prawię?

Ty potrzebujesz rozpiskę 98 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumujac, podpinam kostki z licznika sprzed 1997 do licznika po 1998

Oto dokladna rozpiska:

Licznik przed 1997 r.

connector, blue, 26-pin

1 -not used

2 -Buzzer actuation

3 -Terminal 15

4 -Terminal 15

5 -not used

6 -Terminal 61

7 -Handbrake/brake malfunction

8 -ABS direct

9 -Airbag direct

10 -CAT

11 -ABS inverted

12 -Airbag inverted

13 -Right parking light

14 -Ignition lock, S-Contact

15 -Buzzer actuation

16 -not used

17 -not used

18 -Oil pressure 1.8 bar

19 -Terminal 58d

20 -Coolant level

21 -Right turn signal

22 -Main beam

23 -Speedometer input

24 -Brake fluid

25 -Brake pad

26 -Left parking light

connector, yellow, 26-pin

1 -Terminal 58

2 -Terminal 58

3 -Engine-speed signal

4 -A/C compressor

5 -Time - output

6 -Vehicle speed signal 1

7 -Vehicle speed signal 2

8 -Door contact, driver's side

9 -Terminal 30

10 -Terminal 30

11 -not used

12 -Tank warning

13 -Left turn signal

14 -not used

15 -not used

16 -Belt buckle switch

17 -not used

18 -Terminal 31

19 -Terminal 31

20 -Diagnosis wiring

21 -not used

22 -not used

23 -Glow plug indicator lamp

24 -Immobiliser

25 -Fuel gauge sender

26 -Coolant temperature sender

connector, black, 20-pin

1 -Consumption signal

2 -not used

3 -not used

4 -not used

5 -Ambient temperature

6 -Gear indicator

7 -not used

8 -not used

9 -Coolant level

10 -Hydraulic system pressure

11 -On-board computer - Reset

12 -Radio/telephone - Clock

13 -Radio/telephone - Data

14 -On-board computer, left

15 -Radio/telephone - Enable

16 -Tail lights/dipped beams

17 -Glow plug relay

18 -On-board computer, right

19 -Brake light

20 -not used

connector, black, 4-pin

1 -Oil temperature sender

2 -not used

3 -not used

4 -not used Licznik po 1998 r.

connector for basic functions, 32-pin, blue

1 -Terminal 15

2 -Right turn signal

3 -Speedometer output 1

4 -not used

5 -Fuel gauge sender

6 -Airbag

7 -Terminal 31 (sensor earth)

8 -Coolant temperature

9 -Terminal 31 (load earth)

10 -Oil pressure switch

11 -Engine-speed signal

12 -Terminal 61

13 -Glow plug indicator or CAT

14 -Self-levelling suspension

15 -Terminal 58d

16 -Trailer turn signal/fault in engine electrical system

17 -Main beam

18 -Left turn signal

19 -ABS

20 -Terminal 58s

21 -Door contact, driver's side

22 -Low coolant level

23 -Terminal 30

24 -Terminal 31 (load earth)

25 -K wire

26 -Right parking light

27 -Left parking light

28 -Speedometer input

29 -Brake fluid level/pressure

30 -S-contact

31 -Belt buckle

32 -ESP

connector for additional functions, 32-pin, green

1 -not used

2 -Transponder 1

3 -not used

4 -Immobiliser

5 -W wire

6 -Boot lid/tailgate (Lowline version only)

7 -Brake pads (Highline version only)

8 -Input for outside buzzer actuation (currently vacant)

9 -Input for outside gong/chime actuation (currently vacant)

10 -Fuel tank warning output signal for engine control unit (6 cyl. TDI and USA vehicles only)

11 -Service life output

12 -Air conditioner shutoff

13 -Parking brake

14 -Electronic throttle

15 -Side marker light

16 -not used

17 -Transponder 2

18 -not used

19 -not used

20 -not used

21 -Oil temperature

22 -not used

23 -not used

24 -not used

25 -not used

26 -not used

27 -not used

28 -not used

29 -Terminal 58d (outside dimmer potentiometer)

30 -Speedometer output 2

31 -not used

32 -not used

connector for multi-function display 20-pin, red

1 -Consumption signal

2 -not used

3 -not used

4 -not used

5 -Ambient temperature

6 -Selector lever display

7 -not used

8 -not used

9 -Washer fluid

10 -Hydraulic system pressure

11 -On-board computer reset

12 -Clock signal for radio frequency display

13 -Data signal for radio frequency display

14 -On-board computer, left

15 -Enable signal for radio frequency display

16 -Tail lights/dipped beams (bulb monitor)

17 -Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated)

18 -On-board computer, right

19 -Brake light

20 -not used

I tak naprzyklad:

Wtyczka niebieska pin 21 - (Right turn signal) podlaczam do Niebieskiej wtyczki pod pin 2 - (Right turn signal)

Wtyczka żółta pin 26 - (Coolant temperature sender) podlaczam do Niebieskiej wtyczki pod pin 8 - (Coolant temperature)

i tak dalej... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...