HaVoK Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 a jak licznik nie bedzie kompatybilny z ecu nie ma takich, są tylko ludzie którzy nie umieją tego zrobić Dokładnie Wgl to widziałem zegary z B6 lub B7 z kolorowym FISem w B5 Działały! Kolega konstruuje CUSTOM FIS w dziale warsztat, także myślę że potem "pokolorowanie" ekranu wcale nie musi być jakieś mega trudne. Chociaż, ja to prosty chop jestem... nie znam się
roae Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Pany jedno pytanie zmieniłem licznik na fis, i mam tylko jeden mały defekcik, jak wskazówka poziomu paliwka dojdzie do rezerwy i zapiszczy, wskazówka od razu leci na samo dno, wiecie ciemu tak się dzieje?
SowaBezOka Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 jakas zwara musi byc przestudiuj kable od wskaznika paliwa i od wlaczania rezerwy, sprawdz czy nigdzie nie maja zwarcia do plusa.
jihad Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Panowie, wiem, że pewnie w tym wątku bylo to przerabiane nie raz, ale nie mam siły przez cały przebrnąć. Jakiego mam szukać licznika za zamianę VDO przedlift bez immobilisera? Czy każdy przedlift (z kreseczkami w zegarku) był bez immo? Czy może immo nie jest problemem?
MaxsteRR Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Panowie, wiem, że pewnie w tym wątku bylo to przerabiane nie raz, ale nie mam siły przez cały przebrnąć. Jakiego mam szukać licznika za zamianę VDO przedlift bez immobilisera? Czy każdy przedlift (z kreseczkami w zegarku) był bez immo? Czy może immo nie jest problemem? Masz immo poza zegarami, więc nie masz problemu z tym Ale wersje z immo w zegarach to też nie duży problem [br]Dopisany: 23 Luty 2012, 17:35_________________________________________________Ogólnie możesz pakować zegary ze wszystkich lat produkcji B5
jihad Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Tak, mam immo odrębnie, dlatego pomyślałem o szukaniu takich samych zegarów, bez immo. Nie wiem tylko czy można je rozpoznać po wyglądzie przodu. A tak naprawdę to nawet chyba nie chcę FISa, tylko liczniki z 6-ma zegarami, dlatego nie chciałbym za bardzo rzeźbić, tylko najlepiej p'n'p.
MaxsteRR Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Tak, mam immo odrębnie, dlatego pomyślałem o szukaniu takich samych zegarów, bez immo. Nie wiem tylko czy można je rozpoznać po wyglądzie przodu. A tak naprawdę to nawet chyba nie chcę FISa, tylko liczniki z 6-ma zegarami, dlatego nie chciałbym za bardzo rzeźbić, tylko najlepiej p'n'p. No to jak tak, to zegary z zegarkiem bez cyferek Jedyne co byś musiał zrobić to podłączyć temp oleju w zegarach z 6 wskaźnikami bez fisa
jihad Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Tak, mam immo odrębnie, dlatego pomyślałem o szukaniu takich samych zegarów, bez immo. Nie wiem tylko czy można je rozpoznać po wyglądzie przodu. A tak naprawdę to nawet chyba nie chcę FISa, tylko liczniki z 6-ma zegarami, dlatego nie chciałbym za bardzo rzeźbić, tylko najlepiej p'n'p. No to jak tak, to zegary z zegarkiem bez cyferek Jedyne co byś musiał zrobić to podłączyć temp oleju w zegarach z 6 wskaźnikami bez fisa 100% każdy przed pierwszym liftem jest bez immo? I jeszcze jedno: musi być VDO, skoro taki mam teraz?
MaxsteRR Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Tak, mam immo odrębnie, dlatego pomyślałem o szukaniu takich samych zegarów, bez immo. Nie wiem tylko czy można je rozpoznać po wyglądzie przodu. A tak naprawdę to nawet chyba nie chcę FISa, tylko liczniki z 6-ma zegarami, dlatego nie chciałbym za bardzo rzeźbić, tylko najlepiej p'n'p. No to jak tak, to zegary z zegarkiem bez cyferek Jedyne co byś musiał zrobić to podłączyć temp oleju w zegarach z 6 wskaźnikami bez fisa 100% każdy przed pierwszym liftem jest bez immo? I jeszcze jedno: musi być VDO, skoro taki mam teraz? Tak, każdy bez cyferek na zegarku jest bez immo Lepiej żeby był VDO
jihad Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Tak, każdy bez cyferek na zegarku jest bez immo Lepiej żeby był VDO
MaxsteRR Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 A wie ktoś do czego jest W-wire i czy terminal 86s to inaczej S-contact (plus po kluczyku)?
The a4 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam wielkich magow i władcow czytalem i oczoplasu dostaje 197 stron to nie dla mnie panowie chce zmienic zegary na biale podswietlanie mam goscia z licznikiem z 6 zegarkami nie chce fisa bo to za duzo czarow ale do tematu czy z 2.5 podejda czy lepiej kupic jakies z alledrogo itp wiem ze temat wałkowany tylko 1000 pomyslow a ja nie chce wsi w aucie z drapaniem farbki robic co Wy robiliscie jak juz i jakie efekty? Sorry za tyle pytan ale nie wiem juz co z tym czerwonym zrobic bo drarzni oko jesli mozecie to przynajmniej powiedzcie gdzie czegos szukac albo cos pozdrawiam
MaxsteRR Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam wielkich magow i władcow czytalem i oczoplasu dostaje 197 stron to nie dla mnie panowie chce zmienic zegary na biale podswietlanie mam goscia z licznikiem z 6 zegarkami nie chce fisa bo to za duzo czarow ale do tematu czy z 2.5 podejda czy lepiej kupic jakies z alledrogo itp wiem ze temat wałkowany tylko 1000 pomyslow a ja nie chce wsi w aucie z drapaniem farbki robic co Wy robiliscie jak juz i jakie efekty? Sorry za tyle pytan ale nie wiem juz co z tym czerwonym zrobic bo drarzni oko jesli mozecie to przynajmniej powiedzcie gdzie czegos szukac albo cos pozdrawiam Jak chcesz bez problemów, to daj do kogoś kto Ci zmieni diody na białe, bo drapanie tarczy u Ciebie nie wchodzi w grę Jak chcesz ori z białym podświetleniem, to tylko pół fis lub fis, więc tak czy tak trzeba mieszać nieco w instalacji. Z 2.5 podejdzie, ale trzeba odpowiednio zakodować.
zazik Opublikowano 27 Lutego 2012 Opublikowano 27 Lutego 2012 Witam po wymianie na licznik z fisem mam zaniżony przebieg musze podgonić jakieś 40tys. Licznik VDO 96r ten z żółtą i niebieską kostką próbowałem tacho 2.5 ale nie chce go ruszyc, co radzicie ? jaki interfejs to ruszy?
The a4 Opublikowano 27 Lutego 2012 Opublikowano 27 Lutego 2012 Dzieki kolego MaxsteRR wlasnie sie zaczynam orjentowac w temacie i tak ... zmalazlem dawce zegary na allegro http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/91/77/02/2091770252 albo http://allegro.pl/a4-b5-1-9tdi-pelny-fis-biale-podswietlenie-i2160014910.html# i tak szczerze to co radzicie tak czy inaczej bez dłubania sie nie obejdzie ale lubie to pokminie,tylko ze ten z fisem to nie bardzo bo coz ze jest fis jak i tak nie podlacze wszystkiego za duza rozkmina i za duzo dlubania a tak szczerze nie mam tacho zeby to samemu ogarnac ile biora i kto w okolicy radom skarzysko by sie pobawil z tym moich magow pytalem to uuuhuuhu jakie to nie programy i problemy byle bys mu nie kazal robic bo sie usra sorry chlopaki ale nie wiem czy gra warta swieczki ale ten czerwony mnie...wk...
olololo Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 witam nie wiedzialem jak założyć nowy team wiec pisze tu . Jestem po odblokowaniu pelnego fisu w a4b6 i mam takie pytanie czy po odblokowaniu fisu komputer pokładowy kontroluje mi te kontrolki ktore doszly w pelnym fisie czuli akumulator km 1 km 2 rozumiem ze żarówek napewno nie ale co z reszta kontrolek ?? albo jak ktos jest w podobnej sytuacji i wie co kontroluje czy to tylko pic na wode i ma tylko oko cieszyc ??
D_Y_Z_I_O Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 I ja sprawiłem sobie licznik z fisem i mam taki problem. Aha odrazu powiem że auto mam z 96 a licznik z 97 czyli P&P i dorabiając kostkę czerwoną 20 pin zmasowałem trzy piny czyli pin 19 i 16 i właśnie 9 który to odpowiada za poziom płynu od spryskiwaczy i wyświetla mi dalej komunikat od płynu spryskiwacza dlaczego ? wywala mi też od abs-u i krzyczy ale to mam uszkodzony sterownik (czeka na wymianę)
Tommy Gun Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 W piątek jadę do elektryka z tym całym fisem, czujnik temp. oleju i spryskiwaczy zamontowane. Zastanawia mnie tylko pod który pin trzeba poprowadzić kabel od czujnika spryskiwaczy, bo w rozpisce licznika z 1995r. nie ma go :| Złącze wielostykowe, 26-stykowe, niebieskie 1 - Niewykorzystane 2 - Zadziałanie brzęczyka 3 - Zacisk 15 4 - Zacisk 15 5 - Niewykorzystane 6 - Zacisk 61 7 - Hamulec ręczny/zakłócenie działania hamulca 8 - ABS, sygnał bezpośredni 9 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał bezpośredni 10 - CAT 11 - ABS, sygnał zwrotny 12 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał zwrotny 13 - Światło postojowe po prawej stronie 14 - Wyłącznik zapłonu styk S 15 - Niewykorzystane 16 - Niewykorzystane 17 - Zadziałanie gongu 18 - Ciśnienie oleju 1,8 bar 19 - Zacisk 58d 20 - Poziom płynu chłodzącego 21 - Kierunkowskaz prawy 22 - Światła drogowe 23 - Wejście prędkościomierza 24 - Płyn hamulcowy 25 - Klocek hamulcowy 26 - Światło postojowe po lewej stronie Złącze wielostykowe 26-stykowe, żółte 1 - Zacisk 58 2 - Zacisk 58 3 - Sygnał liczby obrotów 4 - Sprężarka układu klimatyzacji 5 - Wyświetlanie godziny 6 - Sygnał prędkości 1 7 - Sygnał prędkości 2 8 - Czujnik stykowy drzwi kierowcy 9 - Zacisk 30 10 - Zacisk 30 11 - Niewykorzystane 12 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa 13 - Kierunkowskaz lewy 14 - Niewykorzystane 15 - Niewykorzystane 16 - Przełącznik zamka pasa bezpieczeństwa 17 - Niewykorzystane 18 - Zacisk 31 19 - Zacisk 31 20 - Przewód diagnostyczny 21 - Niewykorzystane 22 - Niewykorzystane 23 - Lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec 24 - Immobiliser 25 - Czujnik poziomu paliwa 26 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego Złącze wielowtykowe 20-wtykowe, czarne 1 - Sygnał zużycia 2 - Niewykorzystane 3 - Niewykorzystane 4 - Niewykorzystane 5 - Temperatura zewnętrzna 6 - Wskazanie zakresu 7 - Niewykorzystane 8 - Niewykorzystane 9 - Poziom płynu chłodzącego 10 - Ciśnienie hydrauliczne 11 - Komputer samochodowy - Reset 12 - Radio/telefon - Clock 13 - Radio/telefon - Data 14 - Komputer samochodowy z lewej strony 15 - Radio/telefon - Enable 16 - Tylne światło/światła mijania 17 - Przekaźnik świec żarowych 18 - Komputer samochodowy z prawej strony 19 - Światło hamowania 20 - Niewykorzystane
The a4 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 koledzy kto z okolic radom kielce jest w stanie przekodowac licznik i trache pomoc w tym temacie za normalme pln chce zmienic na fis moje A jest z 98
D_Y_Z_I_O Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Już doszedłem pin 9 w czerwonej wtyczce od fis-a nie trzeba masować zostawić tak jak jest bo jak się zmasuje to wtedy krzyczy że jest mało płynu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się