Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

witam , mam pytanie posiadam licznik z a6 c5 z 2002 roku , działa już z 2 lata ale chce zrobić w końcu by pokazywał otwarte drzwi , istnieje możliwość wgrania wsadu do tego licznika z jakiegoś od a4 by problem się rozwiązał ?

Nie ponieważ fizycznie jest to niemożliwe, piny w szarej wtyczce które są podłączone do krańcówek drzwi w A4 w liczniku od A6 nie są do niczego podłączone - brakuje elementów na płytce. Trzeba by dokładnie porównać oba liczniki bo może brakuje tylko "pierdół" i o ile wsad by zadziałał to znikoma szansa jest. Udało mi się tak uaktywnić pokazywanie otwartego bagażnika w liczniku z 98r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Licznik z a6 c5 ma otwarcie drzwi po module komfortu... mozna zmienic we wsadzie odpowiedna linie - bit w hexie i bedzie pokazywalo samochodzik ale bedzie pokazywac tylko otwarte drzwi kierowcy... WIEC czy to w a6 c5 z licznikiem od a4 czy na odwrot mozna zapomniec o pelnym wskazywaniu otwartych drzwi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie kodowanie w liczniku mam 00140 zmieniłem na 04140 fis jeszcze nie podpięty nie powinno krzyczeć że za mało płynu bo u mnie nie pokazuje ? przecież powinien nawet jeśi fis nie całkiem podłączony np jak wpisze kodowanie 05140 to krzyczy o kończących się klockach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie kodowanie w liczniku mam 00140 zmieniłem na 04140 fis jeszcze nie podpięty nie powinno krzyczeć że za mało płynu bo u mnie nie pokazuje ? przecież powinien nawet jeśi fis nie całkiem podłączony np jak wpisze kodowanie 05140 to krzyczy o kończących się klockach

Jak masz czujnik, to Ci będzie darło ryja dopiero poniżej poziomu położenia czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem tylko chodzi mi gdy nie mam czujnika i niepodłączona jest masa pod kostke a ustawiony mam kod 04140 to powinien drzeć przecież ryja jak nawet uaktywnie kodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zmienilem kodowanie u siebie i odlaczylem wtyczke to chyba tez bylo cicho..... ale dosc dawno to robilem takze moze sie myle... pozatym po podlaczeniu czujnika ale tego osobnego czy plyn byl czy nie tez bylo cicho..... mial jakis przeswity jak zmienilem plyn z zimowego na letni... ale w tedy to sie cuda dzialy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może to powinno być inne kodowanie kurcze. Bo poco zakładać czujnik i ciąć kable skoro i tak nie będzie działał ??? skoro teraz jest kod 04140 i nie podpiety kabelek z pinu 9 pod mase to przecież powinien drzeć ryja

---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ----------

jutro pokombinuje z tym czujnikiem w misce czy czymś innym i będe patrzył co i jak jak nic nie pokarze to dam spokój z czójnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej na temat czujnika temp oleju... czujnik wymieniony efektow brak... tzn wskazowka sie nie podnosi... zgasze silnik podnosi sie i opada :facepalm:

co do krzyczenia ze oleju malo to.... diagnoza taka ze odma ( calkiem nie szczelna) do wymiany i olej na turbawke idzie dlatego przy butowaniu zre bestia olej

dodam ze pacjent a6 c5 licznik z bialym i cyfrowym wymieniany na identyczny... o co kaman nie wiem:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty masz juz ta pompke z czujnikiem? tylko pamietaj ze jak podlaczysz ten kabel od czujnika to i mase do pompki podaj....

mam wezme kuźwa wiadro i będe kombinował ale chyba nic z tego nie będzie bo skoro teraz nie pokazuje to pewnie nie będzie:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zebys sie zdziwil :wink:

---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ----------

jak nie uruchomisz tego to odsprzedasz mi ta pompke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo zobaczymy może się uruchomi dam znać jutro ale jak teraz nie poszło może musi mieć sygnał niewiem jak nie pójdzie to ci ja dam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej na temat czujnika temp oleju... czujnik wymieniony efektow brak... tzn wskazowka sie nie podnosi... zgasze silnik podnosi sie i opada :facepalm:

co do krzyczenia ze oleju malo to.... diagnoza taka ze odma ( calkiem nie szczelna) do wymiany i olej na turbawke idzie dlatego przy butowaniu zre bestia olej

dodam ze pacjent a6 c5 licznik z bialym i cyfrowym wymieniany na identyczny... o co kaman nie wiem:facepalm:

to tak jak u mnie, wymiana sensora nic nie dała, ja też już nie wiem o co chodzi:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo czujnik obcykany teraz tak się zastanawiam nad taką opcją jak u ciebie jest skoro podałeś pin 9 na masę to teraz jak byś zakodował licznik na 04140 to powinno ci drzeć ryja o braku płynu. Ten czujnik działa na takiej zasadzie ze jak jest płyn to mase w pomce rozłącza, a jak brakuje płynu to mase złącza. Tak było w przedliftach, po lifcie zasada działania czujnika jest inna na odwrót :decayed: mozesz sprawdzić i zakodować licznik bo chce sie upewnic czy będzie u Ciebie darło ryja o płyn jak masz pin 9 z masowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mam podanej masy na pin 9 :decayed: ja ma wszystko podlaczone pod czujnik ale pod ten zly poliftowy -kabel idzie z pinu 9 na pin 1 czujnika a z pinu 2 idzie na mase, ale ogolnie tak jak pisalem predzej przez zime byla cisza a jak zmienilem plyn na letni to zaczelo glupiec i spowrotem wylaczylem to kompem bo mnie wkurzalo.... kurcze teraz nie mam jak przekodowac licznika bo jestem w robocie a spowrotem wracam za 3-4tygodnie:facepalm: ale ogolnie moze byc dokladnie tak jak piszesz, podlanczaj ta pompke na gotowo.... to moze tez sobie ja zamowie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już obczaiłem nawet w liczniku jak podam na mase pin 9 to sie pluje o brak płynu a jak odłącze od masy to płyn jest spoko. Zdemontowałem zbiorniczek ale i tak trzeba dziurke wywiercić aha u mnie jest wtyczka z trzema pinami tylko bede musiał kabelek uciąć i poprowadzić. Tylko musze jeddna sprawę z szogunem załatwić :wallbash::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli bedzie oki.... podrzuc linka jaka pompke zamowiles :naughty: moze sie tez skusze.... a jaka dziurke trzeba wywiercic? a dobra juz chyba wiem o co chodzi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowałem u nas w motoryzacyjnym płaciłem 30 zł za pomke podasz ten numer i ci ją sprowadzą firma Topran 4A0 955 651B dziurkę bo ta pompka ma taki jakby odpowietrznik i trzeba ją wcisnąć w boczną dziurkę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janjazda... zastanawia mnie jeszcze jeden czujnik... nie wiem czy ty go masz ale ja napewno... znajduje sie w podstawie filtra oleju? jedno pinowy... nie wiem czy tez go nie wymienic z ciekawosci bo pewnie koszt nie wielki :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...