bin85 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 witam , mam pytanie posiadam licznik z a6 c5 z 2002 roku , działa już z 2 lata ale chce zrobić w końcu by pokazywał otwarte drzwi , istnieje możliwość wgrania wsadu do tego licznika z jakiegoś od a4 by problem się rozwiązał ? Nie ponieważ fizycznie jest to niemożliwe, piny w szarej wtyczce które są podłączone do krańcówek drzwi w A4 w liczniku od A6 nie są do niczego podłączone - brakuje elementów na płytce. Trzeba by dokładnie porównać oba liczniki bo może brakuje tylko "pierdół" i o ile wsad by zadziałał to znikoma szansa jest. Udało mi się tak uaktywnić pokazywanie otwartego bagażnika w liczniku z 98r
arre Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Licznik z a6 c5 ma otwarcie drzwi po module komfortu... mozna zmienic we wsadzie odpowiedna linie - bit w hexie i bedzie pokazywalo samochodzik ale bedzie pokazywac tylko otwarte drzwi kierowcy... WIEC czy to w a6 c5 z licznikiem od a4 czy na odwrot mozna zapomniec o pelnym wskazywaniu otwartych drzwi....
grippen Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 panowie kodowanie w liczniku mam 00140 zmieniłem na 04140 fis jeszcze nie podpięty nie powinno krzyczeć że za mało płynu bo u mnie nie pokazuje ? przecież powinien nawet jeśi fis nie całkiem podłączony np jak wpisze kodowanie 05140 to krzyczy o kończących się klockach
kaju Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 panowie kodowanie w liczniku mam 00140 zmieniłem na 04140 fis jeszcze nie podpięty nie powinno krzyczeć że za mało płynu bo u mnie nie pokazuje ? przecież powinien nawet jeśi fis nie całkiem podłączony np jak wpisze kodowanie 05140 to krzyczy o kończących się klockach Jak masz czujnik, to Ci będzie darło ryja dopiero poniżej poziomu położenia czujnika.
grippen Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Wiem tylko chodzi mi gdy nie mam czujnika i niepodłączona jest masa pod kostke a ustawiony mam kod 04140 to powinien drzeć przecież ryja jak nawet uaktywnie kodem
przemciotorun Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 jak zmienilem kodowanie u siebie i odlaczylem wtyczke to chyba tez bylo cicho..... ale dosc dawno to robilem takze moze sie myle... pozatym po podlaczeniu czujnika ale tego osobnego czy plyn byl czy nie tez bylo cicho..... mial jakis przeswity jak zmienilem plyn z zimowego na letni... ale w tedy to sie cuda dzialy....
grippen Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 to może to powinno być inne kodowanie kurcze. Bo poco zakładać czujnik i ciąć kable skoro i tak nie będzie działał ??? skoro teraz jest kod 04140 i nie podpiety kabelek z pinu 9 pod mase to przecież powinien drzeć ryja ---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- jutro pokombinuje z tym czujnikiem w misce czy czymś innym i będe patrzył co i jak jak nic nie pokarze to dam spokój z czójnikiem
przemciotorun Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 ty masz juz ta pompke z czujnikiem? tylko pamietaj ze jak podlaczysz ten kabel od czujnika to i mase do pompki podaj....
arre Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 a ja dalej na temat czujnika temp oleju... czujnik wymieniony efektow brak... tzn wskazowka sie nie podnosi... zgasze silnik podnosi sie i opada co do krzyczenia ze oleju malo to.... diagnoza taka ze odma ( calkiem nie szczelna) do wymiany i olej na turbawke idzie dlatego przy butowaniu zre bestia olej dodam ze pacjent a6 c5 licznik z bialym i cyfrowym wymieniany na identyczny... o co kaman nie wiem:facepalm:
grippen Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 ty masz juz ta pompke z czujnikiem? tylko pamietaj ze jak podlaczysz ten kabel od czujnika to i mase do pompki podaj.... mam wezme kuźwa wiadro i będe kombinował ale chyba nic z tego nie będzie bo skoro teraz nie pokazuje to pewnie nie będzie:facepalm:
przemciotorun Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 a zebys sie zdziwil ---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- jak nie uruchomisz tego to odsprzedasz mi ta pompke
grippen Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Przemo zobaczymy może się uruchomi dam znać jutro ale jak teraz nie poszło może musi mieć sygnał niewiem jak nie pójdzie to ci ja dam
janjazda Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 a ja dalej na temat czujnika temp oleju... czujnik wymieniony efektow brak... tzn wskazowka sie nie podnosi... zgasze silnik podnosi sie i opada co do krzyczenia ze oleju malo to.... diagnoza taka ze odma ( calkiem nie szczelna) do wymiany i olej na turbawke idzie dlatego przy butowaniu zre bestia olej dodam ze pacjent a6 c5 licznik z bialym i cyfrowym wymieniany na identyczny... o co kaman nie wiem:facepalm: to tak jak u mnie, wymiana sensora nic nie dała, ja też już nie wiem o co chodzi:kwasny:
grippen Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Przemo czujnik obcykany teraz tak się zastanawiam nad taką opcją jak u ciebie jest skoro podałeś pin 9 na masę to teraz jak byś zakodował licznik na 04140 to powinno ci drzeć ryja o braku płynu. Ten czujnik działa na takiej zasadzie ze jak jest płyn to mase w pomce rozłącza, a jak brakuje płynu to mase złącza. Tak było w przedliftach, po lifcie zasada działania czujnika jest inna na odwrót mozesz sprawdzić i zakodować licznik bo chce sie upewnic czy będzie u Ciebie darło ryja o płyn jak masz pin 9 z masowany
przemciotorun Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 ja nie mam podanej masy na pin 9 ja ma wszystko podlaczone pod czujnik ale pod ten zly poliftowy -kabel idzie z pinu 9 na pin 1 czujnika a z pinu 2 idzie na mase, ale ogolnie tak jak pisalem predzej przez zime byla cisza a jak zmienilem plyn na letni to zaczelo glupiec i spowrotem wylaczylem to kompem bo mnie wkurzalo.... kurcze teraz nie mam jak przekodowac licznika bo jestem w robocie a spowrotem wracam za 3-4tygodnie:facepalm: ale ogolnie moze byc dokladnie tak jak piszesz, podlanczaj ta pompke na gotowo.... to moze tez sobie ja zamowie....
grippen Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 ja już obczaiłem nawet w liczniku jak podam na mase pin 9 to sie pluje o brak płynu a jak odłącze od masy to płyn jest spoko. Zdemontowałem zbiorniczek ale i tak trzeba dziurke wywiercić aha u mnie jest wtyczka z trzema pinami tylko bede musiał kabelek uciąć i poprowadzić. Tylko musze jeddna sprawę z szogunem załatwić :wallbash:
przemciotorun Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 czyli bedzie oki.... podrzuc linka jaka pompke zamowiles moze sie tez skusze.... a jaka dziurke trzeba wywiercic? a dobra juz chyba wiem o co chodzi
grippen Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 kupowałem u nas w motoryzacyjnym płaciłem 30 zł za pomke podasz ten numer i ci ją sprowadzą firma Topran 4A0 955 651B dziurkę bo ta pompka ma taki jakby odpowietrznik i trzeba ją wcisnąć w boczną dziurkę
arre Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Janjazda... zastanawia mnie jeszcze jeden czujnik... nie wiem czy ty go masz ale ja napewno... znajduje sie w podstawie filtra oleju? jedno pinowy... nie wiem czy tez go nie wymienic z ciekawosci bo pewnie koszt nie wielki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się