kaju Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Krańcówka nie jest jakoś powiązana z czujnikiem poziomu oleju? Zazwyczaj po wyskoczeniu info na FISie o niskim poziomie oleju podniesienie i zamknięcie maski kasuje to info do momentu, gdy znowu czujnikowi się nie przypomni o niskim poziomie. Marcin, wiesz coś na ten temat? Ja nie myślałem o tym do tego momentu, jutro z ciekawości zajrzę jak mniej więcej kable z krańcówki maski idą i dokąd.
misiek547 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 czyli nie podpinam tych sygnałów a ta krańcówka od maski jak maska jest otwarta to pokazuje na kompie symbol otwartej maski
kaju Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Nie, czegoś takiego nie było w B5 jak podświetlony symbol otwartej maski. Bagażnik jak najbardziej, ale maski Ci nie podświetli
bin85 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Nie nie pokazuje otwartej i jest to tylko właśnie dla czujnika poziomu oleju jak napisał kaju
kaju Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Czyli co Marcin, krańcówka maski robi jako taki oszust FISa? Jutro zajrzę jak te kable tam idą, ciekawi mnie jak to działa
misiek547 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 no i dzieki jak na dziś koncze prace nad przejściówką prace zbliżają się ku końcowi jeszcze troszke jutro wieczorem po pracy sie troche pobawie i porzeźbię mam jeszcze kilka pytań co do sygnałów ale to jutro
maczus Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 to jest tak że jak czujnik oleju wyłapie niski poziom to zapala kontrolke i dolanie oleju nie zawsze powoduje skasowanie kontrolki od razu. Aby to przyśpieszyć warto przekręcić kluczyk na zapłon otworzyć maskę to sterownik "wie" że maska była otwierana więc sprawdza co się zmieniło, sprawdza wszystko więc jak dolejesz oleju to powinna kontrolka zgasnąć, czasem po dolaniu oleju ale na wyłączonym zapłonie może upłynąć trochę czasu zanim sterownik powtarza procedurę sprawdzania czujników
kaju Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Nie wiem jaki jest odstęp czasowy właśnie poszczególnych czujników, ale jak też zbyt krótko maskę przytrzymasz otwartą, to Ci oleju nie skasuje. Kilku sekund potrzebuje, nawet przy wyłączonym zapłonie.
misiek547 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 to pewnie tylko mase łapie na tym pinie i to taki jak by reset czy wymuszenie sprawdzenia powtarzalności błędu tak bynajmniej ja bym to zrobił
kaju Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 to pewnie tylko mase łapie na tym pinie i to taki jak by reset czy wymuszenie sprawdzenia powtarzalności błędu tak bynajmniej ja bym to zrobił Do tego to i ja doszedłem ze sto lat temu, ale jak to ten reset się robi mnie ciekawi
bin85 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 to pewnie tylko mase łapie na tym pinie i to taki jak by reset czy wymuszenie sprawdzenia powtarzalności błędu tak bynajmniej ja bym to zrobił Do tego to i ja doszedłem ze sto lat temu, ale jak to ten reset się robi mnie ciekawi No tak na 100% to chyba ciężko będzie rozpracować niemieckich konstruktorów. U siebie jak wymieniłem licznik to podłączyłem czujnik aby nie wyświetlał się SENSOR i było wszystko ok VAG też nie pokazywał żadnych błędów związanych z czujnikiem który wisiał sobie pod maską i czekał na wymianę miski olejowej. Na chłopski rozum skoro czujnik sobie wisiał powinien wyrzucić niski poziom oleju a nic takiego się nie pojawiło
Krzysiekcalibra Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 A co poradzicie na taki problem:Robiłem podmianke zegarów, na nowym liczniku zaadoptowalem jeden ze starych kluczyków i odpalil. Ustawilem commanderem (k+can 1,4) przebieg ze starego, ale opcja reset ecu nie zadzialala, wiec stwierdzilem ze odepne zegary i zamontuje je znowu. No i zrobilem cos glupiego - probowalem odpalic na wypietych zegarach... Po zapieciu zegarów pokazal sie juz dobry przebieg, ale : -mruga immo i nie daje sie uruchomic (na starych zegarach i innych kluczykach, ktore poprzednio dzialaly jest to samo) - wywala blad ABS'u (brak komunikacji z zegarami) - vag-com nie laczy sie ani z zegarami(07 cluster) ani z ECU (01 Engine) Tak samo jest na nowych jak i starych zegarach(i kluczykach ktory wczesniej działały). Co się mogło stać? I jak to naprawić? Pozostaje ci skasować wszystkie błędy w sterowniku silnika i w zegarach a jak to nie pomoże to musisz kupić nową pastylkę immo i spróbować zaprogramować ja miałem podobny problem tylk ja wgrywałem mnóstwo wsadów i w pewnym momencie nie mogłem zaprogramować immo kupiłem czystą pestkę i się udało
kaju Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Krzysiek, z tym, że on nie może się też z ECU połączyć. Według mnie posypał się wsad, skoro przez licznik nie wychodzi żadna komunikacja.
Yasiu Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Ale poszłyby wsady z obu liczników? Bo jest dokladnie to samo na obu licznikach. VAG łączy sie z m.inn z modulem ABS i pokazuje błąd komunikacji z zegarami, kasowanie go nic nie daje bo pojawia się na nowo. Z tego co gdzies wyczytalem, nie wolno wlaczać zapłonu po wyciagnieciu licznika, bo się może coś zablokować (wykrywa jako próbę manipulacji i blokuje)... ale co blokuje i jak to odblokować??
kaju Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Pierwsza sprawa to sprawdź, czy dobrze są wtyczki wsadzone, tzn czy dobrze dolegają. Druga sprawa, odłącz jej na kilka minut akumulator i wtedy spróbuj jeszcze raz cfancyk z odpaleniem na którymkolwiek liczniku. Po trzecie - nigdy więcej nie odpalaj B5 po lifcie bez licznika
Yasiu Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Po trzecie - nigdy więcej nie odpalaj B5 po lifcie bez licznika Teraz już wiem Zastanawiam się co sie mogło "popsuć", jeżeli to nie wtyczki... EDIT: Działa. Tak jak pisał Kaju - przyczyną byłą zielona wtyczka, cuś nie łączyło. Udało się połączyć szafe z immo3 (stay 1/2fis był immo2) i nie świeci zaden błąd (szafa VDO C5 - kabelek commander K+CAN 1,4 china) Teraz zostało tylko pomasować i zapiąć manetkę.
devon00 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 panowie zauwazylem ze pojawilo sie troche nowych ludzi ktorzy chca zaczac przygode z fisem tak jak ja czyli od samego poczatku...dodalem na chomika materialy ktore uzyskalem od ludzi z forum mam nadzieje ze nie beda oni mi za zle ze udostepniam manualem ktore pomoga w montazu montaz fisa - MisiaCC - Chomikuj.pl osobiscie jesli ktos ma jakies pytanie odnosnie montazu fisa w przed lifcie pisac smialo na pw pomoge
misiek547 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 przejściówka zrobiona tylko dwa piny mi został jeden sygnał z którym nie wiem co zrobić w niebieskiej wtyczce pin13 glow plug indicator or cat
bin85 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 W dieslu to kontrolka grzania świec, więc zostaw niepodłączone
misiek547 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 aha spoko a jeszcze jeden zauważyłem od ściemniacza podświetlenia jak dobrze kojarze wtyczka zielona pin 29 terminal 58d (outside dimmer potentiometr) i w kostce czerwonej 20-pinowej pin 6 selektor lever display a i jeszcze w nowej nie wiem co to zielona kostka pin 31selection range
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się