Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli mamy 3 kable do podpiecia do masy ? Bo czegoś mi brakuj

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Co wy pany pier**licie. Pin 19 zgadza się, masa do manetki, ale 15 to masa z czujnika poziomu płynu spryskiwacza :wink: dopiero co targałem go od siebie z blatu do czujnika, bo rzeźbiłem czujnik. A z tą aktywacją zegarka cyfrowego jest na forum, czytałem kiedyś i stamtąd właśnie tą wiedzę posiadam :hi:

Opublikowano

czyli jak maja byc te piny ???

prosze o lopatologiczny opis bo juz sie pogubilem

wedlug dropsona -

pin 2 z manetki do masy (karoseria)

pin kostki fis

pin 19 masa (karoseria)

pin 15 to z radia

---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ----------

Fis 20 pin

1- spalanie

2-

3-

4-

5- temperatura zewnetrzna

6-

7-

8-

9- poziom plynu w spryskiwaczach

10-

11- RESET - manetka

12- radio clock

13- radio data

14- GORA - manetka

15-radio enable

16- MASA

17-

18- DOL manetka

19-kontrola spalonych zarowek

20-

Opublikowano

Soprano, przepraszam, masz dobrze rozpiskę zrobioną - myślałem, że Ty poliftowego FISa zakładasz... 15 pin do radia, 19 masujesz :hi:

Opublikowano

ale powiedz mi czy pin nr 2 z manetki dajemy do karoseri ?

i czy pin nr 19 i 16 do karoseri ?

Opublikowano

Tak, 16 pin do masy, bo jest to kontrola żarówek jeśli dobrze (po kilku głębszych) odczytuje - jak wiemy wszyscy doskonale z fabryki żadna B5 nie wyjechała w tej opcji - tak wiem, mamy Maxa, który sobie to wyrzeźbił, ale mówimy o ogóle, a nie o szczególe. A co do manetki musisz zaufać Przemkowi - ja z manetką przedliftową nie miałem nic do czynienia nigdy. 19 pin też masujesz :hi:

---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:21 ----------

Odwrotnie 16 i 19 opisałem, nie chce mi się już edytować znowu postu, rozpiskę masz OK, tak BTW to jeszcze 17 pin masz info o słabym ładowaniu, ale gdzie to podpiąć - za h*ja nie wiem:decayed:

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

Ostatnia poprawka mojej wypowiedzi: pin 16 kontrola żarówek - do masy, pin 19 światła hamowania (ale nie wiem po co i na co) - do masy, a 17 to jest o świecach żarowych. Tutaj dokładna rozpiska niestety po angielsku, musiałem użyć wujka google, co za wstyd... :facepalm:

connector for multi-function display 20-pin, red

1 -Consumption signal

2 -not used

3 -not used

4 -not used

5 -Ambient temperature

6 -Selector lever display

7 -not used

8 -not used

9 -Washer fluid

10 -Hydraulic system pressure

11 -On-board computer reset

12 -Clock signal for radio frequency display

13 -Data signal for radio frequency display

14 -On-board computer, left

15 -Enable signal for radio frequency display

16 -Tail lights/dipped beams (bulb monitor)

17 -Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated)

18 -On-board computer, right

19 -Brake light

20 -not used

Opublikowano

manetke ma z czasowa regulacja wycieraczek i bez tego jebitne....o guzika :)

---------- Post dopisany at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ----------

cos ty mi za burdel teraz zrobil

polapalem wszystko

Opublikowano

Sam sobie burdel w bani zrobiłem, a manetke masz poliftową jak bez tego jebitnego guziora :decayed:

Opublikowano
Co wy pany pier**licie. Pin 19 zgadza się, masa do manetki, ale 15 to masa z czujnika poziomu płynu spryskiwacza :wink: dopiero co targałem go od siebie z blatu do czujnika, bo rzeźbiłem czujnik. A z tą aktywacją zegarka cyfrowego jest na forum, czytałem kiedyś i stamtąd właśnie tą wiedzę posiadam :hi:

To zle czytales, zeby dzialala regulacja zdalna potzerbna jest antena, bez tego poliftowy zaden nie aktualizuje sie.

Opublikowano

dziwi mnie tylko to ze jak podpiolem licznik pod zielona i niebieska wtyczke i wskazówka od temperatury oleju wskazała mniej wiecej temperature silnika a tu wszyscy pisza ze trzeba cos dokladac

Opublikowano

soprano, montujesz "czerwonego" fisa?

Opublikowano
Co wy pany pier**licie. Pin 19 zgadza się, masa do manetki, ale 15 to masa z czujnika poziomu płynu spryskiwacza :wink: dopiero co targałem go od siebie z blatu do czujnika, bo rzeźbiłem czujnik. A z tą aktywacją zegarka cyfrowego jest na forum, czytałem kiedyś i stamtąd właśnie tą wiedzę posiadam :hi:

To zle czytales, zeby dzialala regulacja zdalna potzerbna jest antena, bez tego poliftowy zaden nie aktualizuje sie.

Czyli niby ta dodatkowa mała czarna wtyczka na 4 piny, tak? To wytłumacz mi czemu ja nie mam tej wtyczki, a aktualizuje mi radiowo zegar? :wink:

Opublikowano

mam licznik z roku 98 z czerwonym kolorkiem i zegarkiem analogowym z cyferkami i mam trzy wtyczki niebieska zielona i czerwona

daniel narazie kompletuje wszystko

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

Sam sobie burdel w bani zrobiłem

poczułem klimat:wink:

Opublikowano
mam licznik z roku 98 z czerwonym kolorkiem i zegarkiem analogowym z cyferkami i mam trzy wtyczki niebieska zielona i czerwona

daniel narazie kompletuje wszystko

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

Sam sobie burdel w bani zrobiłem

poczułem klimat:wink:

:decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed:

Opublikowano

daniel powiedz mi cene

ogarniecie immo i kluczyków jeden stary i nowy scyzoryk z innego audi pin do licznika mam / jaki czas operacyjny ?

Opublikowano
daniel powiedz mi cene

ogarniecie immo i kluczyków jeden stary i nowy scyzoryk z innego audi pin do licznika mam / jaki czas operacyjny ?

Max pół godziny te kluczyki przy dwóch piwach :whistling: immo masz przecież w ECU, więc chyba nic nie grzebiesz w przedlifcie z immo?

Opublikowano

mam w liczniku napewno bo nie chcial odpalic jak go podlaczalem

Opublikowano

No to z immo pół godziny przy jednym browarze jak masz ogarniętego magika z kompem :whistling:

Opublikowano
daniel powiedz mi cene

ogarniecie immo i kluczyków jeden stary i nowy scyzoryk z innego audi pin do licznika mam / jaki czas operacyjny ?

Max pół godziny te kluczyki przy dwóch piwach :whistling: immo masz przecież w ECU, więc chyba nic nie grzebiesz w przedlifcie z immo?

auto jest po I lifcie, niewiele rozni sie od Twojego polifta :wink:

Czas operacyjny: zdaze wypic te piwo :P

---------- Post dopisany at 00:33 ---------- Poprzedni post napisany at 00:27 ----------

mam licznik z roku 98 z czerwonym kolorkiem i zegarkiem analogowym z cyferkami i mam trzy wtyczki niebieska zielona i czerwona

daniel narazie kompletuje wszystko

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

Sam sobie burdel w bani zrobiłem

poczułem klimat:wink:

Czujnik w misce masz? Bo jak nie to nie ma opcji na temp oleju, ja mam czujnik w glowicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...