oprych Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Czyli mamy 3 kable do podpiecia do masy ? Bo czegoś mi brakuj
kaju Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Co wy pany pier**licie. Pin 19 zgadza się, masa do manetki, ale 15 to masa z czujnika poziomu płynu spryskiwacza dopiero co targałem go od siebie z blatu do czujnika, bo rzeźbiłem czujnik. A z tą aktywacją zegarka cyfrowego jest na forum, czytałem kiedyś i stamtąd właśnie tą wiedzę posiadam
oprych Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 czyli jak maja byc te piny ??? prosze o lopatologiczny opis bo juz sie pogubilem wedlug dropsona - pin 2 z manetki do masy (karoseria) pin kostki fis pin 19 masa (karoseria) pin 15 to z radia ---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ---------- Fis 20 pin 1- spalanie 2- 3- 4- 5- temperatura zewnetrzna 6- 7- 8- 9- poziom plynu w spryskiwaczach 10- 11- RESET - manetka 12- radio clock 13- radio data 14- GORA - manetka 15-radio enable 16- MASA 17- 18- DOL manetka 19-kontrola spalonych zarowek 20-
kaju Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Soprano, przepraszam, masz dobrze rozpiskę zrobioną - myślałem, że Ty poliftowego FISa zakładasz... 15 pin do radia, 19 masujesz
oprych Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 ale powiedz mi czy pin nr 2 z manetki dajemy do karoseri ? i czy pin nr 19 i 16 do karoseri ?
kaju Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Tak, 16 pin do masy, bo jest to kontrola żarówek jeśli dobrze (po kilku głębszych) odczytuje - jak wiemy wszyscy doskonale z fabryki żadna B5 nie wyjechała w tej opcji - tak wiem, mamy Maxa, który sobie to wyrzeźbił, ale mówimy o ogóle, a nie o szczególe. A co do manetki musisz zaufać Przemkowi - ja z manetką przedliftową nie miałem nic do czynienia nigdy. 19 pin też masujesz ---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:21 ---------- Odwrotnie 16 i 19 opisałem, nie chce mi się już edytować znowu postu, rozpiskę masz OK, tak BTW to jeszcze 17 pin masz info o słabym ładowaniu, ale gdzie to podpiąć - za h*ja nie wiem:decayed: ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- Ostatnia poprawka mojej wypowiedzi: pin 16 kontrola żarówek - do masy, pin 19 światła hamowania (ale nie wiem po co i na co) - do masy, a 17 to jest o świecach żarowych. Tutaj dokładna rozpiska niestety po angielsku, musiałem użyć wujka google, co za wstyd... connector for multi-function display 20-pin, red 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Selector lever display 7 -not used 8 -not used 9 -Washer fluid 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer reset 12 -Clock signal for radio frequency display 13 -Data signal for radio frequency display 14 -On-board computer, left 15 -Enable signal for radio frequency display 16 -Tail lights/dipped beams (bulb monitor) 17 -Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated) 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used
oprych Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 manetke ma z czasowa regulacja wycieraczek i bez tego jebitne....o guzika ---------- Post dopisany at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ---------- cos ty mi za burdel teraz zrobil polapalem wszystko
kaju Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Sam sobie burdel w bani zrobiłem, a manetke masz poliftową jak bez tego jebitnego guziora
danielom Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Co wy pany pier**licie. Pin 19 zgadza się, masa do manetki, ale 15 to masa z czujnika poziomu płynu spryskiwacza dopiero co targałem go od siebie z blatu do czujnika, bo rzeźbiłem czujnik. A z tą aktywacją zegarka cyfrowego jest na forum, czytałem kiedyś i stamtąd właśnie tą wiedzę posiadam To zle czytales, zeby dzialala regulacja zdalna potzerbna jest antena, bez tego poliftowy zaden nie aktualizuje sie.
kaju Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 powiedzcie co zrobić z tym olejem po wymianie licznikahttp://s12.postimage.org/ofbe5l7i1/0807121225.jpg <br /><br /> Oleju dolej najlepiej, albo otwórz na kilka sekund maskę i zamknij, na chwilę zniknie
oprych Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 dziwi mnie tylko to ze jak podpiolem licznik pod zielona i niebieska wtyczke i wskazówka od temperatury oleju wskazała mniej wiecej temperature silnika a tu wszyscy pisza ze trzeba cos dokladac
danielom Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 soprano, montujesz "czerwonego" fisa?
kaju Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Co wy pany pier**licie. Pin 19 zgadza się, masa do manetki, ale 15 to masa z czujnika poziomu płynu spryskiwacza dopiero co targałem go od siebie z blatu do czujnika, bo rzeźbiłem czujnik. A z tą aktywacją zegarka cyfrowego jest na forum, czytałem kiedyś i stamtąd właśnie tą wiedzę posiadam To zle czytales, zeby dzialala regulacja zdalna potzerbna jest antena, bez tego poliftowy zaden nie aktualizuje sie. Czyli niby ta dodatkowa mała czarna wtyczka na 4 piny, tak? To wytłumacz mi czemu ja nie mam tej wtyczki, a aktualizuje mi radiowo zegar?
oprych Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 mam licznik z roku 98 z czerwonym kolorkiem i zegarkiem analogowym z cyferkami i mam trzy wtyczki niebieska zielona i czerwona daniel narazie kompletuje wszystko ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- Sam sobie burdel w bani zrobiłem poczułem klimat:wink:
kaju Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 mam licznik z roku 98 z czerwonym kolorkiem i zegarkiem analogowym z cyferkami i mam trzy wtyczki niebieska zielona i czerwona daniel narazie kompletuje wszystko ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- Sam sobie burdel w bani zrobiłem poczułem klimat :decayed::decayed::decayed:
oprych Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 daniel powiedz mi cene ogarniecie immo i kluczyków jeden stary i nowy scyzoryk z innego audi pin do licznika mam / jaki czas operacyjny ?
kaju Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 daniel powiedz mi cene ogarniecie immo i kluczyków jeden stary i nowy scyzoryk z innego audi pin do licznika mam / jaki czas operacyjny ? Max pół godziny te kluczyki przy dwóch piwach immo masz przecież w ECU, więc chyba nic nie grzebiesz w przedlifcie z immo?
oprych Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 mam w liczniku napewno bo nie chcial odpalic jak go podlaczalem
kaju Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 No to z immo pół godziny przy jednym browarze jak masz ogarniętego magika z kompem
danielom Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 daniel powiedz mi cene ogarniecie immo i kluczyków jeden stary i nowy scyzoryk z innego audi pin do licznika mam / jaki czas operacyjny ? Max pół godziny te kluczyki przy dwóch piwach immo masz przecież w ECU, więc chyba nic nie grzebiesz w przedlifcie z immo? auto jest po I lifcie, niewiele rozni sie od Twojego polifta Czas operacyjny: zdaze wypic te piwo ---------- Post dopisany at 00:33 ---------- Poprzedni post napisany at 00:27 ---------- mam licznik z roku 98 z czerwonym kolorkiem i zegarkiem analogowym z cyferkami i mam trzy wtyczki niebieska zielona i czerwona daniel narazie kompletuje wszystko ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- Sam sobie burdel w bani zrobiłem poczułem klimat:wink: Czujnik w misce masz? Bo jak nie to nie ma opcji na temp oleju, ja mam czujnik w glowicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się