Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego r7adek, ktoś Ci pisał o wartości 5 w kanale 60. Jest to błędna wartość, dlatego Ci jej nie przyjmuje i za h*ja nie przyjmie, choćbyś śpiewał, grał i tańczył do licznika. Jak masz samo radio bez navi, to wchodzisz w adaptacje w kanale 62 i wpisujesz wartość 1. W tym momencie MUSISZ mieć RDS na FISie. Jeśli się nie pojawi, no to szukasz dalej błędów w kablach. Na kanale 62 powinieneś mieć 1024, a w 61 wartość 256. Ale te dwa kanały Cie nie interesują do samego RDSu z radia, tylko kanał 62 i wartość 1. Szyba, a4 i a6 ma taką różnicę, że pływaki z a4 są porogramowane pod 60l, a z a6 pod 70 i wyżej :wink: zalewasz ją do pełna i wtedy robisz kalibrację w kanale bodajże 30 licznika (wartości od 120 do 136). Wartość nominalna to 128. Po prostu inaczej Ci teraz będzie uciekało paliwo na wskazaniu, ale będzie w dobrą stronę patrzeć :wink:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolego r7adek, ktoś Ci pisał o wartości 5 w kanale 60. Jest to błędna wartość, dlatego Ci jej nie przyjmuje i za h*ja nie przyjmie, choćbyś śpiewał, grał i tańczył do licznika. Jak masz samo radio bez navi, to wchodzisz w adaptacje w kanale 62 i wpisujesz wartość 1. W tym momencie MUSISZ mieć RDS na FISie. Jeśli się nie pojawi, no to szukasz dalej błędów w kablach. Na kanale 62 powinieneś mieć 1024, a w 61 wartość 256. Ale te dwa kanały Cie nie interesują do samego RDSu z radia, tylko kanał 62 i wartość 1. Szyba, a4 i a6 ma taką różnicę, że pływaki z a4 są porogramowane pod 60l, a z a6 pod 70 i wyżej :wink: zalewasz ją do pełna i wtedy robisz kalibrację w kanale bodajże 30 licznika (wartości od 120 do 136). Wartość nominalna to 128. Po prostu inaczej Ci teraz będzie uciekało paliwo na wskazaniu, ale będzie w dobrą stronę patrzeć :wink:

tam Pier***isz :naughty: kiedyś go do pełna zaleje :grin: czekaj bo sie juz pogubiłem jak zakodować to radio na którym kanale i na jakiej wartości ? :kox:

---------- Post dopisany at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ----------

Panowie a jak podłączyć radio symphony II pod fisa. Mam czerwona 20 pinową kostkę. Oczywiście adapter can też zamówiłem ( ADAPTER CAN-BUS AUDI Z FIS DO Radia CONCERT 2 (2836328127) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ). I co teraz ? W tej kostce są chyba 3 piny odpowiedzialne za to:

12 - sygnal clock - wskazania częstotliwości radia

13- sygnal data - wskazania częstotliwości radia

15- sygnal enable - wskazania częstotliwości radia

gdzie i do czego to podłączyć ?

Ciekawe... w aukcji jest napisane że obsługuje liczniki ze wskazówkowym analogowym zegarkiem, a jak ktoś ma cyfrowy, to co już d*pa?

Nie d*pa, tylko są to wtedy zegary poliftowe i nie potrzebujesz żadnych adapterów can-bus, bo cany masz już w liczniku. Wtedy się wpinasz analogicznie CAN-H i CAN-L do 5 i 6 pinu szarej wtyczki i analogicznie do canów w radiu i kodujesz w 62 odpowiednio do tego co masz (radio, automat, multikiera, jeśli samo radio to wartość 5). No chyba, że w radiu też jest podłączenie pod DATA ENA CLOCK, ale symphony II chyba już lata po CANie z tego co kojarzę.

przepraszam moja wina, kanały pomylilem :wink: Kaju zdecyduj się, 1 czy 5 :naughty:

Opublikowano

1, bo 5 to jest radio i navigation, czyli 1+4=5. Samo radio to 1, ale jakbyś dał 5 to też Ci będzie szczekać :wink:

Opublikowano
1, bo 5 to jest radio i navigation, czyli 1+4=5. Samo radio to 1, ale jakbyś dał 5 to też Ci będzie szczekać :wink:

i teraz Kaju usiądź jak stoisz, po przekodowaniu radia z wartości 1 na 5 przestało się samoczynnie wyłączać :grin: czemu?? nie mam pojęcia :grin:

Opublikowano
1, bo 5 to jest radio i navigation, czyli 1+4=5. Samo radio to 1, ale jakbyś dał 5 to też Ci będzie szczekać :wink:

i teraz Kaju usiądź jak stoisz, po przekodowaniu radia z wartości 1 na 5 przestało się samoczynnie wyłączać :grin: czemu?? nie mam pojęcia :grin:

Cieszę się bardzo :wink: To i Ty teraz usiądź jak stoisz. Z kolegą cwiara uruchomiliśmy dzisiaj u mnie w końcu górny FIS z RDSem z radia :banan: nie mogliśmy nic zwalczyć ze strzałkami na FISie z navi, bo nie szło zmienić kodowania głównego jego programem. A jak już siedzisz, to się kładź na glebe, bo ja mało nie dostałem orgazmu przed chwilą, jak zmieniłem kodowanie główne z pozycji... Komercyjnego VAGa 2,5 :shock3::shock3::shock3::polew::polew::polew::polew::polew: strzałki na FISie ruszyły, nawet mogę wejść w poszczególne wyższe kanały w adaptacji, czego w cześniej nie mogłem i mam dziś plan się najebać z tej okazji :dancing:

Opublikowano
1, bo 5 to jest radio i navigation, czyli 1+4=5. Samo radio to 1, ale jakbyś dał 5 to też Ci będzie szczekać :wink:

i teraz Kaju usiądź jak stoisz, po przekodowaniu radia z wartości 1 na 5 przestało się samoczynnie wyłączać :grin: czemu?? nie mam pojęcia :grin:

Cieszę się bardzo :wink: To i Ty teraz usiądź jak stoisz. Z kolegą cwiara uruchomiliśmy dzisiaj u mnie w końcu górny FIS z RDSem z radia :banan: nie mogliśmy nic zwalczyć ze strzałkami na FISie z navi, bo nie szło zmienić kodowania głównego jego programem. A jak już siedzisz, to się kładź na glebe, bo ja mało nie dostałem orgazmu przed chwilą, jak zmieniłem kodowanie główne z pozycji... Komercyjnego VAGa 2,5 :shock3::shock3::shock3::polew::polew::polew::polew::polew: strzałki na FISie ruszyły, nawet mogę wejść w poszczególne wyższe kanały w adaptacji, czego w cześniej nie mogłem i mam dziś plan się najebać z tej okazji :dancing:

o stary :polew::polew::polew::polew::polew::polew: nic tylko pogratulować :kox:

Opublikowano

No do tej pory miałem to nieuruchomione, bo nie miałem dojścia do sprzętu, jak się z moim magikiem pogryzłem jak zobaczyłem, jak mi się połączył radiem CANami w piny od modułu komfortu :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: po kluczyku się włączało, oświetlenie chodziło, ale kodowania głównego licznika nie szło zmienić, w adaptacje wejść nie mogłem, no i abs i kontrola trakcji mi nie raz raziło po oczach po tym numerze. Teraz jest jak należy i chleje z radości :kox: zdróweczko dziewczyny!

Opublikowano
Podejrzewam, że radio ma dosyć. Spróbuj załatwić inne i podpiąć dla sprawdzenia.

ja Ci dam dość, gdzies na a6 wyczytałęm że też mieli taki problem i nie ma rozwiązania na forum...:facepalm:

Błądzisz synu... :facepalm: przecież tam nikt nie siedzi. michals_87 ma takie radio u siebie i nic mu się nie dzieje.

ja zawsze musze mieć ciekawe przypadki, po podłączeniu radia do fisa cyrki się zaczęły, nie wiadomo skąd i czemu... jak odepniesz je od fisa wszystko wraca do normy czyli nic mu nie dolega...

Btw. Kaju na którym kanale koduje się europę, stany czy kanadę?? :wink:

Opublikowano

Kodowanie główne trzecia cyfra. 1 Niemcy, 2 USA/Kanada i tą właśnie wartość chyba wpisujesz o ile dobrze pamiętam, żeby gonga uaktywnić, bo podejrzewam, że o to Ci chodzi? :wink:

Opublikowano

Gong jest jak masz przekręcony kluczyk w stacyjce i otworzysz drzwi. Dźwięk dość przyjemny dla ucha - przynajmniej w moich starych licznikach :)

Opublikowano

Gong wszędzie był taki sam :wink: jak zrobisz test wyjść to możesz sobie go usłyszeć :wink:

Opublikowano
Gong wszędzie był taki sam :wink: jak zrobisz test wyjść to możesz sobie go usłyszeć :wink:

Oj chyba tak nie do końca. Zrobiłem to samo w licznikach z FIS i był mniej przyjemny. Na pewno o wiele głośniejszy i już deczko można powiedzieć wkurzający.

Opublikowano

U mnie 1/2FIS i teraz FIS jest identyczny.

Opublikowano

no ja niby zakodowałem ale nie bangla :wink: pewnie krańcówki drzwi sa nie podłączone do tego gówienka bo przeciez piktogramu auta też nie mam :grin: mniejsza o to, walcze z radiem, siedze w aucie słucham pieprzonego radia i nie chce sie teraz wyłączyć... nie wiem co by to miało za związek ale gale mu wyłączyłem, ale co ma piernik do wiatraka jak to miałoby pomóc to nie wiem.. :facepalm:

Opublikowano

GALA jest po to, aby zwiększała/zmniejszała prędkość przy przyspieszaniu/zwalnianiu auta. A spróbuj 3 wpisać, nie pamiętam już dokładnie, na forum jest rozpiska głównego kodowania, poszukaj, ja nie szukam, bo już mam dobrze w bani :decayed:

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:02 ----------

Poza tym to bangla tylko przy włączonym kluczyku i chyba tylko przy drzwiach kierowcy, jak reszta drzwi nie wiem :wink: w sumie po h*j kodujesz, jak masz blaty z a6, gdzie info o otwartych drzwiach szło po module komfortu :kox: nie obejdziesz tego :hi:

Opublikowano

Przy reszcie drzwi też działa.

Opublikowano

Jak jest mowa o GALA to jak to się uruchamia ? Mam symphony II i jest tam wyjście GALA tylko co dalej ?

Opublikowano
Jak jest mowa o GALA to jak to się uruchamia ? Mam symphony II i jest tam wyjście GALA tylko co dalej ?

Jak masz symphony II to info o prędkości idzie Ci po CANie, więc się GALĄ nie przejmuj :wink: zapomnij o niej i śpij spokojnie :decayed:

Opublikowano

Pytanie:

Mam luzem zwykłą manetkę do avanta,

póki nie trafie dedykowanej do fisa, chciałem wyrezac sobie switch'e w manetce.

Czy tam poszczególne piny 17,18,19 zwierane są do masy przez manetke?

pzdr.

assist

Opublikowano
Pytanie:

Mam luzem zwykłą manetkę do avanta,

póki nie trafie dedykowanej do fisa, chciałem wyrezac sobie switch'e w manetce.

Czy tam poszczególne piny 17,18,19 zwierane są do masy przez manetke?

pzdr.

assist

W manetce oprócz tych sygnałów na poszczególnych pinach masz podłączenie do masy, więc po prostu robisz zworke i komunikat przeskakuje. Tak mniemam, ale niech ktoś to potwierdzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...