kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Kolego r7adek, ktoś Ci pisał o wartości 5 w kanale 60. Jest to błędna wartość, dlatego Ci jej nie przyjmuje i za h*ja nie przyjmie, choćbyś śpiewał, grał i tańczył do licznika. Jak masz samo radio bez navi, to wchodzisz w adaptacje w kanale 62 i wpisujesz wartość 1. W tym momencie MUSISZ mieć RDS na FISie. Jeśli się nie pojawi, no to szukasz dalej błędów w kablach. Na kanale 62 powinieneś mieć 1024, a w 61 wartość 256. Ale te dwa kanały Cie nie interesują do samego RDSu z radia, tylko kanał 62 i wartość 1. Szyba, a4 i a6 ma taką różnicę, że pływaki z a4 są porogramowane pod 60l, a z a6 pod 70 i wyżej zalewasz ją do pełna i wtedy robisz kalibrację w kanale bodajże 30 licznika (wartości od 120 do 136). Wartość nominalna to 128. Po prostu inaczej Ci teraz będzie uciekało paliwo na wskazaniu, ale będzie w dobrą stronę patrzeć
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Kolego r7adek, ktoś Ci pisał o wartości 5 w kanale 60. Jest to błędna wartość, dlatego Ci jej nie przyjmuje i za h*ja nie przyjmie, choćbyś śpiewał, grał i tańczył do licznika. Jak masz samo radio bez navi, to wchodzisz w adaptacje w kanale 62 i wpisujesz wartość 1. W tym momencie MUSISZ mieć RDS na FISie. Jeśli się nie pojawi, no to szukasz dalej błędów w kablach. Na kanale 62 powinieneś mieć 1024, a w 61 wartość 256. Ale te dwa kanały Cie nie interesują do samego RDSu z radia, tylko kanał 62 i wartość 1. Szyba, a4 i a6 ma taką różnicę, że pływaki z a4 są porogramowane pod 60l, a z a6 pod 70 i wyżej zalewasz ją do pełna i wtedy robisz kalibrację w kanale bodajże 30 licznika (wartości od 120 do 136). Wartość nominalna to 128. Po prostu inaczej Ci teraz będzie uciekało paliwo na wskazaniu, ale będzie w dobrą stronę patrzeć tam Pier***isz kiedyś go do pełna zaleje czekaj bo sie juz pogubiłem jak zakodować to radio na którym kanale i na jakiej wartości ? ---------- Post dopisany at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ---------- Panowie a jak podłączyć radio symphony II pod fisa. Mam czerwona 20 pinową kostkę. Oczywiście adapter can też zamówiłem ( ADAPTER CAN-BUS AUDI Z FIS DO Radia CONCERT 2 (2836328127) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ). I co teraz ? W tej kostce są chyba 3 piny odpowiedzialne za to:12 - sygnal clock - wskazania częstotliwości radia 13- sygnal data - wskazania częstotliwości radia 15- sygnal enable - wskazania częstotliwości radia gdzie i do czego to podłączyć ? Ciekawe... w aukcji jest napisane że obsługuje liczniki ze wskazówkowym analogowym zegarkiem, a jak ktoś ma cyfrowy, to co już d*pa? Nie d*pa, tylko są to wtedy zegary poliftowe i nie potrzebujesz żadnych adapterów can-bus, bo cany masz już w liczniku. Wtedy się wpinasz analogicznie CAN-H i CAN-L do 5 i 6 pinu szarej wtyczki i analogicznie do canów w radiu i kodujesz w 62 odpowiednio do tego co masz (radio, automat, multikiera, jeśli samo radio to wartość 5). No chyba, że w radiu też jest podłączenie pod DATA ENA CLOCK, ale symphony II chyba już lata po CANie z tego co kojarzę. przepraszam moja wina, kanały pomylilem Kaju zdecyduj się, 1 czy 5
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 1, bo 5 to jest radio i navigation, czyli 1+4=5. Samo radio to 1, ale jakbyś dał 5 to też Ci będzie szczekać
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 1, bo 5 to jest radio i navigation, czyli 1+4=5. Samo radio to 1, ale jakbyś dał 5 to też Ci będzie szczekać i teraz Kaju usiądź jak stoisz, po przekodowaniu radia z wartości 1 na 5 przestało się samoczynnie wyłączać czemu?? nie mam pojęcia
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 1, bo 5 to jest radio i navigation, czyli 1+4=5. Samo radio to 1, ale jakbyś dał 5 to też Ci będzie szczekać i teraz Kaju usiądź jak stoisz, po przekodowaniu radia z wartości 1 na 5 przestało się samoczynnie wyłączać czemu?? nie mam pojęcia Cieszę się bardzo To i Ty teraz usiądź jak stoisz. Z kolegą cwiara uruchomiliśmy dzisiaj u mnie w końcu górny FIS z RDSem z radia nie mogliśmy nic zwalczyć ze strzałkami na FISie z navi, bo nie szło zmienić kodowania głównego jego programem. A jak już siedzisz, to się kładź na glebe, bo ja mało nie dostałem orgazmu przed chwilą, jak zmieniłem kodowanie główne z pozycji... Komercyjnego VAGa 2,5 :shock3::polew::polew: strzałki na FISie ruszyły, nawet mogę wejść w poszczególne wyższe kanały w adaptacji, czego w cześniej nie mogłem i mam dziś plan się najebać z tej okazji
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 1, bo 5 to jest radio i navigation, czyli 1+4=5. Samo radio to 1, ale jakbyś dał 5 to też Ci będzie szczekać i teraz Kaju usiądź jak stoisz, po przekodowaniu radia z wartości 1 na 5 przestało się samoczynnie wyłączać czemu?? nie mam pojęcia Cieszę się bardzo To i Ty teraz usiądź jak stoisz. Z kolegą cwiara uruchomiliśmy dzisiaj u mnie w końcu górny FIS z RDSem z radia nie mogliśmy nic zwalczyć ze strzałkami na FISie z navi, bo nie szło zmienić kodowania głównego jego programem. A jak już siedzisz, to się kładź na glebe, bo ja mało nie dostałem orgazmu przed chwilą, jak zmieniłem kodowanie główne z pozycji... Komercyjnego VAGa 2,5 :shock3::polew::polew: strzałki na FISie ruszyły, nawet mogę wejść w poszczególne wyższe kanały w adaptacji, czego w cześniej nie mogłem i mam dziś plan się najebać z tej okazji o stary :polew::polew::polew: nic tylko pogratulować
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 No do tej pory miałem to nieuruchomione, bo nie miałem dojścia do sprzętu, jak się z moim magikiem pogryzłem jak zobaczyłem, jak mi się połączył radiem CANami w piny od modułu komfortu :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: po kluczyku się włączało, oświetlenie chodziło, ale kodowania głównego licznika nie szło zmienić, w adaptacje wejść nie mogłem, no i abs i kontrola trakcji mi nie raz raziło po oczach po tym numerze. Teraz jest jak należy i chleje z radości zdróweczko dziewczyny!
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Podejrzewam, że radio ma dosyć. Spróbuj załatwić inne i podpiąć dla sprawdzenia. ja Ci dam dość, gdzies na a6 wyczytałęm że też mieli taki problem i nie ma rozwiązania na forum... Błądzisz synu... przecież tam nikt nie siedzi. michals_87 ma takie radio u siebie i nic mu się nie dzieje. ja zawsze musze mieć ciekawe przypadki, po podłączeniu radia do fisa cyrki się zaczęły, nie wiadomo skąd i czemu... jak odepniesz je od fisa wszystko wraca do normy czyli nic mu nie dolega... Btw. Kaju na którym kanale koduje się europę, stany czy kanadę??
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Kodowanie główne trzecia cyfra. 1 Niemcy, 2 USA/Kanada i tą właśnie wartość chyba wpisujesz o ile dobrze pamiętam, żeby gonga uaktywnić, bo podejrzewam, że o to Ci chodzi?
Labiel Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Gong jest jak masz przekręcony kluczyk w stacyjce i otworzysz drzwi. Dźwięk dość przyjemny dla ucha - przynajmniej w moich starych licznikach
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Gong wszędzie był taki sam jak zrobisz test wyjść to możesz sobie go usłyszeć
Labiel Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Gong wszędzie był taki sam jak zrobisz test wyjść to możesz sobie go usłyszeć Oj chyba tak nie do końca. Zrobiłem to samo w licznikach z FIS i był mniej przyjemny. Na pewno o wiele głośniejszy i już deczko można powiedzieć wkurzający.
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 U mnie 1/2FIS i teraz FIS jest identyczny.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 no ja niby zakodowałem ale nie bangla pewnie krańcówki drzwi sa nie podłączone do tego gówienka bo przeciez piktogramu auta też nie mam mniejsza o to, walcze z radiem, siedze w aucie słucham pieprzonego radia i nie chce sie teraz wyłączyć... nie wiem co by to miało za związek ale gale mu wyłączyłem, ale co ma piernik do wiatraka jak to miałoby pomóc to nie wiem..
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 GALA jest po to, aby zwiększała/zmniejszała prędkość przy przyspieszaniu/zwalnianiu auta. A spróbuj 3 wpisać, nie pamiętam już dokładnie, na forum jest rozpiska głównego kodowania, poszukaj, ja nie szukam, bo już mam dobrze w bani ---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:02 ---------- Poza tym to bangla tylko przy włączonym kluczyku i chyba tylko przy drzwiach kierowcy, jak reszta drzwi nie wiem w sumie po h*j kodujesz, jak masz blaty z a6, gdzie info o otwartych drzwiach szło po module komfortu nie obejdziesz tego
r7adek Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Jak jest mowa o GALA to jak to się uruchamia ? Mam symphony II i jest tam wyjście GALA tylko co dalej ?
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Jak jest mowa o GALA to jak to się uruchamia ? Mam symphony II i jest tam wyjście GALA tylko co dalej ? Jak masz symphony II to info o prędkości idzie Ci po CANie, więc się GALĄ nie przejmuj zapomnij o niej i śpij spokojnie
assist Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Pytanie: Mam luzem zwykłą manetkę do avanta, póki nie trafie dedykowanej do fisa, chciałem wyrezac sobie switch'e w manetce. Czy tam poszczególne piny 17,18,19 zwierane są do masy przez manetke? pzdr. assist
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Pytanie:Mam luzem zwykłą manetkę do avanta, póki nie trafie dedykowanej do fisa, chciałem wyrezac sobie switch'e w manetce. Czy tam poszczególne piny 17,18,19 zwierane są do masy przez manetke? pzdr. assist W manetce oprócz tych sygnałów na poszczególnych pinach masz podłączenie do masy, więc po prostu robisz zworke i komunikat przeskakuje. Tak mniemam, ale niech ktoś to potwierdzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się