Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdz bledy jakie masz od hamulcow

ale jak do masy to na fisie powinna byc cisza z klockami bo one napewno po masie ida

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
sprawdz bledy jakie masz od hamulcow

ale jak do masy to na fisie powinna byc cisza z klockami bo one napewno po masie ida

Na początku jak zmasował Kajak to było okej. Jak do chaty wyjeżdżałem to się znów zapaliły :doh:

Opublikowano

Otrzymałem. Mefju, w zielonej kostce Ci kable przedłużałem, żeby można było wpiąć kostkę, to one są tylko na skrętke porobione i zaizolowane - w wolnej chwili odizoluj i zrób luty, żeby potem cyrków nie było :kwasny: Kamil, dostałem PW :wink:

Opublikowano
Otrzymałem. Mefju, w zielonej kostce Ci kable przedłużałem, żeby można było wpiąć kostkę, to one są tylko na skrętke porobione i zaizolowane - w wolnej chwili odizoluj i zrób luty, żeby potem cyrków nie było :kwasny: Kamil, dostałem PW :wink:

Kaju Koooorwa jak Ty mu to podłączyłeś że mu się cisnienie oleju świeci ?? :grin:

MILCZ!! :decayed: poszło wszystko zgodnie z rozpiską, jedyne co, to te terminale się nie chciały zgrać 58d/s, co dałem na sam koniec pod lewy postój, żeby miał podświetlenie. Do tej pory nie moge tego motywu ogarnąć, jakiś taki zagubiony jestem od tego momentu, błądze gdzieś myślami, jakoś tak dziwnie się czuje, jakby kooooowa koniec świata nadchodził.... O f*ck, jutro 21!!!!!! :decayed::decayed::decayed:

ale jak pali się cisnienie oleju tzn że jest lipa... przecież, nie powinno bo coś takiego też istniało w starym liczniku, pod żadnym pozorem cisnienie nie powinno sie palić i żaden czujnik tego nie załatwi... :whistling::decayed:

Opublikowano
Otrzymałem. Mefju, w zielonej kostce Ci kable przedłużałem, żeby można było wpiąć kostkę, to one są tylko na skrętke porobione i zaizolowane - w wolnej chwili odizoluj i zrób luty, żeby potem cyrków nie było :kwasny: Kamil, dostałem PW :wink:

Tak jest szefie :hi: Szyba da się ogarnąć tą lampę aladyna?

Opublikowano
Otrzymałem. Mefju, w zielonej kostce Ci kable przedłużałem, żeby można było wpiąć kostkę, to one są tylko na skrętke porobione i zaizolowane - w wolnej chwili odizoluj i zrób luty, żeby potem cyrków nie było :kwasny: Kamil, dostałem PW :wink:

Tak jest szefie :hi: Szyba da się ogarnąć tą lampę aladyna?

no musi się dać bo u mnie cisnienie nie wy***prza, a przecież jak czerwonyy alladyn nadchodzi to kaplica jest... przynajmniej w dieslu :decayed: ogolnie ja mam podpięte ciśnienie oleju pin stary do nowego odpowiadającego za oleum i jest ok, albo styk gdzieś Ci się gubi albo stawiam diagnoze że coś jest no ten teges rozjebundes... :grin:

na powaznie sprawdź pin 10 w niebieskiej kostce 32 pinowej, jak tam nie masz to spr 16 w zielonej 32 pinowej, jak będzie w 16 to zmień na 10 pin niebieskiej i zobacz czy alladyn zniknie :decayed:

Opublikowano

Ma podłaczony jeden i drugi. Nie wierzę w to, że się pojebałem z tymi dwoma. Chociaż w sumie 50% szans na to jest... :facepalm:

Opublikowano
Ma podłaczony jeden i drugi. Nie wierzę w to, że się pojebałem z tymi dwoma. Chociaż w sumie 50% szans na to jest... :facepalm:

Panie jeden z nich ma być podłącony nie dwa chyba...

---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ----------

nie no halo chwila porąbało mi się, 16 w zielonej przecież za sensor i temp odpowiada, niebieska 10 to cisnienie...

Opublikowano
Jutro z rana zobaczę co tam się dzieje. W razie problemów zadzwonię do Karola :wink:

on Ci popsuje :grin:

na pewno cisnienie powinno być jedno bo z przedlifta nie wychodziło za niskie i za wysokie, więc pin był jeden i bodajże idzie on do 10 pinu niebieskiej, przynajmniej ja tak mam i tak to bangla, jedynie sensor mnie wkurza...:decayed: i radio...:decayed: i sprzęglo...:decayed: iii... :grin:

Opublikowano

Do niebieskiej wtyczki na bank mu włożyłem, do zielonej puściłem temperature/poziom w zielonej, ale że mają wskaźniki inne działanie, to dlatego mu może wyjebywać sensor też do góry.

Opublikowano

sensor w starszych modelach można było zmasować, a w poliftach idzie chyba jakoś impulsowo, bo jak za każdym razem podasz mu masę to milknie szmata, a jak nastałe zmasujesz to zapomnij, no ale ta czerwona lampa alladyna mnie niepokoi, nie powinno tak być i sensor tu nie ma ni chu chu... :decayed:

Opublikowano

Kto sie zna troszke na programowaniu?

Opublikowano

arre Ty madry odrazu sie taki urodziles nie chcesz powiedziec nie neguj innych pytan po to jest forum pytam bo chce sobie sam to ogarnac nie Ty to ktos bardziej zyczliwy podpowie a moze do Ciebie podjade i mi zrobisz bo tylko Ty umiesz?

Przeszkadzam Ci ..... nie odpowiadaj nie widze problemu nie tylko ty tu jestes

Opublikowano
arre Ty madry odrazu sie taki urodziles nie chcesz powiedziec nie neguj innych pytan po to jest forum pytam bo chce sobie sam to ogarnac nie Ty to ktos bardziej zyczliwy podpowie a moze do Ciebie podjade i mi zrobisz bo tylko Ty umiesz?

Przeszkadzam Ci ..... nie odpowiadaj nie widze problemu nie tylko ty tu jestes

eee chłopaki bez zbędnej spiny :decayed:The a4 w czym Ci pomóc?

Opublikowano

znalazłem w sadzie gdzie jest zapisany prędkościomierz i ładnie przeskalowało mi z angola na europe tylko wywala napis def. Pewnie suma kontrolna mu się nie zgadza a ja nie mogę sobie z tym poradzić może ktoś z was potrafi to ogarnąć wrzucam jpeg z komórkami którymi podmieniłem

c9089405eb844bc1m.jpg

---------- Post dopisany at 17:01 ---------- Poprzedni post napisany at 15:46 ----------

dodam jeszcze diagram jak to się prezentuje

bb314b2fb74a9b38m.jpg

Opublikowano

Przydałoby się dorwać z liczników o jednakowym numerze dwa wsady - angola i europe i wtedy spróbować zrobić edycję. Czy po edycji hexa musiałeś dopisywać klucze?

Opublikowano

za każdym razem po wgraniu hexa chce adaptacje kluczy

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ----------

dorwałem jeden wsad od Europy o numerze 8d0 920 931 tylko wydaje mi się że jest on od disla bo obroty kłamią mocno ale sprawdziłem te wiersze co edytowałem to jest to samo co w dieslu europejskim

---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:52 ----------

i ze wsadami ciężko bo nawet jak ktoś ma to nie chce się podzielić szukam na necie i nic nie mogę znaleźć

Opublikowano

Karol nie chcesz tą tarczką się zamienić? Dzisiaj nie zdążyłem ogarnąć tego licznika ale jutro zasiadam :kox:

Opublikowano

Może masz przekłamanie ze względu na kodowanie cylindrów, ja u siebie jak zakoduje na cztery cylindry, to na wolnych mi pokazuje około 1300, także uwzględnij też to. Ja mam wsady od diesla i jeden od 1,8T anglika, jeśli chcesz, to Ci go podrzuce :hi:

---------- Post dopisany at 19:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ----------

Karol nie chcesz tą tarczką się zamienić? Dzisiaj nie zdążyłem ogarnąć tego licznika ale jutro zasiadam :kox:

Ja mam tarczkę od anglika, tylko muszę ją odebrać od kumpla :wink:

Opublikowano

Takie buty. A później trzeba programować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...