xxxSzYbAxxx Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Ja jutro chcę ogarnąć te świecące klocki i ten olej. Przypomnijcie które piny to były bo zapomniałem :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: załamujesz chłopie... klocki - pin 2 w niebieskiej 32 pin, olej - pin 10 też niebieska
hydzio Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Witam wszystkich! Przeczytałem temat zmiany licznika na ten z FISem do 100-tnej strony - dalej już nie umiem, bo mnie oczy rozbolały . Autko mam z 1997 roku, 1,9 Tdi AFN Avant B5, licznik jak wiadomo bez immo produkcji VDO, numer 8D0 919 034. Zestaw do założenia FISa już mam: manetka, kostki, kable i licznik, który pochodzi z anglika, z benzyny i ma numer 8D0 919 034 B (nie wiem z jakiej wersji silnikowej). Kwestia jest tego typu, że koniecznie chcę przerzucić tarcze obrotów i prędkości ze starego do nowego licznika. W związku z powyższym pytania: czy prawdą jest, że wsadem(-ami) EU, które przyjmie powyższy licznik i dieslowskie tarczki są 8D0 919 034 E, 8D0 919 033 N lub 8D0 919 034? (info znalazłem w tym poście) czy znajdzie się ktoś taki kto ma jeden z powyższych wsadów i/lub robił taką operację? czy znajdzie się ktoś taki, kto będzie miał sprzęt i umiejętności, żeby wymienić wsad i ustawić wskazanie przebiegu zgodnie z moim aktualnym stanem? wierzę w Was (moja lokalizacja Nowy Sącz lub Sanok i od tych dwóch miejsc w promieniu 200 km umiem się dostać) albo czy znajdzie się ktoś taki, który miałby do sprzedania/zamiany dieslowski licznik z FISem do mojego rocznika (przedliftowy) na mój anglik FIS benzyna? Ogólnie cały temat podpięcia ogarniam, więc reszta dla mnie jest jasna. Jeszcze jedno: czy przelutowwanie/przeniesienie wskazników obrotów i prędkości z mojego starego dieslowskiego licznika do tego z FISem coś da? Jeśli chodzi o różnice to wykryłem, że oporność cewek w odpowiednich silniczkach/napędach wskazówek w liczniku benzynowym jest trochę wyższa niż w dieslowskim (badane dwa które posiadam), co mogłoby wskazywać, że wskazówka obrotomierza wychylałaby się wyżej przy tym samym sygnale... Dzięki za pomoc. Sory za długi post, ale wolę załatwić wszystko za jednym zamachem. Pozdrawiam
xxxSzYbAxxx Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Witam wszystkich!Przeczytałem temat zmiany licznika na ten z FISem do 100-tnej strony - dalej już nie umiem, bo mnie oczy rozbolały . Autko mam z 1997 roku, 1,9 Tdi AFN Avant B5, licznik jak wiadomo bez immo produkcji VDO, numer 8D0 919 034. Zestaw do założenia FISa już mam: manetka, kostki, kable i licznik, który pochodzi z anglika, z benzyny i ma numer 8D0 919 034 B (nie wiem z jakiej wersji silnikowej). Kwestia jest tego typu, że koniecznie chcę przerzucić tarcze obrotów i prędkości ze starego do nowego licznika. W związku z powyższym pytania: czy prawdą jest, że wsadem(-ami) EU, które przyjmie powyższy licznik i dieslowskie tarczki są 8D0 919 034 E, 8D0 919 033 N lub 8D0 919 034? (info znalazłem w tym poście) czy znajdzie się ktoś taki kto ma jeden z powyższych wsadów i/lub robił taką operację? czy znajdzie się ktoś taki, kto będzie miał sprzęt i umiejętności, żeby wymienić wsad i ustawić wskazanie przebiegu zgodnie z moim aktualnym stanem? wierzę w Was (moja lokalizacja Nowy Sącz lub Sanok i od tych dwóch miejsc w promieniu 200 km umiem się dostać) albo czy znajdzie się ktoś taki, który miałby do sprzedania/zamiany dieslowski licznik z FISem do mojego rocznika (przedliftowy) na mój anglik FIS benzyna? Ogólnie cały temat podpięcia ogarniam, więc reszta dla mnie jest jasna. Jeszcze jedno: czy przelutowwanie/przeniesienie wskazników obrotów i prędkości z mojego starego dieslowskiego licznika do tego z FISem coś da? Jeśli chodzi o różnice to wykryłem, że oporność cewek w odpowiednich silniczkach/napędach wskazówek w liczniku benzynowym jest trochę wyższa niż w dieslowskim (badane dwa które posiadam), co mogłoby wskazywać, że wskazówka obrotomierza wychylałaby się wyżej przy tym samym sygnale... Dzięki za pomoc. Sory za długi post, ale wolę załatwić wszystko za jednym zamachem. Pozdrawiam fajnie że długi w końcu wszystko w jednym miejscu, co do zmiany wsadu to assist powinien Ci jakoś pomóc bo wiem że ogarnia te tematy. Co do silniczków w liczniku wydaje mi się że nie trzeba ich zmieniać, wsad powinien załatwić sprawę jak i odpowiednie zakodowanie. Jak chcesz inny licznik to w dziale sprzedam widziałem, że chłopaki sprzedają przedlifty z fisem.. Ale jesli miałbym być szczery to lepiej pobawić się, zainwestować trochę więcej bo zbiorniczek miska etc i założyć poliftowy licznik z fisem z białym podświetleniem bo to zupełnie inna liga.. wiem co mówię, bo miałem kryzys podczas zakładania swojego () i miałem fisa przedliftowego ale jak zobaczyłem jak to wygląda to mialem niedosyt i rezałem polifta co do tarczek z numerami niestety Ci nie pomogę, ale ktos tu na pewno ogarnie temat
kaju Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Silniczków nie musisz ruszać, wsad w zupełności załatwi sprawę.
assist Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 ponieważ zostałem wywołany do tablicy, wtrącę swoje trzy grosze: czy to aby nie jest licznik uk-nsi ? jesli tak, to wsad tylko poprzez programator (93s56) przez obd nie pojdzie pzdr. assist
hydzio Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 fajnie że długi w końcu wszystko w jednym miejscu, co do zmiany wsadu to assist powinien Ci jakoś pomóc bo wiem że ogarnia te tematy. Co do silniczków w liczniku wydaje mi się że nie trzeba ich zmieniać, wsad powinien załatwić sprawę jak i odpowiednie zakodowanie. właśnie nie chcę wchodzić w grę ze zmiana silniczków Jak chcesz inny licznik to w dziale sprzedam widziałem, że chłopaki sprzedają przedlifty z fisem.. widziałem dyskusję, ale chyba się zakończyła już zakupem co do tarczek z numerami niestety Ci nie pomogę, ale ktos tu na pewno ogarnie temat tarczki po przeładowaiu wsadu przerzuciłbym swoje, nie ma z tym problemu ponieważ zostałem wywołany do tablicy,wtrącę swoje trzy grosze: czy to aby nie jest licznik uk-nsi ? jesli tak, to wsad tylko poprzez programator (93s56) przez obd nie pojdzie dzięki za włączenie się do dyskusji:thumbup1:, oba liczniki, mój obecny bezfisowy dieslowski i benzyna fisowy z anglika są od VDO, nawet z tego samego rocznika i mają między są sobą miesiąc różnicy . Czytając rożne info z rożnych miejsc, miedzy innymi z tego tematu myślałem, że do przedliftowych liczników generalnie rzecz biorąc zmiana wsadu polega na operacji z programatorem - czy się mylę?
assist Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Odpadam, rano niestety trza wstac, jak wróce z fabryki dam znaki. Z tego co kojarze, nie wyszarpie wsadu i nie zapisze przez linie k (uk-nsi) tylko programator, chyba ze to rzeczywiście vdo - wtedy spox jutro tez jest dzien. Trzymajcie sie Pany, zazdroszczę Tym, którzy jutro lezą kołami do góry pzdr. assist
Marcin6 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Adapter Kabelbaum MFA FIS Tacho Nachrüstung Audi A4 B5 | eBay Ciekawe co to za adapter Może przedlift do polifta? Ja nie rozkminiam niemieckiego, a wujek google niezbyt zrozumiale to przetłumaczył :/
hydzio Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Odpadam, rano niestety trza wstac,jak wróce z fabryki dam znaki. Z tego co kojarze, nie wyszarpie wsadu i nie zapisze przez linie k (uk-nsi) tylko programator, chyba ze to rzeczywiście vdo - wtedy spox jutro tez jest dzien. Trzymajcie sie Pany, zazdroszczę Tym, którzy jutro lezą kołami do góry pzdr. assist na 100% VDO mam ten angielski, jutro mogę zrobić nawet foto - twoje info mnie trochę uspokaja no ja kolami jutro nie leżę - ale do pracy mnie zawozić nie muszą
xxxSzYbAxxx Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Adapter Kabelbaum MFA FIS Tacho Nachrüstung Audi A4 B5 | eBayCiekawe co to za adapter Może przedlift do polifta? Ja nie rozkminiam niemieckiego, a wujek google niezbyt zrozumiale to przetłumaczył :/ Panie toż to wiązka od ecu do licznika.. tylko po co tyle kabli... ?? pewnie pociągnęli spalanie i nie wiem co jeszcze widać jedynie że to 2 wiązki są bo jedna ma 32 pinowe złącze szare a druga 20 pinowe czerwone.. wszystko będzie si ale ja tam widze jakieś oczko... plus po zaplonie? Kaju oświeć mnie o co cho ? ---------- Post dopisany at 00:43 ---------- Poprzedni post napisany at 00:41 ---------- ale na nic się to zda jak ktoś ma dorobione pół auta
arre Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Karol wgrales w koncu ten wsad co Ci wyslalem?
kaju Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Dzisiaj będę próbował,bo moim vagcomem nie mogłem wejść w adaptacje kluczy, w ogóle kanał miałem niedostępny, więc byłaby pipka. A w święta za takie rzeczy się nie biorę.
misiek547 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 jak by ktoś miał problem ze wsadem to proponuje pisać na tym niemieckim forum co podawałem wcześniej i jest tam kolo o niku consi mi przeprogramował licznik z mil na km i wszystko działa idealnie widać że wie o co chodzi
assist Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 kaju, a w measuring block 024 jakie masz wartosci?
kaju Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 kaju, a w measuring block 024 jakie masz wartosci? Sprawdzę za chwilę, bo będę szedł jeszcze do auta. Ci co mają blaty poliftowe z A4, spróbujcie w kanale 19 zmienić pierwszą wartość kodowania, powinny Wam się oświecać poszczególne elementy licznika przy samym zapłonie, ja z Arkiem dzisiaj przez telefon właśnie to kminiłem, kiedyś szukałem, nawet znalazłem w necie, ale potem o tym zapomniałem i dzisiaj mi się przypomniało. 1 to same wskazówki, 2 to same blaty, 3 blaty i wskazówki, dalej już nie sprawdzałem, zostałem przy swoim standardowym kodowaniu, czyli 10011. Jeśli pójdzie, to fajnie, a jeśli nie pójdzie, no to trzeba grzebać we wsadzie
xxxSzYbAxxx Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 a może ktoś ma licznik od a6 po pełnym lifcie?? z chęcią przygarnę
kaju Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 a może ktoś ma licznik od a6 po pełnym lifcie?? z chęcią przygarnę A to Ty nie masz poliftowego?! czy nie działa to u Ciebie? ---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ---------- a może ktoś ma licznik od a6 po pełnym lifcie?? z chęcią przygarnę No ja mam u siebie, ale nie na sprzedaż
arre Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 ja mam licznik z a6 a nawet dwa z idealnymi fisami jeden po minilifcie drugi polifcie ale przechodzic bedzie rechabilitacje pamieci
assist Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 wydaje mi się, ze jeśli nie można się zalogować (pin) to meas. 24 pokazany jest czas w minutach kiedy można bedzie sie zalogowac Tak mi cos skacowany mozg projekcje wyświetla.. głowy nie dam uciać.. check it! BTW: czy na stole mogę spr ten patent z oświetleniem poszczególnych elementów? pzdr. assist ---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 19:20 ---------- no i co z tymi furtkami/bagarkiem? w aszóstkowych budzikach? wsad załatwi sprawe, czy jakis sygnał trza spreparowac na wejscie?
kaju Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 wydaje mi się, ze jeśli nie można się zalogować (pin) to meas. 24 pokazany jest czas w minutach kiedy można bedzie sie zalogowac Tak mi cos skacowany mozg projekcje wyświetla.. głowy nie dam uciać.. check it! BTW: czy na stole mogę spr ten patent z oświetleniem poszczególnych elementów? pzdr. assist Rozwiń, bo nie do końca ogarniam, za chwilkę pójdę sprawdzić wartość tego kanału u mnie. Na stole powinieneś sprawdzić, jeśli podepniesz się pod zasilanie i linię K.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się