Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Immo to znaczy? Zakodować, jak to mniej więcej wygląda? Zwykły VAG-Com wystarczy? I jak z kostkami? Bardzo motka i trzeba ciągnąć przez pół auta? Mam po lift z 99r

Dopisanie kluczyków, które masz, bo nie odpalisz auta. VC powinno Ci wystarczyć, ale jeśli tego nie robiłeś nigdy - nie rób tego. Kostkę musisz dołożyć szarą tylko, bo zieloną i niebieską po prostu wpinasz w nowy licznik :wink: po krótce, musisz zdjąć fajere, żeby manetke zmienić, podłączyć się manetką z szarą wtyczką, do wtyczki musisz podłączyć sygnały z drzwi, sygnały z radia (chyba, że masz nie ori radio, to wyjebane), zmasować 3 piny, żeby Ci ryja nie darł, no i to w sumie tyle...

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A sygnały z drzwi jakoś w miarę wysoko przy kolumnie są? Czy trzeba szukać w desce?

Tą kostke gdzieś na alledrogo się kupi?

Opublikowano
A sygnały z drzwi jakoś w miarę wysoko przy kolumnie są? Czy trzeba szukać w desce?

Tą kostke gdzieś na alledrogo się kupi?

Na forum kupisz u chłopaków, co handlują gratami, a sygnały masz w prawym słupku A gdzieś w nogach. Nie pamiętam jakie kolory kabli.

Opublikowano

Olać to, ostatnie pytanie - jakiś kontakt do Grzanka85?

Dodatkowo, czy ten wyświetlacz będzie "w pełni sprawny" ? Tzn. spalanie itd?

I pytanie, jest różnica czy mam 1/2 FIS czy bez fis? I jaki licznik kupić? Z analogowym zegarkiem czy cyfrowym?

Opublikowano

Z cyfrowym zegarkiem kupuj. Tak, będzie pokazywać spalanie, zasięg i inne h*je muje dzikie węże :wink:

Opublikowano

Ogolnie musze podziekowac tu oficjalnie WAM koledzy za podpowiedzi i pewnie nie raz tu o cos zapytam ale DZIEKI WIELKIE GRZANEK 85 I VAUXHAL 95 SA REZACZE I dziekuje chlopaki POLECAM NADE WSZYSTKO

Opublikowano
Ogolnie musze podziekowac tu oficjalnie WAM koledzy za podpowiedzi i pewnie nie raz tu o cos zapytam ale DZIEKI WIELKIE GRZANEK 85 I VAUXHAL 95 SA REZACZE I dziekuje chlopaki POLECAM NADE WSZYSTKO

Klape ogarnąłeś na FISie?

Opublikowano

A za skur..NIE

Powiem Ci Kaju ze od niedzieli nie mialem czasu ale jutro musze sie zawziac ale jak sie za to wziasc

---------- Post dopisany at 22:40 ---------- Poprzedni post napisany at 22:35 ----------

1 Klapa

2 Drzwi

3 ta temperatura mnie niepokoi

4 emulator

5 spalanie bo wedle mnie duuzo zaniza

Czy moze KAJU masz pomysl na te problemy lub koledzy

Oczywiscie jak to ogarne rowniez podziekuje i powtarzam ze jak do tej pory kilku stad mi pomoglo ale nie chwale dnia przed zachodem

Opublikowano

STASIU227 dzięki...doszło wczoraj:wink:, tylko na pewno nie wysłałeś tego w pon:whistling:...pocztę Ci zamknęli:grin:

...ale żeście nayebali tych stron :shock3::wink:, widzę ciekawe pytania i równie ciekawe odpowiedzi:wink:

Opublikowano
A za skur..NIE

Powiem Ci Kaju ze od niedzieli nie mialem czasu ale jutro musze sie zawziac ale jak sie za to wziasc

---------- Post dopisany at 22:40 ---------- Poprzedni post napisany at 22:35 ----------

1 Klapa

2 Drzwi

3 ta temperatura mnie niepokoi

4 emulator

5 spalanie bo wedle mnie duuzo zaniza

Czy moze KAJU masz pomysl na te problemy lub koledzy

Oczywiscie jak to ogarne rowniez podziekuje i powtarzam ze jak do tej pory kilku stad mi pomoglo ale nie chwale dnia przed zachodem

Kolego ;)

punkt 1 i 2 by to ogarnac zakup licznik z a4 z licznikiem z a6 tego nie ogarniesz ( roznica jest w sterowaniu licznikow a6 ma po MODULE KOMFORTU )

punkt 3 z temperatura to jest jedna wielka niewiadoma i ja do tej pory nie doszedlem o co chodzi mimo ze wymienialem licznik z a6 na licznik z a6

4. emulator czujnika temp oleju rozwiaze tylko wyswietlanie oli sensor - temp oleju nie bedzie

5. spalanie ustaw w bloku 3 itd

:hi:

qr** ledwo zyje 16h w kanale i sprzeglo nowe :kox:

Opublikowano
A za skur..NIE

Powiem Ci Kaju ze od niedzieli nie mialem czasu ale jutro musze sie zawziac ale jak sie za to wziasc

---------- Post dopisany at 22:40 ---------- Poprzedni post napisany at 22:35 ----------

1 Klapa

2 Drzwi

3 ta temperatura mnie niepokoi

4 emulator

5 spalanie bo wedle mnie duuzo zaniza

Czy moze KAJU masz pomysl na te problemy lub koledzy

Oczywiscie jak to ogarne rowniez podziekuje i powtarzam ze jak do tej pory kilku stad mi pomoglo ale nie chwale dnia przed zachodem

Punkty 1 i 2 rozwiń. Temperatura oleju tak? No to czujnik w misce musisz mieć. Inaczej tego nie ruszysz. Punkt 4 - co a emulator? Do czego? Punkt 5 już odpowiedziałem kilka postów wcześniej - kanał 3 w adaptacji, wartość nominalna to 100. Zakres regulacji masz od 85 do 125.

Opublikowano
no i Panowie powiem tak - piz** blada chu* w krzakach i ku*wa nie wiem jak dalej to nazwać... :facepalm:

wypróbowałem wszelkie kombinacje konfiguracyjne... wszelkie kanały adaptacji przetrzepane w uja... :facepalm:

a obrotomierz jak leżał tak leży i ciśnienie oleju jak wyskakiwało z przeraźliwym wrzaskiem tak wyskakuje... :facepalm:

Ja nie wiem czasem i zastanawia mnie ta mysl czy sie czasem w niektorych licznikach po 2001r - polifty vin-u nie dopisuje :jerk:

bo z tego co wiem problemy z olejem nawet na wielu licznikach wyskakiwaly niektorym kolega... ale by to stwierdzic najlepiej by bylo kupic ori nowy czujnik oleju w miske...

pal licho sensor panie... tu sie wpierd**a czerwony alladyn... :facepalm:

Podaj maila to prześle Ci rozpiskę pinów w przedlifcie , po pólifcie i po lifcie . porównasz sobie wyjścia sygnałów. W ELSIE znalazlem pełne rozpiski.

Opublikowano
no i Panowie powiem tak - piz** blada chu* w krzakach i ku*wa nie wiem jak dalej to nazwać... :facepalm:

wypróbowałem wszelkie kombinacje konfiguracyjne... wszelkie kanały adaptacji przetrzepane w uja... :facepalm:

a obrotomierz jak leżał tak leży i ciśnienie oleju jak wyskakiwało z przeraźliwym wrzaskiem tak wyskakuje... :facepalm:

Ja nie wiem czasem i zastanawia mnie ta mysl czy sie czasem w niektorych licznikach po 2001r - polifty vin-u nie dopisuje :jerk:

bo z tego co wiem problemy z olejem nawet na wielu licznikach wyskakiwaly niektorym kolega... ale by to stwierdzic najlepiej by bylo kupic ori nowy czujnik oleju w miske...

pal licho sensor panie... tu sie wpierd**a czerwony alladyn... :facepalm:

Podaj maila to prześle Ci rozpiskę pinów w przedlifcie , po pólifcie i po lifcie . porównasz sobie wyjścia sygnałów. W ELSIE znalazlem pełne rozpiski.

mojego maila masz? :wink: podeślij i do mnie.

Opublikowano

A niech zrobi test zegarow i zobaczy czy ruszy sie wskazowka od obrotow. Moze cos zwalone jest?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano
A niech zrobi test zegarow i zobaczy czy ruszy sie wskazowka od obrotow. Moze cos zwalone jest?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tak podejrzewam, zobaczymy za chwile.

Opublikowano

I ja podziękować powinienem...

DZIĘKUJE kolegom... za pomoc w odpaleniu licznika...

dzisiaj dokończyłem dzieło i zostało jedynie stopniowo kupować zbiorniczki z czujnikami po lifcie, czujnik ciśnienia oleju i nieszczęsną misę z czujnikiem do AFNa...

na razie wszystkie czujniki co ich nie ma do masy, dziś zapiąłem spalanie, temp. z klimatronika i przewaliłem kabel co w przedlifcie jest w niebieskiej na 24 pod 29 w niebieskiej po II lifcie... - poziom płynu hamulcowego....

Opublikowano
A niech zrobi test zegarow i zobaczy czy ruszy sie wskazowka od obrotow. Moze cos zwalone jest?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tak podejrzewam, zobaczymy za chwile.

Na teście jest wszystko jak należy, obrotomierz nadal leży, na moi wsadzie też, ale uaktywnił mu się kanał 19, czyli zmiana podświetlenia poszczególnych elementów po zapłonie :decayed: ale co z obrotomierzem i alladynem, jak zapnie licznik minilifta, to jest wszystko dobrze.

Opublikowano

A wyjscia przewodow takie same wg rozpiski co podeslalem? Nie rozni sie pinout w półlifcie i po lifcie?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano
A wyjscia przewodow takie same wg rozpiski co podeslalem? Nie rozni sie pinout w półlifcie i po lifcie?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ma zaaplikowaną rozpiskę zgodnie z licznikiem, czyli całkiem poliftową. Mój jedyny pomysł to taki, że na zielonej wtyczce pin 15 jest temperatura i poziom oleju. Maciek nie ma czujnika podłączonego w misce i dlatego mu alladyna wyrzuca, bo tam też jest przecież pomiar poziomu oleju. Innego pomysłu nie mam, to samo mi się działo jak u Mefja zmieniałem licznik, alladyna mu wyrzucało, a na jego przedlifcie tego nie było. Nic innego nie wymyślę w tym przypadku. Teraz jeszcze co z sygnałem obrotów, bo to też mu padło jak mucha, a na teście elementów jest OK.

Opublikowano

leze i kwicze Pany... wszystko jak nalezy na minilifcie wszystko dziala na tym nic... mam dosc na dzisiaj, dziekuje..:facepalm:

testy ok, nawet widac ze obr wstaje po wl zaplonu z pozycji agonalnej na zero ale dalej nic, alladyn wy***prza nie mam pomyslow... cos z licznikiem musi byc nie tak bo co innego.. na minilifcie nie ma alladyna, obr zyja choc na poczatku tez nie dzialaly a po odpowiednim kodowaniu wszystko wstalo.. a tu..tu to jedna wielka porazka jedynie co po zmianie wsadu okazalo sie ze licznik moze zyskac pare dodatkowych opcji.. :decayed:

radio juz komunikuje sie jak nalezy z licznikiem czyli to na czym mi zalezalo ale reszta... reszta jest nie do przyjecia przynajmniej przeze mnie bo nie dam rady z lezacymi obrotami i alladynem latac...

napisalem do Vauxhalla zobaczymy jak bd, chcialem sobie polepszyc a znalazlem sie w ciemnej d*pie, dziekuje pozdrawiam, tyle moich zali..:facepalm:

---------- Post dopisany at 00:55 ---------- Poprzedni post napisany at 00:51 ----------

jeszcze avast kompa skanuje i sie pindoli... :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...