Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pucek ta palemka się pojawi...na pewno, tzn aktualizacja czasu ja to miałem w starym bez fisa, pojawiała się i nikła. Czasem nawet kilka dni non-stop świeciła:wink:

No ja tego nigdy nie miałem więc pytam, byłem przestawić zegar, pójdę za godzinę zobaczyć jaki efekt:wink:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no ogólnie zawsze po odłaczeniu aku ginie palma, u mnie np wskakiwała w momencie jak sie gdzieś przejechałem, bo jak stało auto w garażu to nie mialo zasięgu i palma sie nie pojawiała... helmuty niby zegar atomowy mają, ale przez żelbet nie idzie... :grin::grin:

Opublikowano

wzorzec jest atomowy, transmisja idzie na 77.5 khz

(dwa nadajniki) fale długie.

Opublikowano

A takie głupie pytanie, jak rozróżnić licznik z fisem z A6 od A4?:facepalm:

Opublikowano
A takie głupie pytanie, jak rozróżnić licznik z fisem z A6 od A4?:facepalm:

numerem, poczatek jest inny :whistling:

Opublikowano

4BO xxx xxx x to A6? a jaki powinien mieć z A4?

Opublikowano

Minęła dobra godzina, auto stoi pod chmurką i palmy nie ma :decayed:

Kij z tym, jak się pojawi to fajnie a jak nie to trudno:wink:

Opublikowano
Minęła dobra godzina, auto stoi pod chmurką i palmy nie ma :decayed:

Kij z tym, jak się pojawi to fajnie a jak nie to trudno:wink:

no to się przejedź palma się pojawi :decayed:

Opublikowano

Mi w 1/2 fis po odłączeniu aku palma pojawiała się zawsze po nocy ;)

Opublikowano
Mi w 1/2 fis po odłączeniu aku palma pojawiała się zawsze po nocy ;)

a mi w nowych jeszcze sie nie pokazała.. :facepalm:

ktoś może mi powiedzieć czy licznik VDO 8d0 920 931 / 110.008.942/022 ma zegar sterowany radiowo??

Opublikowano

Kolego Pucek czyli co masz ta temp oleju? wymieniles licznik rozumiem i zaczelo smigac? :slina:

juz nic nie kumam o co chodzi z ta opadajaca wskazowka od tem oleju :facepalm:

qr** biere sie dzis za reanimacje pamieci w poliftowym a6 i zobaczymy co sie bedzie dzialo

tylko wsad jeszcze znajde...:kox:

Opublikowano

:hi:

4BO xxx xxx x to A6? a jaki powinien mieć z A4?

8d0 - to z A4

Opublikowano
Mi w 1/2 fis po odłączeniu aku palma pojawiała się zawsze po nocy ;)

a mi w nowych jeszcze sie nie pokazała.. :facepalm:

ktoś może mi powiedzieć czy licznik VDO 8d0 920 931 / 110.008.942/022 ma zegar sterowany radiowo??

Wg tego: [Audi A4] Modele i zamieniki Zegarów z Fisem to nie :(

Opublikowano
Mi w 1/2 fis po odłączeniu aku palma pojawiała się zawsze po nocy ;)

a mi w nowych jeszcze sie nie pokazała.. :facepalm:

ktoś może mi powiedzieć czy licznik VDO 8d0 920 931 / 110.008.942/022 ma zegar sterowany radiowo??

Wg tego: [Audi A4] Modele i zamieniki Zegarów z Fisem to nie :(

Tia ale w Dieslu jedyny z końcówką 931 który jest jest z zegarem radiowym...

a przy okazji info znalezione na jakiś wschodnich stronach mówi że niby ten licznik też w A6 był w 1999r

CarDamp Base :: Viewing: Audi A6 1999 93c86

dobra trza grzać do garażu konsole dłubać na polift..:grin:

Opublikowano
Kolego Pucek czyli co masz ta temp oleju? wymieniles licznik rozumiem i zaczelo smigac? :slina:

juz nic nie kumam o co chodzi z ta opadajaca wskazowka od tem oleju :facepalm:

qr** biere sie dzis za reanimacje pamieci w poliftowym a6 i zobaczymy co sie bedzie dzialo

tylko wsad jeszcze znajde...:kox:

Dokładnie tak, po prostu zmieniłem licznik na ori polifta z benzyny i działa, w poprzednim miałem kombinowany soft i nie działało, widocznie to było winne, a Ty grzebałeś coś z wsadem u siebie?

Opublikowano

Panowie opiszę problem. Po zmianie licznika na poliftowy na zegarze palą mi się klocki oraz olej. Jest to uciążliwe bo po przejechaniu paru metrów zapika 3 razy i nie mam możliwości korzystania z FISu ponieważ ciągle świeci się "Lampa Aladyna" :decayed: no ale wczoraj Michaś stwierdził że da się to obejść po przez zmianę kodowania licznika. I teraz do was pytanie czy jest to możliwe? Oraz jak to wykonać bo jestem zielony :sick3:

Opublikowano
Panowie opiszę problem. Po zmianie licznika na poliftowy na zegarze palą mi się klocki oraz olej. Jest to uciążliwe bo po przejechaniu paru metrów zapika 3 razy i nie mam możliwości korzystania z FISu ponieważ ciągle świeci się "Lampa Aladyna" :decayed: no ale wczoraj Michaś stwierdził że da się to obejść po przez zmianę kodowania licznika. I teraz do was pytanie czy jest to możliwe? Oraz jak to wykonać bo jestem zielony :sick3:

Kodowanie:

{Kombiinstrument / Instrument Cluster}

Steuergerät Codierung / Control Module Coding

STG 17 (Kombiinstrument) auswählen / Select 17 (Instrument Cluster)

STG Codierung -> Funktion 07 / Coding -> Function 07

??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (bis MJ 2000) / ??xxx: Extra-Options (through MY 1999)

+00 - keine Mehrausstattung / no Extra Options

+01 - Bremsbelagverschleißanzeige aktiv / Brake pad warning active

+02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv / Seatbelt warning active

+04 - Waschwasseranzeige aktiv / Washer fluid warning active

+16 - Navigation aktiv / Navigation active

alladyn czy sensor? jak sensor zrób emulator :wink:

tu masz schemat jak go zrobić:

a1gdpii69

a tak powinien wygladać efekt koncowy:

x9gwvc387

:decayed:

koszt jak koledzy wspominali ok 10 zł.

Więc wystarczy zmienić kodowanie i zrobić emulator i będzie działać :decayed:

sprawdź jeszcze jakie masz wartośći na kanale 60 i 61..

powinieneś mieć na 60 wartość 1024 a na 61 - 256.. jak to nie pomoże, to zmień na 0.. :whistling:

Opublikowano
Kolego Pucek czyli co masz ta temp oleju? wymieniles licznik rozumiem i zaczelo smigac? :slina:

juz nic nie kumam o co chodzi z ta opadajaca wskazowka od tem oleju :facepalm:

qr** biere sie dzis za reanimacje pamieci w poliftowym a6 i zobaczymy co sie bedzie dzialo

tylko wsad jeszcze znajde...:kox:

Dokładnie tak, po prostu zmieniłem licznik na ori polifta z benzyny i działa, w poprzednim miałem kombinowany soft i nie działało, widocznie to było winne, a Ty grzebałeś coś z wsadem u siebie?

Ja mam swoj ori wsad eu pb przerzucony do szafy ktora byla angolskim dieslem z tego co pamietam

szafa z a6 do a6 wyswietlacze te same i jedyny moj problem to ta wskazowka opadajaca i oil min co 100 km :facepalm:

Opublikowano
Kolego Pucek czyli co masz ta temp oleju? wymieniles licznik rozumiem i zaczelo smigac? :slina:

juz nic nie kumam o co chodzi z ta opadajaca wskazowka od tem oleju :facepalm:

qr** biere sie dzis za reanimacje pamieci w poliftowym a6 i zobaczymy co sie bedzie dzialo

tylko wsad jeszcze znajde...:kox:

Dokładnie tak, po prostu zmieniłem licznik na ori polifta z benzyny i działa, w poprzednim miałem kombinowany soft i nie działało, widocznie to było winne, a Ty grzebałeś coś z wsadem u siebie?

Ja mam swoj ori wsad eu pb przerzucony do szafy ktora byla angolskim dieslem z tego co pamietam

szafa z a6 do a6 wyswietlacze te same i jedyny moj problem to ta wskazowka opadajaca i oil min co 100 km :facepalm:

szukaj innego wsadu widocznie coś nie pasuje. Swego czasu wrzucałem kilka wsadów do licznika i faktycznie jak wrzuciłem z wcześniejszą wersją softu d11 a miałem licznik z wersją d12 to wskazówka od oliwy opadała a jak dorwałem wsad d13 to jest wszystko ok może w tym jest problem

---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:22 ----------

aree jak chcesz mam od a4 pb eu może zadziała?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...