Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WhyMe, co do klockow hamulcowych to jesli masz licznik z bialym podswietleniem po 2000 roku to zmiana kodowania nic nie da. Masujesz pin2 w niebieskiej albo zielonej kostce, sprawdz dokladniej na schemacie

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Powiem wam ze jestem w szoku teraz jak na ten licznik patrzę :facepalm:

Dobra pytanie , idzie gdzieś kupić ori Eu tarczke prędkościomierza jeśli tak to za ile i czy ktoś z was ( pewnie cwiara :naughty: tylko nie szyba :polew:) wgralby mi wrazie co wsad , jeśli tak to za ile dukatów w sakiewce ?

---------- Post dopisany at 13:18 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ----------

Powiem wam ze jestem w szoku teraz jak na ten licznik patrzę :facepalm:

Dobra pytanie , idzie gdzieś kupić ori Eu tarczke prędkościomierza jeśli tak to za ile i czy ktoś z was ( pewnie cwiara :naughty: tylko nie szyba :polew:) wgralby mi wrazie co wsad , jeśli tak to za ile dukatów w sakiewce ?

Opublikowano
Powiem wam ze jestem w szoku teraz jak na ten licznik patrzę :facepalm:

Dobra pytanie , idzie gdzieś kupić ori Eu tarczke prędkościomierza jeśli tak to za ile i czy ktoś z was ( pewnie cwiara :naughty: tylko nie szyba :polew:) wgralby mi wrazie co wsad , jeśli tak to za ile dukatów w sakiewce ?

Jak sie postarasz to licznik eu czasem mozna wyrwac w okolicach 150 zl tylko te dziady zlomiarze nie chca pisac w jakim stanie fis :/

a co chcesz kupowac te angielsko-europejska szafe za 500 bilonu? :shock3:

Opublikowano

Miałem zamiar ale widzę ze lipa

Generalnie znam tego gościa osobiście co oferuje te liczniki i wiem ze wyświetlacze napewno są nowe ale nie wiedziałem ze to h*jowo zrobione angliki.

Szyba a czym różnią się te tarczki zamienniki ?

Opublikowano

jak by co ja będe miał za chwilę do pchnięcia poliftowy niestety angol ale z Fisem perfekto... i bez efektu alladyna i małym mankamentem w postaci niepodświetlania części wyświetlacza z infem z radia...

Chyba że Karol na eksperymenty wsadowe chce to bym zamienił wyświetlacze (jemu perfekt fis nie jest potrzebny)

Cały czas się zastanawiam co wybrać..

a może sobie do eksperymentów zostawić....:facepalm:

Opublikowano

Mi alladyn nie grozi bo mam polifta przecież z czujnikiem w misce juz :wink:

---------- Post dopisany at 14:19 ---------- Poprzedni post napisany at 14:12 ----------

Chyba ze to nie od jego braku krzyczy

A poka foto tego fisa i podswietlenia

Opublikowano
Miałem zamiar ale widzę ze lipa

Generalnie znam tego gościa osobiście co oferuje te liczniki i wiem ze wyświetlacze napewno są nowe ale nie wiedziałem ze to h*jowo zrobione angliki.

Szyba a czym różnią się te tarczki zamienniki ?

no tarcze nie oryginalne tylko zamienniki.. troszkę lipniej wykonane. ale ładne europejskie :decayed:

co do licznika - http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/liczniki-fis-przedlift-polift-256870/

ostatni post :wink:

Opublikowano

Nie dajcie sie namowic na zamienniki, bo jak bardzo cieplo to sie kurcza...

Opublikowano

Chyba ze to nie od jego braku krzyczy

A poka foto tego fisa i podswietlenia

Opublikowano
Chyba ze to nie od jego braku krzyczy

A poka foto tego fisa i podswietlenia

wieczorem fotkę wrzuce...

a alladyn od samego początku nie krzyczał... reszta czujników krzyczała poprawnie... może i coś uwalone jest tak jak podświetlenie części z infem z radia...

Opublikowano
Chyba ze to nie od jego braku krzyczy

A poka foto tego fisa i podswietlenia

wieczorem fotkę wrzuce...

a alladyn od samego początku nie krzyczał... reszta czujników krzyczała poprawnie... może i coś uwalone jest tak jak podświetlenie części z infem z radia...

Piotr przecież Ci mówię, że masz CAN`a włączonego w liczniku dlatego Ci ciśnienie wywala... :whistling:

najczęstszy objaw, że obroty nie chodzą i cisnienie oleju się wyrzuca, nie mówimy o sensorze... :whistling:

o ile obroty uda się jeszcze uruchomić to z ciśnieniem bywa ciężej, może sie okazać, że nie idzie go wyłączyć i nic tego nie zmieni, ani otwieranie maski ani nic, bo otwieranie maski pomaga na sensor a nie na czerwonego alladyna...

Opublikowano

A licznik z a6 różni się od a4 względem pinow czy nie czy podłączam go jakbym podlaczal z a4 ? Chodzi oczywiście o a6 polift , czy pływak od benzyny z a6 normalnie podejdzie do baku w a4

Opublikowano
A licznik z a6 różni się od a4 względem pinow czy nie czy podłączam go jakbym podlaczal z a4 ? Chodzi oczywiście o a6 polift , czy pływak od benzyny z a6 normalnie podejdzie do baku w a4

pod względem pinów sie nie różnią, ale pływak musisz podmienić, nie wiem jak w przypadku benzyny ale w dieslu pasuja.. :decayed:

Opublikowano

A licznik z a6 różni się od a4 względem pinow czy nie czy podłączam go jakbym podlaczal z a4 ? Chodzi oczywiście o a6 polift , czy pływak od benzyny z a6 normalnie podejdzie do baku w a4

---------- Post dopisany at 17:51 ---------- Poprzedni post napisany at 17:50 ----------

No to chyba zacznę polować na taki z a6

k**wa jak z telefonu pisze to coś mi się wypowiedzi dublują

Opublikowano

@kaju, myslalem, ze ogarnąłes temat i eu tarczka juz Ci zbedna..

tak to jest jak sie po łebkach czyta zaległe posty ;/

pzdr.

assist

Opublikowano

witam . chciałem się przyłączyć do tematu . Mam a4 b5 99 r.

obecnie mam zamontowany licznik z immo ale bez białego podświetlania i z zegarkiem analogowym . A chcę zamontować z pełnego lifta tj. zegarek cyfrowy i białe podświetlanie . Po zamontowaniu tego nowego licznika nie chodzi mi obrotomierz , świeci poducha , świeci ABS , i nie ma z nim komunikacji. Poniżej są zdjęcia. pytanie czy dam radę to zrobić . Posiadam vasa , vcds-a , i vag-commander . dopisanie kluczy czy odczyt pin to nie problem.

9995985500_1359380039.jpg

4406643400_1359380042.jpg

Opublikowano
witam . chciałem się przyłączyć do tematu . Mam a4 b5 99 r.

obecnie mam zamontowany licznik z immo ale bez białego podświetlania i z zegarkiem analogowym . A chcę zamontować z pełnego lifta tj. zegarek cyfrowy i białe podświetlanie . Po zamontowaniu tego nowego licznika nie chodzi mi obrotomierz , świeci poducha , świeci ABS , i nie ma z nim komunikacji. Poniżej są zdjęcia. pytanie czy dam radę to zrobić . Posiadam vasa , vcds-a , i vag-commander . dopisanie kluczy czy odczyt pin to nie problem.

http://s9.postimage.org/71ty2r5i3/9995985500_1359380039.jpg

http://s1.postimage.org/k6jrloaez/4406643400_1359380042.jpg

Musialeś cos namieszac w pinach co do obroomierzq to kowanie w kanale 60 musisz zmienic z 1025 na 1024

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Nic nie namieszałem bo nic nie zmieniałem we wtyczkach. Niby jest tak ze własnie przez to kodowanie o którym mówisz obrotomierz też nie chodzi.

a te transpondery co mam w kluczykach podejdą pod ten licznik ? bo tez tu na tym forum czytałem ze trzeba wymieniać . Niby w tym liczniku starym jest immo 2 a w tym z białym podświetlaniem immo 3

Opublikowano
Nic nie namieszałem bo nic nie zmieniałem we wtyczkach. Niby jest tak ze własnie przez to kodowanie o którym mówisz obrotomierz też nie chodzi.

a te transpondery co mam w kluczykach podejdą pod ten licznik ? bo tez tu na tym forum czytałem ze trzeba wymieniać . Niby w tym liczniku starym jest immo 2 a w tym z białym podświetlaniem immo 3

wg. mnie to między pinologią liczników liftowych (analogowy zegar) a poliftowych (cyfrowy zegar) jest róznica w kablach...

Obrotomierz to kwestia kodowania tak jak poprzednik napisał w kanał 60 wpisz 1024

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...