Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Zmien wsad na ten oryginalny co byl i zobacz co i jak

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a na jakim pinie powinien byc ten sygnal .

nie wiem moze zle odczytalem

stary licznik mialem podswietlanie czerwone ale immo w zegarze

a nowy biale podwietlanie

wg mnie sygnal byl na pinie 1 czerwonej (wtyczka 20 pin)

a w bialym podswitlaniu powinien byc pin 25 wtyczka niebieska

Więc albo jest coś nie halo z Wsadem albo z kodowaniem jeśli jesteś pewien że sygnał spalania podpięty prawidłowo...

Ja u siebie do przedlifta wkładałem dwa liczniki z białym podświetleniem, kabel spalania ciągnąłem z kostki pod ECU bezpośrednio, jeden licznik TDI Anglik, drugi TDI EU i oba pokazują prawidłowe spalanie.. w żadnym nie zmieniałem wsadu jeszcze..

Przypomnijcie mi co ta się dzieje dokładnie, bo nie chce mi się kilku stron czytać spamu :decayed:

nie bądź taki fifarafa :decayed: chcesz pomóc to czytaj bijacz :grin:

Karol a na którym kanale korygowało sie spalanie? może ma ustawiona jakąś dziwną wartość że mu takie spalanie pokazuje... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, to spalanie jest hujowe... Kanał 3 nominalna wartość 100, odchył do skorygowania między 85 a 125 co 5 :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany pytanie jak kupie licznik przedlift z benzyny do diesel i anglik na europe i przekoduje wszystko,pozmieniam tarczki bendzie to chodziło tak jak powino?
Pany pomoże kto?

Zmiana wsadu i będzie działać

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Witam to kto da rade zmienić wsad w liczniku cena może być na pw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sprawdzałem... liczniki oba w garażu ani jeden ani drugi nie mają dostępnego kanału 19 ani np 39 nawet po zalogowaniu pinem 13861

jedel licznik VDO soft D09 drugi VDO soft D11 ale robiłem to za pomocą PolskiegoVAGa 4.9 może tu coś nie tita... z tym logowaniem bo jak wpisałem pin a potem adaptacje to mi wskakiwał po wciśnięciu plusa kanał 13861...

musze dyski przeszukać żeby VAG-COMa zapodać... ale to i wirtualkę musze odpalić bo pod 7ką to tylko VCDS a ten co mam nie chce titać z moim kablem KKL na USB z Viakena...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie np navi na FISie nie ruszyła z pozycja VASa i innych ori programów, którymi dysponuje cwiara, odpaliłem ją z pozycji uwaga... Polskiego VAGa 2,5 :facepalm: więc czasami starsze programy lepiej dają radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sprawdzałem... liczniki oba w garażu ani jeden ani drugi nie mają dostępnego kanału 19 ani np 39 nawet po zalogowaniu pinem 13861

jedel licznik VDO soft D09 drugi VDO soft D11 ale robiłem to za pomocą PolskiegoVAGa 4.9 może tu coś nie tita... z tym logowaniem bo jak wpisałem pin a potem adaptacje to mi wskakiwał po wciśnięciu plusa kanał 13861...

musze dyski przeszukać żeby VAG-COMa zapodać... ale to i wirtualkę musze odpalić bo pod 7ką to tylko VCDS a ten co mam nie chce titać z moim kablem KKL na USB z Viakena...

z jakiego roku masz liczniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sprawdzałem... liczniki oba w garażu ani jeden ani drugi nie mają dostępnego kanału 19 ani np 39 nawet po zalogowaniu pinem 13861

jedel licznik VDO soft D09 drugi VDO soft D11 ale robiłem to za pomocą PolskiegoVAGa 4.9 może tu coś nie tita... z tym logowaniem bo jak wpisałem pin a potem adaptacje to mi wskakiwał po wciśnięciu plusa kanał 13861...

musze dyski przeszukać żeby VAG-COMa zapodać... ale to i wirtualkę musze odpalić bo pod 7ką to tylko VCDS a ten co mam nie chce titać z moim kablem KKL na USB z Viakena...

z jakiego roku masz liczniki?

angol chyba 2000 a EU z 11.1999 na naklejce ma... to ten co alladynem sypał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie do osob ktore robily fis w 1.8/1.8T, jak to jest z tymi dwoma kabelkami ktore trzeba doprowadzic do fisa o spalaniu i oleju bo tak:

- olej - temperatura

wtyczka w komorze silniku mam fabryczna, czy to znaczy ze jest sygnal juz doprowadzony do wtyczki zielonej FIS od tej wtyczki i wystarczy ze kupie czujnik, i powinno wszystko hulac?

- sygnal spalania - czy jest fizycznie juz tam jakis kabel idacy z ECU czy nie, jak dokladnie wyglada jego podprowadzenie do fisu i z ktorego pinu ECU

i czy po wymianie licznika mial ktos problem ze nie dziala mu wskaznik poziomu paliwa pomimo ze fizycznie on dziala? bo kiedy testuje licznik vagiem to rusza sie on normalnie wraz z innymi wskaznikami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest moze ktos chetny na wiazke fisa? moge zrobic do polifta na ori kostakach/pinach... kostka fis, kostka 6pin do manetki, kable do radia z pinami i cala reszta kabli opisana itp.... ewentualnie moze byc do przedlifta z tym ze bez obudowy kostki manetki same piny (bo takiej napewno nie mam) + kostka 4pin...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam znalazłem takie cos wedle tego opisu da sie wyłączyc czujnik . w adaptacjach bloki 38 i 39

Audi A4 2001 > Zestaw wskaźników, opis kanałów dopasowania

moze to ma tez znaczenie...:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam znalazłem takie cos wedle tego opisu da sie wyłączyc czujnik . w adaptacjach bloki 38 i 39

Audi A4 2001 > Zestaw wskaźników, opis kanałów dopasowania

moze to ma tez znaczenie...:whistling:

jak sprawdzałem te kanały to zostawiłem licznik ten EU w aucie zapięty.... wchodzę chwile temu bo mnie żona na zakupy wygoniła.. wsiadam do auta i mi "palma" odbiła... zegarek złapał szwabów sygnał.. :polew:

a najlepsze jest to że już kilkukrotnie miałem go w aucie ponad 2-3 godziny i robiłem trasy z Cedrów do Gdańska i z powrotem i Palemka nie wyskakiwała..

Maciek przekodowałem tego europejczyka jak powinno być na 00040 i teraz nie dzre ryja poziomem oleju ani żadnym alladynem... oryginalne kodowanie było 00060 więc TDI 6 cylindrowy... może w nich w 100% był sensor w minie dlatego jak tak licznik zakodowany to zawsze drze...

także chyba ten LCD od Ciebie wyciągne z Angola i wstawie do europejczyka...

a potem w ramach testó z wsadami zapakuje wsad z mojego Europejczyka do Angola.. i zobacze czy jemu też palma odbije.. :grin:

a i pomimo tego że w kanale: 3 jest taka sama wartość oba liczniki lekko różnie pokazują spalanie... Europejczyk nieco więcej pokazuje...:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam znalazłem takie cos wedle tego opisu da sie wyłączyc czujnik . w adaptacjach bloki 38 i 39

Audi A4 2001 > Zestaw wskaźników, opis kanałów dopasowania

moze to ma tez znaczenie...:whistling:

jak sprawdzałem te kanały to zostawiłem licznik ten EU w aucie zapięty.... wchodzę chwile temu bo mnie żona na zakupy wygoniła.. wsiadam do auta i mi "palma" odbiła... zegarek złapał szwabów sygnał.. :polew:

a najlepsze jest to że już kilkukrotnie miałem go w aucie ponad 2-3 godziny i robiłem trasy z Cedrów do Gdańska i z powrotem i Palemka nie wyskakiwała..

Maciek przekodowałem tego europejczyka jak powinno być na 00040 i teraz nie dzre ryja poziomem oleju ani żadnym alladynem... oryginalne kodowanie było 00060 więc TDI 6 cylindrowy... może w nich w 100% był sensor w minie dlatego jak tak licznik zakodowany to zawsze drze...

także chyba ten LCD od Ciebie wyciągne z Angola i wstawie do europejczyka...

a potem w ramach testó z wsadami zapakuje wsad z mojego Europejczyka do Angola.. i zobacze czy jemu też palma odbije.. :grin:

a i pomimo tego że w kanale: 3 jest taka sama wartość oba liczniki lekko różnie pokazują spalanie... Europejczyk nieco więcej pokazuje...:facepalm:

a i w obu znalazłem aktywny kanał 21 z wartością 4 tyle że nie wiem za co on odpowiada...

kanał 21 to chyba liczba kluczy dopisana do kodowania immo...

co do kodowania głownego, to calkiem mozliwe, ja mialem angola przez chwilę ( ten co jego wsad uwalił mój licznik :facepalm: ) i w nim też nie było obrotów i ciśnienie wyskakiwało, ale po edycji kanału 60 na wartość 1024 i obroty ożyły i ciśnienie zgasło, więc wszystko zależy od licznika i jego wsadu... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest z wtyczka chyba 10 pin ktora idzie do wyswietlacza temperatury starego typu, jeden kabelek z niej ciagniemy do FISu zeby pokazywal temperature, a co z kilkoma ktore zostaja we wtyczce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest z wtyczka chyba 10 pin ktora idzie do wyswietlacza temperatury starego typu, jeden kabelek z niej ciagniemy do FISu zeby pokazywal temperature, a co z kilkoma ktore zostaja we wtyczce?

kable uzyte do wyświetlania temperatury to plus po stacyjce, masa i sygnal temp.

reszta kabli to wskazania od automatyczniej skrzyni biegów..

podłączasz tylko kabel sygnałowy od temperatury resztę możesz wyeliminować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek... ty tego LCDka co od Ciebie wziąłem sam wylutowywałeś???

bo mam wrażenie że jak u siebie zmieniałem to stary był nie lutowany a klejony.. chyba..

tzn sam nie ryzykowalem, bo nie mam sprzetu do tego, wylutowal moj kolega ma serwis z telefonami, byl lutowany a nie klejony, na bank:whistling:

---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

ale te wyswietlacze co sa obudowane taka srebrna metalowa ramka chyba klejone sa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a jak wygląda przeróbka podświetlenia w liczniku z 99' na białe ( chodzi mi o wskazówki czy mają osobne oświetlenie żeby one były czerwone a tarczki białe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś ktoś przerabiał i zdrapywal farbe od środka z tarczek ale nie wyglądało to moim zdaniem estetycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko

Kaju to ja dzwonilem pozdro ziom:hi:

Wczoraj byla walka wiec juz mowie co sie nie dalo zrobic

Licznik a6 wsad a4

Nie dalo rady odpalic podswietlania wskazowek po zaplonie jak wgrany wsad mial podswietlanie to obroty nie chulaly i tak ze 30 40 wsadow wgranych i klapa tylna sie darla jak wsad z 6 klapy brak (ale i drzwi itd)no ale wtedy plywak

Sprawa banalna powiecie ale kodowanie obrotka nie daje rady obroty sa ale na 1 ,2 lub 3 kresce czyli jakies sa ale bledne

JAK ODPALIC PODSWIETLANIE WSKAZOWEK jakos w hexach cos pogrzebac ?ALE W KTORYCH KOMORKACH ?

Ogolnie wszystko dziala ok tylko ze nie mam podswietlania a gdyby mi sie ledow zachcialo to wogole nie bede nic widzial na zegarach bo kolo tak ma i mizernie to wyglada ale nie o tym tu

JAKIES POMYSLY ??????

ktos tu problem ze spalaniem ma czytalem ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kolego jak Karol pisal zmien wartosc i powinno pomoc ja po 5 litrow leje i kalibruje jak narazie o 2 sety zaniza jeszcze ale juz doszedlem o co comona ponad 1L oszukiwal :kwasny:

---------- Post dopisany at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany at 09:41 ----------

Kiedyś ktoś przerabiał i zdrapywal farbe od środka z tarczek ale nie wyglądało to moim zdaniem estetycznie

FARBKA byla tylko do 97 w najstarszych weglowych licznikach reszta to poprostu czerwone diody

Ja tu niektorych podziwiam :facepalm:,,,,,,,kolego Seba zajrzyj sobie do licznika i bedziesz wiedzial jak to wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...