Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z tą wartością nie próbowałem a powiedz jak wyciągniesz kluczyk i zgasną wyświetlacze od przebiegu i z godziną po otwarciu drzwi kierowcy odpalają się?

Czy sie caly odpala? nie sprawdzalem

dla mnie najwazniejsze bylo bym mial podswietlenie blatu i wskazowek jak jezdze w dzien na drl-ach

zaraz bede z psem wychodzil to sprawdze...

Szyba wiem jaki Cwiara ma pomysl bo z nim konsultuje na bierzaco

ale jak jutro zakupie dawce to tez bede walczyl - najwyzej bede mial zbior uwalonych angolow poliftowych :facepalm::polew:

tylko kup numerami zbliżony, bo my mamy ale z inną końcówką, takiego dawce jak Kaju ma w aucie, zobaczymy czy to poleci :grin:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

przewalałem wyświetlacze między blatami.. jeden pacjent (wyświetlacz) nie przeżył... urwała mu się jedna nóżka :facepalm: niestety padło na ten od Macka który był perfecto...

ale przy okazji zrobiłem fotki różnic liczników z zegarem cyfrowym i radiowym...

pierwsze dwa licznika z zegarem cyfrowym 8D0 920 980

DSC04367.jpg

DSC04368.jpg

A to z zegarem cyfrowym sterowanym radiowo..

DSC04369.jpg

DSC04370.jpg

a wracając do tych waszych wsadów crypto i niecrypto... czy to nie jest tak że jak Commanderem ściągacie wsady to one przez procka przechodzą i dostajecie je już rozszyfrowane?? a jak próbujecie bezpośrednio na kostkę pamięci wgrać wsad to on powinien być zakryptowany ??? procek rozszyfrowuje dane z pamięci więc jak tam będą dane niezaszyfrowane to procek głupoty odczyta..

Opublikowano

Bronson dokladnie tak mi sie wydaje....

do tego jest jeszcze tak ze stan licznika musi sie zgadzac w procku i pamieci... inaczej nie ruszy...

Misiek jak otworze auto to swieci mi sie wyswietlacz daty i przebiegu

dopiero jak przekrece kluczyk to caly licznik sie podswietla ;P

Opublikowano
Bronson dokladnie tak mi sie wydaje....

do tego jest jeszcze tak ze stan licznika musi sie zgadzac w procku i pamieci... inaczej nie ruszy...

Misiek jak otworze auto to swieci mi sie wyswietlacz daty i przebiegu

dopiero jak przekrece kluczyk to caly licznik sie podswietla ;P

Spoko jutro to u siebie sprawdze

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Na tej aukcji co z h*ja spadł na ostatnim zdjęciu widać w polu kontrolek żółtych świeci aku na żółto pierwszy raz widzę od czego to ?

Opublikowano

halo pomóżcie zdecydowałem się na wymianę dalej nie bede trul tylko powiedzcie czy będzie tak jak pisze i czy np podejda zegary z 95r 2.6 v6 ją mam 96 1.8 adr

Opublikowano
halo pomóżcie zdecydowałem się na wymianę dalej nie bede trul tylko powiedzcie czy będzie tak jak pisze i czy np podejda zegary z 95r 2.6 v6 ją mam 96 1.8 adr

Tak podejda zienisz kodowanie na 4 cylindry i jazda

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Opublikowano
teraz szukam wyświetlacza w idealnym stanie.. :grin:

Maciek jak byś miał tam jeszcze jeden schowany to będę chętny...

za tydz moze bede mial, dam znac :decayed:

Opublikowano
Na tej aukcji co z h*ja spadł na ostatnim zdjęciu widać w polu kontrolek żółtych świeci aku na żółto pierwszy raz widzę od czego to ?

Aku swieci na zolto jak masz za niskie napiecie np.... mogl podlaczyc jakis zasilacz slaby do zrobienia zdjec i mu wywalilo kontrolke...

---------- Post dopisany at 08:41 ---------- Poprzedni post napisany at 08:40 ----------

Wyswietlacz igle to moze i ja bede mial na handelek jak szafy nie postawie :facepalm:

Opublikowano
Na tej aukcji co z h*ja spadł na ostatnim zdjęciu widać w polu kontrolek żółtych świeci aku na żółto pierwszy raz widzę od czego to ?

Aku swieci na zolto jak masz za niskie napiecie np.... mogl podlaczyc jakis zasilacz slaby do zrobienia zdjec i mu wywalilo kontrolke...

---------- Post dopisany at 08:41 ---------- Poprzedni post napisany at 08:40 ----------

Wyswietlacz igle to moze i ja bede mial na handelek jak szafy nie postawie :facepalm:

To go trzymaj dla mnie, bo mój jak się rozgrzeje to zaczyna lekko góra zanikać - wczoraj zauważyłem :facepalm:

Opublikowano

Cos sie wymysli... :naughty:

bede mial jutro szafe niby z igla wyswietlaczem polift... wiec jakas napewno szafa poliftowa trafi na handelek z igla wyswietlaczem i ori ringami oczywiscie ;) i moze byc tez tak ze wyswietlacz tez bedzie...

Opublikowano

A jeśli chciałbym do przedlifta włożyć zegary z fisem też od przedlifta to jak podpiąć tą kostkę od fisu? Chciałbym żeby na fisie było spalanie, temperatura zewnętrzna.

Opublikowano
A jeśli chciałbym do przedlifta włożyć zegary z fisem też od przedlifta to jak podpiąć tą kostkę od fisu? Chciałbym żeby na fisie było spalanie, temperatura zewnętrzna.

odezwij się do kolegi dropsone - miał ostatnio kompletną wiązke do fisa do banalnego podpięcia, może jeszcze ją ma :decayed:

Opublikowano
A jesli kupie sobie licznik do przedlifta z gniazdami zoltym i niebieskim to nic nie musze przerabiac tylko kupuje sobie manetke i kostke fis i podlaczam piny:

1 spalanie z ecu

5 temp zewnetrzna

9 czujnik spryskiwacza na stale do masy albo kupic czujnik

manetka

11 restet

14 left

18 right

Pytam bo niechce pruc wiazek z zegarow zeby wlozyc te nowsze poliftowe a co z manetka bo moja nie ma tej regulacji predkosci wycieraczek zalozylem sobie inny przekaznik 99 programowalny.

Dokładnie tak robisz jak napisałeś z tymże nie musisz nie musisz podłączać kabelka do masy od płynu :wink:

Opublikowano

Szukając po necie czegoś o relnym emulatorze sensora oleju tego w miskę znalazłem takie coś TinyTOG - ALM

nie wiem, może już było ale nadało by się to do aut liftowych bo tam czujnik temp. oleju jest w podstawie filtra, a to ustrojstwo zamienia sygnał z analogowego czujnika na sygnał cyfrowy zrozumiały przez zegary po II lifcie i te z A6...

Kiedyś nawet bawiłem się prockami Atmela.. ale dawno to było... i jakiś dużych osiągnięć nie miałem... ale jak by się znalazł ktoś kto trochę bawi się AVRami to moglibyśmy coś zmontować... kwestia lekkiej modyfikacji wsadu, bo orginalnego procka ATTINY15L ciężko dorwać w posce...

Opublikowano

acha no to ekstra dzięki gripen a powiedzcie jeszcze jak się zmienia to kodowanie na 4 garnki.

Opublikowano
acha no to ekstra dzięki gripen a powiedzcie jeszcze jak się zmienia to kodowanie na 4 garnki.

zerknij jakie masz teraz i wpisujesz identiko w nowym :decayed: ustawiasz w 17 instrument soft coding i wpisujesz ale o tym to było milon razy :wink:

Opublikowano
A jesli kupie sobie licznik do przedlifta z gniazdami zoltym i niebieskim to nic nie musze przerabiac tylko kupuje sobie manetke i kostke fis i podlaczam piny:

1 spalanie z ecu

5 temp zewnetrzna

9 czujnik spryskiwacza na stale do masy albo kupic czujnik

manetka

11 restet

14 left

18 right

Pytam bo niechce pruc wiazek z zegarow zeby wlozyc te nowsze poliftowe a co z manetka bo moja nie ma tej regulacji predkosci wycieraczek zalozylem sobie inny przekaznik 99 programowalny.

Dokładnie tak robisz jak napisałeś z tymże nie musisz nie musisz podłączać kabelka do masy od płynu :wink:

Mógłby ktoś trochę dokładniej wyjaśnić o które piny chodzi, z której kostki chodzi i do której to podłączyć? Najlepiej łopatologicznie :D

Z góry dzięki za pomoc!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...