kris-07 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 siema. sprawdzilem nie ma mozliwosci zmiany w kanale 38 i 39 zeby wylaczyc ten czujnik oleju nawet po wpisaniu loginu 13861 malo tego zimienilem w kanale 3 na wartosc 100 i spalanie jest wciaz takie samo czyli 51 l/100 km co zaobserwowalem to to ze spalanie waha sie tylko od 51 l/100km do 51.9 l/100 km bez wzgledu na to jak jade autem czy agresywnie czy spokojnie
Hans47 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 a dalo by sie wymienic sama manetke wycieraczek bez sciagania kierownicy >? Ma ktos rozpiski manetkie przed i poliftowej chodzi o sterowanie wycieraczek.
arre Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Hans47 czerwona jest napewno 20 pin do fisa przedliftamanetke mozesz dac z polifta ale wtedy trzeba przerabiac kostki do podlaczenia manetki no a czarna do fisa Arku wtedy do czego jest? do ery kamienia łupanego ? manetkę można wsadzić liftową, ale kostke musisz mieć, bo są całkiem inne w przed i po.. odezwij się do Kaja bo on ma chyba poliftowy pająk Ja sie z czarna nie spotkalem przerabialem u siebie w przedlifcie na fisa to w ori mialem temp i przeciagalem kabelek od spalania, temp oleju tez mialem i mialem w 96r 20pin kostke czerwona do fisa ---------- Post dopisany at 11:38 ---------- Poprzedni post napisany at 11:36 ---------- Chyba ze roznica jest tylko w kolorze obudowy ewentualnie vdo/jager...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 wg elsy do 97 roku szła kostka czarna potem czerwona, obie 20 pinowe.. a co do rozpiski to nie wiem czy ktoś posiada.. ja nie udokumentowałem tego i teraz ciężko mi powiedziec co i jak..
Hans47 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 a da sie wymienic tylko manetke wycieraczki bez sciagania kierownicy ? U ojca w oplu tak wymienialem. Ciekaw jestem np jak bym kupil manetke z polifta i czy dalo by sie tylko wajche przelozyc zajezdza rezaniem ale ciekaw jestem.
Marcin6 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 a da sie wymienic tylko manetke wycieraczki bez sciagania kierownicy ? Bezinwazyjnie to nie:wink:
Hans47 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Czyli ani wajchy ani samej manetki bez wyciagania kierownicy sie nie da super sie zapowiada czyli albo szukac manetki z przed lifta albo rezac instalacje wycieraczek tylko ja jeszcze nigdy w zyciu nie sciagalem kierownicy wiele rzeczy robilem ale nie to.
assist Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 @Kaju znalazłem takie info: (Only available on Immo3 VDO clusters.) Change address 0x01ED from 30 to 30 – default, turn off all cluster lighting 33 – turn on info display lighting (clock & odometer) 35 – turn on gauge lighting 37 – turn on gauge and info display lighting (clock & odometer) 39 – turn on needle lighting 3B – turn on needle and info display lighting (clock & odometer) 3D – turn on needle and gauge lighting 3F – turn on all cluster lighting potwierdzisz, ze tylko immo 3? pzdr. assist
Marcin6 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 tylko ja jeszcze nigdy w zyciu nie sciagalem kierownicy wiele rzeczy robilem ale nie to. nic się nie bój, też ostatnio wymieniałem manetkę i dałem rady, też pierwszy raz ever odłącz aku i jazda, ja w polifcie jeszcze musiałem specjalny klucz kupić, poczytaj jak to jest w przedfl
bronson Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Czyli ani wajchy ani samej manetki bez wyciagania kierownicy sie nie da super sie zapowiada czyli albo szukac manetki z przed lifta albo rezac instalacje wycieraczek tylko ja jeszcze nigdy w zyciu nie sciagalem kierownicy wiele rzeczy robilem ale nie to. Ja na ten przykład pozbierałem graty na spokojnie i wymieniłem całą kolumne kierowniczą, obudowę kolumny, cały pająk przełączników i kierę z airbagiem na polift... Roboty było... nie powiem... ale spokojnie do ogarnięcia, a jaka satysfakcja... przełącznika poliftowego nie złożysz z przedliftowym do świateł... musisz całego pająka na polift wymienić i chyba też osłonę kierownicy itd...
arre Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Pany odkrecalem u siebie poduszke i jedna srubka za cholere nie ruszyla... trzeba bylo rozwiercac nasadka katowa prawie nic nie widzac... i dalo rade... do tego potem wykrecic z gwindu poduchy reszte srubki... tez dalo rade... troche umiejetnosci wiedzy i nic na sile i nie powinno byc zadnych problemow ze zdjeciem poduchy kiery itp
Marcin6 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Marcin jaki specjalny klucz ? Do odkręcenia kierownicy, z tego co pamiętam to XZN 12 Coś takiego: Bez trudu w Casto albo Leroyu kupiłem. W wątku o zakładaniu tempomatu do AJM jest to poruszone.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Pany co Wy za glupoty gadacie owszem bez sciągnięcia kiery nie uda się, ale reszte idzie zrobić.. ja aktualnie mam caly pająk poliftowy, ale mozna mieć światła przedliftowe wycieraczki po, można same ramie przeszczepić jak w przypadku tempomatu, ale roboty jest co nie miara.. obudowy wymieniac nie trzeba, zmieniając jedynie pająk na poliftowy, kierunki trzeba przerobić, bo są w osobnej kostce, ot cała filozofia ---------- Post dopisany at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany at 12:50 ---------- w przedlifcie kiera jest zamontowana na normalnej nasadce bodajże 24..
sbenios Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Ale po trzeba klucza spline M12. Najlepiej na grubej końcówce, bo siły trzeba użyć dużej żeby puściło. Manetki poliftowe bez problemu da rade wszczepic do przedlifta, kilka min trzeba poświęcić, ale do ogarnięcia.
Hans47 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Wiecie jak zrobie mozecie sie smiac XD upi.....le dremelem glowke mojej manetki i w tej co kupie byle jak najtaniej widze ze przewody ida w srodku i tez bzzzzz i ta z przyciskami przykleje do starek uda sie zobaczycie
arre Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 udac sie uda ale to juz druciarstwem zalatuje
xxxSzYbAxxx Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Wiecie jak zrobie mozecie sie smiac XD upi.....le dremelem glowke mojej manetki i w tej co kupie byle jak najtaniej widze ze przewody ida w srodku i tez bzzzzz i ta z przyciskami przykleje do starek uda sie zobaczycie łoooo panie, a na co taki drut projekt?
Hans47 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 bo ku... zeby zalozyc jakas glupia dzwigienke zeby rozbierac pol auta kombinowac przerabiac instalacje chore patrze na allegro i zero do przedlifta zrobie tak z braku czesci dzwigienka a to zwykle microswitche druciarstwo to jak bym na desce gdzies przelaczniki dupnal zrobie to tak ze nawet nie poznacie ze tam bylo cos ciete prawdziwy rezacz sie nie poddaje ---------- Post dopisany at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ---------- AUDI A4 MANETKA WYCIERACZEK (2980541640) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. a moze taka by podeszla ona jest od kombi ale chyba z przedlifta bo nie ma potencjometru predkosci wyciaraczek pierwszego biegu a ten przycisk od pompki sprysku wykozystal bym sobie w przyszlosci do spryskow lamp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się