Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jutro zaglądam pod auto i powiem wam jaki mam numer

Ale dlaczego wskazowka dziw najpierw na jakas tam temp a później opada?

Działać napewno działa bo jak mam min oleju to wyje na żółto i min z alladynem

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

w misce na bank jest czujnik/sensor poziomu i temperatury oleju...

bezsensem byłoby wkładanie w misę czujnika ciśnienia oleju bo ciśnienia oleju w misie praktycznie nie ma...

ciśnienie oleju sprawdzane jest w podstawie filtra oleju przez który to olej wędruje pod ciśnieniem...

Opublikowano

Ale jeżeli jest to taki sam czujnik jak w TDI PD to jest to dwa czujniki w jednej obudowie, jeden od poziomu a drugi od temperatury, może faktycznie to jakis zamiennik i nie funkcjonuje prawidłowo z nowymi zegarami. Sprawdzisz numer to się wyjaśni:wink:

Opublikowano

Co za k**wa idiota. W misce masz czujnik zarówno poziomu jak i temperatury oleju, więc co on pier**li, że nie ma temperatury :facepalm: idioci, wszędzie idioci... :facepalm:

Opublikowano

Jutro zaglądam pod auto i powiem wam jaki mam numer

Ale dlaczego wskazowka dziw najpierw na jakas tam temp a później opada?

Działać napewno działa bo jak mam min oleju to wyje na żółto i min z alladynem

Opublikowano

Ten w misce to jest ta sama historia jak G2/G62. Dwa w jednym mówiąc najprościej, tylko, że w przypadku G2/G62 one ze sobą współpracują, a tutaj są niezależne. Podejrzewam, że nawet to nie będzie czujnik helli, skoro miałeś 1/2 Jaegera, a zrobiłeś aplikacje z VDO. Prawdopodobnie czeka Cie wymiana tego czujnika, żeby banglało to jak książka przewiduje, u innych objawia się to tym, że wskazówka pokaże aktualną temperaturę, ale po 2-3 sekundach jebnie spowrotem na "zero" i end of story. Tyle z mojej strony :hi:

Opublikowano

No właśnie jak silnik był nagrzany to jak przekrecalem zapłon to pokazywało przez 2 sekundy temp 80 stopni i zaczęło spadać do początku skali czyli 60. Wyłączyłem zapłon i włączyłem a on znowu na 80 i po 2 sekundach na 60.

Jutro wejdę pod auto i lukne jaki mam czujnik

Opublikowano
Jutro zaglądam pod auto i powiem wam jaki mam numer

Ale dlaczego wskazowka dziw najpierw na jakas tam temp a później opada?

Działać napewno działa bo jak mam min oleju to wyje na żółto i min z alladynem

U mnie winny był wsad, włożyłem drugi licznik z oryginalnym wsadem i do dzisiaj działa temperatura oleju, poprzedni licznik był z angola, diesla, więc kombinowałem inny wsad i inne tarczki, miałem dokładnie taki sam problem jak Ty.

Opublikowano

No właśnie był angol ale teraz mam wsad Europe , filmie to raz ten licznik na wsadzie angielskim podlaczalem na ciepłym silniku i katem oka widziałem ze wskazowka oleju pokazywała ok 70 stopni a po chwili na nią patrzalem to juz na 60 wiec wydaje mi się ze na angielskim wsadzie też tak bylo

Opublikowano

:hi:bry ;)

Nie wiem, o co loto,

ja z 1/2 jaeger'a przeszedłem na vdo i bangla olej.

Ojcowie, tarczke predkosci zanabede drogą kupna,

Kajowa odjechała :facepalm:

Opublikowano

A można w jakoś inny sposób doprowadzić do licznika sygnał temp tzn innym czujnikiem ?

Opublikowano

hehe

juz ja sie nabawilem z tym problemem

mozesz czujnik jeden pin wrzucic w podstawe filtra i przerabiac licznik - wlutowac z przed lifta wskaznik :facepalm::grin::decayed:

Opublikowano

Czyli winny ewidentnie wsad ? Ty jakos się z tym uporales czy dałeś sobie spokój ?

Opublikowano
:hi:bry ;)

Nie wiem, o co loto,

ja z 1/2 jaeger'a przeszedłem na vdo i bangla olej.

Ojcowie, tarczke predkosci zanabede drogą kupna,

Kajowa odjechała :facepalm:

byłem wczoraj u gościa pod gniańskiem i miał 3 liczniki z A6 z tarczami EU, jeden z cyfrowym licznikiem, 2 z analogowym, wszystkie miały wywalone wyświetlacze fisa... może byś z nim ponegocjował cały licznik.. jakby co mogę dać namiar...

Opublikowano

Pytanie do tych co założyli do przedlifta liczniki po lifcie, na alladyna wrzucacie emulator rozumiem a co właśnie z temp oleju , leży ? Czy jakoś inaczej to ogarneloscie żeby działało ( czywiscie nie pytam tych co zajepali miske z czujnikiem )

Opublikowano
Pytanie do tych co założyli do przedlifta liczniki po lifcie, na alladyna wrzucacie emulator rozumiem a co właśnie z temp oleju , leży ? Czy jakoś inaczej to ogarneloscie żeby działało ( czywiscie nie pytam tych co zajepali miske z czujnikiem )

u mnie alladyna nie ma a do auta z 97' wrzuciłęm zegary po II lifcie z białym podświetleniem... a celem uruchomienia temp. oliwy to emulator sensora będę składał i czujnik w podstawę filtra..

Opublikowano

ja wymienialem z a6 do a6 takie same liczniki tylko angol z diesla wpadl i lezy :polew:

Opublikowano

ale rozumiem ze wzdryga się na moment na ciepłym i się kładzie na 60 ? czy wogole nie wstaje nigdy ?

Opublikowano
:hi:bry ;)

Nie wiem, o co loto,

ja z 1/2 jaeger'a przeszedłem na vdo i bangla olej.

Ojcowie, tarczke predkosci zanabede drogą kupna,

Kajowa odjechała :facepalm:

byłem wczoraj u gościa pod gniańskiem i miał 3 liczniki z A6 z tarczami EU, jeden z cyfrowym licznikiem, 2 z analogowym, wszystkie miały wywalone wyświetlacze fisa... może byś z nim ponegocjował cały licznik.. jakby co mogę dać namiar...

jasna sprawa, pisz jakies namiary PW

pzdr.

assist

Opublikowano
:hi:bry ;)

Nie wiem, o co loto,

ja z 1/2 jaeger'a przeszedłem na vdo i bangla olej.

Ojcowie, tarczke predkosci zanabede drogą kupna,

Kajowa odjechała :facepalm:

Do tej pory na samą myśl oczy krystaliczne... :cry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...