bediks Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Jutro zaglądam pod auto i powiem wam jaki mam numer Ale dlaczego wskazowka dziw najpierw na jakas tam temp a później opada? Działać napewno działa bo jak mam min oleju to wyje na żółto i min z alladynem
bronson Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 w misce na bank jest czujnik/sensor poziomu i temperatury oleju... bezsensem byłoby wkładanie w misę czujnika ciśnienia oleju bo ciśnienia oleju w misie praktycznie nie ma... ciśnienie oleju sprawdzane jest w podstawie filtra oleju przez który to olej wędruje pod ciśnieniem...
machina Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Ale jeżeli jest to taki sam czujnik jak w TDI PD to jest to dwa czujniki w jednej obudowie, jeden od poziomu a drugi od temperatury, może faktycznie to jakis zamiennik i nie funkcjonuje prawidłowo z nowymi zegarami. Sprawdzisz numer to się wyjaśni:wink:
kaju Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Co za k**wa idiota. W misce masz czujnik zarówno poziomu jak i temperatury oleju, więc co on pier**li, że nie ma temperatury idioci, wszędzie idioci...
bediks Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Jutro zaglądam pod auto i powiem wam jaki mam numer Ale dlaczego wskazowka dziw najpierw na jakas tam temp a później opada? Działać napewno działa bo jak mam min oleju to wyje na żółto i min z alladynem
kaju Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Ten w misce to jest ta sama historia jak G2/G62. Dwa w jednym mówiąc najprościej, tylko, że w przypadku G2/G62 one ze sobą współpracują, a tutaj są niezależne. Podejrzewam, że nawet to nie będzie czujnik helli, skoro miałeś 1/2 Jaegera, a zrobiłeś aplikacje z VDO. Prawdopodobnie czeka Cie wymiana tego czujnika, żeby banglało to jak książka przewiduje, u innych objawia się to tym, że wskazówka pokaże aktualną temperaturę, ale po 2-3 sekundach jebnie spowrotem na "zero" i end of story. Tyle z mojej strony
bediks Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 No właśnie jak silnik był nagrzany to jak przekrecalem zapłon to pokazywało przez 2 sekundy temp 80 stopni i zaczęło spadać do początku skali czyli 60. Wyłączyłem zapłon i włączyłem a on znowu na 80 i po 2 sekundach na 60. Jutro wejdę pod auto i lukne jaki mam czujnik
Pucek Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Jutro zaglądam pod auto i powiem wam jaki mam numerAle dlaczego wskazowka dziw najpierw na jakas tam temp a później opada? Działać napewno działa bo jak mam min oleju to wyje na żółto i min z alladynem U mnie winny był wsad, włożyłem drugi licznik z oryginalnym wsadem i do dzisiaj działa temperatura oleju, poprzedni licznik był z angola, diesla, więc kombinowałem inny wsad i inne tarczki, miałem dokładnie taki sam problem jak Ty.
bediks Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 No właśnie był angol ale teraz mam wsad Europe , filmie to raz ten licznik na wsadzie angielskim podlaczalem na ciepłym silniku i katem oka widziałem ze wskazowka oleju pokazywała ok 70 stopni a po chwili na nią patrzalem to juz na 60 wiec wydaje mi się ze na angielskim wsadzie też tak bylo
assist Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 :hi:bry Nie wiem, o co loto, ja z 1/2 jaeger'a przeszedłem na vdo i bangla olej. Ojcowie, tarczke predkosci zanabede drogą kupna, Kajowa odjechała
bediks Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 A można w jakoś inny sposób doprowadzić do licznika sygnał temp tzn innym czujnikiem ?
arre Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 hehe juz ja sie nabawilem z tym problemem mozesz czujnik jeden pin wrzucic w podstawe filtra i przerabiac licznik - wlutowac z przed lifta wskaznik
bediks Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Czyli winny ewidentnie wsad ? Ty jakos się z tym uporales czy dałeś sobie spokój ?
bronson Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 :hi:bry Nie wiem, o co loto, ja z 1/2 jaeger'a przeszedłem na vdo i bangla olej. Ojcowie, tarczke predkosci zanabede drogą kupna, Kajowa odjechała byłem wczoraj u gościa pod gniańskiem i miał 3 liczniki z A6 z tarczami EU, jeden z cyfrowym licznikiem, 2 z analogowym, wszystkie miały wywalone wyświetlacze fisa... może byś z nim ponegocjował cały licznik.. jakby co mogę dać namiar...
bediks Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Pytanie do tych co założyli do przedlifta liczniki po lifcie, na alladyna wrzucacie emulator rozumiem a co właśnie z temp oleju , leży ? Czy jakoś inaczej to ogarneloscie żeby działało ( czywiscie nie pytam tych co zajepali miske z czujnikiem )
bronson Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Pytanie do tych co założyli do przedlifta liczniki po lifcie, na alladyna wrzucacie emulator rozumiem a co właśnie z temp oleju , leży ? Czy jakoś inaczej to ogarneloscie żeby działało ( czywiscie nie pytam tych co zajepali miske z czujnikiem ) u mnie alladyna nie ma a do auta z 97' wrzuciłęm zegary po II lifcie z białym podświetleniem... a celem uruchomienia temp. oliwy to emulator sensora będę składał i czujnik w podstawę filtra..
arre Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 ja wymienialem z a6 do a6 takie same liczniki tylko angol z diesla wpadl i lezy
bediks Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 ale rozumiem ze wzdryga się na moment na ciepłym i się kładzie na 60 ? czy wogole nie wstaje nigdy ?
assist Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 :hi:bry Nie wiem, o co loto, ja z 1/2 jaeger'a przeszedłem na vdo i bangla olej. Ojcowie, tarczke predkosci zanabede drogą kupna, Kajowa odjechała byłem wczoraj u gościa pod gniańskiem i miał 3 liczniki z A6 z tarczami EU, jeden z cyfrowym licznikiem, 2 z analogowym, wszystkie miały wywalone wyświetlacze fisa... może byś z nim ponegocjował cały licznik.. jakby co mogę dać namiar... jasna sprawa, pisz jakies namiary PW pzdr. assist
kaju Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 :hi:bry Nie wiem, o co loto, ja z 1/2 jaeger'a przeszedłem na vdo i bangla olej. Ojcowie, tarczke predkosci zanabede drogą kupna, Kajowa odjechała Do tej pory na samą myśl oczy krystaliczne...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się