Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Widze ze problem dalej z temp,oliwy jest :facepalm:

Ja mam emula 25 zl czujnik w podstawe filtra 15 kabel jest juz poprowadzony tylko schowany do kompa i wio pod licznik silniczek napewno da sie za pare gr wyrwac od przed lifta i tyle mnie tarcze Eu i silniczek ok 100 ale tercze kosztuja wiec te koszta to nie 300 za miche 100 czujnik ?

WSZYSTKO JEST TU NA POCZATKU DO 70 STRONY TYLKO CZYTAC

Chlopaki po co miche zmieniac jak nie cieknie nie dotykac jest dobrze lepiej nie zrobicie a po zmianie napewno kiedys pocieknie wczesniej czy pozniej nie ruszane gowno nie smierdzi

pozdro maniaki rezania

a można emula za cirka 30-35 zł i nie bawić się w silnik od przedlifta tylko czujnik w podstawę filtra i podpiąc emu pod liczniki po II lifcie..

bronson zrob mi taki emulator za 70 zl i swoj bedziesz mial gratis :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a można emula za cirka 30-35 zł i nie bawić się w silnik od przedlifta tylko czujnik w podstawę filtra i podpiąc emu pod liczniki po II lifcie..

bronson zrob mi taki emulator za 70 zl i swoj bedziesz mial gratis :wink:

uzbrój się w cierpliwość... ja na bank będę składał a że wszystko poza prockiem i tak trza w większej ilości kupić to myślę że nie będzie problemu...

mnie też wpienia ta leżąca wskazówka :grin:

płytkę pod emu można wykonać metodą termotransferową i wytrawić, mam gdzieś w garażu trawiarkę...

trzeba tylko złożyć jeden egzemplarz i przetestować działanie...

ogólnie w niecie trafiłem na zagranicznych forach ludków co to składali i banglało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a można emula za cirka 30-35 zł i nie bawić się w silnik od przedlifta tylko czujnik w podstawę filtra i podpiąc emu pod liczniki po II lifcie..

bronson zrob mi taki emulator za 70 zl i swoj bedziesz mial gratis :wink:

uzbrój się w cierpliwość... ja na bank będę składał a że wszystko poza prockiem i tak trza w większej ilości kupić to myślę że nie będzie problemu...

mnie też wpienia ta leżąca wskazówka :grin:

płytkę pod emu można wykonać metodą termotransferową i wytrawić, mam gdzieś w garażu trawiarkę...

trzeba tylko złożyć jeden egzemplarz i przetestować działanie...

ogólnie w niecie trafiłem na zagranicznych forach ludków co to składali i banglało..

jestem cierpliwy :wink:

tylko zebym nie zdazyl auta sprzedac czasami :grin:

---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ----------

powiem wam ze miske z czujnikiem za 140 zl bym mial ale nie chce mi sie jej wymieniac.

podnioslem auto na podnosniku i stwiedrdzilem ze wymiana takiej miski to niezly zabieg.

wozek trzeba albo opuscic na dol albo silnik podniesc do gory a i tak nie jest powiedziane ze wyjdzie bo miejsca nie ma za duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko i wyłącznie na podnośniku taki zabieg, nie ma się co pier**lić w garażu, czy pod blokiem, bo zamiast 3-4h na podnośniku wyjdzie Ci dwa dni łażenia i kopania zderzaków, nie zapominając o przynajmniej kracie piwa na łeb z sąsiadem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurfa 3 browary i 4 godziny raptem na kanale... sanki w dol silnik na lewarku w gore i wylazi :decayed:

Karol a jaka masz miske? :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurfa 3 browary i 4 godziny raptem na kanale... sanki w dol silnik na lewarku w gore i wylazi :decayed:

Karol a jaka masz miske? :jerk:

Teraz to mi tylko kuchenne zostały.... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chcesz to moja koza zajade to poprzytulasz sie do mojej miski chociaz troche :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chcesz to moja koza zajade to poprzytulasz sie do mojej miski chociaz troche :decayed:

Nie, bo będziesz mnie pewnie chciał przewieźć, a mam lęk wysokości :dziura:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecie mojego emula jest na forum i jeszcze gdzies tu na forum zwykla plytka i ogien jak na procku to robiles to podrzuc na jakim itd,

Mam czesci na emula kwestja dogadania i moge zrobic :hi:

PYTANIE do was

Jak robicie test zegarow to jest w taka opcja ze zegary sie rozjasniaja az do max podswietlania .....i teraz ,,,,,czy,,,,,po kliknieciu next,lekko wam przygasaja po przejsciu dalej i potencjometr na max czy swieca tak samo?

Jak ktos skumal o co mi biega to prosze o odp.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi świeciły tak samo, z tym, że miałem licznik z A6 i wlutowany potek, jeśli ma to znaczenie. Max rozjaśnienie na potku równało się max rozjaśnieniu przy teście blatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chcesz to moja koza zajade to poprzytulasz sie do mojej miski chociaz troche :decayed:

Nie, bo będziesz mnie pewnie chciał przewieźć, a mam lęk wysokości :dziura:

hehehe fotele mam opuszczane nisko :polew:

a sprezyny -30 na przod juz czekaja :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet to mnie nie rajcuje, skoro do serii zjechałem jeszcze -75 na gwincie :guma: osłona w najniższym punkcie leżała 5,5cm od gleby. Dziękuję dobranoc :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie ocipialem... gdzie ja bym takim downsaizingiem w lesna droge wjechal :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie warunki w miare są, więc sobie nie żałowałem, do lasu d*p nie woże, jak już coś wale, to w hotelach szlachta się bawi :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi świeciły tak samo, z tym, że miałem licznik z A6 i wlutowany potek, jeśli ma to znaczenie. Max rozjaśnienie na potku równało się max rozjaśnieniu przy teście blatu.

tez tak mam z a6 i potek ale u mnie lekko przygasaja tak jak by nie na max bylo podkrecone , moze mam jakis lipny potek ale to jest minimalna roznica i tak ladnie na bialo daja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie warunki w miare są, więc sobie nie żałowałem, do lasu d*p nie woże, jak już coś wale, to w hotelach szlachta się bawi :polew:

bo wy tam lasow nie macie to raz a dwa ze i gor nie widzieliscie :polew:

dziury sa w calym kraju ostatnio fele 16 pancerna zimowa alu uwalilem :facepalm: naszczescie mam 5

a do lasu jezdze po drzewo i na ryby :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet to mnie nie rajcuje, skoro do serii zjechałem jeszcze -75 na gwincie :guma: osłona w najniższym punkcie leżała 5,5cm od gleby. Dziękuję dobranoc :grin:

co się chwalisz, ja bez osłony jeżdżę, i zapalniczki pod auto nie wsadze.. może z 3/4 wejdzie w najniższym punkcie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to macie frajde... ja na ba jak jezdze po naszych Polskich drogach to mnie plomby bola... a na takim harcorze to jak emeryt trzeba by jezdzic albo tytanowe fele...:polew: chyba ze juz macie kwadraciaki :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musiales nie podlaczyc cisnienia oleju do licznika. od poziomu oleju na duzym fisie nie zapala sie symbol oleju

Jak odłączę z kostki pin z ciśnieniem oleju to zniknie błąd?

nie zniknie bo nie masz wogole podlaczonego tego kabla albo jest w innym miejscu niz powinien.

Czyli co mam zrobić? Tak po prostu zawsze będę miał ten błąd? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...