The a4 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Jak jest z wymiana wyswietlacza ile i gdzie najlepiej kupic jest jakas roznica w montarzu samego wyswietlacza np.01rok z a4 Da rade samemu to ogarnac ?
Gość cwiara Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Jak masz hotaira i troche doswiadczenia to zrobisz. Ale uwazaj bo mozna latwo przytopic tasme od fisa. Ja wylutowuje goracym powietrzem a wlutowuje kolba. Pierwsze fisy byly klejone, pozniej lutowane. Sent from my iPhone using Tapatalk
grippen Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 aha w tym tutorialu jest chyba błąd dotyczy wtyczki żółtej 24 pin immo napisane jest żeby podłączyć do niebieskiej wtyczki 32 pinowej a powinno być chyba do zielonej proszę o potwierdzenie ---------- Post dopisany at 11:00 ---------- Poprzedni post napisany at 10:53 ---------- aha i jeszcze tak z tego turtiala kabelek z zółtej kostki 24 pin moge podłączyć do nóżki od diody jak ją wylutuje czy źle myśle
czorny_07 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 czołem, miałem u siebie zrezanego fisa, teraz wpadł liftowy silnik do mojej budy 1996, kostki od ecu są dwie podłuzne, zamiast 4 czy 5 starych, gdzie mam podpiąć sygnał od spalania?
The a4 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Jak masz hotaira i troche doswiadczenia to zrobisz. Ale uwazaj bo mozna latwo przytopic tasme od fisa. Ja wylutowuje goracym powietrzem a wlutowuje kolba. Pierwsze fisy byly klejone, pozniej lutowane. Sent from my iPhone using Tapatalk Aha i juz wiem ......sam tego poprostu nie mam czym o. Grzes a ile taki wyswietlacz i gdzie to kupic masz dojscie sprzedaz cos ? a kolor da rade chyba nie chociaz gdzies widzialem kiedys w b5 ale ala es to byl na jakims wiejskim tuningu
bystry_p Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Witam. Przeszukalem 300 stron tematu i albo nie ma albo mi umknelo. Potrzeba mi informacji na temat zamiany licznika. Posiadam A4 B5 2000r TDI z bialymi cyframi. Mam na stanie licznik z A6 benzyny z idealnym FISem. Napewno mozna podmienic ale co trzeba zrobic by to zadzialalo. Jak ogarnac IMO, kodowanie na diesla. Cala kablomania nie jest mi obca bo nie jeden licznik w A4 wymienilem ale w pierwszych rocznikach bez IMO w zegarach. Prosze o informacje czy jest to oplacalne.
kris-07 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Dokladnie o to chodzi. Nie narysuje Ci bo pisze z telefonu. Musisz zmostkowac te cienkie nozki gorna z dolna po prawej stronie fotodiody. Sent from my iPhone using Tapatalk ---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:26 ---------- Tylko musisz zrobic mostek najlepiej jedna zylka przewodu bo jak dasz za gruby to ten bialy plastik nie dojdzie do plyty. Sent from my iPhone using Tapatalk cwiara a jak ja u siebie zmostkuje te nogi od fotodiody to bedzie mocniejsze podswietlenie mimo ze mam ustawione potencjometrem na maxa ? niby swieci dobrze ale jakby bardziej podswietlalo bym sie nie obrazil
Gość cwiara Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 A nie wiem, ja to testowałem w zegarach bez potencjometru. Najlepiej sprawdź.
kaju Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Witam. Przeszukalem 300 stron tematu i albo nie ma albo mi umknelo. Potrzeba mi informacji na temat zamiany licznika. Posiadam A4 B5 2000r TDI z bialymi cyframi. Mam na stanie licznik z A6 benzyny z idealnym FISem. Napewno mozna podmienic ale co trzeba zrobic by to zadzialalo. Jak ogarnac IMO, kodowanie na diesla. Cala kablomania nie jest mi obca bo nie jeden licznik w A4 wymienilem ale w pierwszych rocznikach bez IMO w zegarach. Prosze o informacje czy jest to oplacalne. No i po co takie bzdury piszesz... co 6-8 stron mamy taki przypadek, że ktoś o to pyta, więc lepiej mów wprost, że potrzebujesz info co i jak, a nie chce Ci się szukać w tym całym majdanie jakiegokolwiek info - my Ci chętnie pomożemy. Jeśli jest to licznik z A6 po lifcie jest szansa, że jest to licznik crypto, który przepięknie upierdolisz jakimkolwiek kablem - czy to chińskim, czy ori za 2kzł+. Ale jeśli nie to będzie tak. Pierwsza sprawa - przekładasz tarczkę obrotomierza. Kolejna sprawa, wgrywasz wsad do diesla. Kodowanie główne, dopisujesz klucze, żeby auto mogło odpalić. Jeśli masz 1/2FIS dokładasz manetkę (czeka Cie ściąganie fajery), szarą wtyczkę FIS, ciągniesz kilka kabelków, żeby wszystko miało ręce i nogi. Jeśli robisz sam, dysponujesz narzędziami, komputerem, zdolności manualne - 3 godzinki z czteropakiem i masz ogarnięte. Jeśli jesteś laikiem w tej sprawie - odradzam ten temat, ewentualnie zalecam pomoc kogoś ogarniętego:hi:
bediks Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Byłem dzisiaj u magika ale nie autem ( u tego co mi robił ) jak zajade autem do szczecina to pokombinuje mi z wsadami i innymi licznikami, będziemy podpinać i patrzeć wtf ale to chyba najprędzej w poniedziałek
bystry_p Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Ponownie witam. Majdan to w tym temacie jest. Co 5 wypowiedz to nie dotyczy licznika ale co tam. Licznik jest z bialymi cyframi, elektronicznym zegarkiem i srebrnymi ramkami wiec zdaje mi sie ze jest poliftowy. Znalazlem inny temat o zmianie licznika z A6. http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-licznika-audi-a6-c5-72463/ co do zmiany manetki, prowadzenia kabelkow itd nie ma problemu bo to co jakis czas robie. Chodzilo mi o ten IMO 3 bo tego sie obawiam. kodowanie kluczy tez dam rade. Najlepszym rozwiazaniem z tego co doczytalem to wgranie calego wsadu od diesla z odwroconymi wartosciami wskazan ilosci paliwka no i usunieciem IMMO. Czy ktos posiada wsad do 1,9 TDI??
kaju Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Ogarnięcie immo3 = dopisanie kluczy do licznika to raz. Dwa - w tym temacie nie co piąta, a raczej co dziesiąta wypowiedź dotyczy licznika. Trzy - najlepiej, jeśli masz numer licznika tego od A6 - dobierzemy Ci jakiś wsad z A4. Różnica we wskazaniach paliwa jest właśnie we wsadzie. Od razu jak podasz numer licznika okaże się, czy jest crypto czy nie i będzie wiadomo na czym stoisz
bediks Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Chłopaki a powiedzcie jeśli macie jakiś super dostęp do super etki Bo teraz tak sprawdziłem to tego czujnika są 3 rodzaje oil sensor 1j0907660 a b i c C to jest napewno już w b6 w gore, b to w większości b5 jest a "A" gdzie i kiedy występowało ? Bo ja mam ta przeslonke na czujniki i nie wiem która mam wersje a czy b, jeśli a to co wtedy ?
bystry_p Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 manetke fisa posiadam. chcialbym kupic tylko od strony kierunkow z tempomatem. czytalem ze w AJM mozna bez wiekszych problemow zalozyc. co do mojego licznika z A6: 4BO 920 933 J lub ostatnia literka to U bo jest przedarte. kolejne info z tej naklejki: AUZ7Z0D2628481 060504121134 vers No D15 C5, kolejna nakljeka: VDO 110.080.128/002
Gość cwiara Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Z końcówką A i B są ze sobą zamienne. A wycofano 1-10-1999 i zastąpiono go czujnikiem z lit B.
bediks Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Kurwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Przecież ja miałem zmieniany silnik na alz ale z golfa IV chyba. I teraz nie wiem czy razem z miska , a 1j0907660a jest właśnie z golfa IV , jutro spuszczam olej i muszę koniecznie zobaczyć jaki mam czujnik bo jeśli wersje a to się zachlastam ---------- Post dopisany at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- Silnik który koleś wstawiał z golfa to i tak był z 2003 r ( zanim go kupiłem ) ale i tak nie wiem czy cały czy tylko głowice h*j wie co tam w tej misce siedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się