xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 niech ktoś wrzuci rozpiskę przekaźników
kaju Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Pytałem Cie kuźwa o n-plusa wczoraj. Odpisz mi, bo Cie h*j zastrzeli
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 o jakiego nplusa znowy? ładafakisdis?
grippen Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 zjedzcie snickersa bo strasznie gwiazdorzy cie EOT
Polko_V Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Od wycieraczek jest 377 !!!!!! Bez xenonu jest jeszcze 99. Czyli chyba 377 jest od czasówek. Przy xenonie 297 obsługuje całość. aa...i kolejna ważna informacja..."zapisać" se ją muszę w mózgownicy...297 przekaźnik trzeba skołować
kaju Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Od wycieraczek jest 377 !!!!!! Bez xenonu jest jeszcze 99. Czyli chyba 377 jest od czasówek. Przy xenonie 297 obsługuje całość. aa...i kolejna ważna informacja..."zapisać" se ją muszę w mózgownicy...297 przekaźnik trzeba skołować 397, przepraszam ---------- Post dopisany at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- zjedzcie snickersa bo strasznie gwiazdorzy cie EOT +1, nie raz i nie osiem mówiłem, że trzeba te romanse tutaj skończyć, bo po piździe każdy dostanie...
grippen Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 tu jest o jakiś przekaźnikach od wycieraczek http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-funkcja-regulowanych-czasowych-wycieraczek-193471/
Polko_V Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Od wycieraczek jest 377 !!!!!! Bez xenonu jest jeszcze 99. Czyli chyba 377 jest od czasówek. Przy xenonie 297 obsługuje całość. aa...i kolejna ważna informacja..."zapisać" se ją muszę w mózgownicy...297 przekaźnik trzeba skołować 397, przepraszam ej no...to teraz przegiąłeś pałe ...ale dzięki, poprawię sobie to:wink:
luki195 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Przecież 603 to jest zamiennik 397... 603 pochodzi z A6, bory i innych fałweji, 397 był w a4, bodajże octavii i gdzieś tam. PW![/quotekuju nie unos sie;p:decayed:
Tom A4 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 szybkie pytanko licznik s4 b5 podpiecie na stole i diagnostyka podpiety plus i minus i linia k czyli niebieska wtyczka +12V pin 1 terminal 15 masa pin 24 terminal 31 (load earth) linia k zielona wtyczka pin 28 k-wire licznik odpala ale komunikacji po lini k brak i tu moje pytanie czy nie powinno byc jeszcze podpiete niebieska wtyczka +12V piny 23 i 30 i masa piny 7 i 9 licznik z trzema kostkami 2000r niebieska zielona i szara
luki195 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 dajesz +12 na pin 1 i 23 w niebieskiej kostce a - na 9 a linia k to pin 28 kostka zielona ---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ---------- i powinno latac ---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ---------- q czemu +12 na pin 30?
Tom A4 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 pin 30 to s-contact czyli po stacyjce
luki195 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 1pin masz po stacyjce ---------- Post dopisany at 12:32 ---------- Poprzedni post napisany at 12:32 ---------- a 23 staly prad
Tom A4 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 1 -Terminal 15 2 -Wear of brake pads 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Fuel gauge warning OBD 2 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure 2 (high) 11 -Engine-speed signal 12 -Air conditioner shutoff 13 -Electronic throttle/ pre-glow control 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -not used 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -Consumption signal 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake 30 -S-contact 31 -Speedometer output 2 32 -ESP/TCS to co rozpiska jest zła ? ---------- Post dopisany at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany at 12:35 ---------- i nie gada z licznikiem podpiołem tak jak podałeś ale nie łączy się ---------- Post dopisany at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany at 12:39 ---------- Ok temat ogarnięty. Dla potomnych Plus 12V to pin 1 i 23 ,a minus to 7,9,24 tak muszą być te wszystkie masy razem inaczej nie nawiązuje komunikacji.
The a4 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Dobra pojedli te snickersy ? Kto mi powie jak wyciagnac pin ?bo ten licznik to mi pajaki wywlekaja z szafki a tu jeden na tarcze choruje ile go tak bede straszyl Mam blat z a4 ale 2.5 wiec pin i zmiana cylindrow i powinien dzialac tak ? kur..naie wiem co pisze to juz niedziela ?
kaju Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Na h*j Ci pin jak masz przedlifta? Kodowanie XXX4X, gdzie X to stare wartości z Twojego licznika, a immo zasłaniasz taśmą czarną izolacyjną i po sprawie.
bronson Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Na h*j Ci pin jak masz przedlifta? Kodowanie XXX4X, gdzie X to stare wartości z Twojego licznika, a immo zasłaniasz taśmą czarną izolacyjną i po sprawie. Dokładnie. Z tym ze imo możesz zrobić też tak że podnosisz jedną noge diody i przez odpowiedni opornik dajesz do nieużywanej nogi w którymś gnieździe i we wtyczce zapinasz kabel od kontrolki immo Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
The a4 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Pany ale ja mam wsadzony z a6 wsad a4 i smiga a ten blat co chce ruszyc z a4 . Po co pin ?a jak odpale mam przed lifta ale tego po 1lifcie wiec imo 2 w zegarach nie poza a 2 sprawa ze nie bede zadnych nozek itp tam rzezbil bo po wsadzeniu tego blaty do siebie tylko imo mi mryga reszta ok
Tom A4 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 vag commander odczytuje pin no problem
kaju Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 vag commander odczytuje pin no problem +1.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się