Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Od wycieraczek jest 377 !!!!!!

Bez xenonu jest jeszcze 99. Czyli chyba 377 jest od czasówek. Przy xenonie 297 obsługuje całość.

aa...i kolejna ważna informacja..."zapisać" se ją muszę w mózgownicy...297 przekaźnik trzeba skołować:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wycieraczek jest 377 !!!!!!

Bez xenonu jest jeszcze 99. Czyli chyba 377 jest od czasówek. Przy xenonie 297 obsługuje całość.

aa...i kolejna ważna informacja..."zapisać" se ją muszę w mózgownicy...297 przekaźnik trzeba skołować:decayed:

397, przepraszam :facepalm:

---------- Post dopisany at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ----------

:facepalm:

zjedzcie snickersa bo strasznie gwiazdorzy cie

:decayed:

EOT

+1, nie raz i nie osiem mówiłem, że trzeba te romanse tutaj skończyć, bo po piździe każdy dostanie... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wycieraczek jest 377 !!!!!!

Bez xenonu jest jeszcze 99. Czyli chyba 377 jest od czasówek. Przy xenonie 297 obsługuje całość.

aa...i kolejna ważna informacja..."zapisać" se ją muszę w mózgownicy...297 przekaźnik trzeba skołować:decayed:

397, przepraszam :facepalm:

ej no...to teraz przegiąłeś pałe :baseball::grin:

...ale dzięki, poprawię sobie to:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybkie pytanko licznik s4 b5 podpiecie na stole i diagnostyka podpiety plus i minus i linia k

czyli niebieska wtyczka +12V pin 1 terminal 15 masa pin 24 terminal 31 (load earth) linia k zielona wtyczka pin 28 k-wire licznik odpala ale komunikacji po lini k brak i tu moje pytanie czy nie powinno byc jeszcze podpiete

niebieska wtyczka +12V piny 23 i 30 i masa piny 7 i 9

licznik z trzema kostkami 2000r niebieska zielona i szara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dajesz +12 na pin 1 i 23 w niebieskiej kostce a - na 9 a linia k to pin 28 kostka zielona

---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ----------

i powinno latac

---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ----------

q czemu +12 na pin 30?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 -Terminal 15

2 -Wear of brake pads

3 -Speedometer output 1

4 -not used

5 -Fuel gauge sender

6 -Fuel gauge warning OBD 2

7 -Terminal 31 (sensor earth)

8 -Coolant temperature

9 -Terminal 31 (load earth)

10 -Oil pressure 2 (high)

11 -Engine-speed signal

12 -Air conditioner shutoff

13 -Electronic throttle/ pre-glow control

14 -Self-levelling suspension

15 -Terminal 58d

16 -Trailer turn signal

17 -Main beam

18 -Left turn signal

19 -not used

20 -Terminal 58s

21 -Door contact, driver's side

22 -Low coolant level

23 -Terminal 30

24 -Terminal 31 (load earth)

25 -Consumption signal

26 -Right parking light

27 -Left parking light

28 -Speedometer input

29 -Brake

30 -S-contact

31 -Speedometer output 2

32 -ESP/TCS

to co rozpiska jest zła ?

---------- Post dopisany at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany at 12:35 ----------

i nie gada z licznikiem podpiołem tak jak podałeś ale nie łączy się

---------- Post dopisany at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany at 12:39 ----------

Ok temat ogarnięty. Dla potomnych

Plus 12V to pin 1 i 23 ,a minus to 7,9,24 tak muszą być te wszystkie masy razem inaczej nie nawiązuje komunikacji. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra pojedli te snickersy ?:polew:

Kto mi powie jak wyciagnac pin ?bo ten licznik to mi pajaki wywlekaja z szafki a tu jeden na tarcze choruje ile go tak bede straszyl

Mam blat z a4 ale 2.5 wiec pin i zmiana cylindrow i powinien dzialac tak ?

kur..naie wiem co pisze to juz niedziela ?:slina::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na h*j Ci pin jak masz przedlifta? Kodowanie XXX4X, gdzie X to stare wartości z Twojego licznika, a immo zasłaniasz taśmą czarną izolacyjną i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na h*j Ci pin jak masz przedlifta? Kodowanie XXX4X, gdzie X to stare wartości z Twojego licznika, a immo zasłaniasz taśmą czarną izolacyjną i po sprawie.

Dokładnie. Z tym ze imo możesz zrobić też tak że podnosisz jedną noge diody i przez odpowiedni opornik dajesz do nieużywanej nogi w którymś gnieździe i we wtyczce zapinasz kabel od kontrolki immo

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany ale ja mam wsadzony z a6 wsad a4 i smiga a ten blat co chce ruszyc z a4 .

Po co pin ?a jak odpale mam przed lifta ale tego po 1lifcie wiec imo 2 w zegarach nie poza a 2 sprawa ze nie bede zadnych nozek itp tam rzezbil bo po wsadzeniu tego blaty do siebie tylko imo mi mryga reszta ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...